Haluaisin kahta miestä, kaveruksia, veljeksiä, isä ja poika tyyppisiä. Olen itse siis 20vee muija.
Kimppa ehdotuksia otetaan vastaan!
19
794
Vastaukset
- Anonyymi
HHHhhhaaaaaaa
- Anonyymi
Meillä olisi porukka, joka etsii just sun laisia. Miten saan kiinni.
- Anonyymi
Pystyyn aivokuolleen kommentti jälleen kerran.Pakkomielteinen typeryyksien laukominen jatkuu.Ehdottomasti palsta kyylän kannattaa valvoa yöt kun noin fiksuja juttuja suoltaa.
- Anonyymi
Missä päin
- Anonyymi
Etelä-Savosta.
- Anonyymi
Jos pks, niin kerään kimpan. Paa viestiä pennanen. [email protected]
- Anonyymi
Hei! Zombie herää jo.Jos tykkäät löylykauhoistasi pidä hyvänäsi.Meillä terveillä on niille ihan eri käyttö tarkoitus.
- Anonyymi
Milloinkahan sinä olet muuta saanut kuin turpaas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan sinä olet muuta saanut kuin turpaas.
Sinähän sen tiedät kun saat pataan yhtenään
- Anonyymi
Minkälaisesta fantasioit?
- Anonyymi
Eikös tuo ole kaukaa haettu,oma persees on lähempänä.Sieltähän niitä sit löytyy vähän enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo ole kaukaa haettu,oma persees on lähempänä.Sieltähän niitä sit löytyy vähän enemmänkin.
Eläs nyt munaton mies hermostu kasvata munat niin tule sitten uudestaan aukomaan
- Anonyymi
Oletko mistä päin laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
40v mies isolla varusþettu voisi olla mukana. Mvu40v (at) Outlook piste com
Olisi 26cm pitkä ja 18cm ympärysmitta.
Olen aktiivisempi sängyssä kuin vaimoni ja minulla on vaimon lupa olla toisen naisen kanssa. (Kuten vaimoni saa olla toisen miehen kanssa)
Saan myös kavereita mukaan- Anonyymi
Haha kas kun 43cm
- Anonyymi
Heippa täällä olisi kaverukset 46v ja 22v etelä-savosta miten sinuun saa yhteyden
moi halutko tuttua tavata mua Iisalmesta 50v [email protected]
- Anonyymi
Viestiä [email protected] niin toiveesi kyllä toteutuu.
- Anonyymi
Löytyy [email protected]
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3446857Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574843Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit291947MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241762