Tegnell on näemmä sanonut, ettei ole lainkaan varma siitä, että Ruotsi on toiminut oikein. Aftonbladetin haastattelussa, joka tosin on maksumuurin takana.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQ2raw/tegnell-inte-alls-overtygad-om-att-sverige-gjort-ratt
Tegnell ei enää vakuuttunut Ruotsin linjan oikeellisuudesta
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi nolottavan!
Tuli kansanterveysviranomaisen vuoksi turhia kuolemia. - Anonyymi
Tegnell: Ei ollenkaan vakuuttunut siitä, että Ruotsi on toiminut oikein.
- Anonyymi
Tegnell on sanonut tuon jo aiemmin. Hän sanoi jo maaliskuussa, että Ruotsin malli pohjautuu tieteeseen. Tiede sietää kritiikkiä.
- Anonyymi
Miehellä tunnollaan jo tuhansia uhreja, eikös täällä Suomessakin ole näitä tämän ukon kannattajia.
- Anonyymi
Tegelistä olisi tullut suuri sankari, jos covid19 taudista olisi perinteisesti saanut sen sairastettuaan immuniteetin. Näin ei hänen kannaltaan valitettavasti ole uusimpien tutkimusten mukaan.
- Anonyymi
Tegnell ei olekaan kaikkitietävä?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006550726.html- Anonyymi
Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?
Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.
No joo, tämä on sitä ruotsalaisten jo maaliskuun alusta saakka aloittamaa jankkausta, että kyllä Suomessa tulee yhtä paljon kuolleita kuin Ruotsissakin kunhan odotetaan tarpeeksi kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.
Jos Suomen lähtötilanne on Ruotsiin nähden saman kaltainen kuin nyt, niin asia on melko helppo ennustaa. Ruotsi ei ole ilmoittanut aktiivitapaustensa määrää, mutta sairastuneita on yli kymmenen kertaa enemmän kuin Suomessa.
Suomessa on nyt aktiivitapauksia 165, kun Ruotsissa uusia tapauksia on kymmenen viimeisen ilmoitetun päivän aikana ilmaantunut keskimäärin 517.
Ei tarvitse olla epidemologi ennustaakseen, kummassa maassa tilanne on syksyllä helpompi saada hallintaan. Anonyymi kirjoitti:
Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?
Muistelen, että jäi pari viikkoa sitten kesälomalle. Luulisi, että hänellä olisi virastossaan joku sijainen tiedottamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.
Erilaiset koronavirukset ovat ennenkin aiheuttaneet flunssia ja räkätauteja. Eivät ole mihinkään hävinneet ja toistuvat, monikin lienee niitä potenut. Tämä nimenomainen "covid" vain on pirulainen, kuten Sauli luonnehti.
https://www.duodecimlehti.fi/duo20343- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Muistelen, että jäi pari viikkoa sitten kesälomalle. Luulisi, että hänellä olisi virastossaan joku sijainen tiedottamassa.
Jospa kukaan muu ei saa antaa lausuntoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomen lähtötilanne on Ruotsiin nähden saman kaltainen kuin nyt, niin asia on melko helppo ennustaa. Ruotsi ei ole ilmoittanut aktiivitapaustensa määrää, mutta sairastuneita on yli kymmenen kertaa enemmän kuin Suomessa.
Suomessa on nyt aktiivitapauksia 165, kun Ruotsissa uusia tapauksia on kymmenen viimeisen ilmoitetun päivän aikana ilmaantunut keskimäärin 517.
Ei tarvitse olla epidemologi ennustaakseen, kummassa maassa tilanne on syksyllä helpompi saada hallintaan.Kummassa?
- Anonyymi
Tegnell on osaamaton huru-ukko.
- Anonyymi
Ai nyt epäonnistuessa se on ruotsin malli
ja alkuhuumassa ”antaa mennä kansan läpi- laumasuoja” se oli Tangelin malli.
Sosialistit jakaa tappiot aina muille ja
glooriaa odotellessa se on yhden miehen ansio.
Vanhuksien kuolemaa on oikein avitettu. - Anonyymi
Suomenruotsalaisia kuollut ruotsissa koronaan prosentuaalisesti ylivoimaisesti eniten.
Huonompi hoidon taso sen selittää. - Anonyymi
Ihme, että eivät tappaneet rottanaamaa jo maaliskuussa.
- Anonyymi
Toukokuussa oli ruotsalaisten määrä saavuttaa laumasuoja.
- Anonyymi
Nyt tuleekin laumakuolema
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504