Onko kennelläkään kokemusta sijoittamisesta hiihtokeskuksiin?
Minulla on puolituttu, jolla on Himoksella sijoitusmökki ja vuokraa tulee yli 21000 euroa vuodessa ja kaikkien kulujen jälkeenkin mökki maksaa itsensä pois lainalyhennykset huomioiden. Samalla mökin omistaja kuitenkin käyttää itsekin mökkiä satunnaisesti ympäri vuoden.
Vuokrauskertoja on hänellä vuodessa ollut keskimäärin 50 kertaa vuodessa eli todella hyvin on mökkillä kysyntää.
Himos on sinäänsä hyvä paikka sijaintinsa puolesta ja paljon tapahtumia myös kesäaikana. Luin Himoslomilta jonkun jutun, että talvi- ja kesäsesongin vuokraukset ovat melkein tasan. Hyvää tuottoa läpi vuoden verrattuna moneen muuhun kohteeseen ja lisäksi voisi myös itsekin tuota satunnaisesti käyttää.
Onkos muilla kokemuksia Himoksesta tai muista hiihtokeskuksista?
Himos sijoituskohteena
5
911
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voiko noin suuri vuokrausmäärä pitää paikkansa? Tosin onhan Himoksen sijainti erinomainen, jos miettii miten helposti autolla pääsee ja pk-seutu, Tampere ja Jyväskylä ovat lähellä.
- Anonyymi
Itselläni on myös vuokramökii Himoksella ja vuokrauskertoja on sama määrä. Tulot välityspalkkion jälkeen on reilu 25t€ vuodessa.
- Anonyymi00003
Itse teen pikku bisnestä Himoksen mökeilläni ja per mökki tuottoa noin 38000 euroa vuodessa. Välityksen hoidan itse.
- Anonyymi00004
Mulla Lapissa rivitalo-osake. Kovin on talvipainotteista siellä, talven aikana tulee tilille n 10000 brittituristeilta. Kesällä satunnaisia yöpyjiä, syyskuusta ruska-aikana vilkastuu. Kyllä se silti kannattaa pitää, saanhan siitä vähentää kämpän koko vuoden kulut sekä huollot ja siivoukset ym hoituu ostopalveluna. Itse ei tarvitse tehdä mitään ja jotain jää käteenkin.
- Anonyymi00005
Mulla Sysmässä mökki ja tulee puhtaana käteen yli 120000 € joka vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427