Tegnell ei enää vakuuttunut Ruotsin linjan oikeellisuudesta

Anonyymi

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi nolottavan!

      Tuli kansanterveysviranomaisen vuoksi turhia kuolemia.

    • Anonyymi

      Tegnell: Ei ollenkaan vakuuttunut siitä, että Ruotsi on toiminut oikein.

    • Anonyymi

      Tegnell on sanonut tuon jo aiemmin. Hän sanoi jo maaliskuussa, että Ruotsin malli pohjautuu tieteeseen. Tiede sietää kritiikkiä.

      • Tiedettä ne harjoittivat kansallissosialistisessa Sakassakin.


    • Anonyymi

      Miehellä tunnollaan jo tuhansia uhreja, eikös täällä Suomessakin ole näitä tämän ukon kannattajia.

    • Anonyymi

      Tegelistä olisi tullut suuri sankari, jos covid19 taudista olisi perinteisesti saanut sen sairastettuaan immuniteetin. Näin ei hänen kannaltaan valitettavasti ole uusimpien tutkimusten mukaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?

        Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.

        No joo, tämä on sitä ruotsalaisten jo maaliskuun alusta saakka aloittamaa jankkausta, että kyllä Suomessa tulee yhtä paljon kuolleita kuin Ruotsissakin kunhan odotetaan tarpeeksi kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.

        Jos Suomen lähtötilanne on Ruotsiin nähden saman kaltainen kuin nyt, niin asia on melko helppo ennustaa. Ruotsi ei ole ilmoittanut aktiivitapaustensa määrää, mutta sairastuneita on yli kymmenen kertaa enemmän kuin Suomessa.
        Suomessa on nyt aktiivitapauksia 165, kun Ruotsissa uusia tapauksia on kymmenen viimeisen ilmoitetun päivän aikana ilmaantunut keskimäärin 517.

        Ei tarvitse olla epidemologi ennustaakseen, kummassa maassa tilanne on syksyllä helpompi saada hallintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei esiinny enää missään. Tai sitten Suomen tiedotusvälineet on vaiennettu?

        Muistelen, että jäi pari viikkoa sitten kesälomalle. Luulisi, että hänellä olisi virastossaan joku sijainen tiedottamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronan toisen aallon tuleminen ratkeaa vasta kun syksy tuo sateet ja vilun. Sitten nähdään miten Suomi pärjää ja onko edelleen taitavampi kuin Ruotsi viruksen tukahduttamisessa.

        Erilaiset koronavirukset ovat ennenkin aiheuttaneet flunssia ja räkätauteja. Eivät ole mihinkään hävinneet ja toistuvat, monikin lienee niitä potenut. Tämä nimenomainen "covid" vain on pirulainen, kuten Sauli luonnehti.
        https://www.duodecimlehti.fi/duo20343


      • Anonyymi
        jjeeves kirjoitti:

        Muistelen, että jäi pari viikkoa sitten kesälomalle. Luulisi, että hänellä olisi virastossaan joku sijainen tiedottamassa.

        Jospa kukaan muu ei saa antaa lausuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Suomen lähtötilanne on Ruotsiin nähden saman kaltainen kuin nyt, niin asia on melko helppo ennustaa. Ruotsi ei ole ilmoittanut aktiivitapaustensa määrää, mutta sairastuneita on yli kymmenen kertaa enemmän kuin Suomessa.
        Suomessa on nyt aktiivitapauksia 165, kun Ruotsissa uusia tapauksia on kymmenen viimeisen ilmoitetun päivän aikana ilmaantunut keskimäärin 517.

        Ei tarvitse olla epidemologi ennustaakseen, kummassa maassa tilanne on syksyllä helpompi saada hallintaan.

        Kummassa?


    • Anonyymi

      Tegnell on osaamaton huru-ukko.

    • Anonyymi

      Ai nyt epäonnistuessa se on ruotsin malli
      ja alkuhuumassa ”antaa mennä kansan läpi- laumasuoja” se oli Tangelin malli.

      Sosialistit jakaa tappiot aina muille ja
      glooriaa odotellessa se on yhden miehen ansio.

      Vanhuksien kuolemaa on oikein avitettu.

    • Anonyymi

      Suomenruotsalaisia kuollut ruotsissa koronaan prosentuaalisesti ylivoimaisesti eniten.

      Huonompi hoidon taso sen selittää.

      • Eläkkeellä olevilla maahanmuuttajilla ei ole katsottu olevan mitään virkaa enää.


    • Anonyymi

      Ihme, että eivät tappaneet rottanaamaa jo maaliskuussa.

    • Anonyymi

      Toukokuussa oli ruotsalaisten määrä saavuttaa laumasuoja.

      • Anonyymi

        Nyt tuleekin laumakuolema


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe