Te jotka poltatte/poltitte vihreää tupakkaa, mihin merkkiin siirryitte vai loppuiko tupakanpoltto?
Vihreä tupakkaa
11
1469
Vastaukset
- Anonyymi
Vuosia mentholia poltellut. Nyt testasin punasta mallua ja sitä varmaankin jatkossa poltan.
- Anonyymi
Ostin valkoista mallua ja ei maistu yhtään 😐
- Anonyymi
Sitä myös testattu, se ei maistu, liian laimeaa
- Anonyymi
Hei. Itsekkin olen polttanut mentol tupakka yli 30 vuotta ja kohta loppuu mun varaamani savukkeet. Onkokellään tietoa kuinka tavallista tupakkaa voisi maustaa mentolilla? Tavalliset savukkeet ovat nielestäni tunkkaisen makuisia.
- Anonyymi
Kioskeista ja kaupoista saa pahvisia lappuja joka laitetaan askiin maustamaan tupakka.Maksaa 85cnt-1e...paras coolmint.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kioskeista ja kaupoista saa pahvisia lappuja joka laitetaan askiin maustamaan tupakka.Maksaa 85cnt-1e...paras coolmint.
Onko tullaisilla lapuilla jokin nimi ja mistä hyllystä sellaisia löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tullaisilla lapuilla jokin nimi ja mistä hyllystä sellaisia löytää?
Frizc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Frizc
Ainakin Tokmanni kaupoista löytyy maustehyllystä.
- Anonyymi
Ainahan sen voi kastaa vaikka illodiiniinT:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sen voi kastaa vaikka illodiiniinT:hiihtäjä 47 härmästä
Kiitos hyvästä vinkistä! Ei passaa ihan nyt sentään kastaa, mutta muutama tippa illodinia ja purujen sekoittelua. Hyvää!
- Anonyymi
Mä vaihdoin persenuuskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749