Taivalkosken kirkonkylä-teollisuusalue, uusi kävely/pyörätie

Anonyymi

Koiranomistajat/ulkoiluttajat, ottaa kakkapussit mukaan. Siivotkaa uskollisimman ystävänne jätökset pois. Koululaiset ja lapset kulkevat sitä myöskin, ja leikkivät lumipenkoilla ja sotkevat kenkänsä ja vaatteensa. Eikö kuntakin voisi puuttua asiaan, nyt kun he ovat etätöissä. Kunnan mies, joka kaahaa valkoisella autolla vilkut päällä, vauhtia pois ja valvontaa paremmin teitten pintojen kuntoon.
Terveisin vihainen äiti.
Ps. Järjestyslain mukaan koiran omistajan tai haltijan on pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa. Koiran haltija tarkoittaa sitä henkilöä, joka pitää koiraa tilapäisesti huostassaan, esimerkiksi koiran ulkoiluttaja.

13

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri niin, ihmettelin että miksi meilläkin lapsilla ulkovaatteet haisee Pas..lle?
      Nyt selvis... Kulkevat noita väyliä kouluun...

• Anonyymi

Siinähän on etätöiden tekijöille hommoo, Pikkuhaikara ja kiikarit käteen;)

• Anonyymi

Sitä kakkaa vaan tahtoo paljastua talven jäljiltä sieltä hoitamattoman alueen alta. Toki tänä talvena olis saanut kakkia hyvällä omalla tunnolla vähän sinne sun tänne kun tuota hoitamatonta aluetta on piisannut.

• Anonyymi

Vanha sanonta, se tuppoo nousta aina kyllä pintaan. Sama sotkeminen näkyy jatkuvan keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha sanonta, se tuppoo nousta aina kyllä pintaan. Sama sotkeminen näkyy jatkuvan keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella....

Laki sanoo näin, jätökset siivottava.
        Jokin roti pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin roti pitää olla.

Nehän maatuu. Toista se on särjetyt pullot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin roti pitää olla.

Laki sanoo muutakin monessa asiassa. Ja silti kierretään lakia. Tämmöinen koiran paska on pikku juttu kun henkiä menee.

• Anonyymi

Ei ne mitään koiran ulkoiluttajia ole.Ne on koiran ulostuttajia.
      Ne kakat kerätään näin keväällä harjakoneella talteen ja levitetään taas ensi talvena takaisin tielle.

• Anonyymi

On sitä muuallakin sitä ihteään. Urheilutien hoidettu kevyenliikenteen varsi läjää läjän vieressä. Kannattaa laittaa ruohonleikkaajilla kunnon kengät jalakaan. Kun koira sontii, niin ulukoiluttaja kääntää koiralle selän ja kahtelee muualle.

• Anonyymi

Ei ole kiva ei. Kunnallahan pitäisi puuttua ka valvoa. Nyt kun Kunnantalo on etä töissä, tai mestarit kakka vahtiin, mars, mars...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kiva ei. Kunnallahan pitäisi puuttua ka valvoa. Nyt kun Kunnantalo on etä töissä, tai mestarit kakka vahtiin, mars, mars...

On niitä jotka siivoovat jätökset, näin yhtenä päivänä.

• Anonyymi

Asiaa kirjoitat ja samaan syssyyn jatkan, että myös porot kuuluu pitää pois taajama alueelta. Eikös Turpeisen Jopi voisi tehdä asialle jotakin, kun on kerran poro fani numero yksi.

• Anonyymi

Porot kuuluu luontoon, koirat ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1786
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1232
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      202
      1170
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1095
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      883
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      874
    7. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      60
      824
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      816
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      773
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      757
    Aihe