Digitan huollot

Anonyymi

Se olisi sitten taas Digitan vuosihuollon aika. Tänään Sub,Vitonen ja Kutonen saattavat pimentyä noin puoli yhdentoista aikaan illalla ja torstaina samoihin aikoihin Ava,Hero ja Kutonen.

Jotkut televisiot reagoivat tilanteeseen signaalin kadottamalla ja toiset taas sammuvat kyseisillä kanavilla. kesto noin kaksi tuntia.

14

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi mulla on kaapeliverkko ja Iptv niin eipä vaikuta noi antenni jutut minuun mitenkään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin Vitonen pimentyi eilen illalla tasan puoli yhdeltätoista.

• Anonyymi

Torstaisen huollon jälkeen Ava kanava on lakannut näkymästä. Naapurilla Ava näkyy, mutta se pätkii. Digitalle laitettu asiasta ilmoitusta tänään.

• Anonyymi

Tänään aamupäivällä vitonen sitten pamahti poikki. Televisio sammui eikä käynnistynyt enää vitos kanavalle. Digitalle soitin ja sieltä sanottiin että jokin lähettimistä olisi mennyt epäkuntoon. Aikovat tutkia ja korjata asian viikonlopun aikana.

• Anonyymi

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

Kylläpäs on sitten tosi omituista. Myös minulla ei vitonen näy. Käytössä tavallinen elementti antenni. Voisiko asialla olla jotain tekemistä Dna:n kanssa sillä naapuri Dna:n antenniverkossa ja vitonen näkyy ihan normaalisti.

• Anonyymi

Maskun lähettimellä on jo pitkään ollut ongelmia Kuutos kanavan näkyvyydessä ja nyt viimein tänään ongelma korjataan. Illalla noin puoli yhdentoista aikaan pimenevät Nelonen,Viitonen ja Sub korjauksen ajaksi.

• Anonyymi

Mikä lähetin Maskussa on ???
        En tiedä täälläpäin kuin Kuusiston lähettimen, josta mulle tulee antennisignaali...

• Anonyymi

Eipä näy Kutonen vieläkään.

• Anonyymi

Kutonen ei edelleenkään näy ja tänään tehdään taas jotain huolto toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaan illalla joka saattaa vaikuttaa yleisradion kanavien näkyvyyteen.

• Anonyymi

Kutonen ja Vitonen eivät näy edelleenkään ja tänään taas tehdään korjaus toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaa illalla.

• Anonyymi

Nyt kun Sub,Vitonen ja Kutonen vihdoinkin on alkanut näkymään niin eiköhän sitten taas tänään oli puoli yhdentoista maissa huoltoa. En ymmärrä että miksi taas pitää jotain tehdä kun kerrankin kaikki olisi kunnossa.

• Anonyymi

Mistä sä sen maanantain oikein vetäisit. kyllä se huolto on tänään illalla puoli yhdentoista aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe