SUURI VALE: Elämälle voidaan löytää tarkoitus ilman uskoa Jumalaan.

Anonyymi

Elämällä ei ole mitään tarkoitusta ilman Jumalaa.

Kaikki maailman pahuus on tarkoituksettomuuden aikaansaamia ilmiöitä.

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämän tarkoituksen löytäminen riippuu täysin siitä elääkö suuressa kaupungissa vai pienessä ja siitä paljonko on lompakossa rahaa. Pikkukaupungissa ei ole samoja palveluja kuin suurissa kaupungeissa ja jos on tarpeeksi rahaa löytää kyllä elämälle pohjaa aivan tarpeeksi.

Pahuus on lähtöisin Jumalasta. Siinä mielessä kyllä olette oikeassa, että ilman Jumalaa ei ole tarkoitusta kun ajatellaan niiin, että myös Dollari on Jumala.

• Anonyymi

Olet saatanan vallassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saatanan vallassa!

Niinpä

• Anonyymi

Jumala loi Luziferin,joka vapaantahtonsa vallassa ylpistyi ja aloitti kapinan Jumalaa vastaan. Kaikki paha on Luziferista. Hän on väsymättä tekemässä kaikkea pahaa. Hän kaappaa ovelasti ihmisiä valtaansa ja panee heidät tekemään kauheita. Hän jopa panee jotkut kirjoittamaan näillekin sivuille Jumalaa pilkkaavia kirjoituksia, saadakseen helvettiin mahdollisimman paljon tovereita. Mutta Jumala on ehdottoman oikeudenmukainen . Hänen tuomionsa ovat viisaat. Hän on viisaudessaan kykenevä kääntämään Luziferin pahat teot hyviksi. Hän antoi poikansa Jeesuksen sovittaa ihmisenä ihmisen synnit,joiden palkka on kuolema. Jeesus sovitti ne Golgatan ristillä. Temppelin esirippu repesi Jeesuksen kuollessa,merkkinä,että suorayhteys avautui ihmisen ja Jumalan välille taas. Hän nousi kuolleista ylösnousuruumiissaan, esimerkkinä mahdollisuudesta ikuiseen elämään Jumalan luona.

• Anonyymi

Mutta miten on selitettävissä ne pahuudet jota harrastavat " ainoa oikea tosihumpuukilahko, Jehovan todistajat".
      Esim. valehtelu jota nimitetään teokraattiseksi sodankäynniksi?
      Tai pedofilien hyysäily?
      Mököttäminen?
      Verensiirrosta kieltäytymis kulttiuhrit?
      Ei Jumalalla ole mitään tekemistä m.m. näiden pahuuksien kanssa.

• Anonyymi

OLet saatanan vallassa.
        Sanomalla ei, saatanalle, pääset siitä eroon.
        JT auttaa sinua eroon pääsemisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLet saatanan vallassa.

Saatana kaataa vartiotornisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLet saatanan vallassa.

Tyhmyys taas on sellainen ominaisuus, ettei siitä noin vain eroon päästäkään.

• Anonyymi

Onneksi on tosi uskonto, se antaa tarkoituksen. Vartiotorni rakentaa luottamusta siihen luojan lupaukseen että se sukupolvi joka näki vuoden 1914, näkee sen sukupolven joka näkee lopun, ja että uusi asiainjärjestelmä on korvaamaisillaan tämän nykyisen pahan laittoman asiainjärjestelmän.

• Anonyymi

Huom. Piti olla 1914 ymmärrysiässä. Noin 12v.
        He ovat nyt noin 118 vuotiaita ja ovat vielä vetreitä torinlaidalla kököttäjiä eikö totta? Olet varmaankin samaa mieltä? Ja siihen on sykähdyttävät todisteet.
        Veljenne Vartiakorni ja h.oratoimisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom. Piti olla 1914 ymmärrysiässä. Noin 12v.
        He ovat nyt noin 118 vuotiaita ja ovat vielä vetreitä torinlaidalla kököttäjiä eikö totta? Olet varmaankin samaa mieltä? Ja siihen on sykähdyttävät todisteet.
        Veljenne Vartiakorni ja h.oratoimisto.

JT kristillisyys pelasta, muut menee KAIKKI matojen ruuaksi ikuisiksi ajoiksi!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT kristillusyys on pelleilyä.
        Revi siitä.

• Anonyymi

"se sukupolvi joka näki vuoden 1914, näkee sen sukupolven joka näkee lopun"

Juuri näin, ja sitten kun tämäkään ei enää riitä, voi joku sukupolvi olla kuullut sellaisesta sukupolvesta, joka näki vuoden 1914 (eikä tuolloin vielä ymmärtänyt sen merkitystä).

• Anonyymi

Se huono puoli uskonnon merkityksessä on että koko juttu om keksittyä. Mutta jos joku on tyytyväinen keksittyyn merkitykseen niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Todista, ettet ole robotti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehot kyllä, mutta sielut jatkavat toiseen ulottuvuuteen. Laajenna vähän mieltäsi.

• Anonyymi

Kovin oli hallintoelimellä suuret luulot itsestään, kun markkinoi povaustaan Luojan lupauksena. Voiko paljon selvemmin ilmoittautua jumalaksi jumalan paikalle! Onko mitään syytä uskoa, että nuo luulot olisivat mihinkään haihtuneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se huono puoli uskonnon merkityksessä on että koko juttu om keksittyä. Mutta jos joku on tyytyväinen keksittyyn merkitykseen niin mikäs siinä.

Niinpä..

• Anonyymi

Ensinnäkään Jumala ei ole mikään ihmisen ulkopuolinen taivaassa oleva olento.

• Anonyymi

Olet väärässä. Olen nähnyt siitä kuvan Vartiotornissa. Kuvassa on pilviä ja valtaistuin ja joku siellä istuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Olen nähnyt siitä kuvan Vartiotornissa. Kuvassa on pilviä ja valtaistuin ja joku siellä istuu.

Niin joo no sitten

• Anonyymi

Elämä on jumala

• Anonyymi

Väärin.
        Elämä on Jumalan antama lahja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.

Ja tunnustamalla että Jeesus on Herra voit jatkaa elämääsi ikuisesti.
        Lukemalla Vartiotornia menetät elämäsi ja joudut matojen ruuaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se auttaa vaikka hokisin kokoajan Jeesus on Herra, kun ei se mun uskoa lisää tai miksikään muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se auttaa vaikka hokisin kokoajan Jeesus on Herra, kun ei se mun uskoa lisää tai miksikään muuta?

Tunnustamalla että Jeesus on Herra annat elämäsi hänen opastuksen alaiseksi. Hänestä tulee elämäsi keskipiste.
        Hojeminen ei auta yhtään sen enempää kuin Jehova, Jehova hokeminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.

Väärin. Kannattaisiko sun laajentaa vähän horisontteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnustamalla että Jeesus on Herra annat elämäsi hänen opastuksen alaiseksi. Hänestä tulee elämäsi keskipiste.
        Hojeminen ei auta yhtään sen enempää kuin Jehova, Jehova hokeminen

En mä ainakaan halua että joku muu on elämäni keskipiste kuin minä itse. Sitä kutsutaan läheisriippuvuudeksi, se on sairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Kannattaisiko sun laajentaa vähän horisontteja

Minä laajensin ensin horisonttiani Jehovan todistajana olon jälkeen.Tutkin muita uskontoja, oppeja ja ismejä. Tulin tulokseen että se on kaikki samaa. Kuin yksi piironki täynnä monia laatikoita.

Sitten ensimmäisen kerran tutuistuin elävään Jeesukseen. Hänen rakkauteni minua kohtaan toi kyyneleet silmiini.
        Pyysin Häneltä anteeksi kaikkia toilailuitani, Jehovan todistajana oloani y.m. sekoilua.
        Siis: pyysin syntejäni anteeksi.

Sitten Hän alkoi kasvattamaan minua, auttoi parannuksen teossa.
        En ole vielä "valmis", mutta parannuksen teko on yksi suuria mielihalujani.
        Suosittelen teillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan halua että joku muu on elämäni keskipiste kuin minä itse. Sitä kutsutaan läheisriippuvuudeksi, se on sairaus.

Itsekkään ihmisen juttuja.
        Et siis rakasta mitään etkä ketään.
        Voi onnetonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä laajensin ensin horisonttiani Jehovan todistajana olon jälkeen.Tutkin muita uskontoja, oppeja ja ismejä. Tulin tulokseen että se on kaikki samaa. Kuin yksi piironki täynnä monia laatikoita.

Sitten ensimmäisen kerran tutuistuin elävään Jeesukseen. Hänen rakkauteni minua kohtaan toi kyyneleet silmiini.
        Pyysin Häneltä anteeksi kaikkia toilailuitani, Jehovan todistajana oloani y.m. sekoilua.
        Siis: pyysin syntejäni anteeksi.

Sitten Hän alkoi kasvattamaan minua, auttoi parannuksen teossa.
        En ole vielä "valmis", mutta parannuksen teko on yksi suuria mielihalujani.
        Suosittelen teillekin.

P.o. : " Hänen rakkautensa. . ."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut höpöjä

Lue Raamattua, niin alat puhumaan asiaa, ja pelastut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut höpöjä

Lue Raamattua, niin alat puhumaan asiaa, ja pelastut!

Vartiotornihölynpölyllä ei pelastu. Sillä joutuu paikkaan jossa on itku ja hammasten kiristys. Ja siihen on sykähdyttävät todisteet. Olet varmaankin samaa mieltä, eikö totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartiotornihölynpölyllä ei pelastu. Sillä joutuu paikkaan jossa on itku ja hammasten kiristys. Ja siihen on sykähdyttävät todisteet. Olet varmaankin samaa mieltä, eikö totta?

Vain JT ovat pelastuksen tiellä...…..muut menee paikkaan minne he kuuluvat pysyvästi.....niitä paikkoja väsää haudankaivaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.o. : " Hänen rakkautensa. . ."

Joo ei voisi mitkään Jeesus-touhut vähempää kiinnostaa. Rakkaus on olemassa ilman Jeesustakin. Lähinnä ärsyttää se että vedetään yhtäsuuruusmerkit jonkun henkilön ja rakkauden välille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkään ihmisen juttuja.
        Et siis rakasta mitään etkä ketään.
        Voi onnetonta.

En koe olevani millään tavalla onneton, päinvastoin. Mikäs siinä on kun noin kovaa häiritsee se jos olenkin itsekäs? Tämähän on kuitenkin minun elämäni. Miten se on sinulta pois jos olen itsekäs? Tätähän eivät kaltaisesi läheisriippuvaiset pysty ymmärtämään, kun elämä pyörii aina jonkun toisen ympärillä. Jokainen joka väittää ettei omassa elämässään saisi olla itsekäs niin sillä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Kiero on ihminen joka ei hyväksy normaalia itsekkyyttä, elää kieltäymyksessä itsensä ja todellisuuden suhteen. Kärsimys kyllä hyväksytään, muttei nautintoa. Tarkalleen ottaen mitä niin jaloa tälläisessä ajattelutavassa on? Vain ihminen joka hyväksyy oman itsekkyytensä, hyväksyy myös muiden tarpeet. Vain ihminen joka osaa olla itsekäs, osaa rakastaa, muu on pelkkää läheisriippuvuutta.

• Onpas. Peräilma on Tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2389
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76