Paniikkimatkailua.

Anonyymi

Neiti nostattaa egoaan ja vollottaa että tämä sitten taasen viimeinen aiheuttaen valtaisaa kärpäspörinää.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hauskaa sanon minä.

• Anonyymi

Hauskoja noi poistetut.

• Mulla on petterit aina hauskaa kun mulla on kivaa. Katsoin omia tilastojani suurennus lasista ja on mulla kivaa ollen ja hauskaakin monda vuotta. Kippara naurua oon naurannu pattajan poikien kustannuksella ilmaiseksi. ei tarvi maksaa ihon koskettelusta. Voin vaguuttaa että oon jo täällä eikä kyse oo petoni viihteestä vaan aidosta thaimaasta. sitä ollaan niin narssua että tuntijaa. sellasta kysysin että himin hintaan on liput jos menee jonkun tavaran mukana kontissa pattajalle? Lokakuussa menin omalla jahdilla mutta nyt ajatlin eri laista matkaa.

• Anonyymi

Hauska tämän sinisen puuhastelu.

• Anonyymi

Autan kerjäläisiä ja baarityttöjä miltei joka päivä tavalla tai toisella. Kerron tämän ilman kehuskelua koska aitoa auttamista ei pitäisi kellekään todistella tai se ei enää ole aitoa, pyyteetöntä auttamista jos siitä tarvii tehdä numero.

• Resupetteri, minä taasen kusen joka päivä monta kertaa housuun tukien vaippa teollisuutta..
        Minua kutsutaan täällä paraisilla nimeltä pisuvaippamestari. Pyyhin tatamia sitten jos vaippa fuskaa.

• Anonyymi

vituttaako.?

• Mulla hauskaa ollen omassa kastissani. Sain uuden resebtin ja noi puna valkoset napit saa hihittämään ihan greisinä. Oottakaas ku raapasen vitsin.. Mitä eroo on pattajan rakkaalla ja raban berillä? Pattajan rakas vuokraa ku raban berillä on oma haddu!
      ai uh hihi hihi.. uuh uuh.. eijei tikahdun aah.. Siinä vähän tasoa teille sbedet!

• Anonyymi

Missäs se THLn lupailema hihamerkki viipyy ? Niitä varmaan HuoltoHumalaVälineKeskus onkin saanut tilattua ?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3461
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1694
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1595
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1490
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1300
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      29
      1215
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1115
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      262
      1086
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      1000
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      991
    Aihe