Puoli Prinssi, Ritari, Sotilas, Runoilija, Anonyymi

Tule mun kanssa lämpimään kylpyyn, saat pusun.

No ei, yritän vieroittaa itseäni siitä ajatuksesta vielä hetkeksi ja kasvattaa kuorta. Etsin sut sitten käsiini vuoden päästä. Käännän kaikki kivet ja kannot! Katsotaan sitten sitä kuuta😉

Nyt menen yksin sinne kylpyyn lämmittelemään. 😘

61

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikoin ja korjasin, oli rasiassa väärä sävel.

      En unohda sinua, sanokoon hulluksi, siitä olen rikas!
      Pyysin avuksi Luojaa, korkeimman voimaa.

      Tehdään arjesta silloin Pyhä,
      nyt lepoa ja rauhaa, soittorasia soittaa!

      Lepää sanoistani kokonainen ihana☺️

      • 💜 52


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        💜 52

        💙51


      • Anonyymi kirjoitti:

        💙51

        💚50


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💚50

        💛49


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        💛49

        🧡48


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💜 52

        💙51


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💛49

        🧡48


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        🧡48

        ❤️47


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        ❤️47

        💜46


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💜46

        💙45


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        💙45

        44💛


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💙45

        💚44


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💚44

        💛43


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💛43

        🧡42


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        🧡42

        ❤️41


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        ❤️41

        💜40


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        💜40

        💙39


    • Anonyymi

      Kuulin, että prinsessalla lähti homma vähän hanskasta, muutaman sanan tähden... Epäilemättä näytit merenneidolta loiskiessasi ammeessasi ja ehkä pyrstöstäsi ansaitsisin läpsäisyn pari naamalleni, kun puhuin levottomuuksia kaikelle kansalle.

      Nythän on kuitenkin niin, etten ongi morsiamia lähitulevaisuudessani. Nautin naiskauneudesta ympärilläni, missä vain kuljenkin, ja sitä, neiti hyvä, en pyytele anteeksi.

      Yst. terv.
      Puoliprinssi

      PS Mahdatko olla järkevä, kun esität avoimen kylpykutsun vieraan maan prinssille? Se alkaisi viattomasta pususta, kyllä. Ja päättyisi? Huokauksiin persialaisella matolla.

      Ehdotankin kylpyseuraksi vastaisuudessa kumiankkaa & romanttista kirjaa, ne eivät aiheuta ylimääräisiä sydämentykytyksiä, useinkaan.

      • Nyt olet tuhma,
        tarjotessas sanojesi tulta,
        en voi vielä olla sun kulta.

        Älä Prinssi pyydän auta, sido suusi,
        ettei sanoista tule tulinen hauta.

        On hyvä, että lähdit.
        Oli synkkää metsäpakolaisuus.
        Edessä näen uuden maan, ken uskoo sen nähdä saa.
        On Luoja luotua suurempi,
        siinä mun toivoni juureni.
        Alussa oli sana...oletko koskaan kuullut. Omia käytän huolella, on Luoja silloin mun puolella.

        Älä koskaan enään sano viideksi teetä, kahvia tai edes zerocolaa, jos et sitä voi täyttää. (mikään muu ei harmittanut)

        Olet vieras ja tuttu,
        Sinussa näen samaa valoa, kuin itsessäni.
        Pusun kohdalla Ihan avointa suuta,
        ei meillä yhdessä viatoman pusun tasoa.
        Ei ollut järkevää ei, anteeksi todella siitä!

        Tyydyttävä on mun kylpyankkaan 😉
        Kirjallisuus puolikin pidettävä tieteen tasolla, etten lankea huhuilemaan Prinssiä.

        Sydän tykyttää puoleesi vuoden tai kaksi,
        Rakkaudessa olen vasta lapsi.

        Terveisin sinun: M


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt olet tuhma,
        tarjotessas sanojesi tulta,
        en voi vielä olla sun kulta.

        Älä Prinssi pyydän auta, sido suusi,
        ettei sanoista tule tulinen hauta.

        On hyvä, että lähdit.
        Oli synkkää metsäpakolaisuus.
        Edessä näen uuden maan, ken uskoo sen nähdä saa.
        On Luoja luotua suurempi,
        siinä mun toivoni juureni.
        Alussa oli sana...oletko koskaan kuullut. Omia käytän huolella, on Luoja silloin mun puolella.

        Älä koskaan enään sano viideksi teetä, kahvia tai edes zerocolaa, jos et sitä voi täyttää. (mikään muu ei harmittanut)

        Olet vieras ja tuttu,
        Sinussa näen samaa valoa, kuin itsessäni.
        Pusun kohdalla Ihan avointa suuta,
        ei meillä yhdessä viatoman pusun tasoa.
        Ei ollut järkevää ei, anteeksi todella siitä!

        Tyydyttävä on mun kylpyankkaan 😉
        Kirjallisuus puolikin pidettävä tieteen tasolla, etten lankea huhuilemaan Prinssiä.

        Sydän tykyttää puoleesi vuoden tai kaksi,
        Rakkaudessa olen vasta lapsi.

        Terveisin sinun: M

        Muistan kyllä, ei tulesi kesytystä kaipaa,
        Minä vain tuollaiselle voin näyttää taivaan!

        Katsele kauniita naisia,
        Kipinöi ja kulje, älä vain silmiä sulje,
        ettet edes unissasi minuun vielä katso.

        Lepoa ja Herran rauhaa😌


      • Anonyymi

        Missäpäin tämä Puoliprinssi mahtaa aiheuttaa sydämentykytyksiä? 🙃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä Puoliprinssi mahtaa aiheuttaa sydämentykytyksiä? 🙃

        Varmaan siellä missä on elää ja kulkee.


      • Anonyymi

        Karanteenikaraoke rymästä poistetiin mun lauluja


      • No sittenpä on siitäkin kaavusta hyötyä mulle, ku on niin tulessa perä, ettei muuten aisoissa pysy😉Niillä eväillä mennään mitä on saatu: piimä, ruisleipä ja lihaisaakanaa. 😋


      • Prinssi Hei,

        Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin?
        On päälläni kaapuja monia,
        ei ollenkaan somia. Ei.
        Vanhassa ajassa 1700 luvulla.

        Sulivat vatsassa jo metsän herkkupalat,
        Teeret, pyyt, kanat.
        Järkiruuaksiko nyt, myrkkykoiso omena,
        metsästäjäkin jo ovella.

        Ahneella tytöllä onko paskainen loppu,
        anteeksi pyytämään sinulta hoppu!

        Pahoillani ja anteeksi pyydän Prinssi Sydämeni pohjasta sinulta!

        Onko peili vielä oleva?
        ” Elle brille à la lumière”
        Hän loistaako enään valossa?
        En unohda lupausta 💙51

        Ystävällisin terveisin: vielä Prinsessa kaavussa


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Prinssi Hei,

        Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin?
        On päälläni kaapuja monia,
        ei ollenkaan somia. Ei.
        Vanhassa ajassa 1700 luvulla.

        Sulivat vatsassa jo metsän herkkupalat,
        Teeret, pyyt, kanat.
        Järkiruuaksiko nyt, myrkkykoiso omena,
        metsästäjäkin jo ovella.

        Ahneella tytöllä onko paskainen loppu,
        anteeksi pyytämään sinulta hoppu!

        Pahoillani ja anteeksi pyydän Prinssi Sydämeni pohjasta sinulta!

        Onko peili vielä oleva?
        ” Elle brille à la lumière”
        Hän loistaako enään valossa?
        En unohda lupausta 💙51

        Ystävällisin terveisin: vielä Prinsessa kaavussa

        Hei Prinsessa hyvä, anteeksipyyntöön poissaoloon on syy

        On matka suljetulta vierailta mailta karmea ja syvä. Sä maassa kaunein oot. Tiedäthän se myös itsekin. Kaikki vaatteet sun päälläsi hyvältä näyttää. Uskallat vaan rohkeasti kaiken sen puetun maailmalle näyttää.

        Älä avaa metsämiehelle ovea, älä syö omenaa äläkä paljasta sun.. Onko vielä aikaa ennen keskikesän taikaa?

        Tule ja niityillä, kallioilla
        Kauneutesi upeutesi niin pyhä
        Nuku hyvin armaani ja levollisesti
        Terveisin Puoli prinssi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Prinsessa hyvä, anteeksipyyntöön poissaoloon on syy

        On matka suljetulta vierailta mailta karmea ja syvä. Sä maassa kaunein oot. Tiedäthän se myös itsekin. Kaikki vaatteet sun päälläsi hyvältä näyttää. Uskallat vaan rohkeasti kaiken sen puetun maailmalle näyttää.

        Älä avaa metsämiehelle ovea, älä syö omenaa äläkä paljasta sun.. Onko vielä aikaa ennen keskikesän taikaa?

        Tule ja niityillä, kallioilla
        Kauneutesi upeutesi niin pyhä
        Nuku hyvin armaani ja levollisesti
        Terveisin Puoli prinssi

        Ja tapahtui niinä päivinä Joulurauhan kaupungissa, että keisari Augustukselta kävi käsky...

        Kertojan ääni puhuu: Arvoisa Puoli Prinssi, joudun murheellisna kertomaan, haukkasi Prinsessa myrkkykoiso-omenaa. Ei ennen haukkaista, eikä jälkeenkään metsästäjä koske häneen edes sormenpäällänsä.

        Kauhistuttavien sotamatkojesi aikana istui prinsessa päällä kantojen, kivien rannan rantojen. Hän usein puhui sinusta, ei mitään muuta enään haluta, eikä nähdäkään, vaikka villin luonteesta vuoksi lampeen aina alasti juoksi. Varjelusta siunausta toivoi sulle rukouksin. Tärkeintä olet elossa, etkä elä pelossa! Jos tilanne olisi toinen nyt, välittömästi hän upottaisi sinut hellyyteensä ja kaiken lohdutuksen sinulle soisi lääkkeeksi sotaretkien kauhujen kokemisen tuskaan. Hän sai lohtua ikäväänsä sinun yhdestä lauseesta: ”...et milloinkaan liian kauas taakse astumaan ”. Samaa hän sinulle nyt sanoisi!

        Nyt kääpiöt surevat myrkkykoiso-omenaa haukannutta silmiään kiinni pitävää kaunista lasisikuvun alla olevaa prinsessaa. Silloin aika on, kun lumihiutale putoaa lasin pintaan. On määrä Prinsessa siirtää Joulurauhan kaupungissa Tuomiokirkkoon joulupäivänä, varhain aamulla. Kääpiöt lainaavat Prinsessan omaa ratsua, mutta tarvitsisivat silloin kantoapua.

        ...Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Augustukselta kävi käsky


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ja tapahtui niinä päivinä Joulurauhan kaupungissa, että keisari Augustukselta kävi käsky...

        Kertojan ääni puhuu: Arvoisa Puoli Prinssi, joudun murheellisna kertomaan, haukkasi Prinsessa myrkkykoiso-omenaa. Ei ennen haukkaista, eikä jälkeenkään metsästäjä koske häneen edes sormenpäällänsä.

        Kauhistuttavien sotamatkojesi aikana istui prinsessa päällä kantojen, kivien rannan rantojen. Hän usein puhui sinusta, ei mitään muuta enään haluta, eikä nähdäkään, vaikka villin luonteesta vuoksi lampeen aina alasti juoksi. Varjelusta siunausta toivoi sulle rukouksin. Tärkeintä olet elossa, etkä elä pelossa! Jos tilanne olisi toinen nyt, välittömästi hän upottaisi sinut hellyyteensä ja kaiken lohdutuksen sinulle soisi lääkkeeksi sotaretkien kauhujen kokemisen tuskaan. Hän sai lohtua ikäväänsä sinun yhdestä lauseesta: ”...et milloinkaan liian kauas taakse astumaan ”. Samaa hän sinulle nyt sanoisi!

        Nyt kääpiöt surevat myrkkykoiso-omenaa haukannutta silmiään kiinni pitävää kaunista lasisikuvun alla olevaa prinsessaa. Silloin aika on, kun lumihiutale putoaa lasin pintaan. On määrä Prinsessa siirtää Joulurauhan kaupungissa Tuomiokirkkoon joulupäivänä, varhain aamulla. Kääpiöt lainaavat Prinsessan omaa ratsua, mutta tarvitsisivat silloin kantoapua.

        ...Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Augustukselta kävi käsky

        Kertoja jatkaa: olet Puoli Prinssi hieman pöhkö ja lainsuojaton, kun kirjoittelet anonyyminä. Mikä on tuo oranssisydän ja numero, oletko kellon laittanut nopeammin juoksemaan?


    • Anonyymi

      ”Kuka katsoo naista himoiten”...entäs kuka kuvittelee mielessään himoiten ja palstalle kirjoittelee tuntemattomalle himoiten, loppuelämän toiselle luvannut nainen.

      • Älä Anonyymi aloita 😂, tässä lajissa et voi mua voittaa!


      • Lue tarkemmin:

        ”KATSOTAAN sitten yhdessä sitä kuuta”, en antanut vielä 😌, vaikka ajatus siitä”.

        ”Sydän tykyttää puoleesi vuoden tai kaksi”, se on PALJON luvattu, vaikken vaadi mitään.

        Minä en himostele joka suuntaan, sydän soistunut nyt uudelleen sidottu.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Lue tarkemmin:

        ”KATSOTAAN sitten yhdessä sitä kuuta”, en antanut vielä 😌, vaikka ajatus siitä”.

        ”Sydän tykyttää puoleesi vuoden tai kaksi”, se on PALJON luvattu, vaikken vaadi mitään.

        Minä en himostele joka suuntaan, sydän soistunut nyt uudelleen sidottu.

        Minua kiinnostaa uskovaisten kaksinaamaisuus - toisaalta pidetään toisia pettäjinä, toisaalta itse varattuna himoissaan kirjoitellaan palstalla tuntemattomille ja flirttaillaan. Rajanveto on vaikeaa, kun itse alkaa lipsua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa uskovaisten kaksinaamaisuus - toisaalta pidetään toisia pettäjinä, toisaalta itse varattuna himoissaan kirjoitellaan palstalla tuntemattomille ja flirttaillaan. Rajanveto on vaikeaa, kun itse alkaa lipsua.

        Kai siinä on sellaista itsensä idealisointia, mutta myös oikeaa hyvään pyrkimistä, liian usein edellämainitut menee aitona ihmisenä elämisen edelle ja se on kieroa. Voin sanoa, että olen uskovainen ja nyt puhun vain omasta puolestani. Henkilökohtaisesti vähän on pelottanut, omien patoutuneiden seksuaalisten energioiden vapautuminen, ehkäpä tuomitsemalla muiden sellaisen petollisen toiminnan olen samalla suitsinut itseäni, etten vaan lähde sille tielle, koska niin siinä voisi todella helposti käydä, tähän olen rukoillut varjelusta.

        Kyllä kaksinaamaisuus on ihan ihmisen taitolaji riipumatta uskosta. Silti voin helposti myöntää ihan kovalla äänellä, että uskovista kyllä taitaa valitettavasti löytyä pahimmat kaksinaamaisuudet, tämä on sellainen aihe missä tykkään tulla haastetuksi ja testatuksi, koska paskaa löytyy, eikä tarvitse paljon edes kaivaa 😅

        Tähän tekis mieli laittaa pitkä pätkä ja ajatukset, mutta, tämä Raamattu ja usko ylipäätään voi olla monille punainen vaate, joten koitan pysyä yksinkertaisena ja lyhyenä.

        ”Joka luulee seisovansa, katsokoon ettei kaadu.” Raamattu ei ainakaan anna lupaa luulla itsestään liikoja. Ihmisiä kaikki, oli uskova tai pakana.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kai siinä on sellaista itsensä idealisointia, mutta myös oikeaa hyvään pyrkimistä, liian usein edellämainitut menee aitona ihmisenä elämisen edelle ja se on kieroa. Voin sanoa, että olen uskovainen ja nyt puhun vain omasta puolestani. Henkilökohtaisesti vähän on pelottanut, omien patoutuneiden seksuaalisten energioiden vapautuminen, ehkäpä tuomitsemalla muiden sellaisen petollisen toiminnan olen samalla suitsinut itseäni, etten vaan lähde sille tielle, koska niin siinä voisi todella helposti käydä, tähän olen rukoillut varjelusta.

        Kyllä kaksinaamaisuus on ihan ihmisen taitolaji riipumatta uskosta. Silti voin helposti myöntää ihan kovalla äänellä, että uskovista kyllä taitaa valitettavasti löytyä pahimmat kaksinaamaisuudet, tämä on sellainen aihe missä tykkään tulla haastetuksi ja testatuksi, koska paskaa löytyy, eikä tarvitse paljon edes kaivaa 😅

        Tähän tekis mieli laittaa pitkä pätkä ja ajatukset, mutta, tämä Raamattu ja usko ylipäätään voi olla monille punainen vaate, joten koitan pysyä yksinkertaisena ja lyhyenä.

        ”Joka luulee seisovansa, katsokoon ettei kaadu.” Raamattu ei ainakaan anna lupaa luulla itsestään liikoja. Ihmisiä kaikki, oli uskova tai pakana.

        Itsensä idealisointi ja hyvään pyrkiminen ei saisi mennä aitona ihmisenä (kaikkine hakuineen ja himoineen) elämisen.

        Siinä voi muuten käydä niin, että elää omaa elämäänsä itsensä ulkopuolella, sivustaseuraajana. Vaikka itse voisi vanhuksena sitten ylpeillä, että teki kaiken oikein ja sääntöjen mukaan, niin enpä usko että Luoja on meitä sellaiseen onttoon elämään kutsunut. Olen koittanut, ei ole sen arvoista 😀


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Itsensä idealisointi ja hyvään pyrkiminen ei saisi mennä aitona ihmisenä (kaikkine hakuineen ja himoineen) elämisen.

        Siinä voi muuten käydä niin, että elää omaa elämäänsä itsensä ulkopuolella, sivustaseuraajana. Vaikka itse voisi vanhuksena sitten ylpeillä, että teki kaiken oikein ja sääntöjen mukaan, niin enpä usko että Luoja on meitä sellaiseen onttoon elämään kutsunut. Olen koittanut, ei ole sen arvoista 😀

        *elämisen edelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa uskovaisten kaksinaamaisuus - toisaalta pidetään toisia pettäjinä, toisaalta itse varattuna himoissaan kirjoitellaan palstalla tuntemattomille ja flirttaillaan. Rajanveto on vaikeaa, kun itse alkaa lipsua.

        🙄🤔


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🙄🤔

        Kyllä, olen ihan yhtä huono ja kiero, kun ne joita sellaisesta syytän ja pahempaakin vielä, kun menin luulemaan, että itse suitsimisella olisin muka parempi. Hyvä, että jäin kiinni!

        Oma kierous tässä kohdassa, johtui omista peloista. Yritän toimia jatkossa edes vähän suoremmin ja rohkeammin, enkä halua syyttää muita omista puutteistani, kiitos avusta! 🙂


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kai siinä on sellaista itsensä idealisointia, mutta myös oikeaa hyvään pyrkimistä, liian usein edellämainitut menee aitona ihmisenä elämisen edelle ja se on kieroa. Voin sanoa, että olen uskovainen ja nyt puhun vain omasta puolestani. Henkilökohtaisesti vähän on pelottanut, omien patoutuneiden seksuaalisten energioiden vapautuminen, ehkäpä tuomitsemalla muiden sellaisen petollisen toiminnan olen samalla suitsinut itseäni, etten vaan lähde sille tielle, koska niin siinä voisi todella helposti käydä, tähän olen rukoillut varjelusta.

        Kyllä kaksinaamaisuus on ihan ihmisen taitolaji riipumatta uskosta. Silti voin helposti myöntää ihan kovalla äänellä, että uskovista kyllä taitaa valitettavasti löytyä pahimmat kaksinaamaisuudet, tämä on sellainen aihe missä tykkään tulla haastetuksi ja testatuksi, koska paskaa löytyy, eikä tarvitse paljon edes kaivaa 😅

        Tähän tekis mieli laittaa pitkä pätkä ja ajatukset, mutta, tämä Raamattu ja usko ylipäätään voi olla monille punainen vaate, joten koitan pysyä yksinkertaisena ja lyhyenä.

        ”Joka luulee seisovansa, katsokoon ettei kaadu.” Raamattu ei ainakaan anna lupaa luulla itsestään liikoja. Ihmisiä kaikki, oli uskova tai pakana.

        *Minusta löytyy paskaa, eikä tarvitse paljon edes kaivaa😅.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kyllä, olen ihan yhtä huono ja kiero, kun ne joita sellaisesta syytän ja pahempaakin vielä, kun menin luulemaan, että itse suitsimisella olisin muka parempi. Hyvä, että jäin kiinni!

        Oma kierous tässä kohdassa, johtui omista peloista. Yritän toimia jatkossa edes vähän suoremmin ja rohkeammin, enkä halua syyttää muita omista puutteistani, kiitos avusta! 🙂

        Enpä mä oo tässä ajatellu ketään kivellä tai muullakaan nakata 😄😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä mä oo tässä ajatellu ketään kivellä tai muullakaan nakata 😄😉

        Enpä mä mitään sellaista ajatellut, Ihmisiä tässä kaikki ollaan, hyvä vaan että kävi nopea vilkaisu, vähän suorempana peiliin. 😀

        Elämä kuin Irlanti laidunmaineen ja lampaineen, sydän kuin Disneylandi. Tulipahan Nyt huomattua ne ympärillä olevat vekkulitalon peilitkin, kun kompuroin, itse muille näyttämääni Raamatun paikkaan ja oma kuva mitä sattuu. 😅

        Ympärillä pitäisi olla enemmän ihmisiä, jotka uskaltavat näyttää, sanoa ja olla sanomatta oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Se on armoa🙌.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Enpä mä mitään sellaista ajatellut, Ihmisiä tässä kaikki ollaan, hyvä vaan että kävi nopea vilkaisu, vähän suorempana peiliin. 😀

        Elämä kuin Irlanti laidunmaineen ja lampaineen, sydän kuin Disneylandi. Tulipahan Nyt huomattua ne ympärillä olevat vekkulitalon peilitkin, kun kompuroin, itse muille näyttämääni Raamatun paikkaan ja oma kuva mitä sattuu. 😅

        Ympärillä pitäisi olla enemmän ihmisiä, jotka uskaltavat näyttää, sanoa ja olla sanomatta oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Se on armoa🙌.

        *suorempaan peiliin.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Enpä mä mitään sellaista ajatellut, Ihmisiä tässä kaikki ollaan, hyvä vaan että kävi nopea vilkaisu, vähän suorempana peiliin. 😀

        Elämä kuin Irlanti laidunmaineen ja lampaineen, sydän kuin Disneylandi. Tulipahan Nyt huomattua ne ympärillä olevat vekkulitalon peilitkin, kun kompuroin, itse muille näyttämääni Raamatun paikkaan ja oma kuva mitä sattuu. 😅

        Ympärillä pitäisi olla enemmän ihmisiä, jotka uskaltavat näyttää, sanoa ja olla sanomatta oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Se on armoa🙌.

        Mä yleensä puhun sillon kun ei pitäs ja oon hiljaa sillon kun pitäs puhua. Saatan pittää pitkiä luentoja, niin jotta kuulija(t) tuskastuu ja sitten voin myös helposti mököttää hiljasena pitkän aikaa. Tämä jälkimmäinen vaiva mulla on ollu jo lapsesta asti 😅
        Viestintä on vaikea laji. Helpointa siinä on ehkä ymmärtää väärin. Joku tyyppi joskus sanokin, jotta "viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta" 😄 Onneks live-tilanteissa voi käyttää muutakin kuin sanoja, enkä nyt tarkoita pelkästään sormimerkkejä😁
        Ps. Sää et oo vastannu tuohon mun kiukkuketjun kysymykseen, missä tiedustelin, että missä kohtaa oot tippunu kärryn kyyvistä 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä yleensä puhun sillon kun ei pitäs ja oon hiljaa sillon kun pitäs puhua. Saatan pittää pitkiä luentoja, niin jotta kuulija(t) tuskastuu ja sitten voin myös helposti mököttää hiljasena pitkän aikaa. Tämä jälkimmäinen vaiva mulla on ollu jo lapsesta asti 😅
        Viestintä on vaikea laji. Helpointa siinä on ehkä ymmärtää väärin. Joku tyyppi joskus sanokin, jotta "viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta" 😄 Onneks live-tilanteissa voi käyttää muutakin kuin sanoja, enkä nyt tarkoita pelkästään sormimerkkejä😁
        Ps. Sää et oo vastannu tuohon mun kiukkuketjun kysymykseen, missä tiedustelin, että missä kohtaa oot tippunu kärryn kyyvistä 😉

        Tähän kun ny vastaisin ihan pelkät tunteet edellä, niin tulis punastarouvaa, mut parempi vaan vähän viilennellä ja rauhoittua välillä.😊

        Ei ole ollut multa mikään onnistuminen tulla erotiikkakulmalla ”esille”, vaikka en sitä kiellä antoisaahan se on ollut. Ja mitä sitäkään liikaa Itseään suitsimaan. Kyllä niin monesta lauseesta itseni kiinni saan, kun taakse päin katson! Ja se on vain hyvä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Tähän kun ny vastaisin ihan pelkät tunteet edellä, niin tulis punastarouvaa, mut parempi vaan vähän viilennellä ja rauhoittua välillä.😊

        Ei ole ollut multa mikään onnistuminen tulla erotiikkakulmalla ”esille”, vaikka en sitä kiellä antoisaahan se on ollut. Ja mitä sitäkään liikaa Itseään suitsimaan. Kyllä niin monesta lauseesta itseni kiinni saan, kun taakse päin katson! Ja se on vain hyvä.

        Musta tuntuu, jotta tarttee mennä tänään ajoissa nukkumaan. On ihan justiinsa alkamassa kierrokset nousemaan 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Musta tuntuu, jotta tarttee mennä tänään ajoissa nukkumaan. On ihan justiinsa alkamassa kierrokset nousemaan 😅

        Joo, suihkun kautta sänkyyn.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Musta tuntuu, jotta tarttee mennä tänään ajoissa nukkumaan. On ihan justiinsa alkamassa kierrokset nousemaan 😅

        Jos on saanu, ni kyl ny pitää takasiki päin antaa😉

        Ei taida modeemi kestää lesbo/bi näpyttelyä, kännykkä herjaa koko ajan. Olen puol viideltä noussu, et taso sen mukaista.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Jos on saanu, ni kyl ny pitää takasiki päin antaa😉

        Ei taida modeemi kestää lesbo/bi näpyttelyä, kännykkä herjaa koko ajan. Olen puol viideltä noussu, et taso sen mukaista.

        Toki toki 😅 Ei siinä kohtaa käännetä selkää kun ite on saanu 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toki toki 😅 Ei siinä kohtaa käännetä selkää kun ite on saanu 😉

        Kyl se on nyt niin että tämä tyttö on saajan puolella ja siellä voi hertta kääntä rauhassa kylkeä. Saatu on jo satumetsässä vuoden tarpeisiin, vaik kylhän se nälkäki kasvaa syödessä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kyl se on nyt niin että tämä tyttö on saajan puolella ja siellä voi hertta kääntä rauhassa kylkeä. Saatu on jo satumetsässä vuoden tarpeisiin, vaik kylhän se nälkäki kasvaa syödessä.

        Sepä se justiinsa on, jotta kun alkuun pääsee, niin enemmän vaan tekkee mieli. Nyt 🔥👉🚿


      • TiuhtinWau
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sepä se justiinsa on, jotta kun alkuun pääsee, niin enemmän vaan tekkee mieli. Nyt 🔥👉🚿

        Ai kai ny viel yhdes kylpyyn, vai mitä sää meinaat,
        Jos sil oluel aloittas ja katsoin sit vast väkeviä ku on laimeemmilla testattu, et omat jalat kantaa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ai kai ny viel yhdes kylpyyn, vai mitä sää meinaat,
        Jos sil oluel aloittas ja katsoin sit vast väkeviä ku on laimeemmilla testattu, et omat jalat kantaa.

        😄 Enhän mä nyt semmosta meinannu. Tuo tarkotti jotta oli kuuma ja tuli suihkukomennus.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 Enhän mä nyt semmosta meinannu. Tuo tarkotti jotta oli kuuma ja tuli suihkukomennus.

        Voih , ei auta ku nuolla näppejään😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Voih , ei auta ku nuolla näppejään😅

        Tullee ne silläkin tavalla puhtaaks 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tullee ne silläkin tavalla puhtaaks 😄

        Nälkä jää


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Nälkä jää

        Siulle soppiikin (jos myös itelleni 😅) Sielun Veljien "aina nälkä" 🎶🎵


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siulle soppiikin (jos myös itelleni 😅) Sielun Veljien "aina nälkä" 🎶🎵

        Niin sopii😳! Kauheita viestinketjuja, ihan kauheita. Nälkä ja jano taitaa olla pahin sillon jos Ei nukutarpeeksi, mut silti, ei tälläistä sais tapahtua 😔.


    • Anonyymi

      Otitko konjakin, moukutitko iltapillerin jo. Muuta sitten ei kuin vain heihei.

    • Anonyymi

      Prinsessa Tiuhtinwau,
      Puoliprinssi on
      50-prosenttisesti, (vai enemmänkin 90- prosenttisesti? ) , fiktiivinen henkilö.

      Eikö ole naiivia ihastua mielikuvitusolentoon, jota ei ole tosielämässä tavannut?

      • Hei Anonyymi,

        Hyväuskoisuus voi parhaimmillaan toimia itseään toteuttavana ennustuksena.
        Silloin, kun elämässä tekee isoja muutoksia ajoituksen oikea aikaisuuden merkitys korostuu. Sellaista riskiä en voi vielä ottaa, että edessäni seisoisi ihana Nainen.

        Hyväuskoinen haave, jos saisi toteutua:"Seisahdun ja katson",tapaisin Runoilijan Joulupäivänä aamulla kirkossa.

        ...jos edessäni näen kaljun rullatuolissa istuvan miehen, suutelen häntä otsalle. Työnnön hänet käytävää pitkin kirkon etuosaan ja vietämme yhdessä messun ajan. Lopuksi autan hänet invataksiin.

        ...jos edessäni näen vanhan lihavan naisen Etelä-Suomesta, suutelen häntä poskelle ja pyydän hänet messun jälkeen hetkeksi perheeni pariin kotiini glögille. Lopuksi vien hänet autollani kotiin.

        ...jos edessäni näen kaltaiseni Naisen, suutelen häntä suoraan... en enää pidä turvaväliä. Pääni kun on ollut jo niin pitkään täynnä kaikenlaisia kuvia meistä. Silloin uskallan jo sanoa: "Tuleni on omani, Nyt katson sinua! Ytimestä ytimeen hengitetään valoa".

        ...edessäni en koskaan näe tyhjyyttä, ja sitä en pyytele anteeksi. Sieluni tulee ravituksi messusta, vaikka astelisin käytävää pitkin kirkon etuosaan ilman toista ihmistä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Hei Anonyymi,

        Hyväuskoisuus voi parhaimmillaan toimia itseään toteuttavana ennustuksena.
        Silloin, kun elämässä tekee isoja muutoksia ajoituksen oikea aikaisuuden merkitys korostuu. Sellaista riskiä en voi vielä ottaa, että edessäni seisoisi ihana Nainen.

        Hyväuskoinen haave, jos saisi toteutua:"Seisahdun ja katson",tapaisin Runoilijan Joulupäivänä aamulla kirkossa.

        ...jos edessäni näen kaljun rullatuolissa istuvan miehen, suutelen häntä otsalle. Työnnön hänet käytävää pitkin kirkon etuosaan ja vietämme yhdessä messun ajan. Lopuksi autan hänet invataksiin.

        ...jos edessäni näen vanhan lihavan naisen Etelä-Suomesta, suutelen häntä poskelle ja pyydän hänet messun jälkeen hetkeksi perheeni pariin kotiini glögille. Lopuksi vien hänet autollani kotiin.

        ...jos edessäni näen kaltaiseni Naisen, suutelen häntä suoraan... en enää pidä turvaväliä. Pääni kun on ollut jo niin pitkään täynnä kaikenlaisia kuvia meistä. Silloin uskallan jo sanoa: "Tuleni on omani, Nyt katson sinua! Ytimestä ytimeen hengitetään valoa".

        ...edessäni en koskaan näe tyhjyyttä, ja sitä en pyytele anteeksi. Sieluni tulee ravituksi messusta, vaikka astelisin käytävää pitkin kirkon etuosaan ilman toista ihmistä.

        Ps. Se mikä on ja lopulta jäljelle jää on: 🎵Pyyteetön rakkaus -Tuure Kilpeläinen

        Mikä olisikaan parempi päivä kohtaamiselle, kuin joulupäivä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      112
      2611
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1904
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      117
      1696
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1567
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1443
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1429
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      351
      1380
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1201
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1071
    Aihe