Tämä on Perussuomalaisten palsta

Anonyymi

Muiden puolueiden öyhöttäjät ja räksyttäjät voivat siirtyä omille palstoilleen purkamaan pahaa oloaan.

43

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää panko tuhkaa meidän kusialtaisiin, niin ei mekään kusta teidän tuhkakuppeihin. -Kurt Vonnegut

    • Anonyymi

      Pysykää sit persut omalla palstallanne.

    • Anonyymi

      Joo, ja Formula 1 -palstalla saavat kommentoida vain Formula 1 -kuskit...

      • Anonyymi

        Persun logiikalla se menee noin.

        Persu ei uskalla käydä presidentti-palstalla, koska se on Sauli Niinistön yksityisalue.


    • Anonyymi

      No niinpä näkyy olevan. Siksipä kysyisinkin, mikä on teidän perussuomalaisten kanta kontekstipidättyväisyyteen eettis-moraalisesta näkökulmasta sananvapauden suhteen?

    • Anonyymi

      Häh, mitä ne semmoset on? Kysy Mestarilta, se on tohtori.

      • Anonyymi

        Anteeksi hän on Sivari Neiti.


    • Anonyymi

      en seuraa edes yhtä kertaa viikossa
      landlordit ja antipersuxet on hyvä sitoa tänne vuosiksi
      itse ei kannta kirjoitella hakkaraisesta jne. tänne
      Täällä on vastausmalleja vasemmistoperseiden jutuille
      välissä siellä on aina tätä persevasemmistojuttua mutta myös
      näitä valmiita antipersux-malleja joita voi omaan tyyliin soveltaa persepelleille vastatessa https://keskustelu.suomi24.fi/t/15896136/muistutus-perussuomalaisille

      • Anonyymi

        Ja sittenkin joka päivä, onkos nyt loppunut paukut vai usko persujen isä-aurinkoiseen?


      • Anonyymi

        Osta aapinen, niin huomaat, että isotkin kirjaimet on keksitty, samoin välimerkit.
        Vinkki: . = piste, ,= pilkku.


      • "Vielä teitä hulluja mölisee siellä paskanaamojen mailla
        siellä sitä ollaan polleeta poikaa vaikka järkee vailla"
        Ettekö pysty tuottamaan tekstiä, jossa olisi asiallinen sisältö. Vain pölhöpersujen ja perussuomalaisten idioottisiiven idioottimaista mölinää, oikea älymölöö poppoo on äänessä onpa asia mikä hyvänsä- Ei koskaan mitään asiallista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Punaniska-Rinne: en aiko tälä kretaa putua yhtän mihinkä
      puuttua Kremlin sdp-lahjontaan koska korruptio-Kaikkonenkin on hyväksytty Keskustassa, yksi puolue ei voi olla puhtaampi kuin likaisin
      SDP:n putinoligarkki kerää omaisuutta perheelleen
      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paavo-lipponen-teki-jalleen-muhkean-tilin-konsultoimalla-venajan-kiisteltya-nord-stream-2-hanketta-yksi-sdpn-eurovaaliehdokkaista-on-myos-tienannut-venajan-putkihankkeella/9e0b96cb-d3a8-43ab-94bd-f5772dee4305

      vuoden 2018 tilinpäätöksen mukaan Lipposen yhtiön liikevaihto oli 262 000 euroa, josta jäi liikevoittoa 168 000

      • Anonyymi

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä


      • Tiedoksi sinne hullujen huoneelle; putken toinen pää on Saksassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä

        Käykääpä lukemassa Helsingin Suomi 24 palstalta Jussin kyyneleet, on hauskoja tarinoita


    • Anonyymi

      Rinne on äärettömän vaarallinen heikko henkilönä, selvinnyt SAK:ssa naisjärjestöissä naistennaurattajana mutta rähmällään Putinin edessä
      https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/rinne-ei-tunne-russofobiaa-viisumivapaus-venajan-kanssa/659665/

      Sikäli asia on helppo että 2023 hän putoaa ja helposti. Jos sekava monipuoluehallitus saadaan kampitettua - siis siten että kaikki asiat kuten pakkoruotsi haudataan johonkin komiteaan hallituspuolueiden väliseen riitelyyn - ei paljon pahaa ehdi tapahtua

    • Anonyymi

      perussuomalaiset eli tällä tavalla etenette landlordien ja antipersuxien kanssa
      siloin kun on aikaa mutta varokaa kuluttamasta aikaa asiavastauksiin
      se on turhaa

      • Tässä syy, miksi minä oikea Osmium olen täällä:
        Eihän Jesuskaan tullut pelastamaan vanhurskaita, vaan niitä jotka synninlaaksossa kulkevat.
        Minä tuon järjen, oikeuden, rehellisyyden, viisauden ja oikeudenmukaisuuden valoa synkimpään pimeyteen perussuomalaisten joukkoon, Vien teidät valheellisuuden, rikollisuuden ja suoranaisen tyhmyyden pimeästä sysimustasta laaksosta kohti oikeaa totuuden valoa. Seuratkaa minua, oikeaa Osmium 76!
        Perussuomalaiset, kuunnelkaa minua. Tehkää parannus, heittäkää nuo valheelliset persukirjat ja -lehdet roviolle. Seuratkaa totuuden ääntä.
        Pölhöpersut ja perussuomalaiset idiootit, teillä on sopiva hetki nyt, siis nyt tehdä parannus.
        Hylätkää idiootit, kuten teidän mepit, Tollo Tenu Teukka Haahaa Hakkarainen ja Laura Huu-Haa Piip piip Huhtasaari. Heidännisänmaansa on Äiti Venäjä.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tässä syy, miksi minä oikea Osmium olen täällä:
        Eihän Jesuskaan tullut pelastamaan vanhurskaita, vaan niitä jotka synninlaaksossa kulkevat.
        Minä tuon järjen, oikeuden, rehellisyyden, viisauden ja oikeudenmukaisuuden valoa synkimpään pimeyteen perussuomalaisten joukkoon, Vien teidät valheellisuuden, rikollisuuden ja suoranaisen tyhmyyden pimeästä sysimustasta laaksosta kohti oikeaa totuuden valoa. Seuratkaa minua, oikeaa Osmium 76!
        Perussuomalaiset, kuunnelkaa minua. Tehkää parannus, heittäkää nuo valheelliset persukirjat ja -lehdet roviolle. Seuratkaa totuuden ääntä.
        Pölhöpersut ja perussuomalaiset idiootit, teillä on sopiva hetki nyt, siis nyt tehdä parannus.
        Hylätkää idiootit, kuten teidän mepit, Tollo Tenu Teukka Haahaa Hakkarainen ja Laura Huu-Haa Piip piip Huhtasaari. Heidännisänmaansa on Äiti Venäjä.

        Hyvä kommentti, Osmium76! Kiitos!


    • Anonyymi

      Eli ulkoministeri on ylioppilas ja opetusministeri on opiskelija ilman loppututkintoa ei gradua

      ei tällainen joukko saa vaaleissa minkäänlajin ääniä, vasliitto on katoamassa kovaa vauhtai
      vasliitto > skp > ktp > stp (kuopattu)
      ktp todennäköisesti kuopataan kotkan työväen palloilija
      skp haetaan kannatuslistoja, sosialistien keppihevosporukka
      ei saa paikkoja tai siis kaksi sai kunnanvaltutettua koko Suomessa
      vasliitto romahtaa ensi vaaleissa

      sosdem on hajaantunut kokoomuksen ja äärivasemmiston alueelle
      joten sen on vaikea mahtua samaan puoleeseen ja sitten on vielä antisemistishiia
      ja tapettiinsunkatitpsykopaatti (tulella eläinrääkkääjä on) niin ei tule mitään

      • Anonyymi

        Opetusministeri on valyiotieteiden kandidaatti, pääaineena kansaibvälinen oikeus. Aina se persujen valemaisterit pesee.


      • Entä pölhöpersujen suorastaan idiootit mepit? Entä mitä suunnittelet äiden idioottien kohdalle?


    • Anonyymi

      Kukahan tässä ketjussa oikein on keskustelevinaan ja kenen kanssa muka? Tilaustyötä?

    • Anonyymi

      Tämähän on Suomi24 -palsta!
      Kaikki mukaan - sana on vapaa - korrektisti ja kohteliaasti!

    • Anonyymi

      Mutta mikä parasta, niin se, että Suomessa on paras hallitus vuosikymmeniin ja upeaakin upeampi ja järkevä pääministeri Sanna Marin!

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Tää olikin paras iltasatu tähän mennessä!


      • Anonyymi

        Perussuomalaiset ovat katkeria ja kateellisia Marinin sekä hallituksen menestyksestä oman suosionsa sulaessa kuin lumiukko keväthelteessä. Hallituksen kannatussuosio on sellaisella tasolla, ettei pitkään aikaan vastaavaa ole nähty. Ja näyttäisi siltä, että mitä enemmän hyökkäävät hallitusta vastaan, niin hallituksen suosio sen kun vaan kasvaa. Mistäköhän mahtaisi johtua? Ovatko kansalaiset perussuomalaisten mielestä väärässä ja onko kannatus joko väärin mitattu tai analysoitu?

        Marin on osoittanut rauhallisuudellaan, selväsanaisuudellaan, selkeydellään ja systemaattisuudellaan kansalaisille, että hän on luotettava pääministeri. Ja sitä kansa tarvitsee tällaisina aikoina eikä perussuomalaisten halla-ahomaista pelottelu- ja harhaanajopolitiikkaa. Perussuomalaisten johdolla Suomi olisi ajettu konkurssiin alta aikayksikön jo koronakriisin alkaessa.


    • Anonyymi

      Silakoille ottaa koville

      • Anonyymi

        Taitaa persun naama olla se, mikä ensimmäisenä kiristää katsoessaan oman puolueensa vapaapudotusta.


      • Anonyymi

        Persukriitikoilla ei ota mitenkään koville.
        Joten olet väärässä.
        Silakkaliikekin on oikeassa ja ihan levollisin mielin.
        Mutta silakkaliike ei kirjoittele täällä.
        Joten tuo persu on tuplasti väärässä.
        Hän on se tupla-väärä-persu.
        Muuttuvatko hänen kommenttinsa koskaan?
        Veikkaan, että ei. (Kehityskyvytön ei osaa muuttua.)
        Persukriittiset siis tulevat yhä paremmin arvaamaan
        tupla-väärä-persun tulevat kommentit ja ne on
        kerta kerralta helpompi ohittaa.
        Ne ovat konkreettisia todisteita siitä, että
        yhtä kovaa se PS näköjään edelleen
        jatkaa alamäkeään, persluiskaa.
        Hei hei!
        Suomen rehellisen kansan suuri enemmistö kiittää!


    • Eihän Jesuskaan tullut pelastamaan vanhurskaita, vaan niitä jotka synninlaaksossa kulkevat.
      Minä tuon järjen, oikeuden, rehellisyyden, viisauden ja oikeudenmukaisuuden valoa synkimpään pimeyteen perussuomalaisten joukkoon, Vien teidät valheellisuuden, rikollisuuden ja suoranaisen tyhmyyden pimeästä sysimustasta laaksosta kohti oikeaa totuuden valoa. Seuratkaa minua, oikeaa Osmium 76!
      Perussuomalaiset, kuunnelkaa minua. Tehkää parannus, heittäkää nuo valheelliset persukirjat ja -lehdet roviolle. Seuratkaa totuuden ääntä.
      Pölhöpersut ja perussuomalaiset idiootit, teillä on sopiva hetki nyt, siis nyt tehdä parannus.

    • Anonyymi

      " Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun" lukee palstan esittelyssä. Onko aloittaja lukutadoton?

      • Anonyymi

        Samanlaisen "sananvapauden" kannattaja kuin Unkarin Fidesz-puolueen sekä Puolan Laki ja oikeus-puolueen kannattajat. Populisteille sopisi yhteiseksi iskulauseeksi "turpa kiinni kun mulle puhut".

        Unkarissa "pääsee" uuden lainmuutoksen myötä istumaan max. kahdeksaksi vuodeksi linnaan, jos arvostelee Orbanin tai hänen puolueensa politiikkaa. Koronatartunnan salaamisesta saa vain max. viisi vuotta. Tärkeysjärjestyshän se olla pitää....

        Onneksi perussuomalaiset istuvat oppositiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisen "sananvapauden" kannattaja kuin Unkarin Fidesz-puolueen sekä Puolan Laki ja oikeus-puolueen kannattajat. Populisteille sopisi yhteiseksi iskulauseeksi "turpa kiinni kun mulle puhut".

        Unkarissa "pääsee" uuden lainmuutoksen myötä istumaan max. kahdeksaksi vuodeksi linnaan, jos arvostelee Orbanin tai hänen puolueensa politiikkaa. Koronatartunnan salaamisesta saa vain max. viisi vuotta. Tärkeysjärjestyshän se olla pitää....

        Onneksi perussuomalaiset istuvat oppositiossa.

        "Onneksi perussuomalaiset istuvat oppositiossa."

        Sinne kuuluvatkin vaikka oikeastaan paras tilanne olisi, että eivät istuisi eduskunnassa alkuunkaan.


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan silakkaliikkeen palsta - PS mollausta valtaosa kirjotuksista

      • Anonyymi

        Mollaat silakkaliikettä. Tunnut olevan persu.
        Etkö uskalla liittyä silakkaliikkeeseen?
        Etkö uskalla liittyä liikkeeseen, joka vastustaa vihapuhetta?
        Pysytkö mieluiten persuissa, jotka suhtautuvat vihapuheeseen sallivasti?
        Onko sisälläsi paljonkin vihaa?
        Onko sisälläsi niin paljon vihaa, että puhut "vihasilakoista"?
        Onko sisälläsi niin paljon vihaa, että sinun pitää projisoida
        se niihin "silakoihin", joiden kuvittelet täällä kirjoittelevan?
        Oletko ollenkaan näistä asioista tietoinen?
        Uskotko, että lukijat eivät näe näitä asioita?


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Tällä osiolla saa öyhöttää vain me persut!

    • Anonyymi

      Aloittaja sanoo:
      "Muiden puolueiden öyhöttäjät ja räksyttäjät voivat siirtyä omille palstoilleen purkamaan pahaa oloaan."

      Tuo on selvästi persun toive.
      Persu niin toivoisi, että kaikki ajattelisivat niin kuin hän.
      Persu ei kestä yhdenkään toisinajattelijan kritiikkiä - korttitalo voi kaatua!

      Tuo persun toive sisältää kaksi valhetta.
      Totuus on se, että
      1) persuihin verrattuna muut puolueet eivät juurikaan öyhötä eivätkä räksytä ja
      2) ei ole vaikea täällä nähdä sitä, että ne ovat lähinnä persut, jotka
      täällä purkavat pahaa oloaan.

      • Anonyymi

        Unohdit mainita sen, että persut itse öyhkivät kuitenkin muiden puolueiden palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita sen, että persut itse öyhkivät kuitenkin muiden puolueiden palstoilla.

        Ja iltapäivälehtien kommenttiosastot ovat täynnä näiden vaihtoehtoisen totuuden sanansaattajien oksenteluja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7200
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe