Ensimmäiset Menevän sopimuskumppanit haastaneet Menevän oikeuteen.
Menevä lopettanut yksipuolisesti sopimukset koronan takia.
Miettikää ihmiset minkälaisia taksifirmoja haluatte tulevaisuudessa olevan alalla.
Perinteisiä toimijoita vai näitä uusia Menevän tapaisia välitysfirmoja joilla kiinnostaa vain kyydin välityksestä saatu provisio.
Menevä oikeuteen
49
3681
Vastaukset
- Anonyymi
"Perinteiset toimijat" ovat myös ajon välitys firmoja joita ei kiinnosta muu kuin taksareilta saatava raha, provikat ja kuukausimaksut. Menevä on reilumpi kuin monet muut koska kiinteä kk maksu ei ole päätä huimaava.
- Anonyymi
Laskeppa mitä Menevän kaltainen välittäjä syö kk kassasta jolla oikeasti pitäisi elää?
Ja ai niin, niistä poljetuista hinnoista vielä.
siinäpä sellainen yhtälö mitä moni ei osaa laskea.
Mutta näin sitä saatiin julkisuutta, kaikki julkisuus on hyväksi ja laatua on kuulemma monenlaista.
- Anonyymi
Oikeus on välipäätöksessään määrännyt Menevältä lähes 1 000 000€ takavarikkon sopimusrikkomuksesta. Voi kelatilitykset vähän myöhästellä.
- Anonyymi
Löytyykö tästä lisää infoa jostain? Alkoi kiinnostamaan....
- Anonyymi
Saikohan Menevä 100000e BF rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikohan Menevä 100000e BF rahaa?
Sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikohan Menevä 100000e BF rahaa?
Ei saanut 100, jäi vähän alle.
- Anonyymi
Menevä o nykyisin Pierevä.
- Anonyymi
Menevä itse on lähettänyt sähköpostia kumppaneille tyyliin, että olipa yllättäviä aamuvieraita kun haastemies kävi kylässä ja että mahdollisesti asiasta voi tulla mediaankin uutinen.
Tuostahan ollut pidempään purnausta, joten tuskin yllätys oli.
Toivottavasti autoilijat saavat asiansa kuntoon, menevää ei koske mitkään sopimukset eikä säännöt.- Anonyymi
Eipä kuulosta hyvältä. Miten tässä vielä käy. Uudenmaan Kelatkin vielä uudelleenkilpailutettava....
- Anonyymi
En kauheasti autoilijana panostais tällä hetkellä menevään.
Ehkä suomi ei ole vielä valmis näihin välikäsiin taksialalla.- Anonyymi
Ainoa joka toimii ilman välikäsiä on villi juoppokuski. Muut maksaa maltaita.
Mutta maltaiden tai jopa eurojen maksaminen on järkevää. Aina se mikä on halvin liittymismaksuineen ei ole paras.
Parhaat pystyy tuottamaan välistävedostaan huolimatta merkittävää tuottoa autoilijalle joka saa extrakyytejä muuhun toimintaansa lisäksi.
Joskus enemmän maksaminen on myös enemmän rahaa pankkitilille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa joka toimii ilman välikäsiä on villi juoppokuski. Muut maksaa maltaita.
Mutta maltaiden tai jopa eurojen maksaminen on järkevää. Aina se mikä on halvin liittymismaksuineen ei ole paras.
Parhaat pystyy tuottamaan välistävedostaan huolimatta merkittävää tuottoa autoilijalle joka saa extrakyytejä muuhun toimintaansa lisäksi.
Joskus enemmän maksaminen on myös enemmän rahaa pankkitilille.Jos ajat huikean tuloksen kuukaudessa pelkästään memevän kyytejä, maksat 1500eur välistävetäjälle ajat alihinnoiteltuja halpiskyytejä jotka tuottaa autolle huonosti per/km.
Kun ajat oikealla brändiyhtiön autolla maksat 350-500eur välistävetäjälle kyydeissä takuuvarmasti parempi tuotto autolle per/km.
Onko vaikea yhtälö, vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä tästä että joskus kannattaa maksaa enemmän välistävetäjälle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajat huikean tuloksen kuukaudessa pelkästään memevän kyytejä, maksat 1500eur välistävetäjälle ajat alihinnoiteltuja halpiskyytejä jotka tuottaa autolle huonosti per/km.
Kun ajat oikealla brändiyhtiön autolla maksat 350-500eur välistävetäjälle kyydeissä takuuvarmasti parempi tuotto autolle per/km.
Onko vaikea yhtälö, vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä tästä että joskus kannattaa maksaa enemmän välistävetäjälle?Onko se menevällä 14% ajosta välitys?
Ei ei..törkee paska ja muuta kyytejä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajat huikean tuloksen kuukaudessa pelkästään memevän kyytejä, maksat 1500eur välistävetäjälle ajat alihinnoiteltuja halpiskyytejä jotka tuottaa autolle huonosti per/km.
Kun ajat oikealla brändiyhtiön autolla maksat 350-500eur välistävetäjälle kyydeissä takuuvarmasti parempi tuotto autolle per/km.
Onko vaikea yhtälö, vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä tästä että joskus kannattaa maksaa enemmän välistävetäjälle?Asiakkaana saa parempaa palvelua Menevällä ja halvemmalla hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaana saa parempaa palvelua Menevällä ja halvemmalla hinnalla.
Kertoo kuka, Menevän oman mielen tutkimus?
Mikä on hyvää palvelua mitä ei näiltä kahdelta suurelta saa?
Minusta ei ainakaan se että asiakkaille myydään kyytejä, auto tulee 20 min kuluttua toiselta puolelta kaupunkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajat huikean tuloksen kuukaudessa pelkästään memevän kyytejä, maksat 1500eur välistävetäjälle ajat alihinnoiteltuja halpiskyytejä jotka tuottaa autolle huonosti per/km.
Kun ajat oikealla brändiyhtiön autolla maksat 350-500eur välistävetäjälle kyydeissä takuuvarmasti parempi tuotto autolle per/km.
Onko vaikea yhtälö, vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä tästä että joskus kannattaa maksaa enemmän välistävetäjälle?Paljonko välitysyhtiöt tuli autoilijoita vastaan maksuissa koronan takia?
Kyllä välistävetäjälle kannattaa maksaa, ilman muuta.
Perinteiset toimijat, sitä hoetaan ja se on ainoa oikea.
Samalla yritetään kaikin keinoin mustamaalata "villejä" yrittäjiä, vaikka nämä ns. villit yrittäjät ovat suurelta osin entisiä taksikuskeja jotka ovat alkaneet yrittäjiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko välitysyhtiöt tuli autoilijoita vastaan maksuissa koronan takia?
Kyllä välistävetäjälle kannattaa maksaa, ilman muuta.
Perinteiset toimijat, sitä hoetaan ja se on ainoa oikea.
Samalla yritetään kaikin keinoin mustamaalata "villejä" yrittäjiä, vaikka nämä ns. villit yrittäjät ovat suurelta osin entisiä taksikuskeja jotka ovat alkaneet yrittäjiksi.Lähitaksilla mm sai maksut katkaistua, jos pisti auton seisontaan.
Miten villi vs perinteiset nyt liittyy siihen että Menevä haastettu oikeuteen?
Sitäpaitsi vaikka olisi entisiä taksinkuljettajia mitä suurin osa ei ole, niin villejä ne silti on.
Ei asiakkaat osaa valkata villeistä sitä entistä kuljettajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähitaksilla mm sai maksut katkaistua, jos pisti auton seisontaan.
Miten villi vs perinteiset nyt liittyy siihen että Menevä haastettu oikeuteen?
Sitäpaitsi vaikka olisi entisiä taksinkuljettajia mitä suurin osa ei ole, niin villejä ne silti on.
Ei asiakkaat osaa valkata villeistä sitä entistä kuljettajaa.Silti jäi mittarivuokra pyörimään.
Lähitaksin maksut on liikaa tällä hetkellä kun ei ole töitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajat huikean tuloksen kuukaudessa pelkästään memevän kyytejä, maksat 1500eur välistävetäjälle ajat alihinnoiteltuja halpiskyytejä jotka tuottaa autolle huonosti per/km.
Kun ajat oikealla brändiyhtiön autolla maksat 350-500eur välistävetäjälle kyydeissä takuuvarmasti parempi tuotto autolle per/km.
Onko vaikea yhtälö, vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä tästä että joskus kannattaa maksaa enemmän välistävetäjälle?Brändiyhtiö tarjoaa tällä hetkellä kyytejä arkipäivisin 3-8kpl keskimäärin. Näiden kyytien arvo on noin 12-15€ /kyyti keskimäärin.
Menevä taas tarjoaa ainakin kela välityksessä olevalle kyytejä päivässä sen 5-15 kpl ja niiden kyytien keskiarvo on yli 40€/kyyti keskimäärin.
Itselläni on molempia autoja niin on sika paljon kivempi päivän päätteeksi tulla kotiin yli 400€ kassan kanssa Menevän ajoista, kuin 120€ kassan kanssa Lähärin ajoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brändiyhtiö tarjoaa tällä hetkellä kyytejä arkipäivisin 3-8kpl keskimäärin. Näiden kyytien arvo on noin 12-15€ /kyyti keskimäärin.
Menevä taas tarjoaa ainakin kela välityksessä olevalle kyytejä päivässä sen 5-15 kpl ja niiden kyytien keskiarvo on yli 40€/kyyti keskimäärin.
Itselläni on molempia autoja niin on sika paljon kivempi päivän päätteeksi tulla kotiin yli 400€ kassan kanssa Menevän ajoista, kuin 120€ kassan kanssa Lähärin ajoista.Josko lukisit Tuomon tiedotteet, ettet tekisi itsestäsinaurunalaista. Huhtikuussa Tuomo tiedotti ajoja olevan keskimäärin 6,5 / auto ja velotettavia kilometrejä 150 / auto. Keskikeikka siis 23 kilometriä. Siitä kun jokainen laskee, niin 400 ekun kassa on utopiaa. Välityspalkkiot ja alvit pois, niin ei jää edes puolia.
Ylivuotoautoilla menee Tuomon mukaan myös hyvin. Keskimäärin pari keikkaa päivässä ja velotettavia kilometrejä 50. Siitä välitys ja alvit pois, niin kannattiko autoa käynnistää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko lukisit Tuomon tiedotteet, ettet tekisi itsestäsinaurunalaista. Huhtikuussa Tuomo tiedotti ajoja olevan keskimäärin 6,5 / auto ja velotettavia kilometrejä 150 / auto. Keskikeikka siis 23 kilometriä. Siitä kun jokainen laskee, niin 400 ekun kassa on utopiaa. Välityspalkkiot ja alvit pois, niin ei jää edes puolia.
Ylivuotoautoilla menee Tuomon mukaan myös hyvin. Keskimäärin pari keikkaa päivässä ja velotettavia kilometrejä 50. Siitä välitys ja alvit pois, niin kannattiko autoa käynnistää?Suoraohjausautoilla lisäksi joka toinen viikko pakkolomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko lukisit Tuomon tiedotteet, ettet tekisi itsestäsinaurunalaista. Huhtikuussa Tuomo tiedotti ajoja olevan keskimäärin 6,5 / auto ja velotettavia kilometrejä 150 / auto. Keskikeikka siis 23 kilometriä. Siitä kun jokainen laskee, niin 400 ekun kassa on utopiaa. Välityspalkkiot ja alvit pois, niin ei jää edes puolia.
Ylivuotoautoilla menee Tuomon mukaan myös hyvin. Keskimäärin pari keikkaa päivässä ja velotettavia kilometrejä 50. Siitä välitys ja alvit pois, niin kannattiko autoa käynnistää?😂
Näinpä, kuulemma Tuomo suositteli myös ajamaan liiketoiminnan alas joilla se on mahdollista.
Jännästi nää palstailijat silti ajaa normitulosta Menevällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko lukisit Tuomon tiedotteet, ettet tekisi itsestäsinaurunalaista. Huhtikuussa Tuomo tiedotti ajoja olevan keskimäärin 6,5 / auto ja velotettavia kilometrejä 150 / auto. Keskikeikka siis 23 kilometriä. Siitä kun jokainen laskee, niin 400 ekun kassa on utopiaa. Välityspalkkiot ja alvit pois, niin ei jää edes puolia.
Ylivuotoautoilla menee Tuomon mukaan myös hyvin. Keskimäärin pari keikkaa päivässä ja velotettavia kilometrejä 50. Siitä välitys ja alvit pois, niin kannattiko autoa käynnistää?Hei, mulle tullut sama sähköposti ja naureskelinkin sitä kovasti. Se on saattaa olla keskiarvo. Mutta meillä parhaat viikko liikevaihdot ovat olleet liki 2700€.
Ylivuodossakin pojat ovat ajaneet pääsääntöisesti noin 4-5 kyytiä/päivä ja rahallisesti noin 190-280€/ päivä kelaa.
Siihen päälle vielä muutamat kävelypokat tolpalta ja pari hassu 02-tilausta.
Mä puhun faktan ja kokemuksen perusteella ja sinä peilaat omia "faktojasi" Halmisen sähköpostiin.
Joko meillä onnkeskimäärin parempia kuskeja jotka osaa hommansa, mutta se on fakta että Lähärin tai TH:n ajossa kassat 10 tunnissa voivat jäädä alle sataseen jos ei flaksi käy yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraohjausautoilla lisäksi joka toinen viikko pakkolomaa.
Joo, 13 vuoroa oli kuussa vaan.
Mutta niiden keskiarvo oli 434€/ vuoro. Muina päivinä ajettiin ylivuotoa ja kävelypokaa tolpilta. Niistä liikevaihdot oli keskimäärin noin reilu 200€/päivä.
Sunnuntaisin ei ajella ellei ole suoraohjausvuoroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko lukisit Tuomon tiedotteet, ettet tekisi itsestäsinaurunalaista. Huhtikuussa Tuomo tiedotti ajoja olevan keskimäärin 6,5 / auto ja velotettavia kilometrejä 150 / auto. Keskikeikka siis 23 kilometriä. Siitä kun jokainen laskee, niin 400 ekun kassa on utopiaa. Välityspalkkiot ja alvit pois, niin ei jää edes puolia.
Ylivuotoautoilla menee Tuomon mukaan myös hyvin. Keskimäärin pari keikkaa päivässä ja velotettavia kilometrejä 50. Siitä välitys ja alvit pois, niin kannattiko autoa käynnistää?Nyt on toukokuun loppu puoli eli hieman eri asia kuin huhtikuu. Koulut ja päiväkodit ovat auki yms. Keikkojen määrä on noussut ihan kivasti. Vai eikö Lähitaksilla ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mulle tullut sama sähköposti ja naureskelinkin sitä kovasti. Se on saattaa olla keskiarvo. Mutta meillä parhaat viikko liikevaihdot ovat olleet liki 2700€.
Ylivuodossakin pojat ovat ajaneet pääsääntöisesti noin 4-5 kyytiä/päivä ja rahallisesti noin 190-280€/ päivä kelaa.
Siihen päälle vielä muutamat kävelypokat tolpalta ja pari hassu 02-tilausta.
Mä puhun faktan ja kokemuksen perusteella ja sinä peilaat omia "faktojasi" Halmisen sähköpostiin.
Joko meillä onnkeskimäärin parempia kuskeja jotka osaa hommansa, mutta se on fakta että Lähärin tai TH:n ajossa kassat 10 tunnissa voivat jäädä alle sataseen jos ei flaksi käy yhtään.Eli halmisten fakta on sinunmielestä fakenews. Halmisten puheiden luotettavuus on aina ollut huono, mutta nyt siis väität, että heidän sähköpostitiedotteetkin ovat epäluotettavia. Tämä ketju sai alkunsa siitä, kun halmisten kirjallinen sopimuskaan ei ole luotettava. Mihin siis voi luottaa menevän kanssa toimiessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli halmisten fakta on sinunmielestä fakenews. Halmisten puheiden luotettavuus on aina ollut huono, mutta nyt siis väität, että heidän sähköpostitiedotteetkin ovat epäluotettavia. Tämä ketju sai alkunsa siitä, kun halmisten kirjallinen sopimuskaan ei ole luotettava. Mihin siis voi luottaa menevän kanssa toimiessaan?
Ei mihinkään, jos eivät saa tarpeeksi mielestään voittoa, muuttavat soppareita.
Vähät väliä, mitä kalustoinvestointeja alihankkija on tehnyt.
Näin toimii Menevä.
Eikös Tuomo itse todennut vanhojen bränditakseihin liittyen, että laatua on monenlaista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään, jos eivät saa tarpeeksi mielestään voittoa, muuttavat soppareita.
Vähät väliä, mitä kalustoinvestointeja alihankkija on tehnyt.
Näin toimii Menevä.
Eikös Tuomo itse todennut vanhojen bränditakseihin liittyen, että laatua on monenlaista?Tuomo lupasi autoilijoiden värväystilaisuudessa, että hän on sopinut Kelan kanssa siitä, että Kela valittaa markkinaoikeuden päätöksestä mikäli häviävät. Ei ole valittanut.
Tosiasia on se, että Kela kilpailuttaa nämä ajot uudestaan ja arviolta vuodenvaihteessa alkaa uusi sopimus. Menevä antoi alennusta noin 8% ja vie välistä noin 18 %, niin siinä on Bränditakseille hyvä sauma. Taksi Helsinki ja Lähitaksi voivat luvata reilusti enemmän alea, koska he eivät vie välistä niin paljoa. Mikäli menevä kasvattaa alennustaan, ei autoilijoille jää enää mitään jollei menevä tingi omasta katteestaan. Toivottavasti kaikki Kelan ajoja ajavat menevän alihankkijat ovat vuodenvaihteeseen mennessä maksaneet kalustonsa, muuten tulee kylmä talvi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo lupasi autoilijoiden värväystilaisuudessa, että hän on sopinut Kelan kanssa siitä, että Kela valittaa markkinaoikeuden päätöksestä mikäli häviävät. Ei ole valittanut.
Tosiasia on se, että Kela kilpailuttaa nämä ajot uudestaan ja arviolta vuodenvaihteessa alkaa uusi sopimus. Menevä antoi alennusta noin 8% ja vie välistä noin 18 %, niin siinä on Bränditakseille hyvä sauma. Taksi Helsinki ja Lähitaksi voivat luvata reilusti enemmän alea, koska he eivät vie välistä niin paljoa. Mikäli menevä kasvattaa alennustaan, ei autoilijoille jää enää mitään jollei menevä tingi omasta katteestaan. Toivottavasti kaikki Kelan ajoja ajavat menevän alihankkijat ovat vuodenvaihteeseen mennessä maksaneet kalustonsa, muuten tulee kylmä talvi.Koronan takia pienentynyt myynti, kelasopimuksen päättyminen ja miljoonan takavarikko. Tuomo putsaa pöydän ja jatkaa uudella nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo lupasi autoilijoiden värväystilaisuudessa, että hän on sopinut Kelan kanssa siitä, että Kela valittaa markkinaoikeuden päätöksestä mikäli häviävät. Ei ole valittanut.
Tosiasia on se, että Kela kilpailuttaa nämä ajot uudestaan ja arviolta vuodenvaihteessa alkaa uusi sopimus. Menevä antoi alennusta noin 8% ja vie välistä noin 18 %, niin siinä on Bränditakseille hyvä sauma. Taksi Helsinki ja Lähitaksi voivat luvata reilusti enemmän alea, koska he eivät vie välistä niin paljoa. Mikäli menevä kasvattaa alennustaan, ei autoilijoille jää enää mitään jollei menevä tingi omasta katteestaan. Toivottavasti kaikki Kelan ajoja ajavat menevän alihankkijat ovat vuodenvaihteeseen mennessä maksaneet kalustonsa, muuten tulee kylmä talvi.Tuossa värväystilaisuudessa oli surkuhupaisia tilanteita kun moni bränditaksin omistaja lähti kesken tilaisuuden pois.
Vähintään siinä väiheessa kun alkoi yksipuolisia ehtoja sadella tuolla surkealla taksalla.
Menevä tuntuu aina unohtavan mitä ottavat välistä, koko ajan hehkuttavat kuinka hyvällä taksalla ajetaan ja ollaan halvempi autoilijalle kuin perinteiset yhtiöt.
Faktahan on toinen, kyytejä vähemmän (kela erikseen), kova komissio ja asiakkaat valitsevat tolpalta helposti toisen auton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo kuka, Menevän oman mielen tutkimus?
Mikä on hyvää palvelua mitä ei näiltä kahdelta suurelta saa?
Minusta ei ainakaan se että asiakkaille myydään kyytejä, auto tulee 20 min kuluttua toiselta puolelta kaupunkia.Asiasta mitään tietämätön maalainen ihmettelee tätä ketjua. Joskus isolla kirkolla käydessä on tullut taksiakin käytettyä. Menevän autoissa on lähes poikkeuksetta ei kantasuomalaisia kuljettajia. Siitä huolimatta tänne Menevää puolustelevat kirjoittavat ihan suomea. Olisko Menevällä joku somevastaava markkinointiosastolla, joka näitä juttuja kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta mitään tietämätön maalainen ihmettelee tätä ketjua. Joskus isolla kirkolla käydessä on tullut taksiakin käytettyä. Menevän autoissa on lähes poikkeuksetta ei kantasuomalaisia kuljettajia. Siitä huolimatta tänne Menevää puolustelevat kirjoittavat ihan suomea. Olisko Menevällä joku somevastaava markkinointiosastolla, joka näitä juttuja kirjoittelee.
Me kantasuomalaiset ollaan useimmiten suoraohjausautoilijoita, jotka ajavat melkein pelkkää kelaa, eikä silloin tolpalle edes ehdi. Pelkkää menevän omaa keikkaa ajavat ovat mitä ovat ja keräävät kokemusta odottaen joskus pääsevänsä suoraohjaukseen. Ihonvärillä ei ole asian kanssa tekemistä, vaan kokemuksella ja osaamisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta mitään tietämätön maalainen ihmettelee tätä ketjua. Joskus isolla kirkolla käydessä on tullut taksiakin käytettyä. Menevän autoissa on lähes poikkeuksetta ei kantasuomalaisia kuljettajia. Siitä huolimatta tänne Menevää puolustelevat kirjoittavat ihan suomea. Olisko Menevällä joku somevastaava markkinointiosastolla, joka näitä juttuja kirjoittelee.
Niiden somevastaavat vasta huonoa suomea kirjoittavatkin. Käypä piruuttas katsomassa ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kantasuomalaiset ollaan useimmiten suoraohjausautoilijoita, jotka ajavat melkein pelkkää kelaa, eikä silloin tolpalle edes ehdi. Pelkkää menevän omaa keikkaa ajavat ovat mitä ovat ja keräävät kokemusta odottaen joskus pääsevänsä suoraohjaukseen. Ihonvärillä ei ole asian kanssa tekemistä, vaan kokemuksella ja osaamisella
Tiedä väristä mutta kovin näyttävät kuskaavan omia perheitään.
- Anonyymi
Menevällä on vähemmän rasistiset ja muutenkin fiksummat kuskit, eli helppo valinta.
- Anonyymi
Olen erittäin tyytyväinen Menevään.
- Anonyymi
Heh..Tuomo on taas käskenyt kavereitaan kehumaan firmaa kaikilla alustoillla. Liikkistä :)
- Anonyymi
Jatkaakseni vielä. Sosiaaliavustuksen määrään en ole tyytyväinen.
Taksikiljun tuotantokustannukset ovat nousseet, ja selvinpäin oleminen ahdistaa.
- Anonyymi
Mistä näitä Menevän kehujia aina ilmestyy 🙂
Tuomohan todistetusti on pyytänyt yrittäjiä ja kuskeja antamaan Menevän sovelluksessa 5 tähteä, siis kuljettajien jotka itse ajaa näitä kyytejä.
Enpä ole vastaavaan viestiin törmännyt toisten yhtiöiden kohdalla 😁
Niin, laatua on monenlaista! - Anonyymi
Mullakin muheva ja lähäri, jostakin syystä lt.n viime kk.n tulos oli parempi kuin tuon maan mahtavan menevän, jota käsketään mainostamaan/kehumaan ja desinfioimaan joka välissä, koska tiskiaineen haju kuulemma tuo luottamusta asiakkaissa 👍
Uskokaa te pojat vain että Menevällä jää taskun pohjalle enemmän, se muilta ole pois. - Anonyymi
Olen erittäin tyytyväinen Menevään.
Parhaat kansainväliset kuskit ja ei rasisteja.
Ja tekeehän muutkin virheitä, katsokaa th.n autoja.
Muiden yhtiöiden kuskit riehuu myös, menevän kuskit ei töpeksi. Laatua on monenlaista, kuinka itse kukin tutkailee sitä.
Myös parhaat taksat autoille, Katsokaa vantaa-kerava kk kyydit. - Anonyymi
Tuomon luotettava tiedotuslinja jatkaa. Eilen kertottiin uudenmaan uudesta kilpailutuksesta. Tuomon mukaan uusi sopimus alkaa joko 1.2. tai 1.3. Kela kyllä ilmoitti, että jo joulukuussa 15.12. uusi sopimus alkaa.
- Anonyymi
Eikö se ole vain hyvä asia, että automäärää vähän supistetaan. Näin jää hyville jäljelle jääville hyville kuskeille enemmän kyytejä. Varsinkin näin korona aikaan.
Ihmettelinkin kyllä tuota automäärää. Menevän kuskeja on ollut näin korona aikanakin Helsingin keskustassa yölläkin pahimmillaan 10-20 kuskia. Ja Menevällä tulee tuohon aikaan kourallinen kyytejä. Täysin järjetöntä, että on tuollainen määrä kuskeja liikkeellä. Viikolla yöaikaan yksikin kuski pystyisi hoitamaan kaikki yön keikat. - Anonyymi
myös lapissa oikeuteen
- Anonyymi
Mistä tämä tieto? Lähde?
- Anonyymi
Miten näissä oikeusjutuissa lopulta kävi?
- Anonyymi
Menevä voitti.
- Anonyymi
Pitäisikö suosia perinteisiä toimijoita jotka pitivät yllä hintakartellis ja asiakkaat ovat maksaneet todella paljon taksin käytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta3235900Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2761633Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661516eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1371493Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes1101416- 941345
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311242Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä611184- 381009
- 172948