Huorahenkilöiden sukupuolijakauma

Anonyymi

Mistä johtuu että huorista 95% on naisia ja vain 5% mieshuoria?

22

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset saa k***ia muutenkin. Suorastaan on ylitarjontaa.

    • Anonyymi

      Tasa-arvo ei tietystikään tässä toteudu jos 95% on henkilöitä ja 5% henkilöitä. Pitäisi pyrkiä tasajakaumaan eli niin että sekä henkilöitä että henkilöitä olisi 50% eli yhteensä 100% henkilöitä.

      • Anonyymi

        Ja ehdottomasti sukupuolineutraalit henkilökohtaista-palstat!

        Henkilö etsii henkilöä toisi varmaan Tinderiinkin paljon enemmän henkilöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehdottomasti sukupuolineutraalit henkilökohtaista-palstat!

        Henkilö etsii henkilöä toisi varmaan Tinderiinkin paljon enemmän henkilöitä?

        S24:n deittipalveluista puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Maailman vanhin ammatti ja puhtaasti naisvaltainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman vanhin ammatti ja puhtaasti naisvaltainen.

        Naiset tulee kalliiksi monilla mittareilla mitattuna.


      • No tästä kansalaisaloite vetämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman vanhin ammatti ja puhtaasti naisvaltainen.

        Kielen ja ajattelun äärifeministinen runtelu on yksi etnisen puhdistuksen muoto. Tästä Orwell meitä varoitteli romaanissa 1984.


    • Anonyymi

      Nyt yhteyttä tasa-arvovaltuuttuun. Asia on korjattava heti.

    • Anonyymi

      Kyseessähän on hoiva-ja hyvinvointi-ammatti jonka naiset osaavat parhaiten. Koulutustakaan eikä kokemusta tarvita vaan luonnonlahjakkuudet pääsevät heti hyville tienesteille.

      • Anonyymi

        Feministien salainen ase joka toimii.


    • Anonyymi

      Aloittaja yleistää.
      Huorahenkilöissä on paljon myös muun sukupuolisia, joissa on edelleen valtava kirjo erilaisia variaatioita.
      Siksi jo pelkästään tämän ammattiryhmän vuoksi sukupuolineutraaliin sotu-tunnukseen muutaman tuhannen miljoonan euron investointi on investointia tulevaisuuteen.
      Sitten on vielä muut edut, kuten yhteisvessat, yhteissaunat, yhteissuihkut, yhteisvaatteet, yhteispukukopit jne. Tämä toisi valtavia säästöjä yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Kyllähän se tuollakin markinaraolla on kysynnän ja tarjonnan lait voimassa.

    • Anonyymi

      Täytyy kysyä rekkalesboilta totakin...

    • Anonyymi

      Naisilla ei ole samanlaisia seksihaluja keskimäärin eikä keskimäärin muutenkaan hankala saada panoseuraa kun edes vähän näkee vaivaa(vaikka laihduttaa).

    • Anonyymi

      Siinäpäs olisi kesätöitä nuorille opiskelijatyttösille kun niistä on nyt huutava pula.
      Syksyllä uisivat jo rahassa.

      • Anonyymi

        Monet heistä tuota tekeekin ;).


    • Anonyymi

      Eiköhän tuon määrää kysynnän ja tarjonnan laki - sillä juuri miehet ovat halukaampia maksamaan seksistä.

    • Anonyymi

      Tämä todistaa miehet ovat luomakunnan kruunu. Naiset taakka. T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Nykyhallituksen toiminta osoittaa, että naisten olisikin syytä pysytellä vain perinteisissä ammateissaan.

    • Anonyymi

      Yleisestikin asiakaspalvelutöissä naiset loistavat. Naisilta löytyy empatiakykyä ja lämpöä kohdata toinen ihminen läheisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe