Nastarengas ratsialle huutava tarve

Anonyymi

Kaupan pihalla kun rivistä laskee niin joka kolmas ajaa nastoilla. Joka hintaluokassa löytyy ajoneuvoja. Kuukauden ovat myöhässä. Täysin anteeksiantamatonta hommaa, yhteistä tiestöä sekä hengitysilmaa pilataan repimällä asfalttia rikki. Ratsia kaupan pihaan ja kirjallinen todistus oltava mikä saa ajoneuvon omistajan ajattelemaan että juuri hänellä on oikeus rikkoa lakia. Ei, syyksi ei passaa Lapissa olevan lumi. Et ole sinne menossa, sinun tulee pysyä kotona muutenkin. Ei, et ajanut 2 viikkoa sitten 05:01 kun lunta tuli kolme hiutaletta taivaalta, ja vaikka olisit ajanut ei se vaikuta mihinkään. Nyt tekoja ja katse kirkkaasti eteenpäin ja lopetetaan se naamallaan möyriminen maakuopassa.

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pistin saman merkille kaupan parkkipaikalla viikonloppuna, ropina kävi monessa autossa

• Anonyymi

Olin juuri sinä päivänä menossa vaihtamaan niitä renkaita, siitä kaupan pihalla seisoneesta autosta jolla ajan vain kerran viikossa.

• Anonyymi

Niin on tietkin taas syvillä urilla että melkein tikkaat tarvii kun kaistaa vaihtaa. Korjaus maksaa taas 10 miljardia. yms.

• Anonyymi

Sitten heräsin krapulassa nastakengät jalassa ja kauppareissu olikin unta.

• Anonyymi

Mulla nastarenkaat alla nytkin, kyllä ne kuluu pois kesän mittaan! Ei toinna huolehtii!

• Anonyymi

Sunnuntaina kävelin Lidl-Kirkkokatu noin 10 minuutin matka, matkalla tuli kolme autoa vastaan joissa nastat alla. Kätevää kun ovat jo valmiina talveksi. Ilmeisesti uusi tieliikennelaki mahdollistaa tällaisen? Yksi poliisipartio voisi erikseen kollata kauppojen pihat aina välillä ja katsoa parkista nuo nastalliset ja lyödä suoraan laput kouraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe