Digitan huollot

Anonyymi

Se olisi sitten taas Digitan vuosihuollon aika. Tänään Sub,Vitonen ja Kutonen saattavat pimentyä noin puoli yhdentoista aikaan illalla ja torstaina samoihin aikoihin Ava,Hero ja Kutonen.

Jotkut televisiot reagoivat tilanteeseen signaalin kadottamalla ja toiset taas sammuvat kyseisillä kanavilla. kesto noin kaksi tuntia.

14

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi mulla on kaapeliverkko ja Iptv niin eipä vaikuta noi antenni jutut minuun mitenkään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin Vitonen pimentyi eilen illalla tasan puoli yhdeltätoista.

• Anonyymi

Torstaisen huollon jälkeen Ava kanava on lakannut näkymästä. Naapurilla Ava näkyy, mutta se pätkii. Digitalle laitettu asiasta ilmoitusta tänään.

• Anonyymi

Tänään aamupäivällä vitonen sitten pamahti poikki. Televisio sammui eikä käynnistynyt enää vitos kanavalle. Digitalle soitin ja sieltä sanottiin että jokin lähettimistä olisi mennyt epäkuntoon. Aikovat tutkia ja korjata asian viikonlopun aikana.

• Anonyymi

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

Kylläpäs on sitten tosi omituista. Myös minulla ei vitonen näy. Käytössä tavallinen elementti antenni. Voisiko asialla olla jotain tekemistä Dna:n kanssa sillä naapuri Dna:n antenniverkossa ja vitonen näkyy ihan normaalisti.

• Anonyymi

Maskun lähettimellä on jo pitkään ollut ongelmia Kuutos kanavan näkyvyydessä ja nyt viimein tänään ongelma korjataan. Illalla noin puoli yhdentoista aikaan pimenevät Nelonen,Viitonen ja Sub korjauksen ajaksi.

• Anonyymi

Mikä lähetin Maskussa on ???
        En tiedä täälläpäin kuin Kuusiston lähettimen, josta mulle tulee antennisignaali...

• Anonyymi

Eipä näy Kutonen vieläkään.

• Anonyymi

Kutonen ei edelleenkään näy ja tänään tehdään taas jotain huolto toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaan illalla joka saattaa vaikuttaa yleisradion kanavien näkyvyyteen.

• Anonyymi

Kutonen ja Vitonen eivät näy edelleenkään ja tänään taas tehdään korjaus toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaa illalla.

• Anonyymi

Nyt kun Sub,Vitonen ja Kutonen vihdoinkin on alkanut näkymään niin eiköhän sitten taas tänään oli puoli yhdentoista maissa huoltoa. En ymmärrä että miksi taas pitää jotain tehdä kun kerrankin kaikki olisi kunnossa.

• Anonyymi

Mistä sä sen maanantain oikein vetäisit. kyllä se huolto on tänään illalla puoli yhdentoista aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      171
      2133
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      312
      1811
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe