Jeesus, auta.

Anonyymi

Ymmärsin ettei lihassani asu mitään hyvää.
En pysty itsessäni mitään.

Tarvitsen Jeesusta parantamaan sisimpäni pahuuden kokonaan.

LS

51

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos epäilee lihansa olevan huonoa ja kelvotonta, niin suosittelen käyntiä veneeristen tautien poliklinikalle.

• Anonyymi

Se on sinulle LS, vapaus Jeesuksessa Kristuksessa. Astu esiin, armon istuimen luo. Olen iloinen, että olet tullut tähän pisteeseen. Rukoilen kanssasi.

• Anonyymi

Kyllä minä uskon Jumalan antavan anteeksi.

Se vaan voi joskus iskeä todella syvälle asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä uskon Jumalan antavan anteeksi.

Se vaan voi joskus iskeä todella syvälle asiat.

LS, voit täysin luottaa siihen, että Jeesuksessa Kristuksessa sinulla on täysi anteeksiantamus ja saat olla Jumalan lapsi syntisi on pyyhitty pois..
        Voi tulla epäilyksen hetkiä, niinkuin kaikille uskoville, mutta niissäkin hetkissä voimme rukouksessa puhua asiamme Jumalalle joka kuulee ja auttaa omiaan.
        Onko sinulla uskovia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa asioitasi?
        Siunausta elämällesi..

• Anonyymi

Tarvitset mielenterveyden ammattilaisia. Pysy erossa eri uskontojen taikauskoisilta puoskareilta.

• Anonyymi

Eihän usko Jumalaan sulje pois eri sairauksia. Voi olla uskovainen ja sairastua eri sairauksiin siinä missä kuka tahansa.
        Jos tarvitsee lääkärien apua, sitä on hyvä hakea. Ei se, että on uskovainen, tarkoita sitä ettei tarvitse koskaan lääkäriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän usko Jumalaan sulje pois eri sairauksia. Voi olla uskovainen ja sairastua eri sairauksiin siinä missä kuka tahansa.
        Jos tarvitsee lääkärien apua, sitä on hyvä hakea. Ei se, että on uskovainen, tarkoita sitä ettei tarvitse koskaan lääkäriä.

Raamattu kertoo selvästi, että kun uskoo ja rukoilee niin paranee kaikista sairauksista. Oikeat uskovat eivät siis tarvitse lääkäreitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu kertoo selvästi, että kun uskoo ja rukoilee niin paranee kaikista sairauksista. Oikeat uskovat eivät siis tarvitse lääkäreitä.

Juuri niin. Kristitty ihminen ei tarvitse lääkäreitä. Vakavat loukkaantumisetkin paranevat kyllä rukouksilla. Kyllä tämä on totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Kristitty ihminen ei tarvitse lääkäreitä. Vakavat loukkaantumisetkin paranevat kyllä rukouksilla. Kyllä tämä on totuus.

Höpölöpö kun teitin panetteluliha nyt puhuu käärmeen kielellä.
        Jokainen näkee teitin typerän viestinne lihallisuuden ja hengen missä se on kirjoitettu.

• Anonyymi

Hei L_S
      En usko, että ihminen pääsee tässä ajassa kokonaan eroon pahuudestaan.
      Tällaisenaan me saamme silti tulla Jeesuksen luo.

• Anonyymi

Jatkan. Mutta niinkuin uskovaisena tiedät, että synnit saa anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

• Anonyymi

Tiedätkös, olisi päästävä, ei ihminen muutoin jaksa elää itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Mutta niinkuin uskovaisena tiedät, että synnit saa anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Ei kyse ole syntien anteeksi saamisesta, etten uskoisi niitä anteeksiannetuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole syntien anteeksi saamisesta, etten uskoisi niitä anteeksiannetuiksi.

Mistä? En ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä? En ymmärtänyt.

Siitä ettei jaksa elää oman pahuutensa kanssa. On vaikea kestää pahuuttaan. Sydän on silloin kipeänä ja ahdistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ettei jaksa elää oman pahuutensa kanssa. On vaikea kestää pahuuttaan. Sydän on silloin kipeänä ja ahdistunut.

Tuttu tunne. Eikö sinua lohduta ajatus siitä, että saat armosta syntisi anteeksi? Saat ne rakkaudesta anteeksi ja joka kokee saaneensa paljon anteeksi, rakastaa paljon.
        Rakastat varmasti paljon Jumalaa koska koet, että saat tuon kaiken pahuuden anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu tunne. Eikö sinua lohduta ajatus siitä, että saat armosta syntisi anteeksi? Saat ne rakkaudesta anteeksi ja joka kokee saaneensa paljon anteeksi, rakastaa paljon.
        Rakastat varmasti paljon Jumalaa koska koet, että saat tuon kaiken pahuuden anteeksi.

Koen, että vahingoitan pahuuteni kautta enemmän itseäni kuin Jumalaa.

Tässä ei ole kyse siitä... ajattelen, että Jumalan rakkaus ei ole riippuvainen siitä sinänsä, Hän rakastaa niin hyviä kuin pahojakin, loppuviimeon.. En kestä katsoa itseäni tällaisena, en kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen, että vahingoitan pahuuteni kautta enemmän itseäni kuin Jumalaa.

Tässä ei ole kyse siitä... ajattelen, että Jumalan rakkaus ei ole riippuvainen siitä sinänsä, Hän rakastaa niin hyviä kuin pahojakin, loppuviimeon.. En kestä katsoa itseäni tällaisena, en kestä.

Kestätkö katsoa lähimmäisesi pahuutta ja rakastaa häntä silti?
        Älähän nyt. Et sinä ole ihmistä kummempi pahuuksinesi.
        Jos Jeesus hyväksyy meidät niin miksi emme itse hyväksyisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se on niin lähellä kuin itseä, niin se on pahempi. En tietenkään rakasta pahuutta myöskään muissa.

Kyse on siitä mitä se tekee minulle. Mieleni ei kestä katsoa omaa pahuuttani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se on niin lähellä kuin itseä, niin se on pahempi. En tietenkään rakasta pahuutta myöskään muissa.

Kyse on siitä mitä se tekee minulle. Mieleni ei kestä katsoa omaa pahuuttani.

En tarkoittanut noin.
        En osaa sanoa tuohon miehesi kohtaan oikein mitään, kun en tiedä tilannettanne, mutta ilmeisesti tuo tilanne ahdistaa sinua kovasti.
        En todellakaan tiedä, miten miehesi osoittaa sen, ettei kestä katsoa pahuuttasi.
        Hankala ottaa kantaa tietämättä asioista enempää.
        Onkait miehessäsikin pahuutta, meissä jokaisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut noin.
        En osaa sanoa tuohon miehesi kohtaan oikein mitään, kun en tiedä tilannettanne, mutta ilmeisesti tuo tilanne ahdistaa sinua kovasti.
        En todellakaan tiedä, miten miehesi osoittaa sen, ettei kestä katsoa pahuuttasi.
        Hankala ottaa kantaa tietämättä asioista enempää.
        Onkait miehessäsikin pahuutta, meissä jokaisessa.

Oikeastaan mieheni on tukenut minua ja olen huomannut, että hän on ainoa, joka pysyy vierelläni, aina..
        Joten ei sekoiteta joka asiaan...arvailut toisten ongelmista on vain arvailuja.

Ei se silti välttämättä poista pahaa oloa ja kamppailua itsensä kanssa, vaikka olisi sata ihmistä tukena elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan mieheni on tukenut minua ja olen huomannut, että hän on ainoa, joka pysyy vierelläni, aina..
        Joten ei sekoiteta joka asiaan...arvailut toisten ongelmista on vain arvailuja.

Ei se silti välttämättä poista pahaa oloa ja kamppailua itsensä kanssa, vaikka olisi sata ihmistä tukena elämässä.

Aivan. Hienoa, että hän on jaksanut tukea sinua ja olet saanut ihanan miehen rinnallesi, ystävän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Hienoa, että hän on jaksanut tukea sinua ja olet saanut ihanan miehen rinnallesi, ystävän.

No minä olen huono ystävä ollut hänelle. Hän on silti ainoa johon luotan nykyään 110 prosenttisesti....vaikka olisin itse paska, hän näkee ilmeisesti minussa jotain sellaista hyvää, mitä itse ja muut eivät näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen huono ystävä ollut hänelle. Hän on silti ainoa johon luotan nykyään 110 prosenttisesti....vaikka olisin itse paska, hän näkee ilmeisesti minussa jotain sellaista hyvää, mitä itse ja muut eivät näe.

Joo. Miehesi on herätkää- nikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva juttu. Kuulostaa hyvältä. Hän varmasti rakastaa sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäämään. Miehelläsi on syynsä minkä vuoksi on sinun kanssasi ja sinulla on varmasti omat syysi, miksi olet sellainen kuin kirjoitat olevasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäämään. Miehelläsi on syynsä minkä vuoksi on sinun kanssasi ja sinulla on varmasti omat syysi, miksi olet sellainen kuin kirjoitat olevasi.

Yhdessäoloon on syynsä, välittäminen.
        Tuskin muu on tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Miehesi on herätkää- nikki

Ei ole.

Hän kuitenkin on hyväsydäminen ihminen. Jeesukseen uskova ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessäoloon on syynsä, välittäminen.
        Tuskin muu on tarpeen.

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoo myös, että MENE... entä miten se jatkuu? ÄLÄ enää SYNTIÄ tee!

Siis oppi ja opetus on selvä. ratkaisu on tahtoelämässä.

Meilläkin on vastuu, ei uskovaisuudessa voi lelliä lihaa ja jatkaa syntiä, ehdointahtoin.
        Siitäkin on Uudessatestamentissa vakava sanottu seuraus.
        Tahaltinen - ei ole anteeksiantoa. Eli tuomio lähtee Jumalanhuoneesta.
        On täten Hengessä tehtävä taistelu syntiä vastaan verille asti, sekin on neuvo ja ohje.
        Lihan kuolemasta puhutaan. Hänen ristinsä ja minun.
        Aivan raamatullisesti.
        Vai halutaanko hekumoida vielä ja lyödä Jeesuksen ristin ruoskaa Mestariin ja naulta häntä ristiin, sekä painaa piikkikruunu päähän, sekä sylkeä.

Siksi on Hengessä katseltava- mitä Pyhä Henki haluaa näyttää ristin sovituksen hinnasta.
        Eiköhän se riitä ja itse on armossa senjälkeen kuljettava kuuliaisuudessa, että Jumalantyö tulee esiin ihmisessä. So. Hengen Hedelmä. ts. Pyhän Hengen hedelmä meissä.

Jos lihalle antaa myöten sen hedelmänä on kadotus- eli pikku h-lla hengen hedelmä, meitin hengen.

• Anonyymi

No mitö hyvää Jeesuksessa sitten on?

• Anonyymi

Kerroppa miten on auttanut.

• Anonyymi

siis mitä! onko helluntalaiset elukoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis mitä! onko helluntalaiset elukoita?

Jooooo etkö sinä pöheli sitä tiedä. Lampaita katos keritään ja villoista saa monenlaista.
        Ateistit ovat taas koiria ja ne vahtivat eritoten lampaita.
        Apinat taas ovat evoluution kautta muotoutuneita ihmisiä ja heille on varattu kaupassa banaania syötäväksi. jne.

• Anonyymi

Ei minun rukouksiini ole vaivautunut vastaamaan.

• Anonyymi

Eihän sitä kelvottoman rukouksiin pidäkään vastata. Syy siihen, että he eivät osaa käyttää pyytämäänsä oikein. En minäkään ole saanut lottovoittoa, vaikka kuinka polvet puhki sitä pyydän. Eläisin reteesti, ostaisin hienon auton ja paljon akkoja etupenkille.
        Mutta ei vastausta kuulu, on pakko ajaa mopolla

• Anonyymi

niin arvelinkin ettei löydy vastauksia.

• Anonyymi

hän tulee luoksesi:
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

• Anonyymi

Sinulla barraa oma muotouskonnollisuus barrajeesus päässäsi ja mittaat sen mukaan kultaisen vasikkasi jumalaa.
        Sinussa on hurmahenkinen barrausjeesus- jota hoet joka käänteessä.
        Nousehan juoksuhaudastasi pois, eiköhän tuo barrrausjeesuksesi mantra jo ala riittämään.

• Anonyymi

Hei LS

Sopiiko että me rukoillaan yhdessä? Tarvitsen Jeesuksen apua. En tiedä mikä ongelmani on.

Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen

• Anonyymi

Sopiihan se. Yhdessä rukoileminen on raamatullista vaikka perkele siellä nyt kolisuttelisi kahleitaan.

• Anonyymi

Tietenkin, jos koet niin.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin, jos koet niin.

LS

Hei, LS, aatelen jos me kaksistaan rukoilemme toistemme puolesta ja pyydämme vapautusta puolestamme. Tehdäänkö sopimuksen että rukoilemme että alkaisimme inhota joka solulla siitä ja inhon avulla kasvaisimme ulos vapaaksi? Lihan kuolettaminen on niinkuin desinfiointiaine joka saa haavaa tulehtumaan niin rukoilemme että saisimme siihen voimaa että kestäisimme paremmin ja ylittäisimme kunnes saisimme lihan teot kuoletettua? Mitä sinä sanot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, LS, aatelen jos me kaksistaan rukoilemme toistemme puolesta ja pyydämme vapautusta puolestamme. Tehdäänkö sopimuksen että rukoilemme että alkaisimme inhota joka solulla siitä ja inhon avulla kasvaisimme ulos vapaaksi? Lihan kuolettaminen on niinkuin desinfiointiaine joka saa haavaa tulehtumaan niin rukoilemme että saisimme siihen voimaa että kestäisimme paremmin ja ylittäisimme kunnes saisimme lihan teot kuoletettua? Mitä sinä sanot?

Niin, voisihan se toimia. Vaihtoehdot on muutoin kait kokeiltu.

Kenen puolesta sanon Jumalalle, rukoilevani? Haluatko antaa jonkin "tunnusnimen" itseäsi varten?

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, voisihan se toimia. Vaihtoehdot on muutoin kait kokeiltu.

Kenen puolesta sanon Jumalalle, rukoilevani? Haluatko antaa jonkin "tunnusnimen" itseäsi varten?

LS

Hei LS, kävisikö "tunnusnimi" Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen"? :) Nyt rukoilen meidän molempien puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei LS, kävisikö "tunnusnimi" Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen"? :) Nyt rukoilen meidän molempien puolesta.

Ok. Käyhän se. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Käyhän se. :)

Ok.:) Sain rukoiltua meidän puolestamme. Ja hyvää yötä Jeesus myötä. :)

1Kor. 1:8 Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

• Anonyymi

Haluan tehdä parannuksen.
      Haluan, että Jeesus muuttaa minut kokonaan uudeksi. Haluan toimia elämässäni Jumalan tahdon mukaan. En halua tehdä enää syntiä. En teoin, en ajatuksin.

LS

• Anonyymi

Tämä voi nyt kuullostaa oudolta, mutta onnittelen sinua!

Siis uskovan tulee uskonelämässään saavuttaa tietty etappi, jonka sinä olet nyt saavuttanut ymmärtääkseni.

Siis ukovan tulee vihdoin tajuta oma kurjuutensa ja kyvyttömyytensä ja heikkoutensa, ja vain sen kautta ja avulla uskovalle tulee Väkevä Jumala, ei uskova ei enää luota itseensä, vaan joutuu tukeutumaan täysin ja kaikessa Herraan.

Siis tämä piste pitää saavuttaa ja ymmärtää olevansa itsessään täysin ja totaalisen kyvytön ja epäkelpo :

Johanneksen ilmestys 3
        17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
        20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
        21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
        22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

Siis ensin me uskovat kuvittelemme olevamme kovastikin "rikkaita" monella tapaa, ja vasta sitten kun uskova saa tuota "silmävoidetta" Herralta, alkaa hänelle paljastua om kurjuutensa ja "köyhyytensä" !

Paavali kirjoittaa tästä samasta asiasta näin:

2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Eli kun uskova itse on heikoimmillaan ja voimattomana ja kyvyttömänä, niin vasta sitten Jumala voi toimia ja Jumalan Voima näkyy meissä !

2. Kor. 4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.

2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

Eli niin kauan kun uskova on ns. "omavoimainen" ja luottaa itse itseensä, hän ei voi olla oikeasti hyödyllinen, koska silloin vielä Jumala ei voi hänessä vaikuttaa voimallisesti.

• Anonyymi

Siinäpä kuuntelet sanaa- kuunneltuasi tee, kuten sana sanoo, ja ole kuuliainen.
      Vai kuunteletko vain lihaasi?
      Kainillekin Jumala sanoi- mutta ei hän kuunnellut, eikä tehnyt kuutelemisen tuoman sanoman mukaan ja liha voitti. Ei Kainin lihassa asunut mitään hyvää, mutta jos olisi totellut, niin Oikea Henki olisi voittanut hänen lihan touhunsa ja liha olisi kuollut.
      Eli tarviis itsekin tehdä se, että on tottelevainen ja kuuliainen sanotulle SANALLE, eikä mene lihapeiton alle piiloon, että tuollaisen akan minulle annoit.
      Siksi tein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe