Lasten kans on mukava käydä ongella mutta tuntuu että Kyrkösjärvi, Hirvijärvi ja Varpulanallas on järviä joista ei rannalta päin tule sitten ei niin yhtään mitään. Vinkkejä kaipailisin siis hyvistä onkipaikoista, että alkais kalakin nyppimään.
Hyviä mato-onkipaikkoja Seinäjoen tienoilta?
15
1749
Vastaukset
- Anonyymi
Lapuanjokelta on ainakin ahvenia tullu aikaasemmin
- Anonyymi
Kyrkkäriltä lauhdeputken lähistöllä piisaa kalaa. Google maps.
62.749501, 22.809944- Anonyymi
Komppania Lauhdeputkin kapea Salmi on hyvä siinä Seinäjoen puutarhan kohdalla.Auto parkkiin ja rappusia pitkin rantaan.Helppo mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppania Lauhdeputkin kapea Salmi on hyvä siinä Seinäjoen puutarhan kohdalla.Auto parkkiin ja rappusia pitkin rantaan.Helppo mennä.
Komppaan siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan siis
lauhdeputken luona varmaan kala on tosi tervettä..katoppa silmät. vaasan saaristo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lauhdeputken luona varmaan kala on tosi tervettä..katoppa silmät. vaasan saaristo
No ei sieltä kyllä mitään tulee rannalta päin. Lisäksi uteliaat lenkkeilijät kyttää koko ajan selän takana.
- Anonyymi
replotista on lähdetty pois joskus jopa korveellinen appuroita mukana, pohjaonki ja maivat syöttinä toki normaalilla koho-ongellakin saa saalita.
- Anonyymi
Liian kylmä vesi vielä. Ei kala oikeen syö.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on niin että kaikki julkisesti mainostetut paikat on ylikalastettuja. Jos täällä saa vinkkiä jostain hyvästä paikasta, niin parin kuukauden päästä siellä ei ole jäljellä mitään..
Lapuan joki o hyvä kalapaikka voi saada kaikkea romua mutt ei fisuja ja haju on hirveä, en tiedä mitä sinne päästetään
- Anonyymi
Lapualaasten mahat on aina hulivilisonnalla, se sielä joes haisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualaasten mahat on aina hulivilisonnalla, se sielä joes haisoo.
seinäjokiset syö vaan käristeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualaasten mahat on aina hulivilisonnalla, se sielä joes haisoo.
jos vähentää atrian tuotteden syöntiä niin vattavaivatkin katoaa ja hajuhaitat kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vähentää atrian tuotteden syöntiä niin vattavaivatkin katoaa ja hajuhaitat kans
juu jauhoja saa leipääkin syömällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu jauhoja saa leipääkin syömällä
Mallaskosken kalja tehtaan kohdalta saa ahventa ja jopa harjuksia.Toki siinä on kalastuskielto mutta ei se meitä oo haitannut.
Raippaluotoon sen ravintola kohdalle.Sieltä appuroita kilokaupalla ja virvelin mutteri siimanpäähän ja 2 tai 3 koukkua sivutapsilla.
Muttereita kopalllinen mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362