Heippa! Oletteko kuulleet jo, että The Rasmus esiintyy juhannuksena Himos Festivaaleilla? TR:llä on tänä kesänä vain kaksi keikkaa Suomessa (tai näin oon ymmärtänyt), joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus käydä katsomassa bändiä uutta levyä odotellessa!!
Rasmuksella keikka juhannuksena Himoksella
13
738
Vastaukset
- sorsa
Hyvä kun sanoit.. Pitäis varmaan alkaa miettimään mahdollista menemistä.
- kärpänen
se keikka tais olla k18. Vai?
- Tessika
Joo, keikka on k18.
Bändillä taitaa olla tosiaan sen verran kiirettä uuden levyn (jee!) kanssa, että keikkoja on tänä kesänä niin vähän. Joten pakkohan tonne on mennä! itse olen ainakin ihan innoissani! Kaikki kynnelle kykenevät (yli 18 v.=)) käykää kattomassa festareiden sivuilta (www.himosfestival.com) lisätietoja. Onhan siellä muitakin ihan hyviä bändejä, esim. Nightwish ja apulanta...
- hapsunaama
Joo lueskelin tosiaan sivuja, siel on aika paljon hyviä esiintyjiä. Täytyy pistää mietintämyssyn alle lippujen hommaaminen. On ainakin sellaset festarit missä ei alaikäset pompi edestakasin vaan festari kansa samalla aaltopituudella ja hulluna suomalaiseen mainioon musiikkiin.
- since you been gone
Toivottavasti jää ne pahemmat "Iiiikkkk, Lauri on seksijumala!!!!"-tyypit pois. Liput on jo hankittu, tietysti. Sikahintaiset, mutta kun on lempibändi, niin on lempibändi.
- RasmusFani
Tietääkö kukaan missä se toinen keikka on?
- sorsa
Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?
- Ice705
sorsa kirjoitti:
Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?
Toinen keikka on Ankkarockissa
- fani 05
Ice705 kirjoitti:
Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
Juhannusta odotellen... - sorsa
Ice705 kirjoitti:
sinne päin sitten.. ;)
- Ice705
sorsa kirjoitti:
sinne päin sitten.. ;)
Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.
Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)
Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit. - Ice705
Ice705 kirjoitti:
Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.
Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)
Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.Tarkoitin siis,jos ikä riittäisi sinne himokselle.
- Tessika
fani 05 kirjoitti:
Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
Juhannusta odotellen...Himoksen keikasta ja agenteista vielä. Eli kannattaa harkita lipun ostamista oman paikkakunnan agentilta, sillä samalla osallistuu backstagevierailun arvontaan (voit siis päästä tapaamaan lempparibändisi) ja saa festaripussin.
Lisätietojahan oli tuolla webbisivuilla (www.himosfestival.com)
Joo, ja totta kai kannattaa mennä myös Ankkarockiin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818