Lopunajan luopumus ja eksytys

Raamattu kertoo, että lopunajalla tulee valtava eksytys ja luopumus.

2TESS. 2: 3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

Tämä on eksytys mikä on tällä hetkellä EV. LUT. kirkossa naispappeus ja yhteinen vanhurskauttamis julistus katolisen kirkon kanssa ja Porvoon julistus, että on ehtoollisyhteys anglikaanikirkon kanssa. Ja samasta ovesta mistä tuli naispappeus tulee myös homojen vihkiminenkin.

Siksi minä en kuulu EV. Lut. kirkkoon vaan Luther - säätiöön.

Myös kaikki harhaoppiset lahkot kuten mormonit ja Jehovan todistajat ovat lopunajan eksytystä ja luopumusta.

3

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pikkusormeakaan.

    • Mormonit väittävät, että vain heillä on oikea oppi ja oikea pappeus ym. Onko näin? Voidaan kyllä sanoa paremmin, että heillä on erikoinen usko ja erikoinen pappeus. He eivät usko kolmiyhteiseen Jumalaan vaan kolmeen erilliseen. Jos siihenkään. He uskovat, että ihminen voi taivaassa nousta Jumalaksi? Montako Jumalaa heillä sitten oikein on? Eivät usko Jumalan luoneen maan ja taivaan, vaan asettanut jotain paikalleen. Taivaita on ainakin kolme tai sanovat että peräti seitsemän. Kuka ottaa tästä selvän. Mormonien kirjassa sanotaan Marian tulleen raskaaksi Pyhästä Hengestä kuten muutkin seurakunnat, mutta sitten kirkon kirjoissa on, että tullut raskaaksi fyysisestä kontaktista ettei Jeesus olisi syntynyt neitseestä. Myös että Jumala on ollut alkuun ihminen!!!! Onko sitten Jumala ihmisen kuva? 1MOOS.1: 26. Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat". Tässä ainakin Jumala puhuu asian olevan toisin päin. Mikä heillä on oikein pappeus? Ja että vain heillä voi olla oikea pappeus. Tätä asiaa minä en ymmärrä. Samoin he sanovat olevan Utahissa 12 Apostolia ja heillä johtaja. Apostolit ovat kyllä taivaassa niin kuin Raamattu sanoo. Uusia apostoleja ei ole tullut. Vain heidän kirkko on ainoa mikä on Jeesuksen kirkko. Näin kyllä sanoo moni muukin.

      Samoin helluntailaiset sanovat "Helluntaiherätys korostaa Pyhän Hengen kastetta ja sen merkkinä näkyvää kielilläpuhumista sekä upotuskastetta ja vain elävässä kristillisessä uskossa olevista koostuvaa seurakuntaa" Eli helluntalaisilla on samoin kuin on mormoneilla ainoa oikea usko.

      Myös katoliset julistavat samaa "Katolinen kirkko katsoo olevansa se kirkko, jonka Jeesus Kristus itse perusti, ja joka ei ole koskaan menettänyt ykseyttään, vaikka muita kirkkokuntia on syntynyt eroamalla sen yhteydestä. Kirkon opetuksen mukaan kirkon piispat ovat apostolien seuraajia ja Paavi eli Rooman piispa on apostoli Pietarin seuraaja. Paavi ja hänen hallintonsa, Pyhä istuin sijaitsevat Roomassa Vatikaanivaltiossa."

      Eli paljon yhtenäistä mormoneihin, kuten Apostoli oppi

      Katolisilla on kyllä synkkä menneisyys, mutta tänä päivänä he ovat suuri avustus ja lähetys kirkko. Katolisia mormonit moittivat ja sanovat sen olevan kaiken pahan alku, mutta eivät huomaa oppiensa yhtenäisyyttä.
      Heidän mukaan on Jumala ruumis olento, vaikka taivas on kattona ja maa jalkojensa astinlauta. Aika iso ruumis olento on.

      Kastaa pitää jopa kuolleiden puolesta. Ja kaste pitää aina uusia vaikka olisikin kastettu toisessa kirkossa ja jos on luopunut mormoneista ja palaa takaisin pitää taas kastaa. Vaikka olisi kastettu helluntaiseurakunnassa silti pitää kastaa uudesti mormoneilla.
      Ehtoollista heillä ei ole on vain pulla ja vesi ja se on kasteen uusiminen. Vaikka Raamatussa on selvästi, että JOH. 6: 33. Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
      34. Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".
      35. Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

      • 49. Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50. Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
        51. Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
        52. Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille
        54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        MATT. 26: 26. Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

        Syntien anteeksi saamista ei ole mormoneilla laisinkaan "sakramentissaan"

        Taivaita on monta ja niihin pääsy on kiinni siitä kuinka hyvä mormonit olet ollut. Ei Jeesuksen ristinkuoleman kautta, että Jeesus on heille turhaan kuollut. He eivät usko Jeesuksen sovitustyöhön.

        Mormonien kirja on heille totuus ja Raamattu on puutteellinen ja sisältää lisättyä tekstiä ja on poistettu kohtia. Mutta mormonien kirjaa on muutettu vuosien saatossa monta kertaa. Kuinka sen voi tehdä, kun ei ole mihin vertaa. Vanha Testamentti on sama kuin on Juutalaisilla ei ole Rooma voinut muuttaa. Ja Uuden Testamentin alkuperäiskirjoitukset on nähtävissä.

        Jos mormonit ovat oikeassa voi kysyä että oliko maapallolla Pyhää Henkeä ennen vuotta 1830

        Kun loppui kesken jatketaan vähän. Ainakin me sanomme olevamme yksi Jeesuksen seurakunta muiden joukossa. Emme sano olevamme ainoa oikea kuten Mormonit ja jotkut muut sanovat. Mormonit ei ole oikea uskonto vaan se on erikoinen muihin nähden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe