Nyt sitten hyvinvointijohtaja lähtee Jämsään. Kukahan valitaan tilalle?
Hellsten Jämsään
9
762
Vastaukset
- Anonyymi
Ruovedeltä olisi muutosjohtaja vapautumassa syksyllä...
- Anonyymi
Jos ei nyt kuitenkaan vaikka kepun paikka onkin.
- Anonyymi
pistetään muutosjohtajan lisäksi samaan nippuun kehitysjohtaja!! Kaksi yhden hinnalla.
Tästä ei virtolaiset pysty kieltäytymään..
- Anonyymi
Happonen hakee muualle, Hellsten lähti, Mäenpää, Haapamäki, Pirhonen, Järvenpää jne. Kyllä ovi käy.
- Anonyymi
Lisää asiantuntijoita terveyskeskukseen koittelemaan ottasta onko kuumetta ja tarviiko hoitoa.
- Anonyymi
Siällä olis näköjään IT-asiansotkijan paikka auki kaupunkilla... Pääsis tuottamaan tietohallintopalveluja Keiturin Sotelle. Pitäsköhän hakee? Ottaskohan ne mun? Oon pitkäaikaistyötön koodari Tampereelta. Ei kukaan muukaan varmaan hae.
- Anonyymi
No noissa datahommissa pahemmin tuo paitakaan likkaantus
Kravatin vaihtaa kuukausittain...
- Anonyymi
Jämpnisti niin......
- Anonyymi
Saletisti natsaa. Tänne kukaan perkele tu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661