Digitan huollot

Anonyymi

Se olisi sitten taas Digitan vuosihuollon aika. Tänään Sub,Vitonen ja Kutonen saattavat pimentyä noin puoli yhdentoista aikaan illalla ja torstaina samoihin aikoihin Ava,Hero ja Kutonen.

Jotkut televisiot reagoivat tilanteeseen signaalin kadottamalla ja toiset taas sammuvat kyseisillä kanavilla. kesto noin kaksi tuntia.

14

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi mulla on kaapeliverkko ja Iptv niin eipä vaikuta noi antenni jutut minuun mitenkään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin Vitonen pimentyi eilen illalla tasan puoli yhdeltätoista.

• Anonyymi

Torstaisen huollon jälkeen Ava kanava on lakannut näkymästä. Naapurilla Ava näkyy, mutta se pätkii. Digitalle laitettu asiasta ilmoitusta tänään.

• Anonyymi

Tänään aamupäivällä vitonen sitten pamahti poikki. Televisio sammui eikä käynnistynyt enää vitos kanavalle. Digitalle soitin ja sieltä sanottiin että jokin lähettimistä olisi mennyt epäkuntoon. Aikovat tutkia ja korjata asian viikonlopun aikana.

• Anonyymi

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituista?? Mulla on vitonen toiminut hyvin koko päivän piuhalla, antenniverkko ja antenni osoittaa kuusiston suuntaan....

Kylläpäs on sitten tosi omituista. Myös minulla ei vitonen näy. Käytössä tavallinen elementti antenni. Voisiko asialla olla jotain tekemistä Dna:n kanssa sillä naapuri Dna:n antenniverkossa ja vitonen näkyy ihan normaalisti.

• Anonyymi

Maskun lähettimellä on jo pitkään ollut ongelmia Kuutos kanavan näkyvyydessä ja nyt viimein tänään ongelma korjataan. Illalla noin puoli yhdentoista aikaan pimenevät Nelonen,Viitonen ja Sub korjauksen ajaksi.

• Anonyymi

Mikä lähetin Maskussa on ???
        En tiedä täälläpäin kuin Kuusiston lähettimen, josta mulle tulee antennisignaali...

• Anonyymi

Eipä näy Kutonen vieläkään.

• Anonyymi

Kutonen ei edelleenkään näy ja tänään tehdään taas jotain huolto toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaan illalla joka saattaa vaikuttaa yleisradion kanavien näkyvyyteen.

• Anonyymi

Kutonen ja Vitonen eivät näy edelleenkään ja tänään taas tehdään korjaus toimenpiteitä puoli yhdentoista aikaa illalla.

• Anonyymi

Nyt kun Sub,Vitonen ja Kutonen vihdoinkin on alkanut näkymään niin eiköhän sitten taas tänään oli puoli yhdentoista maissa huoltoa. En ymmärrä että miksi taas pitää jotain tehdä kun kerrankin kaikki olisi kunnossa.

• Anonyymi

Mistä sä sen maanantain oikein vetäisit. kyllä se huolto on tänään illalla puoli yhdentoista aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe