8 vuotta sitten tehtiin ohitusleikkaus. Kaikki hyvin tähän kevääseen asti kunnes samat oireet palasivat, alkoi nitrojen syönti päivittäin. Ja terveyskeskukseen lääkäriin, pitkät nitrot matkaan ja rasituskoeaikakin mukaan jo. No, lääkäri soitti jotta ei uskalleta tehdä rasituskoetta vaan kutsutaan ensin ultraan. Odottelen jo neljättä viikkoa ultra aikaa ja syön nitroja päivittäin. Olen välillä perännyt ultra-aikaa mutta ruumisautoa taitaa tulla ennen sitä.
Ambulanssilla vai ruumisautolla sydänultraan
Anonyymi
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pahat oireet niin soita ambulanssi!
- Anonyymi
Maksaa noin 100 € käynti yksityisellä kardiologilla.
- Anonyymi
Yksityiselle minäkin tuossa aloittajan tilanteessa menisin. Vaikka maksaisi useamman satasen, mitä väliä sillä on. Julkinen terveydenhoito ei mielestäni Suomessa toimi siten, kuin sen pitäisi.
Odottelua ja odottelua, sitä riittää...
Siis mene yksityiselle erikoislääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076