Seudullahan ei ole kunniaillinen ihminen, jos ei ole ajokorttia ja autoa käytettävissä, joten ajokortillisia henkilöitä täällä toki riittää... Olenkin se ainoa täysi-ikäinen jolla korttia ei ole, koska en ole sitä lähtenyt hankkimaan.
Mutta se kysymys teille tietävät: Mistä alkaa nopeusrajoituskyltissä ilmoitettu nopeusrajoitus? Siis kun edessä on kyltti jolla annetaan kuudenkympin nopeusrajoitus niin mistä rajoitus alkaa? Siitä paikastako jossa kyltti on? Ja jatkuu niin kauan kunnes eteen tulee uusi tämän rajoituksen kumoava kyltti?
No, jos noin on, niin eikö näin digiaikanakin selvä analogia ole, että kaikissa muissakin rajoituskylteissä annettu rajoitusmääräys alkaa siitä missä kyltti seisoo ja jatkuu niin kauas kuin eteen tulee kumoava kyltti. Mitä? Näinkö on.
Ajokortillisille kysymys
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt nyt kaiken aivan oikein. Ansaitset kyllä ajokortin kun tämän asian ymmärsit oikein.
- Anonyymi
Hyvä minä. Olen siis fiksumpi kuin eräät muut! Kiitos tästä tiedosta, toki olen sitä tässä jo itsekin tovin aikaa miettinyt, että nyt on kyllä jossain muussa kuin minun järjen juoksussani vikaa!
Ai, että! Se on nyt virallista! Hah hah haaa! - Anonyymi
Ymmärsit oikein. Mutta, pysäköintikieltomerkkiin voidaan yhdistää nuoli. Mikäli nuoli osoittaa alaspäin, pysäköintikielto päättyy merkin kohdalle. Mikäli nuoli ylöspäin, pysäköintikieltoalue alkaa merkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793