Sama vanhus heiluu täällä kuin Keskustan saitilla älyttömyyksineen. Tarkoitus on pelkästään mustamaalaus. Siis yksi ja sama henkilö.
Olkaa yhteydessä ylläpitoon niin kenties saadaan asiaan korjaus.
Sama tyyppi
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa kuka ja missä. Joku perussuomalainen vai?
Ei tuosta ymmärrä mitään. - Anonyymi
Tarkoitatko Paavo Väyrystä?
- Anonyymi
Keskustan saitilla lestaa huutanut yli 16 vuotta ja tänne törkyilynsä levittänyt entinen toimiupseeri. Ollut aikoinaan demarien ehdokkaanakin.
- Anonyymi
pitäiskö aloittajan mennä välilä äidin helmoihin itkemään....?
- Anonyymi
Kyse on Kapi saitin säilymisestä aidon keskustelun alustana. Sinä olet sitä pilannut.
Aito sotilas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on Kapi saitin säilymisestä aidon keskustelun alustana. Sinä olet sitä pilannut.
Aito sotilaskyllä nyt pitäisi mennä pyyhkimään kyyneleet, kun ne noin valtoimenaan valuvat...äiti auttaa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito sotilasAi niinkuin että vain sinun mielipiteen kaltaiset keskustelut ovat täällä sallittuja?
Ei kuule onnistu, nyt ei olla armeijan aitojen sisäpuolella. Eikä sielläkään.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin että vain sinun mielipiteen kaltaiset keskustelut ovat täällä sallittuja?
Ei kuule onnistu, nyt ei olla armeijan aitojen sisäpuolella. Eikä sielläkään....Milloin olen puhunut keskustelujen kaltaisuudesta? Kaikenlaiset mielipiteet ovat tarpeellisia, mutta ilman mustamaalaamista ja tökeröä valehtelua Kapi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olen puhunut keskustelujen kaltaisuudesta? Kaikenlaiset mielipiteet ovat tarpeellisia, mutta ilman mustamaalaamista ja tökeröä valehtelua Kapi.
juurihan tuossa ylempänä kerroit että olen keskusteluja pilannut, ne ovat vääränlaisia mielestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurihan tuossa ylempänä kerroit että olen keskusteluja pilannut, ne ovat vääränlaisia mielestäsi.
Äh, älä tuosta "sotilaasta" välitä, se on kahjo eikä miksikään muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamaalausta ovat Kapi viestisi, ilman tarkoitustakaan keskustella aidosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, älä tuosta "sotilaasta" välitä, se on kahjo eikä miksikään muutu.
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamaalausta ovat Kapi viestisi, ilman tarkoitustakaan keskustella aidosti.
Kysymys kuuluukin miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Jos vähänkään on seurannut Keskustan tai Perussuomalaisten palstaa ja tämän "sotilaan" edesottamuksia, niin tuollaista kysymystä ei pitäisi tarvita edes esittää. Palstapäivystäjänä 24/7 ja suoltaa täyttä roskaa palstoille sekä harrastaa avointa ihmisjahtia vanhaa miestä kohtaan. Keskustan palstalla johtaa ehdottomasti poistettujen viestien määrässä. Täysin tärähtänyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito sotilasKyllä ne on Suomen molemmat viimeiset stalinistit ne ei tykkää että ne paljastetaan yle pestaa stalinisteja esiintymään "puolueettomina" asiantuntijoina vaikka eivät ole edes mitään korkeinta tutkija-astetta vain keskivertoa
- Anonyymi
Halla-ahon epäonnistumisesta Taviosta aloittamaansa ketjua ko vanhus nostelee ja älyttömiä jostakin kylmäkarhusta viestittelee, kuten kaun sittenkin.
Oikea ihminen.- Anonyymi
Ei oikein täyspäiseltä vaikuta tuo myrkynkylvö.
- Anonyymi
" Persutko Venäjään" ketjun vanhus aloitti ja sitä säännönmukaisesti koko ajan nostaa leimaamistarkoituksessa.
- Anonyymi
Tavion kimpussa myös koska avoin selkeys ja dynaamisuus närästää häntä kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
häirikkö inisee jostakin "venäjästä" koko ajan mistä kukaan muu ei käsitä mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavio on pöhkö, eikä sitä itse tajua.
Siksi se pitää hänelle kertoa.
- Anonyymi
Perussuomalaisten ja Kremlin yhteistyöstä aloittamaansa ketjua vanhus nosta ja rokotevastaisuudesta.
Kaava on aina sama: Itse avaa ketjun ja itse pääosin vastailee.- Anonyymi
Todella outoa mutta oudompaa on se miten ylläpito antaa tämän jatkua kuukaudesta toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella outoa mutta oudompaa on se miten ylläpito antaa tämän jatkua kuukaudesta toiseen?
Ja vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Putinin kelkasta vanhus höpäjää.
- Anonyymi
Kovin aktiivinen on vanhus täällä yötä myöten ollut, sontaa urakalla talikoinut
- Anonyymi
Hyvä että pitää asiaa esillä
- Anonyymi
Menikö tunkiokommarilla tunteisiin?
- Anonyymi
Tuo HUIPPUSOTILAS on nimittänyt minua kymmeniä kertoja kapiksi eli aina, kun olen totuuksia kepusta kirjoittanut. En vieläkään tiedä mitä se kapi tarkoittaa, jotain karvanlähtöön liittyvää kai.
- Anonyymi
" 90% nauraa persuille" ketjuaan vanhus yöllä nosti.
- Anonyymi
Myös Tavion kimpussa vanhus yötä myöten oli. Kovin on tuottelias ja painopiste oli täällä eilen ja yöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Tavion kimpussa vanhus yötä myöten oli. Kovin on tuottelias ja painopiste oli täällä eilen ja yöllä.
Ilmeisesti työkyvyttömyyseläkkeellä ei normi-ihmisellä ole aikaa tuohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti työkyvyttömyyseläkkeellä ei normi-ihmisellä ole aikaa tuohon
Eläkkeellä oleva entinen toimiupseeri hän on.
Ollut aikoinaan demarien ehdokkaana kunnallisvaaleissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeellä oleva entinen toimiupseeri hän on.
Ollut aikoinaan demarien ehdokkaana kunnallisvaaleissa.Halla-ahosta on närkästynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-ahosta on närkästynyt
Väittää perussuomalaisia Venäjä-mielisiksi tuo onneton vanhus.
- Anonyymi
Aktiivisena on vanhus ollut. Pitäkää puolenne
- Anonyymi
Putinin kelkasta aloittamaansa ketjua häirikkövanhus yöllä nosti.
- Anonyymi
PS-palsta on kaikkein pahiten mädätetty. Asialla äärivasemmistolaiset, kuten Varisverkoston foorumissa on jatkuvasti kehotettu toimimaan.
- Anonyymi
Kyllä pääosassa on Keskustan saitin Kapi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883