Paljonko vainoajat saavat palkkaa kuussa ?

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa, että paljonko näille Gang Stalkkereille maksetaan kuussa ?

Sen tiedän, että heidän liksansa tulee pimeenä ja saavat mm. verottomina mm. Audeja ja Bemareita suoraan tullilta.

Useat tekevät vainontahommia sivutyönään, koska se on pimeää työtä, josta ei tarvitse maksella veroja.

146

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät? Saako linkin?

• Anonyymi

Eiköhän aloitus ollut kieli poskessa kirjoitettu heikko vitsinyritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aloitus ollut kieli poskessa kirjoitettu heikko vitsinyritelmä.

Eiks toi joukkovainoaminen ole vasikkamaista ruskeakielisyyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks toi joukkovainoaminen ole vasikkamaista ruskeakielisyyttä?

Ei ole, siitä ei voi kieltäytyä tai käy itselle huonosti. On pakko stalkata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, siitä ei voi kieltäytyä tai käy itselle huonosti. On pakko stalkata.

Kyllä.
        Stalkkaajan on pakko stalkata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Nonni nyt on pillinpuhaltajan kommentti.
        https://youtu.be/wTPD2MEEZOg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Stalkkaaja saa tekojensa mukaan (Ilm. 19:20-21):
        "Ja peto (Bill Gates) otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta (stalkkeri), joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne (stalkatut), jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet (vapaamuurarit); ne molemmat (peto ja väärä profeetta) heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa."

• Anonyymi

Tähän päivään mennessä ei ole tavattu oikeaa vainoajaa joka olisi tullut itse kertomaan osallisuudestaan.

Miksei?

Pilliin puhaltajia ja ohi suunsa puhuvia ihmisiä on aina. Vainoajat eivät voi olla poikkeus.

• Anonyymi

Puhuiko kukaan DDR:ssä Zersetzung-vainoamiseen osallistuneista tuhansista ihmisistä siitä mitään ennen kuin DDR romahti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuiko kukaan DDR:ssä Zersetzung-vainoamiseen osallistuneista tuhansista ihmisistä siitä mitään ennen kuin DDR romahti?

Ei tietenkään puhunut itäblokissa mutta loikkarit puhuivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään puhunut itäblokissa mutta loikkarit puhuivat.

Kyllä niitä Stasi-ilmoittajia oli myös loikkareiden joukossa.

DDR oli valtio joka tarvitse kansan kurissa pitämiseen nuo ilmoittajat; Suomessa ei ole ideologiaa joka estää muiden ideologioiden olemassaolon.

Huomaatte varmaan eron?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä Stasi-ilmoittajia oli myös loikkareiden joukossa.

DDR oli valtio joka tarvitse kansan kurissa pitämiseen nuo ilmoittajat; Suomessa ei ole ideologiaa joka estää muiden ideologioiden olemassaolon.

Huomaatte varmaan eron?

Kostonhimoisia vaikutusvaltaisia ihmisiä riittää joka maassa ja joka järjestelmässä. Valkokauluksisia psykopaattisia sarjamurhaajia, jotka ovat tottuneet käyttämään ronskia valtaa ja selviytymään siitä naarmuitta - ainahan jostain löytyy syntipukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zerzetung just joo. Eiks siellä pitänyt olla henkilö poliittisesti vaikutusvaltaisessa asemassa että jotain vainoa tapahtuu? Miten Zerzetung liittyy johonkin demokraattisessa suomessa asuvaan nobodyyn? Sulla suuruudenhullu kompleksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zerzetung just joo. Eiks siellä pitänyt olla henkilö poliittisesti vaikutusvaltaisessa asemassa että jotain vainoa tapahtuu? Miten Zerzetung liittyy johonkin demokraattisessa suomessa asuvaan nobodyyn? Sulla suuruudenhullu kompleksi?

että tämmöistä disinfoa heti aamusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan pitänyt olla vaikutusvaltaisessa asemassa, vaan Stasilla oli valtava määrä ilmiantajia ja kohteina tuhansia ihmisiä, suuri osa ihan tavallisia ihmisiä, joilla oli "vääriä" ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan pitänyt olla vaikutusvaltaisessa asemassa, vaan Stasilla oli valtava määrä ilmiantajia ja kohteina tuhansia ihmisiä, suuri osa ihan tavallisia ihmisiä, joilla oli "vääriä" ajatuksia.

Naapurit ja perheenjäsenet kyttäsivät ja ilmiantoivat toisiaan, ehkä turvatakseen omaa asemaansa.

Minulla ei ole suuruuden hullua kompleksia, vaan sinulla on itsetuntopulmia ja luulet, että muillakin ja tekevät kaiken korostaakseen itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurit ja perheenjäsenet kyttäsivät ja ilmiantoivat toisiaan, ehkä turvatakseen omaa asemaansa.

Minulla ei ole suuruuden hullua kompleksia, vaan sinulla on itsetuntopulmia ja luulet, että muillakin ja tekevät kaiken korostaakseen itseään.

"Minulla ei ole suuruuden hullua kompleksia, vaan sinulla on itsetuntopulmia ja luulet, että muillakin ja tekevät kaiken korostaakseen itseään."

Tuo lause on hyvä esimerkki kaasuvalottamisesta (gaslighting), jota erityisesti narsistit ja psykopaatit harjoittavat paljon. Se on harhauttamisesta käytetty termi, joka on saanut alkunsa Patrick Hamiltonin näytelmästä Kaasuvalo ja sen elokuvaversioista vuosilta 1940 ja 1944. Tarkemmin siinä pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos asia todella kiinnostaa, niin kysy minua vainoavilta ihmisiltä, miksi he pitävät minua niin tärkeänä henkilönä, että minua pitää seurata ja valvoa 24/7. En minä voi heidän puolestaan vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla ei ole suuruuden hullua kompleksia, vaan sinulla on itsetuntopulmia ja luulet, että muillakin ja tekevät kaiken korostaakseen itseään."

Tuo lause on hyvä esimerkki kaasuvalottamisesta (gaslighting), jota erityisesti narsistit ja psykopaatit harjoittavat paljon. Se on harhauttamisesta käytetty termi, joka on saanut alkunsa Patrick Hamiltonin näytelmästä Kaasuvalo ja sen elokuvaversioista vuosilta 1940 ja 1944. Tarkemmin siinä pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

ei ole suuruushulluuskompleksia, mutta ymmärtämisvaikeuksia, että kumpaa tässä syystetään kaasuvalottamisesta

Kompleksin sijasta, minulla on helvetillinen mielipeli ollut jo niin pitkään, että rupean olemaan ihan loppu.. Ihmettelen sitä järjettömyyttä, millä tiukuudella stalkkerit näpeissään pitävät aina vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole suuruushulluuskompleksia, mutta ymmärtämisvaikeuksia, että kumpaa tässä syystetään kaasuvalottamisesta

Kompleksin sijasta, minulla on helvetillinen mielipeli ollut jo niin pitkään, että rupean olemaan ihan loppu.. Ihmettelen sitä järjettömyyttä, millä tiukuudella stalkkerit näpeissään pitävät aina vaan.

Mutta ihan sama mitä luulette. Olen stalkkereille monet kerrat ilmoittanut, että senkun tapatte. - Mutta ei. Ne tykkää kiduttaa ja pakottaa minut tanssimaan pillinsä mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kommentti oli tarkoitettu tuolle, joka väittää, että ei Suomessa voida vainota samalla tavalla kuin DDR:ssä. Sama henkilö myös vähätteli Stasin harjoittaman vainoamisen laajuutta. Puhuu ihan täyttä paskaa ja yrittää kaasuvalottaa vainoamisen kohteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kommentti oli tarkoitettu tuolle, joka väittää, että ei Suomessa voida vainota samalla tavalla kuin DDR:ssä. Sama henkilö myös vähätteli Stasin harjoittaman vainoamisen laajuutta. Puhuu ihan täyttä paskaa ja yrittää kaasuvalottaa vainoamisen kohteita.

Joku ymmärtämön provokaattori. Tai sitten kovapalkkainen joukkovainon organisoija. Aivan sama.
        Joukkomuilutuksia ja vainoja on ollut Suomessa aina. IKL ja kommunistit. Jos ei ole puoluekirjaa, se saattaa estää työpaikan saamisen jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos asia todella kiinnostaa, niin kysy minua vainoavilta ihmisiltä, miksi he pitävät minua niin tärkeänä henkilönä, että minua pitää seurata ja valvoa 24/7. En minä voi heidän puolestaan vastata.

Ei sinua oikeasti vainota 24/7

• Anonyymi
        Sillei kirjoitti:

Ja tämän me tiedämme, mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän me tiedämme, mistä?

Surveillance

valvotaan, seurataan niinhän tehdään muutenkin muillekin.

Istuin äsken puistossa museotalon rappusilla syömässä hampurilaisen. Oli kyltti: jatkuva elektroninen valvonta. Vilkuttelin kameroille lähtiessäni.

• Anonyymi
        Sillei kirjoitti:

Niin, mistä sinä sen tiedät? Tiedätkö kuka olen ja oletko tutkinut minun tapaukseni? Ymmärrätkö että vaikka on ihmisiä, jotka vain luulevat, että heitä vainotaan, on myös ihmisiä, joita oikeasti vainotaan. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Mutta on silti yleinen ajattelutapa, että kaikki, jotka kertovat vainoamisesta, ovat "harhaluuloisia" tai "mielisairaita".

On olemassa ihan dokumentoitu historiallinen ennakkotapauskin hyvin samanlaisesta vainoamisesta (Zersetzung DDR:ssä), mutta silti kiistäjät inttävät, että eihän ihmisiä nyt mitenkään voida tarkkailla ja vainota organisoidusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mistä sinä sen tiedät? Tiedätkö kuka olen ja oletko tutkinut minun tapaukseni? Ymmärrätkö että vaikka on ihmisiä, jotka vain luulevat, että heitä vainotaan, on myös ihmisiä, joita oikeasti vainotaan. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Mutta on silti yleinen ajattelutapa, että kaikki, jotka kertovat vainoamisesta, ovat "harhaluuloisia" tai "mielisairaita".

On olemassa ihan dokumentoitu historiallinen ennakkotapauskin hyvin samanlaisesta vainoamisesta (Zersetzung DDR:ssä), mutta silti kiistäjät inttävät, että eihän ihmisiä nyt mitenkään voida tarkkailla ja vainota organisoidusti.

Näin juuri. Kaikki ei ole sitä mitä ihmiset luulevat.
        Osaa vainotaan ja osaa ei. Näin on ja on aina ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihan sama mitä luulette. Olen stalkkereille monet kerrat ilmoittanut, että senkun tapatte. - Mutta ei. Ne tykkää kiduttaa ja pakottaa minut tanssimaan pillinsä mukaan

Ei mitään gang stalkingia tapahdu. Koko teoria on vain sinun mielensisäistä harhaa.

• Anonyymi

Gang stalking mielipeliin ja sen tyylisiin joukkovainoihin osallistujat eivät tiedä, missä ovat mukana. Mitä alempana hierarkiassa on, sitä vähemmän tietävät. Luulevat vain hyvästä syystä kiusaavansa jotakin (mustamaalattua) tyyppiä, joka ansaitsee sen.

Ylempänä olevat osa-alueiden pomot tietävät alaisensa. Sitä sadistista saatanallista kulttia, joka hommaa hallinnoi, ei tiedä kuin kultin jäsenet.

Puhuvatko muurarit sivu suunsa. Joskus joku on eronnut ja aika pian kuollut.

ON JOTENKIN ÄLYVAPAATA, ETTÄ EDELLEEN PITÄISI TODISTELLA, ETTÄ GS ON OIKEASTI OLEMASSA.

• Anonyymi

Kyllä GS on oikeasti olemassa.
        Paras palkka ilmeisesti on mielihyvä ja esim. uralla eteneminen, korruptio.

Osallistujat eivät todellakaan kaikki tiedä, missä ovat mukana. Luulevat tekevänsä hyvän työn, kun kiusaavat kiusattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osallistujat eivät todellakaan kaikki tiedä, missä ovat mukana. Luulevat tekevänsä hyvän työn, kun kiusaavat kiusattua.

Tämä on organisoitu hierarkinen juttu. Ylemmät määräävät alempia stalkkaamaan, on pakko halusi tai ei.
        Olen tavannut näitä vastoin tahtoaan stalkkaavia. Ihan on kerrottukin, minkä tahon takia täytyy nyt toimia näin.

Minua stalkattiin sillä, että mikään pulju ei suostunut vaihtamaan auton renkaita. Itse en pysty. Sitten naapurikaupungissa keksin pienen huollon, jonka ohi muutenkin liikuin ja jätin autoni viereiselle parkkipaikalle. Siitä vaan ohikulkiessa varasin ajan ja ohimennen käytin autoni siellä- Tiesivät tilanteeni- - Sitten jäivät kiinni tästä Joutuivat raivon kohteeksi (todistin).. Samantien ketju, jonka jäsen olivat, sanoi huollon irti. Se ilmoitettiin netissä huollon mainoksen yhteydessä. Sitten siihen tuli ilmoitus, että tämä autohuolto on suljettu lopullisesti. - Menettivät huoltofirmansa. Tuskin pystyvät koskaan uutta avaamaan. Toivottavasti saavat edes töitä jostakin.
        On pakko stalkata tai käy huonosti.
        - Kyllä palkitaankin, kun oikein kunnolla tulosta saaden stalkannut minua. Isompi auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan aikuisten oikeasta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on organisoitu hierarkinen juttu. Ylemmät määräävät alempia stalkkaamaan, on pakko halusi tai ei.
        Olen tavannut näitä vastoin tahtoaan stalkkaavia. Ihan on kerrottukin, minkä tahon takia täytyy nyt toimia näin.

Minua stalkattiin sillä, että mikään pulju ei suostunut vaihtamaan auton renkaita. Itse en pysty. Sitten naapurikaupungissa keksin pienen huollon, jonka ohi muutenkin liikuin ja jätin autoni viereiselle parkkipaikalle. Siitä vaan ohikulkiessa varasin ajan ja ohimennen käytin autoni siellä- Tiesivät tilanteeni- - Sitten jäivät kiinni tästä Joutuivat raivon kohteeksi (todistin).. Samantien ketju, jonka jäsen olivat, sanoi huollon irti. Se ilmoitettiin netissä huollon mainoksen yhteydessä. Sitten siihen tuli ilmoitus, että tämä autohuolto on suljettu lopullisesti. - Menettivät huoltofirmansa. Tuskin pystyvät koskaan uutta avaamaan. Toivottavasti saavat edes töitä jostakin.
        On pakko stalkata tai käy huonosti.
        - Kyllä palkitaankin, kun oikein kunnolla tulosta saaden stalkannut minua. Isompi auto.

Auton renkaat voi vaihtaa itsekin. Kysyt neuvoa ihmiseltä, joka vaihtaa itse. Teet vaikka yhdessä että opit. Kannattaa huomioida onko peltivanteet vai alumiiniset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton renkaat voi vaihtaa itsekin. Kysyt neuvoa ihmiseltä, joka vaihtaa itse. Teet vaikka yhdessä että opit. Kannattaa huomioida onko peltivanteet vai alumiiniset.

Heko, heko

mainitsin jossakin, että itse en pysty, en , että en osaisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

GS ei ole totta.

• Anonyymi

Että harhat vievät sinut poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksia. Ihan huvittaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että harhat vievät sinut poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksia. Ihan huvittaa. :D

OLen saanut poliisilta apuakin. Heti ensimmäiseen ilmoitukseen viharikosesta. Se toiminta loppui siihen paikkaan.

OLen yhtä lukuunottamatta lähettänyt ilmoitukseni kirjallisesti.

Vuonna 2019 tammikuussa tein kiireesti kaksi rikosilmoitusta. Sen jälkeen otin yhteyttä sos.toimen vanhustyöntekijään. Lähetin muutaman kirjoittamani raportin siitä, mitä minulle tässä talossa on tehty. Tiesivät minut jo ennestään. -Kerroin, että tilanne pahenee sitä vauhtia, että kohta en selviä ilman apua.

Tilanne eteni siihen, että ensihoitajat tulivat maanittelemaan, voisinko lähteä vapaa ehtoisesti terveyskeskuksen päivystykseen. Tiesin, minne tie sieltä vie. Ihan vapaa ehtoisesti lähdin psyk.osastolle, jotta sieltä saisin apua naapuripulmien selvittelyyn.

Höpöpsykiatrista ei mitään apua ollut, mutta RIKOSPOLIISI PANI PORUKAN JÄRJESTYKSEEN USKONYSTÄVIENSÄ KANSSA. YKSI JOUTUI KUULUSTELUIHIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLen saanut poliisilta apuakin. Heti ensimmäiseen ilmoitukseen viharikosesta. Se toiminta loppui siihen paikkaan.

Vuonna 2019 tammikuussa tein kiireesti kaksi rikosilmoitusta. Sen jälkeen otin yhteyttä sos.toimen vanhustyöntekijään. Lähetin muutaman kirjoittamani raportin siitä, mitä minulle tässä talossa on tehty. Tiesivät minut jo ennestään. -Kerroin, että tilanne pahenee sitä vauhtia, että kohta en selviä ilman apua.

Tilanne eteni siihen, että ensihoitajat tulivat maanittelemaan, voisinko lähteä vapaa ehtoisesti terveyskeskuksen päivystykseen. Tiesin, minne tie sieltä vie. Ihan vapaa ehtoisesti lähdin psyk.osastolle, jotta sieltä saisin apua naapuripulmien selvittelyyn.

Höpöpsykiatrista ei mitään apua ollut, mutta RIKOSPOLIISI PANI PORUKAN JÄRJESTYKSEEN USKONYSTÄVIENSÄ KANSSA. YKSI JOUTUI KUULUSTELUIHIN.

selvennys: rikospoliisilla ei ollut uskonystäviä, vaan näillä stalkkereillani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

selvennys: rikospoliisilla ei ollut uskonystäviä, vaan näillä stalkkereillani

Sinä rikosilmoituksista huvittunut provokaattori, kirjoitinko tapeeksi, oletko tyytyväinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa
        Hyvälle ei anneta edes tilinauhaa eikä vuosilomapäätöstäkään

• Anonyymi

"Joskus joku on eronnut ja aika pian kuollut.

ON JOTENKIN ÄLYVAPAATA, ETTÄ EDELLEEN PITÄISI TODISTELLA, ETTÄ GS ON OIKEASTI OLEMASSA."

Sattuneesta syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää ne höpöhöpöpsykiatrit? Joutuvatko kuulusteluihin? Ja ensihoitaja? Eikös niillä ollut rikollisten suojelu tavoitteena vai eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa
        Hyvälle ei anneta edes tilinauhaa eikä vuosilomapäätöstäkään

"Paha saa aina palkkansa" pitää paikkansa (Ilm. 9:20-21):
        "Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivä voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan."
        Tässä stalkkereiden tulevaisuus (Ilm. 19:20-21):
        Ja peto (Bill Gates) otettiin kiinni ja sen kanssa väärä profeetta (stalkkerit), joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin (GS-uhrit), ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan.

• Anonyymi

Poliisille tämä kirjoitus!!

• Anonyymi

Miten pääsee vainoajaksi?

Tällä palstalla on paljon väkeä joita olisi mukava täräytellä tyränrytkäyttimellä päivät ja yöt.

Tekisin palkatta.

• Anonyymi

Kuule, nämä minunkin stalkkerit joutuvat tyytymään vanhaan, ryppyiseen mummoon.

• Anonyymi

GS kuulostaa mafialta metodeiltaan, joten on varmaan typeryyttä jos epäilee tuollaisen olemassaoloa. Elämme Suomessa niin pienessä kuplassa, ettemme edes tajua, mitä kauheuksia maailmassa on joka sekunti menossa.

• En ole suuremmin tutustunut tähän vainoamisilmiöön mutta selvää on että sitä tapahtuu jos sen kohdentamisia tutkitaan hieman tarkemmin.
      Yksilötasoilla se ilmenee selkeästi koulukiusaamisina ja ehkä myöhemmänkin iän yksittäisinä vainoina joita pidän kyllä yksittäistapauksina.

Joukkovainoamisien kohteiksi ovat nykyisin joutuneet kansallismieliset aktivistit.
      Heitä vainotaan raivolla jopa kommunistisen hallituksemme toimesta.

Epämääräiseen kaikkia kattaviin joukkovainoamisiin ei ole helppoa uskoa. Toki meitä valvotaan kaikkialla olevien kameroiden ja niihin sisältyvien kasvojentunnistuslaitteiden avulla. Näitä taltioidaan tulevaa käyttöä varten.
      Mitä ne sitten tulisivat olemaan niin sitä eivä edes näitä laitteita kustantava eliittimme vielä tiedä.

Selvää kuitenkin on se että meitä köyhiä massoja tullaan tarkkailemaan kaikin mahdollisin keinoin ja pyritään tukahduttamaan kaikki kapinayritykset jo alkuunsa.

• Anonyymi

Tai sitten kansallismieliset aktivistit sairastuu skitsofreniaan etsimällä totuutta salaliittopalstalla. Let The Stalking Begin!

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten kansallismieliset aktivistit sairastuu skitsofreniaan etsimällä totuutta salaliittopalstalla. Let The Stalking Begin!

Kuten esim August Haußleiter? Vihreän liikkeen perustajajäseniä?

• Anonyymi

Ei valvota pelkästään kameroilla ja kasvojentunnistuksella, vaan myös ns. ohjelmoidaan suoraan mieleen.

• Anonyymi

"Heitä vainotaan raivolla jopa kommunistisen hallituksemme toimesta."

Olet sekaisin kuin seinäkello, ihmisparka. Suomessa oli ennen vaaleja kaksi kommunistista puoluetta, mutta ne jäivät taas äänikynnyksen alapuolelle ja ne poistettiin puoluerekisteristä.
        Et taida edes tietää, mitä eroa on kommunismilla ja sosialismilla. Keskusta taas on selvästi porvaripuolue, eikä siitä kommunistia saa tekemälläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Heitä vainotaan raivolla jopa kommunistisen hallituksemme toimesta."

Olet sekaisin kuin seinäkello, ihmisparka. Suomessa oli ennen vaaleja kaksi kommunistista puoluetta, mutta ne jäivät taas äänikynnyksen alapuolelle ja ne poistettiin puoluerekisteristä.
        Et taida edes tietää, mitä eroa on kommunismilla ja sosialismilla. Keskusta taas on selvästi porvaripuolue, eikä siitä kommunistia saa tekemälläkään.

Kuuntelin sen pienpuolueiden vaalitentin ja sen toisen kommunistipuolueen ehdokas oli minun mielestäni kaikkein selkein ja eniten perillä siitä mitä Suomessa tapahtuu, kaikista kuuntelemistani ehdokkaista. Mielestäni Suomi menetti paljon kun menetti sen puolueen. Muuten en ole puoluepolitiikkaan sanottavaati perehtynyt.

• Anonyymi

Eihän se ole mitään kuinka paljon he saavat, vaan se KUKA HEILLE MAKSAA????

• Anonyymi

Kukaan mitään maksa kenellekkään. GS on harhaa sinun pääsi sisällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Harhaahan kaikki on.
        Ja niin se pitää oivaltaa.
        Paras vastalääke joukkovainoon on: laittaa kaiken yrityksen siihen, että ei yritä. Reagoimattomuus. Sivuuttaa koko jutun.
        Sellainen voi joskus olla vaikeaa, mutta lopulta kaikki reaktiot ovat turhia.
        Jos joku on niin pervo, että on kiinnostunut minun pienestä maailmastani - saa kyttäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tajunnut, etten minä usko mihinkään GS.ään, vaan yritin herätellä noita hörhöjä tajuamaan homman mahdottomuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tajunnut, etten minä usko mihinkään GS.ään, vaan yritin herätellä noita hörhöjä tajuamaan homman mahdottomuuden.

Ei viranomaisille, jotka osallistuvat vainoamiseen, tarvitse edes maksaa mitään ylimääräistä, jos he tekevät sitä työn ohessa. Ja valtio ja kunta sen lystin silloin maksavat. Miksi vainoamista organisoivat henkilöt olisivat huolissaan siitä, kuinka paljon sen toteuttamiseen menee rahaa, jos ja kun he eivät käytä siihen omia rahojaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei viranomaisille, jotka osallistuvat vainoamiseen, tarvitse edes maksaa mitään ylimääräistä, jos he tekevät sitä työn ohessa. Ja valtio ja kunta sen lystin silloin maksavat. Miksi vainoamista organisoivat henkilöt olisivat huolissaan siitä, kuinka paljon sen toteuttamiseen menee rahaa, jos ja kun he eivät käytä siihen omia rahojaan?

Viranomaiset eivät vainoa ketään, mitään GS.ää ei ole olemassakaan, paitsi sairaassa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoaminen kuuluu viranomaisen toimenkuvaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaiset eivät vainoa ketään, mitään GS.ää ei ole olemassakaan, paitsi sairaassa mielessä.

Viranomaisvaino on osa työnkuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiassa viranomaiset ovat historian saatossa olleet juuri pahimpia vainoajia, räikeimpinä esimerkkinä siitä kommunistidiktatuurit ja erityisesti DDR.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Harhaahan kaikki on.
        Ja niin se pitää oivaltaa.
        Paras vastalääke joukkovainoon on: laittaa kaiken yrityksen siihen, että ei yritä. Reagoimattomuus. Sivuuttaa koko jutun.
        Sellainen voi joskus olla vaikeaa, mutta lopulta kaikki reaktiot ovat turhia.
        Jos joku on niin pervo, että on kiinnostunut minun pienestä maailmastani - saa kyttäillä.

Aivan, yksi perushetero stalkkeri on mm. Neuvonut pyllistämään oletetun kameran suuntaan ja vetämään housut nilkkoihin. Siitäpä saa stalkkeri pitkän nenän.

• Anonyymi

En tienaa läheskään tarpeeksi tästä vainoamisesta, joudun käymään muuallakin töissä. Lähinnä teen tätä harrastuksena, ja rakkaudesta lajiin.

• Anonyymi

Onko sinulla todettu jokin ryhmä B:n persoonallisuushäiriö eli jokin näistä:

Epäsosiaalinen persoonallisuus
        Epävakaa persoonallisuus
        Huomiohakuinen persoonallisuus
        Narsistinen persoonallisuushäiriö

• Anonyymi

Eivätkö ne niistä nuorisojuhlarahastoista saakin. Säätiöistä mitä lienee.

• Anonyymi

Minulla on paljon stalkkereita, jotka tekevät sitä työnsä ohella tai työssään. Palvelu huonoa laatua ja laskutus yli ohjehintojen, jne. Ja siinä sitä ehtii päästää suustaan litanioita yksityisasioistani todisteeksi, että kaikki tiedetään. Sun muuta.

Autojakin on vaihtunut isompaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on paljon stalkkereita, jotka tekevät sitä työnsä ohella tai työssään. Palvelu huonoa laatua ja laskutus yli ohjehintojen, jne. Ja siinä sitä ehtii päästää suustaan litanioita yksityisasioistani todisteeksi, että kaikki tiedetään. Sun muuta.

Autojakin on vaihtunut isompaan.

Siis niin että on ajallinen peräkkäisyys minun tavallista paskamaisemman stalkkauksen ja isomman auton ilmestymisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis niin että on ajallinen peräkkäisyys minun tavallista paskamaisemman stalkkauksen ja isomman auton ilmestymisen kanssa.

Ajallinen peräkkäisyys tai samanaikaisuus ei ei todista syy-yhteyttä. Mutta asia kannattaa tutkia.
        Jos vetää väärän johtopäätöksen, se ei ole mielisairautta, vaan tiedon puutetta siitä, miten syy-yhteyksiä varmennetaan.

• Anonyymi

Siitäkö Kaikkosen hallinnoimasta? Siksikö hänestä tuli puolustusministeri?

• Anonyymi

Taas paljastuu GS puheet harhaisen mielen tuotteeksi.

Tästä paistaa läpi vain kateus, heti jos naapurilla on jotain parempaa, vaikkapa Audi, on hän siis vainoaja, koska tavallinen ihminen ei voisi Audia ostaa?

• Anonyymi

Kateus ei ole harhaa, vaan ihan muu mielen ominaisuus. -En ole kateellinen.

Paljonko sinä saat palkkaa tästä jatkuvasta kaasuvalottamisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus ei ole harhaa, vaan ihan muu mielen ominaisuus. -En ole kateellinen.

Paljonko sinä saat palkkaa tästä jatkuvasta kaasuvalottamisesta?

Saa hyväksyntää omassa taustaryhmässään, Ei raukka pysty muuhun kuin toistamaan gaslighting eli kaasuvalotus fraaseja. Ulkoa opeteltuja.

• Anonyymi

Gang Stalking -teoria on selkeästi korkein salaliittoteoria ikinä. Harhoissa elävä saliittoteoreetikko keksii itse tavallisen päivän tilanteista salaliittoja. Esim. häntä vainotaan naureskelemalla kopioimalla puheita poliisi liikkuu kaksi kertaa hänen ohi. Siitä sitten keksimään jotain ihan järjettömiä salaliittoja joita normaali, mieleltään terve ihminen ei keksi. Näitä normaalin päivän tilanteista voi keksiä omia henkilökohtaisia salaliittoja loputtomiin. Ainut jonka heidän pitää vakuuttaa teorioistansa on oma sairas mieli ja homma jatkuu.

• Anonyymi

Luuletko olevasi älykäs. Painu yrittämään etsiä. Itsellesi itsenäisesti edes niiitä telkkariohjelmaa, että naapurisi saisi olla rauhassa vähän aikaa, typerys

• Anonyymi

Soita Sanoman toimitukseen.

• Anonyymi

Maassa varmaan saavat littanan maan palkkaa, kuussa ei centtiäkään.

• Anonyymi

Paljonko saavat palkaa kuussa?

Mistä tiedät että he ovat KUUSSA? Itse uskoisin että heille maksetaan palkaa maassa, jos maksetaan. Maksettavaa summaa en tiedä enkä osaa edes arvata.

• Anonyymi

Eikö se ole piikkisika, kun omasta ärtymyksestä kasvaa sarvet niskaan?

• Anonyymi

Jotta tietäisi paljonko vainoaja saa palkkaa pitäisi jonkun vainoajan ensin ilmoittautua.

Mutta koska vainoajia ei oikeasti ole olemassa emme ole koskaan nähneet yhdenkään ilmoittautumista.

• Anonyymi

En tiedä, onko kukaan vainoaja ilmoittautunut, mutta kiinni niitä on saatu ja isojakin vainoja lopetettu.
        Lähden tästä viettämään kesäpäivää. Ehkä illalla kirjoitan sinulle esimerkkejä tai huomenna, jos sataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, onko kukaan vainoaja ilmoittautunut, mutta kiinni niitä on saatu ja isojakin vainoja lopetettu.
        Lähden tästä viettämään kesäpäivää. Ehkä illalla kirjoitan sinulle esimerkkejä tai huomenna, jos sataa.

Kyllä niitä vainoajia kiinni on saatu silloin tällöin.
        Ennen työpaikoilla suojeltiin alkoholisteja. Nykyään virkavirheen tekijät ovat erityissuojelussa ja virheiden peittely kukoistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä vainoajia kiinni on saatu silloin tällöin.
        Ennen työpaikoilla suojeltiin alkoholisteja. Nykyään virkavirheen tekijät ovat erityissuojelussa ja virheiden peittely kukoistaa.

kirjoitan pienissä pätkissä, kun en tiedä, miten mode hyväksyy eli julkaistaanko

ja pätkiä sikälikin, että poimin asioita alkuperäisestä tekstistä

stalkkaamisen lähihistoriaa
        Katsaus käsikirjan lepakot, peitteen suojissa oleva "epätavallinen psykolginen tie"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjoitan pienissä pätkissä, kun en tiedä, miten mode hyväksyy eli julkaistaanko

ja pätkiä sikälikin, että poimin asioita alkuperäisestä tekstistä

stalkkaamisen lähihistoriaa
        Katsaus käsikirjan lepakot, peitteen suojissa oleva "epätavallinen psykolginen tie"

Suomalainen lääkäri kertoo häirintämenetemistä ja salaisen henkilöstön ja yhteisön jengiohjaamisen käyttöoppaasta.

Näitä samoja tekniikoita ja ehkä samaa käsikirjaa on ilmeisesti käytetty lepakko-ohjelmassa ja operaatiossa. Operaatiot toimivat aktiivisesti Euroopassa vuosina 1950 - 1990.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen lääkäri kertoo häirintämenetemistä ja salaisen henkilöstön ja yhteisön jengiohjaamisen käyttöoppaasta.

Näitä samoja tekniikoita ja ehkä samaa käsikirjaa on ilmeisesti käytetty lepakko-ohjelmassa ja operaatiossa. Operaatiot toimivat aktiivisesti Euroopassa vuosina 1950 - 1990.

Nyt häiritään kirjoittamista.
        Kaikki nämä salaperäiset toiminnot jatkuivat "viranomaisten tietämättä" ja laittomasti kaikkialla Euroopassa vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt häiritään kirjoittamista.
        Kaikki nämä salaperäiset toiminnot jatkuivat "viranomaisten tietämättä" ja laittomasti kaikkialla Euroopassa vuosikymmeniä.

Italian pääministeri Andriotti paljasti sen v.1990. PIan sen jälkeen myös amerikkalainen kirjailija Gloria Naylon ja lukemattomat muut toivat asian esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Italian pääministeri Andriotti paljasti sen v.1990. PIan sen jälkeen myös amerikkalainen kirjailija Gloria Naylon ja lukemattomat muut toivat asian esille.

Kahden viimeisen viestin kirjoittamista vaikeutettiin. Tekstiä hävisi, viestit hävisivät. Tänne on vaikea kirjoittaa tosiasioita.

Kyllä vainoajia ja laaja-alaisia vainoja on paljatettu. Aktivistit, toisinajattelijat, väärin ajattelijat kohteena ymmärtää, mutta kun gang stalkingissa kohteita voidaan valita umpimähkään kadulta. Ovatko koehenkilöitä vai leikkikaluja sadisteilla.

Kun alkuperäisellä nimellä toimiva vaino-organisaatio paljastuu ja kielletään, lopetetaan, se jatkuu vähän muuntuneena ja kehittyneenä toisella nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden viimeisen viestin kirjoittamista vaikeutettiin. Tekstiä hävisi, viestit hävisivät. Tänne on vaikea kirjoittaa tosiasioita.

Kyllä vainoajia ja laaja-alaisia vainoja on paljatettu. Aktivistit, toisinajattelijat, väärin ajattelijat kohteena ymmärtää, mutta kun gang stalkingissa kohteita voidaan valita umpimähkään kadulta. Ovatko koehenkilöitä vai leikkikaluja sadisteilla.

Kun alkuperäisellä nimellä toimiva vaino-organisaatio paljastuu ja kielletään, lopetetaan, se jatkuu vähän muuntuneena ja kehittyneenä toisella nimellä.

Kokeilen , voisko vielä kirjoittaa lisää- Voi käydä niinkin, että koko ketju poistetaan.

FBI:N salainen vastavakoiluohjelma Cointelpro v. 1950 - 1970. Googlaa, löytyisikä vaikka Wikipediasta tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilen , voisko vielä kirjoittaa lisää- Voi käydä niinkin, että koko ketju poistetaan.

FBI:N salainen vastavakoiluohjelma Cointelpro v. 1950 - 1970. Googlaa, löytyisikä vaikka Wikipediasta tietoa.

Nykyiset järjestäytyneet jengitoimet ovat ldenttisiä tai lähes samanlaisia kuin em.ohjelmassa
        .Siis gang stalkkaus eli joukkovaino. Väitetään, että yli 30 miljoonaa ihmistä eri puolilla maailmaa on sen kohteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyiset järjestäytyneet jengitoimet ovat ldenttisiä tai lähes samanlaisia kuin em.ohjelmassa
        .Siis gang stalkkaus eli joukkovaino. Väitetään, että yli 30 miljoonaa ihmistä eri puolilla maailmaa on sen kohteena.

Joukkovainon päätavoite on ajaa kohde itsemurhaan tai psykiatriseen pakkohoitoon.

DDR:n zerzetung oli tällainen vaino. Kun idelogia sortui, se loppui. Kyllä sen toteuttajille maksettiin.
        Zerzetung on tutkittu tarkoin tekniikoiden, tekijöiden ja uhrien osalta. Kyllä tekijöitä kiinni jäi.

Nyt väitetään, että EU;n alueella zerzetung jatkuu. Erinimisenä ja salaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukkovainon päätavoite on ajaa kohde itsemurhaan tai psykiatriseen pakkohoitoon.

DDR:n zerzetung oli tällainen vaino. Kun idelogia sortui, se loppui. Kyllä sen toteuttajille maksettiin.
        Zerzetung on tutkittu tarkoin tekniikoiden, tekijöiden ja uhrien osalta. Kyllä tekijöitä kiinni jäi.

Nyt väitetään, että EU;n alueella zerzetung jatkuu. Erinimisenä ja salaisena.

Toi DDR hokeminen alkaa olemaan jo vähän tylsä aihe, eiks olis kivempi opetella jo seuraava termi jota voit toistaa?

Sinua ei vainota sen takia saatika ansiosta että DDR ja vainot siellä oli olemassa.

Ihan samalla tapaa kuin sinulta ei ole viety lehmää vaikka historiassa feodalismiherra näin saattoi tehdä.

Koita nyt viimein sisäistää se että tuon asian hokemisella nimenomaan osoitat sitä että sinun kohdalla kyseessä on pakko-oire - mielisairaus. Tilanne ei muutu vaikka toistat samaa, päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi DDR hokeminen alkaa olemaan jo vähän tylsä aihe, eiks olis kivempi opetella jo seuraava termi jota voit toistaa?

Sinua ei vainota sen takia saatika ansiosta että DDR ja vainot siellä oli olemassa.

Ihan samalla tapaa kuin sinulta ei ole viety lehmää vaikka historiassa feodalismiherra näin saattoi tehdä.

Koita nyt viimein sisäistää se että tuon asian hokemisella nimenomaan osoitat sitä että sinun kohdalla kyseessä on pakko-oire - mielisairaus. Tilanne ei muutu vaikka toistat samaa, päinvastoin.

Et sinä sitä määrittele, mikä on totta ja mikä ei, vaikka oletkin ylimielinen ja yrität luoda itsestäsi kuvan jonkinlaisena asiantuntija tässä asiassa. Et sinä ole, vaan olet pelkkä paskanpuhuja, jolla on hyvin heppoinen tietämys ja heikko ymmärrys maailman realiteeteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä sitä määrittele, mikä on totta ja mikä ei, vaikka oletkin ylimielinen ja yrität luoda itsestäsi kuvan jonkinlaisena asiantuntija tässä asiassa. Et sinä ole, vaan olet pelkkä paskanpuhuja, jolla on hyvin heppoinen tietämys ja heikko ymmärrys maailman realiteeteista.

Kyseessä on trolli, joka käyttää vastaväitteinä tyhmiä kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on trolli, joka käyttää vastaväitteinä tyhmiä kommentteja.

Minä pyysin vertaisia ja muita valaisemaan minua siinä asiassa, että missä kartalla sijaitsee ja missä suhteessa muihin pahuuden ilmentymiin esim USA:ssa tämä gang stalking, jonka kohteena minäkin olen. Vastausta annettiin naamakirjaan. Sieltä olen poiminut näitä kirjoittamiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pyysin vertaisia ja muita valaisemaan minua siinä asiassa, että missä kartalla sijaitsee ja missä suhteessa muihin pahuuden ilmentymiin esim USA:ssa tämä gang stalking, jonka kohteena minäkin olen. Vastausta annettiin naamakirjaan. Sieltä olen poiminut näitä kirjoittamiani.

Googlaa operaatio Glio tai behind-armeija, Saat tietoa näitä muista pahuuden ilmentymistä. joissa tämä mainitsemani gang stalking esiintyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa operaatio Glio tai behind-armeija, Saat tietoa näitä muista pahuuden ilmentymistä. joissa tämä mainitsemani gang stalking esiintyy.

Paljon muutakin siellä naamakirjassa esitellään, mutta pitäisi lukea kirjoja, että yhtään tajuaisi syvemmin eikä sittenkään.

Sen verran olen tajunnut, että taas on meneillään yksi gang stalking, jonka kohdalla viranomaiset sulkevat silmänsä. Kai joku tämänkin paljastaa ja sitten muka lopetetaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, perkele, tulkaa sitten vainoamaan.

Haluan vainoa. Miimikoita, sädetystä ja kolinaa päivät päästään.

Missä viipyy?

Sinä tässä et ole se asiantuntija vaikka koetkin olevasi vainon kohde. Et ole, elämäsi ei kiinnosta ketään sen vertaa että vaivautuisivat vainoamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, perkele, tulkaa sitten vainoamaan.

Haluan vainoa. Miimikoita, sädetystä ja kolinaa päivät päästään.

Missä viipyy?

Sinä tässä et ole se asiantuntija vaikka koetkin olevasi vainon kohde. Et ole, elämäsi ei kiinnosta ketään sen vertaa että vaivautuisivat vainoamaan.

Tuo oli kylläkin projektio. Projisoit oman mitättömyytesi stalkattuihin. Pahoittelen.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyipä kun löytyikin, kiitos. Tämä on tärkeää tietoa:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Cointelpro

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hieno homma että älykääpiöitä on saatu kuriin vihdoin.

• Anonyymi

512,38€

• Anonyymi
    • Anonyymi

Astronauteilla on tosi paska palkka. Heille maksetaan vain kerran kuussa.
      EHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEE

• Anonyymi

AHAHAHAHA. HITON HYVÄ!

• Anonyymi

Ei mitään, kutsumushomma!

• Anonyymi

Eli löytyy joku B-klusterin persoonallisuushäiriö?

• Anonyymi

Unohdit huumeet.

• Anonyymi

Lepakoiden käsikirjasta

On selvää, että kyseessä on käsikirja psykologosta sodankäyntiä varten, jossa esitetään menelmät , joilla äärimmäisen monimutkainen salainen palveluhierarkia tutkii, rankaisee, "neutraloi" ja lopulta murhaa nimetyn kohteen.

Niin että tällä "kartalla", mihin sijoittuu tämä legendan mukaa CIA:n ja FBI:n tilaama tuhoamispeli nimeltä gang stalking.. Me kohteet eri maissa olemme huomanneet , että pelin kaava ja stalkkerit ovat meillä saman vainokoulun käyneet. Samaa käsikirjaa noudattavat.

• Anonyymi

Menikö päivä pieleen? Nauroiko vastaantulija kaverin vitsille ja otit siitä itseesi. GS ei ole totta ja muista ottaa lääkkeet joita tuskin edes hait lääkäriltäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö päivä pieleen? Nauroiko vastaantulija kaverin vitsille ja otit siitä itseesi. GS ei ole totta ja muista ottaa lääkkeet joita tuskin edes hait lääkäriltäsi.

Kirjoitin selventävän kommentin, mm. tilanteesta tässä viestissä. En saanut lähetettyä. Sitten luultavasti lähettämisen estänyt ylläpidon stalkkeri kirjoitti tuon ylläolevan rääpimisen.

• Anonyymi

Vaino sijoittuu kartalla johonkin Kuopion ja Kajaanin välille.

• Anonyymi

Sielläkö sinä harjoitat vainoa.

• Anonyymi

Metsässä harvoin harjoitetaan vainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsässä harvoin harjoitetaan vainoa.

Kyllä näissä lähimetsissä harjoitetaan. Ja TI:n olisi vaikea salla hävitä jonnekin niin keskelle ei mitään, ettei sitä nähtäisi seurantalaitteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näissä lähimetsissä harjoitetaan. Ja TI:n olisi vaikea salla hävitä jonnekin niin keskelle ei mitään, ettei sitä nähtäisi seurantalaitteista.

Yksikään ihminen ei seuraa sinua mihinkinkään. Yritä tajuta. Sinä olet nobody eikä kukaan vainoa sinua.

• Anonyymi

Olen saanut siirrettyä unirytmiäni siten että nukahdan muutaman tunnin aikaisempaa. Ihan hyvät kokemukset, ei aamun valoisuus häiritse niin. Taidan jatkaa rytmin siirtämistä edelleen "normaaliin" nukkumaanmeno aikaan ja kuulostella tuntuisiko se vielä paremmalta. Mutta nyt on naapurin apustalkkeri saanut unihäiriön kun sen on täytynyt yrittää myös siirtää unirytmiänsä koska sen pitää seurata monitoria aina kun olen hereillä. Parempi sillä kuin mulla.

• Anonyymi

Höpsö. Ne ei ole kuussa töissä! Niillekin maksetaan palkka maassa!

• Anonyymi

Mihin he rahaa tarvitsevat, luusereita jotka eivät osaa tehdä oikeaa työtä edes.

• Anonyymi

Päätellen siitä valituksesta mitä vainotut tälläkin palstalle kertovat niin sanoisin että tilanne on juuri päinvastoin.

Vainoajat tuntuvat tekevän todella loistavaa työtä.

Mukava kuulla palautetta missä ammattilaisten työpanos huomioidaan positiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätellen siitä valituksesta mitä vainotut tälläkin palstalle kertovat niin sanoisin että tilanne on juuri päinvastoin.

Vainoajat tuntuvat tekevän todella loistavaa työtä.

Mukava kuulla palautetta missä ammattilaisten työpanos huomioidaan positiivisesti.

Positiivisesti niin kuin labratestissä eli löytyi taudinaiheuttaja.

• Anonyymi

Himasporukkaan ei pidä ryhtyä ollenkaan, kuten nyt on liitytty.

• Anonyymi

Gang Stalking on pienin suppeutuneen sairaan ihmisen mielen sisäistä fantasiaa mitä ei todellisuudessa edes tapahdu.

• Anonyymi

Hyvää huomenta, nettipoliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huomenta, nettipoliisi.

Kiva, että jotku nostelee gs.ketjuja ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, että jotku nostelee gs.ketjuja ylös.

Jep.

• Anonyymi

Mä teen sitä ihan vain omaksi iloksi, ei tarvitse maksaa.

Itseasiassa maksoi laitteista omalla rahalla isoja summia.

• Anonyymi

Ei kait kukaan gs silkasta inhosta ketään stalkkaa?
        Kyllä ihan varmasti nauttii stalkkaamisesta, tirkistelystä ja muista perversioistaan, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait kukaan gs silkasta inhosta ketään stalkkaa?
        Kyllä ihan varmasti nauttii stalkkaamisesta, tirkistelystä ja muista perversioistaan, eikö?

Parhaiten nautin kun pääsee täräyttämään kohdetta tyrän rytkäyttimellä.

Joko ensiyönä uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaiten nautin kun pääsee täräyttämään kohdetta tyrän rytkäyttimellä.

Joko ensiyönä uudestaan?

Vallankäyttö ja kostaminen vaikka tekosyyn perusteella vaikuttaisi olevan mieleen minun vainopomolle.

• Anonyymi

joitakin auttaisi

Uskontojen uhrit ry

• Anonyymi

Varmaan sivutöinä tekevät ja rahaa ehkä ja huoria lähettävät heille. Olisiko mahdollista, että isojakin palkkoja saavat, mutta omaisuus on kuoleman sattuessa testamentattu vainojärjestölle. Sen takia pystyvät maksamaan suurtakin rahallista korvausta. Huoria voivat hakea ulkomailtakin heille. Nyt eritoten saattaa korvaukset testamenttia vastaan nousta (intuitioni), kun korona. Olettavat koronan ja koronarokotteen vievän heidät lopulta, jolloin omaisuus palautuu organisoijalle?

• Anonyymi

Varmaan yksinäiselle miehelle voivat tarjota huoria kotiin, jolloin saavat lisäksi hotellinvarausmaksun lisärahan, kun taas perheelliselle mahdollisesti hotelliin järkkäävät huoran. Sitten stalkkeri selittää puolisolleen menevänsä työkeikalle tai "yötyöhön"?

• Anonyymi

Mielikuvitushahmoille maksetaan palkat harha-valuutassa.

• Anonyymi

Jotkut rikolliset saavat elantonsa gang stalkkaamisesta, useammat kai bonuksia, vielä useammat kuulumisen johonkin porukkaan ja useimmat tekevät sitä "työhönsa kuuluvana", pomo on käskenyt tai yrittäjä saa jatkaa yrittämistään, kun stalkkaa.

Eräs.esimerkki. Stalkkerit olivat määränneet, että kukaan ei saa vaihtaa minulle kesä/talvirenkaita ja itse en siihen pysty. Käydessäni naapurikaupungissa, parkkeerasin autoni samaan paikkaan. Huomasin, että sen lähellä on autohuolto. Sain vaihdettua renkaat siellä. kun huomaatta poikkesin tulo/paluumatkalla.- Minä töppäsin, Jäivät kiinni. Ketju, johon kuuluivat, sanoi irti sopimuksen, Tämä kirjoitettiin näkyvästi heidän nettimainokseensa, Sitten siihen tuli ilmoitus, että tämä Autonomi-huolto on lopetettu ikuisesti. Miten "poikien" kävi, saavatko enää mistään töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut rikolliset saavat elantonsa gang stalkkaamisesta, useammat kai bonuksia, vielä useammat kuulumisen johonkin porukkaan ja useimmat tekevät sitä "työhönsa kuuluvana", pomo on käskenyt tai yrittäjä saa jatkaa yrittämistään, kun stalkkaa.

Eräs.esimerkki. Stalkkerit olivat määränneet, että kukaan ei saa vaihtaa minulle kesä/talvirenkaita ja itse en siihen pysty. Käydessäni naapurikaupungissa, parkkeerasin autoni samaan paikkaan. Huomasin, että sen lähellä on autohuolto. Sain vaihdettua renkaat siellä. kun huomaatta poikkesin tulo/paluumatkalla.- Minä töppäsin, Jäivät kiinni. Ketju, johon kuuluivat, sanoi irti sopimuksen, Tämä kirjoitettiin näkyvästi heidän nettimainokseensa, Sitten siihen tuli ilmoitus, että tämä Autonomi-huolto on lopetettu ikuisesti. Miten "poikien" kävi, saavatko enää mistään töitä.

Tuo tarina ei ihan aukea, mutta koitan ymmärtää.

Eli siis sinulla oli autonhuoltosopimus jonkun ketjun kanssa, menit naapurikaupunkiin vaihtamaan renkaat saman ketjun toiseen liikkeeseen.

Sitten myöhemmin sait kirjeen jossa ketju irtisanoi huoltosopparin, ja vähän tämän jälkeen firma meni konkkaan ja lopetti toiminnan.

Miten nää tapahtumat liittyy toisiinsa?

Firma irtsasi sopparin sun (ja jokaisen muunkin asiakkaan jota niillä oli) kaa koska niillä oli talousvaikeuksia; ilmeisesti kyseiset huoltosopimukset oli kannattamattomia. Mutta tämä toimi ei riittänyt, vaan ketju kaatui.

Tajuat varmaan että tuollainen on normaalia businesmaailamssa - firmat vaan joskus kaatuu, se että sinä kävit toisessa ketjun liikkeessä ei oikeasti vaikuttanut asiaan mitenkään. Eikä kyseessä ole kenenkään sinuun kohdistama vaino. Sinä oli yksi entinen asiakas kenties tuhansien muiden ohella, tai satojen, tiedä montako asiakasta ketjulla olikaan. Vainottiinko siis niitä kaikkia?

Saa olla hyvin vilkas mielikuvitus että edes yhdistelee tuollaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tarina ei ihan aukea, mutta koitan ymmärtää.

Eli siis sinulla oli autonhuoltosopimus jonkun ketjun kanssa, menit naapurikaupunkiin vaihtamaan renkaat saman ketjun toiseen liikkeeseen.

Sitten myöhemmin sait kirjeen jossa ketju irtisanoi huoltosopparin, ja vähän tämän jälkeen firma meni konkkaan ja lopetti toiminnan.

Miten nää tapahtumat liittyy toisiinsa?

Firma irtsasi sopparin sun (ja jokaisen muunkin asiakkaan jota niillä oli) kaa koska niillä oli talousvaikeuksia; ilmeisesti kyseiset huoltosopimukset oli kannattamattomia. Mutta tämä toimi ei riittänyt, vaan ketju kaatui.

Tajuat varmaan että tuollainen on normaalia businesmaailamssa - firmat vaan joskus kaatuu, se että sinä kävit toisessa ketjun liikkeessä ei oikeasti vaikuttanut asiaan mitenkään. Eikä kyseessä ole kenenkään sinuun kohdistama vaino. Sinä oli yksi entinen asiakas kenties tuhansien muiden ohella, tai satojen, tiedä montako asiakasta ketjulla olikaan. Vainottiinko siis niitä kaikkia?

Saa olla hyvin vilkas mielikuvitus että edes yhdistelee tuollaisia asioita.

ja sinulla huono luetun ymmärtämisen taito, ja vainosta et tiedä mitään, tai tiedät tapauksen ja yrität peitellä sitä, minä en voi yksityiskohtaisesti kaikkea kertoa

mikä ihmeen huoltosopimus? mitä ihmeen kirjeitä?

asun yhdessä kaupungissa
        kun koko maan kattavaan vainooni kuuluvat stalkkerit kielsivät renkaitteni vaihdon, siinä kaupungissa sitä oli mahdotonta tehdä
        kävin usein naapurikaupungissa ja siellä vakioparkkipaikkani vieressä oli autohuolto
        stalkkerit seuraavat autoani gps:n avulla, siitä ei huomannut, että vähän pysähdyin parkkipaikan lähellä, pitihän pysähtyä valoissakin
        autohuollossa kyllä tiedettiin, etteivät saisi vaihtaa renkaitani, tekivät sen säälistä
        minun piti ajaa suoraa halliin ja sitten suoraa sieltä pois
        en kerro miten jäin/jäivät kiinni, mutta stalkkeri kyllä raivona huusi minulle siitä, mitä "pojat"ovat menneet tekemään, raivosi, että olivat kyllä miettineet, missä mun renkaat oikein vaihdetaan
        "pojista" tehtiin varottava esimerkki siitä, miten käy. kun stalkkeripomoa ei tottele

kai tämä sitten on "normaalia" sinun tuntemassa bisnesmaailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sinulla huono luetun ymmärtämisen taito, ja vainosta et tiedä mitään, tai tiedät tapauksen ja yrität peitellä sitä, minä en voi yksityiskohtaisesti kaikkea kertoa

mikä ihmeen huoltosopimus? mitä ihmeen kirjeitä?

asun yhdessä kaupungissa
        kun koko maan kattavaan vainooni kuuluvat stalkkerit kielsivät renkaitteni vaihdon, siinä kaupungissa sitä oli mahdotonta tehdä
        kävin usein naapurikaupungissa ja siellä vakioparkkipaikkani vieressä oli autohuolto
        stalkkerit seuraavat autoani gps:n avulla, siitä ei huomannut, että vähän pysähdyin parkkipaikan lähellä, pitihän pysähtyä valoissakin
        autohuollossa kyllä tiedettiin, etteivät saisi vaihtaa renkaitani, tekivät sen säälistä
        minun piti ajaa suoraa halliin ja sitten suoraa sieltä pois
        en kerro miten jäin/jäivät kiinni, mutta stalkkeri kyllä raivona huusi minulle siitä, mitä "pojat"ovat menneet tekemään, raivosi, että olivat kyllä miettineet, missä mun renkaat oikein vaihdetaan
        "pojista" tehtiin varottava esimerkki siitä, miten käy. kun stalkkeripomoa ei tottele

kai tämä sitten on "normaalia" sinun tuntemassa bisnesmaailmassa

Juuri näin.
        Stalkattu tietää olevansa stalkattu ja näin voi 'liriä silmään' stalkkaajiaan.

Suomessa ei muka ole korruptiota. Koko Suomen rakenteet on KORRUPTIO.

• Anonyymi

Sehän tässä huvittaa, kun tämä vakoilu ei ole riippuvainen hallituksista. EK sen takana täytyy olla. Ainoa taho joka on hallitusten yläpuolella ja saavuttamattomissa.

• Anonyymi

EK:n lisäksi SDP ja CIA.

• Anonyymi

Minä tiedän luotettavasta lähteestä, että vainoaja upseeri saa palkkaa kuussa n. 490,00 €/kk bensat.

• Anonyymi

Olen jo niin vanha ja finaaliin rääkätty, että en enää kelpaa muuhun luokkaan kuin matalan prioriteetin uhriksi. Niitä voidaan pitää koekaniineina, joille saa tehdä mitä vaan. Heillä ei ole mitään arvoa, heidät on saatettu ottaa vain koekappaleiksi, joita kohdellaan kuin laboratoriorottia. Matalan prioriteetin uhrien kohdalla ei välttämättä tavoitella edes itsemurhaa tai taloudellista etua, heovat arvotonta paskaa Gang Stalkkereiden silmissä, ja heidän kiusaamisensa saattaa olla ihan yleistä hupia GS-vainoajien keskuudessa. Ainoa tutkimus, joka heihin liittyisi, olisi vain vainoajien päässä oleva hauskuuden tunne kiusausoperaation edetessä kohti kliimaksia.

tämä on kopioitu toisesta ketjusta Holy Prophetilta.

• Anonyymi

Ei Putin palkollisilleen paljon maksa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8462
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3261
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2604
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2149
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18