Nastarengas ratsialle huutava tarve

Anonyymi

Kaupan pihalla kun rivistä laskee niin joka kolmas ajaa nastoilla. Joka hintaluokassa löytyy ajoneuvoja. Kuukauden ovat myöhässä. Täysin anteeksiantamatonta hommaa, yhteistä tiestöä sekä hengitysilmaa pilataan repimällä asfalttia rikki. Ratsia kaupan pihaan ja kirjallinen todistus oltava mikä saa ajoneuvon omistajan ajattelemaan että juuri hänellä on oikeus rikkoa lakia. Ei, syyksi ei passaa Lapissa olevan lumi. Et ole sinne menossa, sinun tulee pysyä kotona muutenkin. Ei, et ajanut 2 viikkoa sitten 05:01 kun lunta tuli kolme hiutaletta taivaalta, ja vaikka olisit ajanut ei se vaikuta mihinkään. Nyt tekoja ja katse kirkkaasti eteenpäin ja lopetetaan se naamallaan möyriminen maakuopassa.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pistin saman merkille kaupan parkkipaikalla viikonloppuna, ropina kävi monessa autossa

• Anonyymi

Olin juuri sinä päivänä menossa vaihtamaan niitä renkaita, siitä kaupan pihalla seisoneesta autosta jolla ajan vain kerran viikossa.

• Anonyymi

Niin on tietkin taas syvillä urilla että melkein tikkaat tarvii kun kaistaa vaihtaa. Korjaus maksaa taas 10 miljardia. yms.

• Anonyymi

Sitten heräsin krapulassa nastakengät jalassa ja kauppareissu olikin unta.

• Anonyymi

Mulla nastarenkaat alla nytkin, kyllä ne kuluu pois kesän mittaan! Ei toinna huolehtii!

• Anonyymi

Sunnuntaina kävelin Lidl-Kirkkokatu noin 10 minuutin matka, matkalla tuli kolme autoa vastaan joissa nastat alla. Kätevää kun ovat jo valmiina talveksi. Ilmeisesti uusi tieliikennelaki mahdollistaa tällaisen? Yksi poliisipartio voisi erikseen kollata kauppojen pihat aina välillä ja katsoa parkista nuo nastalliset ja lyödä suoraan laput kouraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe