Pieni kulli

Anonyymi

Onko muita joita pieni kulli kiihottaa? Pieni mahtuu myös hyvin peppuun. Olen siis mies ja etsin kavera jolla iso vatsa ja pieni kulli. Mielummin yli 50v.

M55 pks

66

2926

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytän kaikki vaatimukset: iso maha, ikä yli 60, kulli 12 cm. Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Pks


    • Anonyymi

      hienoa pieni on kiva ottaa suuhun hieroa kielellä jonka jälkeen panet minua mies odottaa sinua

      • Anonyymi

        Kovastippa kiinnostaa nää jutut.Taitaa olla ihan tuttua puuhaa sulle.Ei sun kannata kärsiä huonosta omastatunnosta.Jatka samaan malliin,ei sitä nyt sentään sikalaan tarvii mennä.


    • Anonyymi

      Meillä edelleen haetaan pienikullista bi-miestä kolmanneksi mutta vaikeeta on.Juurikin tavoite että että panisi miestä naisen katsella ja tietysti joutuisi ottamaan suihinkin.tietysti joutuisi naisenkin nuolemaan.

    • Anonyymi

      Täällä olis bi-mies valmiina panemaan,nuolemaan ja ottamaan suihin.
      Muna normaali/pienehkö
      Miten ja missä tavataan?

    • Anonyymi

      Ei kiihota mutta oksennusrefleksin takia pieni terve ja puhdas (pehmeäkin) kulli kelpaisi minunkin suuhun imeskeltäväksi loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa myös pieni kulli ja tukeva mies. Löytyisikö tälläistä kaveria pk seudulta? Olen 50 ukm 184/95.

      • Anonyymi

        Olen 62 v mies 182/100 kulli 11cm hyvinkäällä minulla on paikka missä voidaan nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 62 v mies 182/100 kulli 11cm hyvinkäällä minulla on paikka missä voidaan nähdä

        64v pikku pippeli ;)


    • Anonyymi

      hei olen kiinoostunut sinun kanssakäymisestä olen kyllä valitettavasti aika nuori mutta toivottavasti tämä ei haittaa

    • Anonyymi

      Ei minullakaan ole kuin 13cm,mutta hyvin on miehille kelvannut.Ja kun on vielä posliini niin mielellään ottavat suihin.

      • Mistä päin olet?


      • Anonyymi

        Minullakin on 13 kovana,olisi kiva ottaa suihin samanlaista kuin itsellä on,oon myös posliini,haluaisin että myös minua imettäisiin


    • Anonyymi

      Olen kerran nuorena poikana ottanut suihin ja kalu oli melko pieni kun aloitin. Kyllä se siitä kasvoi ja seisoi tosi kovana. Runkkasin kaverin loppuun ja kylläpä lensi paineella
      Vieläkin oma kastuu kun muistelen

    • Anonyymi

      Kelpaako 18.5x4.5??

    • Anonyymi

      Pieni kulli on aivan ihana imeä <3 Voisin imeä nättiä pikku kullia vaikka joka päivä.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin ennemmin pienempää tai sopivan kokoista kuin mitään monsteria tai muurinsärkijää... ;)
      M49Tre

      • Anonyymi

        Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51

        Miksipäs ei kelpaisi? ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisiko 11cm myös tampereelta M51

        olisikin hienoa löytää tuollainen pieni kullinen joka ottaisi suuhun ja tykkäsi myös panna.Mies on ennenkin ottanut suihin mutta tuo pantava oleminen vielä kokematta niin että saa lastin sisään.Mtre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisikin hienoa löytää tuollainen pieni kullinen joka ottaisi suuhun ja tykkäsi myös panna.Mies on ennenkin ottanut suihin mutta tuo pantava oleminen vielä kokematta niin että saa lastin sisään.Mtre

        Täällä m55v mahaa on ja kikuli 12cm. Imen ja mua saa imeä. Laittakaa joku yhteystieto niin tää voi toimiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä m55v mahaa on ja kikuli 12cm. Imen ja mua saa imeä. Laittakaa joku yhteystieto niin tää voi toimiakin.

        Tykkään olla imettävä ja loppuun asti.Pieni kullisen kanssa kyllä kokeilisin miltä tuntuu olla pantavana niin että lastin saa laskea sisään.MTre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään olla imettävä ja loppuun asti.Pieni kullisen kanssa kyllä kokeilisin miltä tuntuu olla pantavana niin että lastin saa laskea sisään.MTre

        Missä sut tapais lahdesjärven absllä?aamupäivisin aikaa


    • Anonyymi

      Tarjolla pk-seudulla pikkupippeliä 187/105 mieheltä. Liikun arkipäivisin pks autolla.

      • Anonyymi

        Miten saataisiin yhteys toisiimme? Olen 58v ukm pk seudulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saataisiin yhteys toisiimme? Olen 58v ukm pk seudulta.

        Sulla sposti tai kik tai jotain muuta?


    • Anonyymi

      Löytyiskö turun seudulta kiva pikku kulli?

      • Anonyymi

        Toki löytyy: levossa 3 senttiä, kovana 12 cm.


      • Anonyymi

        Löytyy m55 ja kalu noin 13cm, jos kiinostaa jotain miestä tai pariskuntaa...


    • 12 cm karvoitus siistitty pallit kulli ja ympärys ajeltu. Hki 64v ukm.

    • Anonyymi

      Tuommoista lyhyempää kalua on kiva imeä,sen voi jopa saada suuhun juurta myöden.
      Se terskan nuppihan on se paras suussa,sitä imuttelee kunnes suuhun ruikkii lämmintä,ihan sitä miettiessä tässä nytkin seisoo.
      Suurinpiirtein joka toinen päivä kun saiskin,olispa vakio suuhun nussija.

    • Anonyymi

      Iso vatsaisen, pikku kullisen alistavan herran kyrvän lutkuttajaksi olisi todella kiihottava nöyrtyä.
      Itse 56v.176.73.18cm Lahti

    • Anonyymi

      Nami mulla myös pien 12

    • Anonyymi

      Täällä Espoossa olisi yksi 62v bi ukm jolla 10 senttinen. 184/100. Olisi kiva tavata toinen samanlainen.

      • Anonyymi

        Moikka, täällä 64v ukm, myös pikku kikkeli. Liikun pk-seudulla, sulla paikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, täällä 64v ukm, myös pikku kikkeli. Liikun pk-seudulla, sulla paikkaa?

        Kyllä löytyy paikka. Miten sinuun saa yhteyden?


    • Anonyymi

      Löytyykö pirkanmaalta pienikullista panijaa.en ime mutta peppuun haluaisin pientä.

    • Anonyymi

      Minä tykkään myös pienehköistä kaluista. En haluaisi peppuuni hirveän isoa.
      Itselläni 13-14cm, tasapaksu, hieman ylöspäin kaartuva. Suhteessa sopivan kokoinen siisti terska, pienet ja timmit kivekset.
      Lisäksi olen melkein posliini. Pieni ja lyhyt karvoitus.

      • Anonyymi

        Missäpäin?


    • Anonyymi

      Koolla ei ole väliä vaan kestävyydellä ja sperman runsaudella. ;)

    • Anonyymi

      Pieni 13cm kovana , karvaton kalu

      • Anonyymi

        Olisko missä päin ja oisko saatavilla?


    • Anonyymi

      On kokemusta Ladyboy tytöstä ja hänellä upea vartalo ja pikkuinen kulli joka seisoi tosi upeasti ja kovana. Sitä oli ilo imeä ja antaa perseensä pantavaksi. Velttona n. 2cm ja juhlakunnossa korkeintaan 10cm. Niin että rohkeasti vain kokeilemaan kun lomailee Pattayalla. Alkoipa komeasti seisomaan kun muistelen. Olispa nyt kalu jota imeä.

    • Anonyymi

      Onko teillä as profiileita hkiukm52

      • Anonyymi

        Lihavalo


    • Anonyymi

      Kyllä pieni tuntuu hyvältä ja yleensä seisoo kovana toisin kuin iso. Ei ole panemisen jälkeen paikat niin kipeenä ettei kävely onnistu ja kun ottaa suihin ei mene syvälle kurkkuun. Spermakin lentää paineella kun isosta yleensä vain valuu.

    • Anonyymi

      Kokemusta on yli 60v vatsakkaan miehen pienestä.

      Ei ollut kuin 3-4cm pehmeänä sekä karvoja paljon ja kovaksi en saanut sitä käsin ja suulla.

      M47v

      • Anonyymi

        Juuri tuollaista minä haluaisin pitää hyvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaista minä haluaisin pitää hyvänä.

        Nyt olis tarjolla pieni, mutta ilman karvoja 👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis tarjolla pieni, mutta ilman karvoja 👄

        Olisi erikoinen näky karvattomana pieni kalu +50v miehellä.

        Itse nähnyt ja kokenut vain vatsakkaan tuuhealla puutarhalla varustettu +60v kalu.

        M47v


    • Anonyymi

      Punakarvainen pikku pippelinen +50 mies kiinnostunut parista tai miksipä ei miehestä 02 lounais osasta.

      Kiinostuneita?

    • Kyllä kiinnostaa kans pieni kulli.

      Mulla 14. Kuva samalla nimimerkillä alaston suomi.

      • Anonyymi

        Vastasitko 02 alueen +50 miehelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitko 02 alueen 50 miehelle?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

        Kyllä

        Ok, itselläni ei ole tiliä AS, joten en voi otta yhteyttä, onko sulla joku SP osoite?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, itselläni ei ole tiliä AS, joten en voi otta yhteyttä, onko sulla joku SP osoite?

        Se löytyisi sieltä.


      • Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

        Se löytyisi sieltä.

        Ok, koitan luoda tilin, jossain vaiheessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, koitan luoda tilin, jossain vaiheessa

        Koitin aamulla luoda tiliä, mutta eipä onnistunut jostain syystä, joten unohdetaan tämä...


    • Anonyymi

      Mulla on 19 cm kulli ja haluan näyttää sitä naisille. Miehet eivät nää kaluani.

      • Anonyymi

        Olet eksyksissä ja kalusi ei siinä sinua voi auttaa, pahoittelen.


    • Kyllä pieni kulli kiinnostaa Treen kupeessa asustelen.

    • Anonyymi

      Itsellä erektiossa n.7cm. 1-2 cm lepotilassa. Joten pieni on. Alapään pidän posliinina. Ikää +50

      • Anonyymi

        Täällä lähes samanlainen. Missäpäin olet?
        59v pks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä lähes samanlainen. Missäpäin olet?
        59v pks

        Tuollaista on tullut saatua vanhemmalta mieheltä ja antanut oman 16/4cm kädellä tyhjennettäväksi.

        M47v


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe