Neiti nostattaa egoaan ja vollottaa että tämä sitten taasen viimeinen aiheuttaen valtaisaa kärpäspörinää.
Paniikkimatkailua.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskaa sanon minä.
- Anonyymi
Hauskoja noi poistetut.
Mulla on petterit aina hauskaa kun mulla on kivaa. Katsoin omia tilastojani suurennus lasista ja on mulla kivaa ollen ja hauskaakin monda vuotta. Kippara naurua oon naurannu pattajan poikien kustannuksella ilmaiseksi. ei tarvi maksaa ihon koskettelusta. Voin vaguuttaa että oon jo täällä eikä kyse oo petoni viihteestä vaan aidosta thaimaasta. sitä ollaan niin narssua että tuntijaa. sellasta kysysin että himin hintaan on liput jos menee jonkun tavaran mukana kontissa pattajalle? Lokakuussa menin omalla jahdilla mutta nyt ajatlin eri laista matkaa.
- Anonyymi
Hauska tämän sinisen puuhastelu.
- Anonyymi
Autan kerjäläisiä ja baarityttöjä miltei joka päivä tavalla tai toisella. Kerron tämän ilman kehuskelua koska aitoa auttamista ei pitäisi kellekään todistella tai se ei enää ole aitoa, pyyteetöntä auttamista jos siitä tarvii tehdä numero.
Resupetteri, minä taasen kusen joka päivä monta kertaa housuun tukien vaippa teollisuutta..
Minua kutsutaan täällä paraisilla nimeltä pisuvaippamestari. Pyyhin tatamia sitten jos vaippa fuskaa.- Anonyymi
vituttaako.?
Mulla hauskaa ollen omassa kastissani. Sain uuden resebtin ja noi puna valkoset napit saa hihittämään ihan greisinä. Oottakaas ku raapasen vitsin.. Mitä eroo on pattajan rakkaalla ja raban berillä? Pattajan rakas vuokraa ku raban berillä on oma haddu!
ai uh hihi hihi.. uuh uuh.. eijei tikahdun aah.. Siinä vähän tasoa teille sbedet!- Anonyymi
Missäs se THLn lupailema hihamerkki viipyy ? Niitä varmaan HuoltoHumalaVälineKeskus onkin saanut tilattua ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384