Tuli tossa yöllä parvekkeelta katsellessa mieleen, et missä meidän bubiruusut näin korona-aikana mahtaa olla? Ei ole helppoa heilläkään.
Missä Bubiruusut nykyisin?
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Vierihoidossa kiertävät samaan tapaan kuin lähihoitajat konsanaan...
- Anonyymi
Mikä on Bubiruusu? Kenties Ylämyllyläinen turjake jonka ymmärrys on jäänyt lantatunkiolle?
- Anonyymi
Ovat Italiassa ottamassa aurinkoa.
- Anonyymi
Bubiruusu.... repesin.
- Anonyymi
Yksi on mulla. Otin omaksi kun oli heitteille jätetty. Bubiruusu on kuin käytetty Opel. Siihen joutuu tyytymään. Kun ei rahat riitä parempaan. Hyvää on se että on valmiiksi sisäänajettu, useamman ajajan ajamana. Kone on väljä, mutt antaa polakasta. Laiskahan se on ruosteessa, mutta osamaksulla ostettu. Ei sen kanssa ilikiä kylille lähteä, mutta mökkitiellä on ihan jees. Kyllä on liperin vanhapoika onnellinen, kun tuollaisen ruusun. Balalaikka soi.
- Anonyymi
Mieluummin ilman kuin kaksin kanssa Hilman.
Bubi kuuluu muuten pöllölintuihin - Bubo bubo - eli huuhkaja. Jossakin päin maailmaa sitä sanotaan Bubiksi.
No melkoisia huuhkajiahan nämä ns. pubiruusutkin toisinaan ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin ilman kuin kaksin kanssa Hilman.
Bubi kuuluu muuten pöllölintuihin - Bubo bubo - eli huuhkaja. Jossakin päin maailmaa sitä sanotaan Bubiksi.
No melkoisia huuhkajiahan nämä ns. pubiruusutkin toisinaan ovat.Bubo on japanialainen kamppailulaji. Sitä ei pidä sotkea Huuhkajiin, joka on taas jalkapalloseura.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201