Rasmuksella keikka juhannuksena Himoksella

Tessika

Heippa! Oletteko kuulleet jo, että The Rasmus esiintyy juhannuksena Himos Festivaaleilla? TR:llä on tänä kesänä vain kaksi keikkaa Suomessa (tai näin oon ymmärtänyt), joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus käydä katsomassa bändiä uutta levyä odotellessa!!

13

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsa

Hyvä kun sanoit.. Pitäis varmaan alkaa miettimään mahdollista menemistä.

• kärpänen

se keikka tais olla k18. Vai?

• Tessika

Joo, keikka on k18.

Bändillä taitaa olla tosiaan sen verran kiirettä uuden levyn (jee!) kanssa, että keikkoja on tänä kesänä niin vähän. Joten pakkohan tonne on mennä! itse olen ainakin ihan innoissani! Kaikki kynnelle kykenevät (yli 18 v.=)) käykää kattomassa festareiden sivuilta (www.himosfestival.com) lisätietoja. Onhan siellä muitakin ihan hyviä bändejä, esim. Nightwish ja apulanta...

• hapsunaama

Joo lueskelin tosiaan sivuja, siel on aika paljon hyviä esiintyjiä. Täytyy pistää mietintämyssyn alle lippujen hommaaminen. On ainakin sellaset festarit missä ei alaikäset pompi edestakasin vaan festari kansa samalla aaltopituudella ja hulluna suomalaiseen mainioon musiikkiin.

• since you been gone

Toivottavasti jää ne pahemmat "Iiiikkkk, Lauri on seksijumala!!!!"-tyypit pois. Liput on jo hankittu, tietysti. Sikahintaiset, mutta kun on lempibändi, niin on lempibändi.

• RasmusFani

Tietääkö kukaan missä se toinen keikka on?

• sorsa

Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?

• Ice705
        sorsa kirjoitti:

Minäkin olen miettinyt samaa asiaa.. Eli missä päin se toinen Suomen keikka on?

Toinen keikka on Ankkarockissa

• fani 05
        Ice705 kirjoitti:

Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...

• sorsa
        Ice705 kirjoitti:

sinne päin sitten.. ;)

• Ice705
        sorsa kirjoitti:

sinne päin sitten.. ;)

Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.

• Ice705
        Ice705 kirjoitti:

Kyllä minäkin molemmille keikoille menisin,jos vain ikä riittäisi.

Iloisena yllätyksenä tuli Ankkarockin lippujen hinnat,päivälippu molempina päivinä 30e ja kahden päivän lippu vain 50e. :)

Tosin keikalle menisin,vaikka liput olisivat kuinka kalliit.

Tarkoitin siis,jos ikä riittäisi sinne himokselle.

• Tessika
        fani 05 kirjoitti:

Mutta kunnon fanit menevät molemmille keikoille...itse ainakin aion mennä. Liput olen jo varannut himokselle, koska pelkäsin jääväni ilman lippua (agenttien kautta muuten saa kätevästi), vaikka kyllä se hinta vähän kirpaisikin...auts..
        Juhannusta odotellen...

Himoksen keikasta ja agenteista vielä. Eli kannattaa harkita lipun ostamista oman paikkakunnan agentilta, sillä samalla osallistuu backstagevierailun arvontaan (voit siis päästä tapaamaan lempparibändisi) ja saa festaripussin.

Lisätietojahan oli tuolla webbisivuilla (www.himosfestival.com)

Joo, ja totta kai kannattaa mennä myös Ankkarockiin=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe