Rasmuksella keikka juhannuksena Himoksella

Tessika

Heippa! Oletteko kuulleet jo, että The Rasmus esiintyy juhannuksena Himos Festivaaleilla? TR:llä on tänä kesänä vain kaksi keikkaa Suomessa (tai näin oon ymmärtänyt), joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus käydä katsomassa bändiä uutta levyä odotellessa!!

13

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsa

      Hyvä kun sanoit.. Pitäis varmaan alkaa miettimään mahdollista menemistä.

    • kärpänen

      se keikka tais olla k18. Vai?

      • Tessika

        Joo, keikka on k18.

        Bändillä taitaa olla tosiaan sen verran kiirettä uuden levyn (jee!) kanssa, että keikkoja on tänä kesänä niin vähän. Joten pakkohan tonne on mennä! itse olen ainakin ihan innoissani! Kaikki kynnelle kykenevät (yli 18 v.=)) käykää kattomassa festareiden sivuilta (www.himosfestival.com) lisätietoja. Onhan siellä muitakin ihan hyviä bändejä, esim. Nightwish ja apulanta...


    • hapsunaama

      Joo lueskelin tosiaan sivuja, siel on aika paljon hyviä esiintyjiä. Täytyy pistää mietintämyssyn alle lippujen hommaaminen. On ainakin sellaset festarit missä ei alaikäset pompi edestakasin vaan festari kansa samalla aaltopituudella ja hulluna suomalaiseen mainioon musiikkiin.

      • since you been gone

        Toivottavasti jää ne pahemmat "Iiiikkkk, Lauri on seksijumala!!!!"-tyypit pois. Liput on jo hankittu, tietysti. Sikahintaiset, mutta kun on lempibändi, niin on lempibändi.


    • RasmusFani

      Tietääkö kukaan missä se toinen keikka on?

      • sorsa

        Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?


      • Ice705
        sorsa kirjoitti:

        Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?

        Toinen keikka on Ankkarockissa


      • fani 05
        Ice705 kirjoitti:

        Toinen keikka on Ankkarockissa

        Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...


      • sorsa
        Ice705 kirjoitti:

        Toinen keikka on Ankkarockissa

        sinne päin sitten.. ;)


      • Ice705
        sorsa kirjoitti:

        sinne päin sitten.. ;)

        Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

        Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

        Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.


      • Ice705
        Ice705 kirjoitti:

        Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

        Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

        Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.

        Tarkoitin siis,jos ikä riittäisi sinne himokselle.


      • Tessika
        fani 05 kirjoitti:

        Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...

        Himoksen keikasta ja agenteista vielä. Eli kannattaa harkita lipun ostamista oman paikkakunnan agentilta, sillä samalla osallistuu backstagevierailun arvontaan (voit siis päästä tapaamaan lempparibändisi) ja saa festaripussin.

        Lisätietojahan oli tuolla webbisivuilla (www.himosfestival.com)

        Joo, ja totta kai kannattaa mennä myös Ankkarockiin=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe