Eli siis mulla on ollu jonkun lainen syömishäiriö, vaikkakin tällä hetkellä oon alhaisemmassa painossa kuin silloin. Olen siis 160 cm ja 44 kg, eli en ole edes alipainoinen. Mutta lääkärini sanoo että mun pitäs painaa vähintään 48 kg, vaikka oikeasti voisin painaa vähemmänkin ollakseni normaalipainoinen. Ja tämä siis ei ole mitään omia päätelmiäni, vaan menin katsomaan ihan viralliselta lasten painoindeksi laskurilta, koska olen siis alaikäinen ja se sanoo että olisin normaalipainoinen vaikka painaisin vaan 40kg. En siis tarkoita että haluaisin painaa sen 40 kg, vaan olen tässä painossa tyytyväinen enkä hamua laihtua mutta en halua lihoakaan. En ole myöskään mikään lihaksikas koska en urheile lähes ollenkaan. Niin mua ärsyttää että mulla on tämmöinen vitsin painoraja vaikka olen jo ihan normaalipainoinen.
Lääkäri pakottaa lihottamaan
Anonyymi
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708