Rasmuksella keikka juhannuksena Himoksella

Tessika

Heippa! Oletteko kuulleet jo, että The Rasmus esiintyy juhannuksena Himos Festivaaleilla? TR:llä on tänä kesänä vain kaksi keikkaa Suomessa (tai näin oon ymmärtänyt), joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus käydä katsomassa bändiä uutta levyä odotellessa!!

13

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsa

Hyvä kun sanoit.. Pitäis varmaan alkaa miettimään mahdollista menemistä.

• kärpänen

se keikka tais olla k18. Vai?

• Tessika

Joo, keikka on k18.

Bändillä taitaa olla tosiaan sen verran kiirettä uuden levyn (jee!) kanssa, että keikkoja on tänä kesänä niin vähän. Joten pakkohan tonne on mennä! itse olen ainakin ihan innoissani! Kaikki kynnelle kykenevät (yli 18 v.=)) käykää kattomassa festareiden sivuilta (www.himosfestival.com) lisätietoja. Onhan siellä muitakin ihan hyviä bändejä, esim. Nightwish ja apulanta...

• hapsunaama

Joo lueskelin tosiaan sivuja, siel on aika paljon hyviä esiintyjiä. Täytyy pistää mietintämyssyn alle lippujen hommaaminen. On ainakin sellaset festarit missä ei alaikäset pompi edestakasin vaan festari kansa samalla aaltopituudella ja hulluna suomalaiseen mainioon musiikkiin.

• since you been gone

Toivottavasti jää ne pahemmat "Iiiikkkk, Lauri on seksijumala!!!!"-tyypit pois. Liput on jo hankittu, tietysti. Sikahintaiset, mutta kun on lempibändi, niin on lempibändi.

• RasmusFani

Tietääkö kukaan missä se toinen keikka on?

• sorsa

Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?

• Ice705
        sorsa kirjoitti:

Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?

Toinen keikka on Ankkarockissa

• fani 05
        Ice705 kirjoitti:

Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...

• sorsa
        Ice705 kirjoitti:

sinne päin sitten.. ;)

• Ice705
        sorsa kirjoitti:

sinne päin sitten.. ;)

Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.

• Ice705
        Ice705 kirjoitti:

Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.

Tarkoitin siis,jos ikä riittäisi sinne himokselle.

• Tessika
        fani 05 kirjoitti:

Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...

Himoksen keikasta ja agenteista vielä. Eli kannattaa harkita lipun ostamista oman paikkakunnan agentilta, sillä samalla osallistuu backstagevierailun arvontaan (voit siis päästä tapaamaan lempparibändisi) ja saa festaripussin.

Lisätietojahan oli tuolla webbisivuilla (www.himosfestival.com)

Joo, ja totta kai kannattaa mennä myös Ankkarockiin=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      374
      2046
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1087
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      956
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      129
      909
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      818
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe