Littasalaliitto

Anonyymi

Täällä on ihan mantrana että maa olisi litteä. Minäpä olenkin kunnon salaliittolainen ja väitän että maa on pallo, joka kiertää aurinkoa. Kaikkiin littojen todisteisiin vastaan, että feikkiä ja CGI:tä. En suostu koskemaan P900 tai P1000 kameraan vaan katselen parempien vehkeitten läpi. Kaikki litat ovat mukana salaliitossa ja saavat rahallista korvausta.

17

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoehto mainitsemillesi kameroille on toki olemassa:
      - Lyö hernekeittopurkin pohjaan sopivalla työkalulla muutaman millin reikä. Avaa kansi ja puhalla sisus kattilaan. Näin sinulla on tehokas ja edullinen väline millä pääset ihailemaan tähtitaivasta.

    • Kieltämättä litteänmaan suosiossa on hieman salaliiton makua. Mutta todennäköinen suosion syy on kuitenkin Internet, jonka välityksellä disinformaatio leviää nopeasti. Katselinpa kerran Youtube-videon, jossa mies New Yorkista väitti, että yötöntä yötä ei ole olemassa, koska sellaista ei ole New Yorkissa. Kummasti oli saanut kannattajia. Ei auttanut Alaskassa asuvien vakuuttelut.
      Ei ihme, että Teemu Keskisarja ei tykkää Internetistä. Se ei ole tietosanakirja, vaan kaatopaikka.

    • Anonyymi

      Eli koko litteämaa on salaliitto että saadaan ihmisiä tyhmemmiksi.

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, paikalleen sanottu.


    • Anonyymi

      Nykyisin voikin olla tyytyväinen tietämättömyydestään ja siitä että nukkui fysiikan ja kemian tunnit, joissa ei kuitenkaan yritetty selittää asioita riittävän syvällisesti. Ne piti vain opetella ulkoa niin kuin koulussa kaikki muukin, ja nythän voikin vielä käydä että ne olikin valhetta kaikki. Se voi olla kova paikka niille jotka ovat aina väittäneet.

      • Anonyymi

        Tietämättömyydestä ei koskaan pidä olla tyytyväinen.
        Salaliittoteoreetikkojen lempilause: "nythän voikin käydä tai olla tai jotain" muuta epämääräistä jota ei voi eikä tarvitse todistaa.


      • Anonyymi

        Kyllä ne selitettiin mutta kaikki eivät vain ymmärtäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömyydestä ei koskaan pidä olla tyytyväinen.
        Salaliittoteoreetikkojen lempilause: "nythän voikin käydä tai olla tai jotain" muuta epämääräistä jota ei voi eikä tarvitse todistaa.

        Isaac Newtonkin vaikka oli paitsi uraauurtava tiedemies, myös valaistumisen tutkija ja ikuinen totuuden etsijä. Hänen epäillään kuuluneen myös vapaamuurareihin, joka olisi ollut perustamassa loosia Englantiin 1717.

        Mitä tulee opetukseen koulussa niin moni asia on pelkkää silmän lumetta, vaikka sisältö teoriassa totta olisikin.


      • Anonyymi

        Itse lintsasin koulusta yläasteella melkein kaikki oppitunnit koulukiusaamisen vuoksi ja tänä päivänä olen tyytyväinen etten ole joutunut valeopetuksen ja pallomaa aivopesun uhriksi vaan olen saanut nyt aikuisena opiskella netistä puolueetonta tietoa ja maa tosiaan on useiden todisteiden mukaan litteä. Siitä on oikeastaan enää edes turha väitellä, lähinnä karttaprojektioihin liittyy joitain ongelmia, mutta ne on voitettavissa. Käyttäähän pallopäätkin satoja eri karttaprojektioita vaikka väittävät uskovansa avaruuteen ja satelliitteihin, silloinhan se kartta olisi helppo piirtää ei tarvittaisi projektioita. Mutta koska maa on litteä, niin litan väärentämistä palloteoriaan sopivaksi on hankala toteuttaa ja siksi me näemme kymmeniä ellei satoja eri karttaprojektioita ns. virallisen totuuden karttakirjoissa ja viestimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse lintsasin koulusta yläasteella melkein kaikki oppitunnit koulukiusaamisen vuoksi ja tänä päivänä olen tyytyväinen etten ole joutunut valeopetuksen ja pallomaa aivopesun uhriksi vaan olen saanut nyt aikuisena opiskella netistä puolueetonta tietoa ja maa tosiaan on useiden todisteiden mukaan litteä. Siitä on oikeastaan enää edes turha väitellä, lähinnä karttaprojektioihin liittyy joitain ongelmia, mutta ne on voitettavissa. Käyttäähän pallopäätkin satoja eri karttaprojektioita vaikka väittävät uskovansa avaruuteen ja satelliitteihin, silloinhan se kartta olisi helppo piirtää ei tarvittaisi projektioita. Mutta koska maa on litteä, niin litan väärentämistä palloteoriaan sopivaksi on hankala toteuttaa ja siksi me näemme kymmeniä ellei satoja eri karttaprojektioita ns. virallisen totuuden karttakirjoissa ja viestimissä.

        Mistä tiedät että netin tieto on puolueetonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse lintsasin koulusta yläasteella melkein kaikki oppitunnit koulukiusaamisen vuoksi ja tänä päivänä olen tyytyväinen etten ole joutunut valeopetuksen ja pallomaa aivopesun uhriksi vaan olen saanut nyt aikuisena opiskella netistä puolueetonta tietoa ja maa tosiaan on useiden todisteiden mukaan litteä. Siitä on oikeastaan enää edes turha väitellä, lähinnä karttaprojektioihin liittyy joitain ongelmia, mutta ne on voitettavissa. Käyttäähän pallopäätkin satoja eri karttaprojektioita vaikka väittävät uskovansa avaruuteen ja satelliitteihin, silloinhan se kartta olisi helppo piirtää ei tarvittaisi projektioita. Mutta koska maa on litteä, niin litan väärentämistä palloteoriaan sopivaksi on hankala toteuttaa ja siksi me näemme kymmeniä ellei satoja eri karttaprojektioita ns. virallisen totuuden karttakirjoissa ja viestimissä.

        Opetusohjelmaan voidaan sisällyttää käytännössä mitä vain ja oppilaat kilpailevat tuon tiedon omaksumisesta. Opetukseen kuuluu joitakin hyviäkin taitoja, kuten kirjoittaminen ja lukeminen sekä neutraaleja oppiaineita kuten kielet, mutta koulunkäynti sivistävänä instituutiona ei ole sitä oikeastaan ollenkaan. Koulu tekee ihmisistä melkeinpä enemmän eläimiä, koska kyse on ennen kaikkea kilpailutuksesta jossa peli on usein likaista. Koulutulaitoksen tarkoitus on valmistaa ihmisistä mahdollisimman tuottavia koneita, jonka takia heistä tulee itsekeskeisiä narsisteja. Ja vaikka koulussa haluaisikin oppia, niin se ei välttämättä käy mikäli tuo sosiaalinen ympäristö niin päättää. Kyse on luokkarakenteista, jotka eivät suosi huono-osaisuutta. Kaikki on pelkkää huijausta, koska heikommassa asemissa olevilla ei ole tasavertaisia edellytyksiä toimia koulussa. Opettajatkin vihaavat heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetusohjelmaan voidaan sisällyttää käytännössä mitä vain ja oppilaat kilpailevat tuon tiedon omaksumisesta. Opetukseen kuuluu joitakin hyviäkin taitoja, kuten kirjoittaminen ja lukeminen sekä neutraaleja oppiaineita kuten kielet, mutta koulunkäynti sivistävänä instituutiona ei ole sitä oikeastaan ollenkaan. Koulu tekee ihmisistä melkeinpä enemmän eläimiä, koska kyse on ennen kaikkea kilpailutuksesta jossa peli on usein likaista. Koulutulaitoksen tarkoitus on valmistaa ihmisistä mahdollisimman tuottavia koneita, jonka takia heistä tulee itsekeskeisiä narsisteja. Ja vaikka koulussa haluaisikin oppia, niin se ei välttämättä käy mikäli tuo sosiaalinen ympäristö niin päättää. Kyse on luokkarakenteista, jotka eivät suosi huono-osaisuutta. Kaikki on pelkkää huijausta, koska heikommassa asemissa olevilla ei ole tasavertaisia edellytyksiä toimia koulussa. Opettajatkin vihaavat heitä.

        Oletko siis ollut häirikkö joka ei pysy edes peruskouluopetuksen tahdissa, mielestäsi kuitenkin väärin ymmärretty nero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetusohjelmaan voidaan sisällyttää käytännössä mitä vain ja oppilaat kilpailevat tuon tiedon omaksumisesta. Opetukseen kuuluu joitakin hyviäkin taitoja, kuten kirjoittaminen ja lukeminen sekä neutraaleja oppiaineita kuten kielet, mutta koulunkäynti sivistävänä instituutiona ei ole sitä oikeastaan ollenkaan. Koulu tekee ihmisistä melkeinpä enemmän eläimiä, koska kyse on ennen kaikkea kilpailutuksesta jossa peli on usein likaista. Koulutulaitoksen tarkoitus on valmistaa ihmisistä mahdollisimman tuottavia koneita, jonka takia heistä tulee itsekeskeisiä narsisteja. Ja vaikka koulussa haluaisikin oppia, niin se ei välttämättä käy mikäli tuo sosiaalinen ympäristö niin päättää. Kyse on luokkarakenteista, jotka eivät suosi huono-osaisuutta. Kaikki on pelkkää huijausta, koska heikommassa asemissa olevilla ei ole tasavertaisia edellytyksiä toimia koulussa. Opettajatkin vihaavat heitä.

        Oma11v lapseni on nyt kotiopetuksessa koronakriisin vuoksi ja olen saanut opettaa hänelle maantiedon oppitunnilla litteästä maasta sekä hän on katsonut littareiden opetusvideoita youtubesta. Tarkoitus on jatkaa kotiopetusta myös koronakriisin mentyä ohi. Poika on oppinut kotona muutamassa viikossa enemmän kuin koulussa neljään vuoteen, puhuu jo englantia kohtalaisesti, pallomaa ajattelu on jäänyt taakse, evoluutiota emme opiskele lainkaan vaan käymme boilogian tunnilla läpi miten Jumala loi maailman 6.ssa päivässä ja miten litteä maa ja taivaankansi todistaa Jumalan kauniista luomistyöstä.

        Haluan lapseni olevan kotiopetusessa myös koronakriisin jälkeen jo senkin vuoksi, että olen kokenut millainen helvetti koulu voi kiusaamisineen olla, niin oma lapseni saa opiskella asioita ilman että kiusaajat olisivat häiritsemässä opiskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma11v lapseni on nyt kotiopetuksessa koronakriisin vuoksi ja olen saanut opettaa hänelle maantiedon oppitunnilla litteästä maasta sekä hän on katsonut littareiden opetusvideoita youtubesta. Tarkoitus on jatkaa kotiopetusta myös koronakriisin mentyä ohi. Poika on oppinut kotona muutamassa viikossa enemmän kuin koulussa neljään vuoteen, puhuu jo englantia kohtalaisesti, pallomaa ajattelu on jäänyt taakse, evoluutiota emme opiskele lainkaan vaan käymme boilogian tunnilla läpi miten Jumala loi maailman 6.ssa päivässä ja miten litteä maa ja taivaankansi todistaa Jumalan kauniista luomistyöstä.

        Haluan lapseni olevan kotiopetusessa myös koronakriisin jälkeen jo senkin vuoksi, että olen kokenut millainen helvetti koulu voi kiusaamisineen olla, niin oma lapseni saa opiskella asioita ilman että kiusaajat olisivat häiritsemässä opiskelua.

        Voi lapsiparkoja! Miten kuvittelet että he kunnioittavat sinua tulevaisuudessa, kun ymmärtävät, että vanhempi on syöttänyt pelkkää valetta ja huuhaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ollut häirikkö joka ei pysy edes peruskouluopetuksen tahdissa, mielestäsi kuitenkin väärin ymmärretty nero?

        Lue kommenttisi uudestaan ja mieti luomaasi kontrastia. Missä kohden puhutaan neroudesta, ellet sitten itse tosissasi harkinnut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsiparkoja! Miten kuvittelet että he kunnioittavat sinua tulevaisuudessa, kun ymmärtävät, että vanhempi on syöttänyt pelkkää valetta ja huuhaata?

        Olisiko tässä lastensuojeluilmoituksen ja pikaisen huostaanoton paikka ? Kauhea ajatella, että lapsiparkoja indoktrinoitaisiin tuolla tavalla valheellisiin uskomuksiin. Pahimmasssa tapauksessa heistä yritetään myös tehdä antivaxxereita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että netin tieto on puolueetonta?

        Miksi tyhmät haluavat, että muutkin olisivat yhtä tyhmiä, kuin he?🤪


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe