Millaisia kokemuksia Hundai I40

Anonyymi

Olis tarjolla tuollainen bensiinimalli, jolla on ajettu varsin vähän. Millaisia kokemuk-sia käyttäjiltä löytyy tuosta mallista? Kuinka on pelannut ja onko jotain merkkikoh-taisia vikoja ilmennyt ? Entäs kulutus, jota mainostetaan kovin pieneksi ?

5

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos takuu on voimassa, niin osta, mutta jos ei ole, pysy erossa, näistä on koneita kajahdellut

• Anonyymi

Mikä koneista menee rikki ja voiko sitä ennalta mitenkään nähdä (onko mitään ennakko-oireita). Itsellä i40 1,6 bensa ajettu kohta 200 000km.

Manuaalivaihteisten kytkin näissä tuntuu kuluvan nopeasti (tai ei ainkaan toimi ihan niin hyvin kuin toivoisi) - johtuisiko (ainakin alkupään mallien) inasen liian lyhyesta sylinterin tangosta polkimen päällä jonka jotkut ovat vaihtaneet säädettävään malliin?
        Jos on takuu voimassa niin kannattaa tarkistaa että on kaikki huollot/tarkistukset ajallaan tehty ja mielellän vielä hyundai huollossa - ongelmatilanteissa saattavat luistaa muuten vastuusta.
        Kulutus itsellä suurimmaksi osaksi kaupunkiajossa on ollu 7,3l/100km. Aika iso auto kuitenkin kyseessä. Tehtaan ilmottamiin lukemiin ei kannata luottaa.
        Katto ei ole sinkitty ja etuosaan tuntuu osuvan helposti kivet, joihin sitten tulee maalinkupruja (eikä mene takuuseen kun ulkoinen aiheuttaja).
        Farmarin takaluukun sisään jää vähän vettä (tästä ei ole ollut muuta harmia kun kastelee itsensä jos heti menee luukua avatessa sen alle). Muistelen jostain lukeneeni että automaattitakaluukku on jollain auennut itsellään (itsellä karvalkkimalli).

• Anonyymi

Hyvä auto on i40. Edullinen ja kestävä. Suosittelen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jep. Itsellä i40 diesel ja kuluttaa maantiellä 4 litraa ja kaupungissa 5,5 litraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4473
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3075
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2971
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2695
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2675
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2095
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      2081
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe