Suomessa on erittäin surkea coronatilanne, siellä kuolee vrk enemmän ihmisiä kun thaimaassa on tartuntoja, tapasin eilen kauppakeskuksessa oman lääkärini, jäätiin kahville ja kysyin häneltä voiko noihin "virallisiin" lukemiin luottaa, hän katsoi omasta intranetistä ja luvut ovat samat, eli suomessa kuolee joka päivä useita ihmisiä virukseen, thaimaassa havaitaan keskimäärin alle viisi uuttaa tapausta vrk, kuoleman tapauksia ei ole ollut vajaaseen viikkoon yhtään, suurin päivittäinen kuolleisuus on ollut neljä, viikkoja sitten. Terveisiä Suomen savoon, niuvan kaupunginosaan.
Surkea Suomen coronatilanne.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oma lääkäri siis antoi salaista tietoa taas ja altaanpuhdistusporukan hommasit tuholaisfirmasta. Olihan sulla kerran kokkikin kotona ja "henkilökunta", 260 patin 200m2 kattosviitti Pattayalta, luksuscondo Nanalla ja talosi ulkomitat 30 x 28 metriä. Kohtalaisen tasokasta meininkiä laatumiehellä! Onnittelut! Joko on tämän vuoden lähetystöjuhlista päätetty että onko aika alkaa kiillottamaan sotilaspuvun kunniamerkkejä? Nyt kuumalla olis varmaan kiva käydä Pranburin satamasta käsin vaikka Phuketissa Luxembourgiin rekisteröidyllä jahdilla vaimon kanssa ja antaa miehistölle vapaapäivä. Tsekkaa öljyt ensin.
resupetterit, mulla on jo virallinen näyttö pääte ubuntun perässä ja siitä asian näkee jos toisengin! Laatu laite jollaista ei ole kuin thaimaassa. ei riitä taido.
- Anonyymi
Kovin aikaisin muutuit siniseksi, siis et tarvitse perjantaipulloa värisi vaihtamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin aikaisin muutuit siniseksi, siis et tarvitse perjantaipulloa värisi vaihtamiseksi.
Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa.Miksi 3 poistettua, onko Joku nakellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa.Nakata = suomeksi heittää (nakkoa se pallo tänne)
- Anonyymi
Petteri oireilee...
- Anonyymi
Petteri se resu
- Anonyymi
Niuvan kilju, kyllä sillä lähtee, taju ja koronat, resut ja petterit
Vaan annas, kun Antero tulee- Anonyymi
Antero? Kuka v.tun Antero?
- Anonyymi
Se on se Amalian "omalääkäri", 200 kg möhö, harrastavat yhdessä flagellanttia.
- Anonyymi
Suomen kansan suurimmat ja tärkeimmät sankarit ovat Lalli ja Eugen Schaumann, eivätkä he osallistuneet itsensä ruoskijoiden kulkueisiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602