kääpiökynsisammakoista...

Ella

Osaisko kukaan kertoa kokemuksia kääpiökynsisammakoista? Minä hain tänään niitä 5 kpl akvaariooni jossa sammakoiden lisäksi asustelee vain partamonni. Kaupan myyjä ei osannut kauheasti kertoa niistä mitään. Ruuaksi ostin pakastettuja punaisia matoja. Mitä muuta niille voi antaa? riittääkö kerran päivässä ruokaa ja miten paljon? Netistä en kauheesti löytänyt hoito-ohjeita kyseisille sammakoille. Vaihdetaanko akvaan vettä samalla lailla kun kaloille eli kerran viikossa puolet. Olen kuullut että ne vaihtavat nahkaa välillä, miten se tapahtuu? Huomaako sitä itse? Toivottavasti joku osais kertoa jotain. Hauskoja vipeltäjiä nuo sammakot ovat, haluaisin oppia hoitamaan niitä mahdollisimman hyvin.

1

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zuuls

Ei kaloja ja sammakoita yhteen. Tästä aiheesta on olemassa jo linkki, keskustelua jne paljon. Aina toinen laji kärsii, kun aletaan sotkemaan lajeja jotka eivät sovi yhteen samaan altaaseen.

Laitan kääpiösammakoista linkin sinulle, mutta olisi aina parasta selvittää etukäteen miten lajia hoidetaan ja mitä se vaatii ennen lajin hankintaa.

http://www.herpetomania.fi/marikan_herppisivut/kaapiokynsisammakko.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe