Kaupan pihalla kun rivistä laskee niin joka kolmas ajaa nastoilla. Joka hintaluokassa löytyy ajoneuvoja. Kuukauden ovat myöhässä. Täysin anteeksiantamatonta hommaa, yhteistä tiestöä sekä hengitysilmaa pilataan repimällä asfalttia rikki. Ratsia kaupan pihaan ja kirjallinen todistus oltava mikä saa ajoneuvon omistajan ajattelemaan että juuri hänellä on oikeus rikkoa lakia. Ei, syyksi ei passaa Lapissa olevan lumi. Et ole sinne menossa, sinun tulee pysyä kotona muutenkin. Ei, et ajanut 2 viikkoa sitten 05:01 kun lunta tuli kolme hiutaletta taivaalta, ja vaikka olisit ajanut ei se vaikuta mihinkään. Nyt tekoja ja katse kirkkaasti eteenpäin ja lopetetaan se naamallaan möyriminen maakuopassa.
Vastaukset 6
- Anonyymi
pistin saman merkille kaupan parkkipaikalla viikonloppuna, ropina kävi monessa autossa
- Anonyymi
Olin juuri sinä päivänä menossa vaihtamaan niitä renkaita, siitä kaupan pihalla seisoneesta autosta jolla ajan vain kerran viikossa.
- Anonyymi
Niin on tietkin taas syvillä urilla että melkein tikkaat tarvii kun kaistaa vaihtaa. Korjaus maksaa taas 10 miljardia. yms.
- Anonyymi
Sitten heräsin krapulassa nastakengät jalassa ja kauppareissu olikin unta.
- Anonyymi
Mulla nastarenkaat alla nytkin, kyllä ne kuluu pois kesän mittaan! Ei toinna huolehtii!
- Anonyymi
Sunnuntaina kävelin Lidl-Kirkkokatu noin 10 minuutin matka, matkalla tuli kolme autoa vastaan joissa nastat alla. Kätevää kun ovat jo valmiina talveksi. Ilmeisesti uusi tieliikennelaki mahdollistaa tällaisen? Yksi poliisipartio voisi erikseen kollata kauppojen pihat aina välillä ja katsoa parkista nuo nastalliset ja lyödä suoraan laput kouraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407