1.4.20 minulle oli tullut puhelu numerosta 070003355. En ollut vastaamassa ko.puheluun. Soitin myöhemmin vastapuhelun ko. numeroon, mutta se ei vastannut.
Nyt tuli tuore lasku DNA:lta. Siinä oli 18 "soittoani"(joita en ole tehnyt) aikavälillä 12:18:16 - 12:49:55 euroissa yhteensä 35.22.
Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja kysyin, miksi Te olette päästäneet läpi laskutukseenne tällaisen rikollisen huijausrahastuksen, kun varmasti se ei ole tullut eteenne ensimmäistä kertaa. Eikö operaattorin vastuulliseen toimintaan kuulu estää tällaisen edelleen laskutuksen läpipäästäminen, kun olette sen kohdanneet varmasti aiemminkin. Ettekö sen verran murehdi asiakkaiden etua, että rekisteröisitte huijarinumerot ja estäisitte niiden edelleenlaskutukset ?
Asiakaspalvelu totesi vain, että "ei kuulu meille, ottakaa poliisiin yhteyttä".
Mielestäni järkyttävää puhetta vastuullisen operaattorin taholta.
DNA:n huijarilaskuttajan välitys asiakkaalle
Anonyymi
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.681733Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1631421- 881232
- 1201204
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te481116- 70879
- 104835
Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-204806Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi99775Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36664