USA:ssa on saatu ensimmäiset ihmiskokeet tehtyä ja tulos on lupaava.
45/8 kehitti merkittävän määrän vasta-aineita minimisivuvaikutuksin.
https://www.cnbc.com/2020/04/17/moderna-soars-on-483-million-in-funding-for-coronavirus-vaccine.html
Bill Gates on yksi rahoittajista, mutta $20m ei ole mitään verrattuna hallinnon puoleen miljardiin. Ellei siellä ole jotain kassakaappisopimusta.
http://www.ddn-news.com/index.php?newsarticle=10450
Nyt suomalaisetkin voivat kiihdyttää tutkimuksiaan pelkäämättä läheistensä henkien puolesta.
Suomen koronavirustutkijoiden puolesta. Huh!
16
<50
Vastaukset
Itse uskon että Mr Bill Gates käyttää miljardejaan ainoastaan hyväntekeväisyyttään ihmiskuntaa kohtaan. Tähän uskomme.
Mahdollisen pandemiarokotteen tuotolla Bili aikoo pelastaa miljoonat Intialaiset orvot katulapset liian aikaiselta kuololta.
Kuka haluaa kanssani yhtyä tähän kauniiseen ajatukseen?- Anonyymi
En minä ainakaan.
Gates tahtoo vaan orjuuttaa kaikki ja tienata siinä rutkasti rahaa.
Saattaa olla itse antikristus. Pitkällä aikavälillä olen samaa mieltä. Ajatus on kaunis.
Kyse on puhtaasti hyväntekeväisyydestä.- Anonyymi
Noin sen täytyy olla. Bill Gates korotetaan maailman pelastajaksi, kun hänen rokote tuupataan vaikka väkisin koko maailman väestöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan.
Gates tahtoo vaan orjuuttaa kaikki ja tienata siinä rutkasti rahaa.
Saattaa olla itse antikristus.Mieti millaista olisi olla Bill Gates tällä hetkellä.
Käytät 30 vuotta elämästäsi ja 50 miljardia omia rahojasi Aasiaan esimerkiksi malariasääskiverkkojen lahjoittamiseen lähes puolelle koko maanosasta tiputtaen malariakuolleisuuden minimiin aiemmasta. Rahoitat poliorokotukset noin 40 000 000 lapselle. Rahoitat korkeatasoista ilmaista opiskelua esimerkiksi Khan Academyn kautta kenelle tahansa halukkaalle.
Sitten sen jälkeen kun olet lahjoittanut puolet omaisuudestasi ja tehnyt suunnitelman 90% lopunkin omaisuutesi lahjoittamista, rahoittaen todennäköisesti enemmän hyväntekeväisyyttä kun kukaan toinen maapallolla -saat vastaasi typerät internettrollit, jotka käyttäen niitä samoja tietokoneita sinun itsesi luomalla käyttöjärjestelmällä ja jotka on nykyisessä muodossaan aikalailla olemassa sinun itsesi tekemän tekemän työn tuloksena -syyttävät sinua lapsimurhaaja-orjuuttaja-antikristukseksi, koska he katsoivat youtubesta jotain typeriä salaliittovideoita.
- Anonyymi
Kannattaisi opetella sanakirjasta kaksi käsitettä, ja mikä ero niissä on:
lahjoitus
sijoitus
Kun lahjoitetaan rahaa johonkin kyseessä ei ole sijoitus; lahjoitukselle ei haluta tuottoa, raha annetaan pois.
Ymmärrän että ihmisille joilla ei ole rahaa tuo on vaikea ja tuntematon konsepti.- Anonyymi
Keisarin vaatteet.
- Anonyymi
No Bill poikahan voisi antaa kehonsa testattavaksi.
Ei uskalla?
ps. Vaxxed ja Vaxxed2 löytyy juutuupista.Ms-Dos x 7 miljardia
Jos voit luoda yksinoikeudella yleismaailmallisen alustan rokotteen toimittamiselle, johon koko maailma joutuu sitoutumaan ... se on hyväntekeväisyyttä. Se mitä välineellä istutetaan kohteisiin on merkityksetöntä. 1$/ unit / yr = 7 miljardia vuodessa- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
Ms-Dos x 7 miljardia
Jos voit luoda yksinoikeudella yleismaailmallisen alustan rokotteen toimittamiselle, johon koko maailma joutuu sitoutumaan ... se on hyväntekeväisyyttä. Se mitä välineellä istutetaan kohteisiin on merkityksetöntä. 1$/ unit / yr = 7 miljardia vuodessaLuulisi että siinä on jo hänellä kylliksi rahaa, voiko tuo mitään enää keksiä tahtoa lisää.
Ahneus on tietenkin pohjaton näillä mutta, mutta uskon että enemmän billy janoaa valtaa.
Absoluuttista valtaa yli kaikkien mailman ihmisten, raha tulee siinä sivussa ja on väline vallan saamiseen.
Se haluaa olla uusi messias, mailman "pelastaja".
Kukas se profetian mukaan julistaakaan olevansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että siinä on jo hänellä kylliksi rahaa, voiko tuo mitään enää keksiä tahtoa lisää.
Ahneus on tietenkin pohjaton näillä mutta, mutta uskon että enemmän billy janoaa valtaa.
Absoluuttista valtaa yli kaikkien mailman ihmisten, raha tulee siinä sivussa ja on väline vallan saamiseen.
Se haluaa olla uusi messias, mailman "pelastaja".
Kukas se profetian mukaan julistaakaan olevansaJatkoa.
Siis kukas se Raamatun profetian mukaan julistaakaan olevansa Jumala?
Se tyyppi joka haluaa merkata kaikki.
Jos tutkijamme saavuttavat läpimurron rokotekehityksessään Suomesta tulee automaattisesti kansainvälinen maali. Todennäköisesti meitä tullaan uhkaamaan ydinasein.
Kansallisen turvallisuuden nimissä suomalainen rokotetutkimus olisi syytä salata tai lopettaa kokonaan.
Uhkaus tulee kaikilla rintamilla, mukaanlukien psykologiset, biologiset ja kemialliset aseet.
Hybridisodankäyntiä unohtamatta. Helsinki on kovin mielenkiintoinen alue. Siellä saattaa ilmetä eriskummallisia oireita ihmisillä.
Rokotekehityksen jatkuessa on tahoja, jotka haluavat sen loppuvan.
Elämä loppuu.temppuilija kirjoitti:
Uhkaus tulee kaikilla rintamilla, mukaanlukien psykologiset, biologiset ja kemialliset aseet.
Hybridisodankäyntiä unohtamatta. Helsinki on kovin mielenkiintoinen alue. Siellä saattaa ilmetä eriskummallisia oireita ihmisillä.
Rokotekehityksen jatkuessa on tahoja, jotka haluavat sen loppuvan.
Elämä loppuu.Yritätte turhaan.
Total annihilation.
- Anonyymi
On teillä hyvät harhat; viimeksi oli samalla tasolla sikapiikin kohdalla.
Mikäs on se seuraava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741685Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3711464Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151279- 100875
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19836Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65716Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15681- 38656