Kun Anneli matkasi ensi kerran Alanyaan, hän oli naimisissa. Hotellilla kohtalo iski kiinni - ja tarjoutui matkaoppaaksi. Jokin Annelissa värähti, kun hän kohtasi 27 vuotta nuoremman turkkilaismiehen. Entinen elämä sai jäädä.
Miss ya
Mehunmyyjä Muhammad varoittaa rannan bumstereista, joilla ei ole muuta tekemistä kuin yrittää päästä turistien oppaaksi.
- Ne etsivät vain seksiä ja elättäjää. Minulla on oma bisnes, enkä myy vartaloani riisisäkistä.
- Olen lopettanut suhteen suomalaisnaiseen. Suomalaiset ovat lomansa yhden miehen kanssa ja kun tulevat seuraavan kerran, ottavat uuden.
- Minä haluan muuta. Rakkautta. Sydämeni kertoo, että me kuulumme yhteen.
Sanon, etten halua kaukorakkautta. Muhammad olisi onnellinen yhdestäkin vuotuisesta viikosta.
Erehdyn antamaan kännykkänumeroni yhdelle rantapojista, Alille. Tunnin kuluttua alkaa tekstiviestitulva, joka ei laannu, vaikka kirjoitan, etten ole kiinnostunut parikymppisistä miehistä.
"i hope we giv each other d chance of knowin each other.ur very special in my life.cant get u out of ny head.miss ya" (toivon että voimme antaa toisillemme mahdollisuuden tutustua toisiimme. olet hyvin erityinen elämässäni.en saa sinua mielestäni.kaipaan sinua).
Ei hetken rauhaa
Hotellin työntekijät ovat kiusallisimpia. Ole ystävällinen, ja he tulevat kolkuttelemaan ovelle. Saamme kutsuja erilaisiin bileisiin. Meidän oletetaan tietävän, että laskun maksajina olisimme me.
Neljäntenä päivänämme hotellialueelta poistuminen vaatii hermoja. Ihailijoiden parivaljakot ovat loputtomat. Kaikki tietävät, että meillä on vain kolme päivää jäljellä. Sitä tuntuu paikallisten miesten olevan vaikea ymmärtää.
Anneli alaniassa
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pappa lähtee hetkeksikään pissalle tai mehua hakemaan rannalla tai altaalla niin jo vain tulee maireita äijiä minulle lirkuttelemaan, vanhalle akalle. Kaikenlaisia tyhmiä puheenaloituksia, jotkut jopa suomea vääntävät.
Häpeäisivät, nulikat. Minua ne ällöttävät.
Jos täällä Alanyassa yksin olisin niin ei mitään rauhaa häirinnältä olisi koskaan
Minulla on vanhan ämmän riippuvat tissit, maha ja takapuoli, ei ne nyt silleen ketään enää voi sytyttää.
No mitä nämä nulikat sitten vonkaavat? Olisiko kyse rahasta?
Kirjoitti Martta. Varmaan olisit voinut myös kertoa mistä olit tekstin kopioinut ja hieman muokannut. Kun ei ihan tapahtumapaikka täsmännyt...
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2011042613572943
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1065795Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1834853- 1213580
- 702741
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul572561On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341644
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141303- 101284
- 101242