Suomen koronavirustutkijoiden puolesta. Huh!

Anonyymi

USA:ssa on saatu ensimmäiset ihmiskokeet tehtyä ja tulos on lupaava.
45/8 kehitti merkittävän määrän vasta-aineita minimisivuvaikutuksin.

https://www.cnbc.com/2020/04/17/moderna-soars-on-483-million-in-funding-for-coronavirus-vaccine.html
Bill Gates on yksi rahoittajista, mutta $20m ei ole mitään verrattuna hallinnon puoleen miljardiin. Ellei siellä ole jotain kassakaappisopimusta.
http://www.ddn-news.com/index.php?newsarticle=10450

Nyt suomalaisetkin voivat kiihdyttää tutkimuksiaan pelkäämättä läheistensä henkien puolesta.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse uskon että Mr Bill Gates käyttää miljardejaan ainoastaan hyväntekeväisyyttään ihmiskuntaa kohtaan. Tähän uskomme.

      Mahdollisen pandemiarokotteen tuotolla Bili aikoo pelastaa miljoonat Intialaiset orvot katulapset liian aikaiselta kuololta.
      Kuka haluaa kanssani yhtyä tähän kauniiseen ajatukseen?

      • Anonyymi

        En minä ainakaan.
        Gates tahtoo vaan orjuuttaa kaikki ja tienata siinä rutkasti rahaa.
        Saattaa olla itse antikristus.


      • Pitkällä aikavälillä olen samaa mieltä. Ajatus on kaunis.
        Kyse on puhtaasti hyväntekeväisyydestä.


      • Anonyymi

        Noin sen täytyy olla. Bill Gates korotetaan maailman pelastajaksi, kun hänen rokote tuupataan vaikka väkisin koko maailman väestöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan.
        Gates tahtoo vaan orjuuttaa kaikki ja tienata siinä rutkasti rahaa.
        Saattaa olla itse antikristus.

        Mieti millaista olisi olla Bill Gates tällä hetkellä.

        Käytät 30 vuotta elämästäsi ja 50 miljardia omia rahojasi Aasiaan esimerkiksi malariasääskiverkkojen lahjoittamiseen lähes puolelle koko maanosasta tiputtaen malariakuolleisuuden minimiin aiemmasta. Rahoitat poliorokotukset noin 40 000 000 lapselle. Rahoitat korkeatasoista ilmaista opiskelua esimerkiksi Khan Academyn kautta kenelle tahansa halukkaalle.

        Sitten sen jälkeen kun olet lahjoittanut puolet omaisuudestasi ja tehnyt suunnitelman 90% lopunkin omaisuutesi lahjoittamista, rahoittaen todennäköisesti enemmän hyväntekeväisyyttä kun kukaan toinen maapallolla -saat vastaasi typerät internettrollit, jotka käyttäen niitä samoja tietokoneita sinun itsesi luomalla käyttöjärjestelmällä ja jotka on nykyisessä muodossaan aikalailla olemassa sinun itsesi tekemän tekemän työn tuloksena -syyttävät sinua lapsimurhaaja-orjuuttaja-antikristukseksi, koska he katsoivat youtubesta jotain typeriä salaliittovideoita.


    • Anonyymi

      Kannattaisi opetella sanakirjasta kaksi käsitettä, ja mikä ero niissä on:

      lahjoitus

      sijoitus

      Kun lahjoitetaan rahaa johonkin kyseessä ei ole sijoitus; lahjoitukselle ei haluta tuottoa, raha annetaan pois.

      Ymmärrän että ihmisille joilla ei ole rahaa tuo on vaikea ja tuntematon konsepti.

      • Anonyymi

        Keisarin vaatteet.


    • Anonyymi

      No Bill poikahan voisi antaa kehonsa testattavaksi.
      Ei uskalla?

      ps. Vaxxed ja Vaxxed2 löytyy juutuupista.

      • Ms-Dos x 7 miljardia

        Jos voit luoda yksinoikeudella yleismaailmallisen alustan rokotteen toimittamiselle, johon koko maailma joutuu sitoutumaan ... se on hyväntekeväisyyttä. Se mitä välineellä istutetaan kohteisiin on merkityksetöntä. 1$/ unit / yr = 7 miljardia vuodessa


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Ms-Dos x 7 miljardia

        Jos voit luoda yksinoikeudella yleismaailmallisen alustan rokotteen toimittamiselle, johon koko maailma joutuu sitoutumaan ... se on hyväntekeväisyyttä. Se mitä välineellä istutetaan kohteisiin on merkityksetöntä. 1$/ unit / yr = 7 miljardia vuodessa

        Luulisi että siinä on jo hänellä kylliksi rahaa, voiko tuo mitään enää keksiä tahtoa lisää.
        Ahneus on tietenkin pohjaton näillä mutta, mutta uskon että enemmän billy janoaa valtaa.
        Absoluuttista valtaa yli kaikkien mailman ihmisten, raha tulee siinä sivussa ja on väline vallan saamiseen.
        Se haluaa olla uusi messias, mailman "pelastaja".
        Kukas se profetian mukaan julistaakaan olevansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että siinä on jo hänellä kylliksi rahaa, voiko tuo mitään enää keksiä tahtoa lisää.
        Ahneus on tietenkin pohjaton näillä mutta, mutta uskon että enemmän billy janoaa valtaa.
        Absoluuttista valtaa yli kaikkien mailman ihmisten, raha tulee siinä sivussa ja on väline vallan saamiseen.
        Se haluaa olla uusi messias, mailman "pelastaja".
        Kukas se profetian mukaan julistaakaan olevansa

        Jatkoa.
        Siis kukas se Raamatun profetian mukaan julistaakaan olevansa Jumala?
        Se tyyppi joka haluaa merkata kaikki.


    • Jos tutkijamme saavuttavat läpimurron rokotekehityksessään Suomesta tulee automaattisesti kansainvälinen maali. Todennäköisesti meitä tullaan uhkaamaan ydinasein.

      • Kansallisen turvallisuuden nimissä suomalainen rokotetutkimus olisi syytä salata tai lopettaa kokonaan.


      • Uhkaus tulee kaikilla rintamilla, mukaanlukien psykologiset, biologiset ja kemialliset aseet.
        Hybridisodankäyntiä unohtamatta. Helsinki on kovin mielenkiintoinen alue. Siellä saattaa ilmetä eriskummallisia oireita ihmisillä.
        Rokotekehityksen jatkuessa on tahoja, jotka haluavat sen loppuvan.
        Elämä loppuu.


      • temppuilija kirjoitti:

        Uhkaus tulee kaikilla rintamilla, mukaanlukien psykologiset, biologiset ja kemialliset aseet.
        Hybridisodankäyntiä unohtamatta. Helsinki on kovin mielenkiintoinen alue. Siellä saattaa ilmetä eriskummallisia oireita ihmisillä.
        Rokotekehityksen jatkuessa on tahoja, jotka haluavat sen loppuvan.
        Elämä loppuu.

        Yritätte turhaan.
        Total annihilation.


    • Anonyymi

      On teillä hyvät harhat; viimeksi oli samalla tasolla sikapiikin kohdalla.

      Mikäs on se seuraava?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe