Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Pieni kulli

Onko muita joita pieni kulli kiihottaa? Pieni mahtuu myös hyvin peppuun. Olen siis mies ja etsin kavera jolla iso vatsa ja pieni kulli. Mielummin yli 50v.

M55 pks
1115260
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 111

Vanhimmat

Täytän kaikki vaatimukset: iso maha, ikä yli 60, kulli 12 cm. Mistä päin olet?

1Äänestä
  • Pks

Äänestä

hienoa pieni on kiva ottaa suuhun hieroa kielellä jonka jälkeen panet minua mies odottaa sinua

1Äänestä
  • Kovastippa kiinnostaa nää jutut.Taitaa olla ihan tuttua puuhaa sulle.Ei sun kannata kärsiä huonosta omastatunnosta.Jatka samaan malliin,ei sitä nyt sentään sikalaan tarvii mennä.

Äänestä

Meillä edelleen haetaan pienikullista bi-miestä kolmanneksi mutta vaikeeta on.Juurikin tavoite että että panisi miestä naisen katsella ja tietysti joutuisi ottamaan suihinkin.tietysti joutuisi naisenkin nuolemaan.

1Äänestä
  • Soita Juha Varkka
    Tosi pieni

Äänestä

Täällä olis bi-mies valmiina panemaan,nuolemaan ja ottamaan suihin.
Muna normaali/pienehkö
Miten ja missä tavataan?

1Äänestä

Ei kiihota mutta oksennusrefleksin takia pieni terve ja puhdas (pehmeäkin) kulli kelpaisi minunkin suuhun imeskeltäväksi loppuun saakka.

Äänestä

Minua kiihottaa myös pieni kulli ja tukeva mies. Löytyisikö tälläistä kaveria pk seudulta? Olen 50 ukm 184/95.

Äänestä
  • Olen 62 v mies 182/100 kulli 11cm hyvinkäällä minulla on paikka missä voidaan nähdä

Äänestä

• Anonyymi00123 kirjoitti:

Olen 62 v mies 182/100 kulli 11cm hyvinkäällä minulla on paikka missä voidaan nähdä

64v pikku pippeli ;)

Äänestä

Olen 62 v mies 182/100 kulli 11cm hyvinkäällä minulla on paikka missä voidaan nähdä

Hei sinä Hyvinkään mies, itsekkin hyvinkäällä ukm btmhenkinen 60+ v. Miten sinuun saa yhteyttä.

2Äänestä

Hei Hyvinkään mies, samalta kylältä 63v ukm etsii imettäjää ja saa kyllä naidakkin jos on noin pienehkö kalu. Itse180 116 13.

Äänestä

• Anonyymi00188 kirjoitti:

Hei Hyvinkään mies, samalta kylältä 63v ukm etsii imettäjää ja saa kyllä naidakkin jos on noin pienehkö kalu. Itse180 116 13.

Olen Persikka.net sivulla nimimerkillä btmukm. Tule sinne juttelemaan privasti.

Äänestä

hei olen kiinoostunut sinun kanssakäymisestä olen kyllä valitettavasti aika nuori mutta toivottavasti tämä ei haittaa

Äänestä

Ei minullakaan ole kuin 13cm,mutta hyvin on miehille kelvannut.Ja kun on vielä posliini niin mielellään ottavat suihin.

1Äänestä
  • Mistä päin olet?

Äänestä

• Minullakin on 13 kovana,olisi kiva ottaa suihin samanlaista kuin itsellä on,oon myös posliini,haluaisin että myös minua imettäisiin

1Äänestä

Olen kerran nuorena poikana ottanut suihin ja kalu oli melko pieni kun aloitin. Kyllä se siitä kasvoi ja seisoi tosi kovana. Runkkasin kaverin loppuun ja kylläpä lensi paineella
Vieläkin oma kastuu kun muistelen

Äänestä

Kelpaako 18.5x4.5??

Äänestä
  • Katkaie muutama sentti pois, niin on aika hyvä

Äänestä

Pieni kulli on aivan ihana imeä <3 Voisin imeä nättiä pikku kullia vaikka joka päivä.

Äänestä

Itse haluaisin ennemmin pienempää tai sopivan kokoista kuin mitään monsteria tai muurinsärkijää... ;)
M49Tre

Äänestä
  • Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51

Äänestä

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51

Miksipäs ei kelpaisi? ;)
    M49Tre

Äänestä

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51

olisikin hienoa löytää tuollainen pieni kullinen joka ottaisi suuhun ja tykkäsi myös panna.Mies on ennenkin ottanut suihin mutta tuo pantava oleminen vielä kokematta niin että saa lastin sisään.Mtre

Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

olisikin hienoa löytää tuollainen pieni kullinen joka ottaisi suuhun ja tykkäsi myös panna.Mies on ennenkin ottanut suihin mutta tuo pantava oleminen vielä kokematta niin että saa lastin sisään.Mtre

Täällä m55v mahaa on ja kikuli 12cm. Imen ja mua saa imeä. Laittakaa joku yhteystieto niin tää voi toimiakin.

1Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Täällä m55v mahaa on ja kikuli 12cm. Imen ja mua saa imeä. Laittakaa joku yhteystieto niin tää voi toimiakin.

Tykkään olla imettävä ja loppuun asti.Pieni kullisen kanssa kyllä kokeilisin miltä tuntuu olla pantavana niin että lastin saa laskea sisään.MTre

Äänestä

• Anonyymi00115 kirjoitti:

Tykkään olla imettävä ja loppuun asti.Pieni kullisen kanssa kyllä kokeilisin miltä tuntuu olla pantavana niin että lastin saa laskea sisään.MTre

Missä sut tapais lahdesjärven absllä?aamupäivisin aikaa

Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa pienet. Itsellä 13 cm

Äänestä

• Anonyymi00118 kirjoitti:

kyllä tuollaiselle pienikulliselle antaisin alapään vapaaseen käyttöönSaisit runkata,imutella ja painaa takaapäin sisään ja päästää sinne.MTre

Äänestä

• Anonyymi00118 kirjoitti:

kyllä pääsee aaupäivisinkin liikkumaan,miellellään antaisin suuhusi ja olisin valmis kokeilemaan ottamaan kullisi sisään,saisit kyllä sinne päästääkkin jos tykkäisit.T:mtre

Äänestä

Tarjolla pk-seudulla pikkupippeliä 187/105 mieheltä. Liikun arkipäivisin pks autolla.

Äänestä
  • Miten saataisiin yhteys toisiimme? Olen 58v ukm pk seudulta.

Äänestä

• Anonyymi00095 kirjoitti:

Miten saataisiin yhteys toisiimme? Olen 58v ukm pk seudulta.

Sulla sposti tai kik tai jotain muuta?

Äänestä

Löytyiskö turun seudulta kiva pikku kulli?

Äänestä
  • Toki löytyy: levossa 3 senttiä, kovana 12 cm.

Äänestä

• Löytyy m55 ja kalu noin 13cm, jos kiinostaa jotain miestä tai pariskuntaa...

Äänestä

• Anonyymi00098 kirjoitti:

Toki löytyy: levossa 3 senttiä, kovana 12 cm.

mullakin levossa 3 senttiä ja kovana 12 cm

Äänestä

• Anonyymi00182 kirjoitti:

mullakin levossa 3 senttiä ja kovana 12 cm

Missä päin olet?

Äänestä

• Anonyymi00185 kirjoitti:

Missä päin olet?

hesa Viikkj

Äänestä

• Anonyymi00098 kirjoitti:

Toki löytyy: levossa 3 senttiä, kovana 12 cm.

pohjois helsinki

Äänestä

12 cm karvoitus siistitty pallit kulli ja ympärys ajeltu. Hki 64v ukm.

1Äänestä

Tuommoista lyhyempää kalua on kiva imeä,sen voi jopa saada suuhun juurta myöden.
Se terskan nuppihan on se paras suussa,sitä imuttelee kunnes suuhun ruikkii lämmintä,ihan sitä miettiessä tässä nytkin seisoo.
Suurinpiirtein joka toinen päivä kun saiskin,olispa vakio suuhun nussija.

Äänestä

Iso vatsaisen, pikku kullisen alistavan herran kyrvän lutkuttajaksi olisi todella kiihottava nöyrtyä.
Itse 56v.176.73.18cm Lahti

Äänestä

Nami mulla myös pien 12

Äänestä
  • miten paksu sulla mulla 3.7 cm

Äänestä

• Anonyymi00183 kirjoitti:

miten paksu sulla mulla 3.7 cm

mullakin 12 cm ja 3.7

Äänestä

• Anonyymi00190 kirjoitti:

mullakin 12 cm ja 3.7

asun pohjois hesa ssa voisko tavata joskus vaikka Malmin uimahallissa

Äänestä

Täällä Espoossa olisi yksi 62v bi ukm jolla 10 senttinen. 184/100. Olisi kiva tavata toinen samanlainen.

Äänestä
  • Moikka, täällä 64v ukm, myös pikku kikkeli. Liikun pk-seudulla, sulla paikkaa?

Äänestä

• Anonyymi00127 kirjoitti:

Moikka, täällä 64v ukm, myös pikku kikkeli. Liikun pk-seudulla, sulla paikkaa?

Kyllä löytyy paikka. Miten sinuun saa yhteyden?

Äänestä

• Hyvinkäällä bi um 62v odottaa yhteystietoja espoon 62 um,

Äänestä

• Anonyymi00164 kirjoitti:

Hyvinkäällä bi um 62v odottaa yhteystietoja espoon 62 um,

En voi tähän niitä laittaa. Täytyy avata joku ilmainen s- posti.

Äänestä

• Anonyymi00166 kirjoitti:

En voi tähän niitä laittaa. Täytyy avata joku ilmainen s- posti.

Espoon ukm 62v, itseä harmittaa juuri tämä kun ei voi laittaa omaa sposti osoitetta häiriköiden takia, kullin kaipuu on yhä kova.

Äänestä

• Anonyymi00169 kirjoitti:

Espoon ukm 62v, itseä harmittaa juuri tämä kun ei voi laittaa omaa sposti osoitetta häiriköiden takia, kullin kaipuu on yhä kova.

Tässä os
    pieniku (a) proton(piste) me

Olen siis Espoossa ja 62v ukm.

Äänestä

• Anonyymi00164 kirjoitti:

Hyvinkäällä bi um 62v odottaa yhteystietoja espoon 62 um,

Hyvinkään um 62v bi, sinua odottaa hyvinkään ukm62v Persikka.net osoitteessa nimimerkillä btmukm, tule sinne ja laita yksityisviestiä tällä tavoin voimme sopia jatkosta.

Äänestä

• Anonyymi00170 kirjoitti:

Tässä os

Tule Persikka.net, sun viestiä odottas nimimerkki , btmukm.

Äänestä

• Anonyymi00170 kirjoitti:

Tässä os

Hiljaista on.
    Missä kaikki pikkuiset nyt on ?

pieniku (a) proton(.) me

Olen espoossa ja paikka joskus. 185/100/10 62v bi ukm

Äänestä

Löytyykö pirkanmaalta pienikullista panijaa.en ime mutta peppuun haluaisin pientä.

Äänestä

Minä tykkään myös pienehköistä kaluista. En haluaisi peppuuni hirveän isoa.
Itselläni 13-14cm, tasapaksu, hieman ylöspäin kaartuva. Suhteessa sopivan kokoinen siisti terska, pienet ja timmit kivekset.
Lisäksi olen melkein posliini. Pieni ja lyhyt karvoitus.

Äänestä
  • Missäpäin?

Äänestä

Koolla ei ole väliä vaan kestävyydellä ja sperman runsaudella. ;)

Äänestä

Pieni 13cm kovana , karvaton kalu

Äänestä
  • Olisko missä päin ja oisko saatavilla?

Äänestä

Onko teillä as profiileita hkiukm52

Äänestä
  • Lihavalo

Äänestä

Kyllä pieni tuntuu hyvältä ja yleensä seisoo kovana toisin kuin iso. Ei ole panemisen jälkeen paikat niin kipeenä ettei kävely onnistu ja kun ottaa suihin ei mene syvälle kurkkuun. Spermakin lentää paineella kun isosta yleensä vain valuu.

Äänestä

Kokemusta on yli 60v vatsakkaan miehen pienestä.

Ei ollut kuin 3-4cm pehmeänä sekä karvoja paljon ja kovaksi en saanut sitä käsin ja suulla.

M47v

Äänestä
  • Juuri tuollaista minä haluaisin pitää hyvänä.

Äänestä

• Anonyymi00134 kirjoitti:

Juuri tuollaista minä haluaisin pitää hyvänä.

Nyt olis tarjolla pieni, mutta ilman karvoja 👄

1Äänestä

• Anonyymi00137 kirjoitti:

Nyt olis tarjolla pieni, mutta ilman karvoja 👄

Olisi erikoinen näky karvattomana pieni kalu +50v miehellä.

Itse nähnyt ja kokenut vain vatsakkaan tuuhealla puutarhalla varustettu +60v kalu.

M47v

Äänestä

Punakarvainen pikku pippelinen +50 mies kiinnostunut parista tai miksipä ei miehestä 02 lounais osasta.

Kiinostuneita?

1Äänestä

Mulla on 19 cm kulli ja haluan näyttää sitä naisille. Miehet eivät nää kaluani.

Äänestä
  • Olet eksyksissä ja kalusi ei siinä sinua voi auttaa, pahoittelen.

Äänestä

Kyllä pieni kulli kiinnostaa Treen kupeessa asustelen.

Äänestä

Itsellä erektiossa n.7cm. 1-2 cm lepotilassa. Joten pieni on. Alapään pidän posliinina. Ikää +50

Äänestä
  • Täällä lähes samanlainen. Missäpäin olet?
    59v pks

Äänestä

• Anonyymi00145 kirjoitti:

Täällä lähes samanlainen. Missäpäin olet?
    59v pks

Tuollaista on tullut saatua vanhemmalta mieheltä ja antanut oman 16/4cm kädellä tyhjennettäväksi.

M47v

Äänestä

Kauklahdesta löytyy yksi todella pieni kullinen jätkä ja sillä on niin pieni kulli että voi että on pieni ja asuu Myntinsyrjä c talossa yksin ja ei oo saanut pitkään aikaan keneltäkään kyytejä

Äänestä

Pieni kulli sellainen kiva , itellä on
pieni 13cm . Samallainen vehje olisi hyvä, ei yli 4cm paksu .
Vois kokeilla kaikkea , ukm oon 172 75 muut mitat edellä , nytkin
kovana ,kun ajattelen sinua !!

Äänestä

mullakin on 11,5 senttinen olen 184 85 ikä 70 olis kiva kokeilla toista samankokoista. en ole homo mutta tosi kiva kerrankin kokeilla.

olen hesasta

Äänestä
  • Miten saisin sinuun yhteyden?

t. 61v 9cm

Äänestä

• mulla myös 11,5 senttinen 184 83 75 v

myös hesasta olen myös kokematon voitasko tavata jossain uimahallissa

Äänestä

Löytyykö Turusta pieni kullista seuraa. Oma on 13cm

Äänestä
  • Löytyy. 11-12 cm on pituutta.

1Äänestä

• Anonyymi00159 kirjoitti:

Löytyy. 11-12 cm on pituutta.

Upea juttu olisi mukava tavata

Äänestä

• Anonyymi00160 kirjoitti:

Upea juttu olisi mukava tavata

Käyn silloin tällöin urheilupuistossa kalliolla.

Äänestä

Minulla on pieni kulli, 13/3,5 kovana, kiihottaa myös toisen pieni kulli.

Äänestä
  • Minulla 14cm ja 4,5cm. Nätti, tasapaksu, terska sopusuhtainen.
    Omasta mielestä kovin isot on joillakin rumia ja eikä sellainen enää pepussa tunnu kovin hyvälle ainakaan alkuvaiheessa ennen kuin sisälle saa.

Äänestä

Kiinnostaahan se. Kerran olen päässyt imaisemaan pienen kullin täyteen mittaan. Juuri ja juuri se pilkisti sieltä kivesten yläpuolelta. Olisi ehkä jäänyt löytymättä, ellen olisi tiennyt sen siellä olevan... Ensin lipaisu kielellä, ja terska esiin. Sitten muutama imaisu, ja kivasti se alkoi kasvamaan. Sanoisin, että etusormen mittainen sitten kovana, ja luultavasti muutama sentti vartta rasvakerroksen alla.
Ihan mukava kokemus. Itse asiassa ainoa kerta miehen kanssa (toistaiseksi toivottavasti). Tänäkin aamuna tunnin runkkailut muistellen tuota hetkeä.

1Äänestä

Löytäspä pieni kullisen, itselläkin on sellainen
13cm, kiinnostas?

Äänestä
  • Kymenlaaksosta tarjoutuisin mielelläni käsiteltäväksi.
    Isoa mahaa ei kyllä ole.
    Katso profiili tai treffit.

Äänestä

• Kyllä kiinnostaa, missäpäin asut, minä Turusta pohjoisen päin 16km

Äänestä

• Pieni kulli kovana, kun lukee näitä kirjoituksia, alkaa tehdä mieli hyväillä toisen kalua, 13cn kirjoittaja.

Äänestä

Siis toi edellinen postaus lähti vahingossa anonyyminä

Äänestä

Peppuun olis ihana saada.mieluusti pientä vois sovittaa mun peppuun, M60HML

Äänestä

Täälläkin moni on kiinnostunut kaikenlaisesta touhusta. Mutta edellisistäkin viestiketjuista se on todettu että vaikka jotkut laittaa yhteystiedot, ei kukaan uskalla oikeasti edes ottaa yhteyttä.

Jos oikeasti kiinnostaa niin se on vaan otettava askel, ja otettava yhteyttä, eikä vaan fantasioita ja runkata yksinään

Äänestä

Täällä Joensuussa olisi vanhemman miehen löysähkö ja pieni kulli n. 12 cm valmiina suuhoitoon!

Äänestä

Hiljaista on tosiaan. Eikö kukaan pieni kaluinen halua leikkiä toisen samanlaisen kanssa?
pieniku(a) proton(. ) me

Olen 62 185/100 pk seudulta.

Äänestä

Suurimmalla osalla on ongelma ettei uskalla kokeilla näitä juttuja vaan fantasioi pelkästään.

Syyt ymmärtää hyvin kuten häiriköinti jota ihmettelen.Ei ole keneltäkään pois, jos nämäkin jutut kiinnostaa kuten itseänikin, joka pidän pienen omaavasta vanhemmasta miehestä omaten itse hieman tavallista suuremman.

Kokenut pientä ja vanhempaa miestä antaen omaa isompaa käsihoitoon ja tykännyt joka kerta vaikkei moralisoijat hyväksykään eikä muuten kiinnostakaan.

M48v

Äänestä

Voi kun joku pikkukullinen vaan uskaltaisi ottaa yhteyttä pk seudulla.
pieniku (a) proton (.) me

Voit olla minkä ikäinen tai kokoinen tahansa.

Äänestä
  • moi olen 75 v 11.5 /3.5 184cm olis kiva tavata jossain. olen ukm joten onko sulla paikkaa ?

Äänestä

• Anonyymi00184 kirjoitti:

moi olen 75 v 11.5 /3.5 184cm olis kiva tavata jossain. olen ukm joten onko sulla paikkaa ?

Missä päin olet?

Äänestä

• Anonyymi00186 kirjoitti:

Missä päin olet?

Viikki hesa

Äänestä

moi olen 75 v 11.5 /3.5 184cm olis kiva tavata jossain. olen ukm joten onko sulla paikkaa ?

Minulla paikka usein pk seudulla

pieniku (a) proton (.) me

Äänestä

olen myös 75 11.5/3.7 184 cm

voisko tavata vaikka Malmin uimahallissa

Äänestä

Sääli että meillä liian pitkä välimatka.

t 9cm Jyväskylästä

Äänestä

Hakusessa pikkukullinen suuseksiin😛😛M68v

Äänestä

Pienikullinen hakee toista pienikullista, olen
08 alueelta 70v kokematon, haluisitko minut?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Onko muita joita pieni kulli kiihottaa? Pieni mahtuu myös hyvin peppuun. Olen siis mies ja etsin kavera jolla iso vatsa ja pieni kulli. Mielummin yli 50v.

M55 pks

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu