Mikä voisi olla vikana?

Anonyymi

Moi! Tietämätön kyselee apuja!

Kyseessä siis Mercedes benz C 320 cdi sedan. Vuosimallia 07 vai 08.
Ajettu n. 490t. Jos en väärin muista.
Turbo diesel. Automaattivaihteisto.

1. Käynnistettäessä (varsinkin kylmänä) moottorin alueelta kuuluu naputusta. Myös auto tärisee ihmeellisesti, tänään avasin konepellin niin huomasin että ainakin suojus moottorin päällä tärisi ihan huolella, mutta muuta hälyttävää en nähnyt suojan alla ainakaan omaan silmään.

2. Joskus sillon tällöin kuuluu ihmeellistä sirinää. Esim jos vaihteisto P:llä ja auto käynnissä. Ajaessa tämmöstä ei ole.

3. Jos auto on parkissa hiemankin ns ala tai ylämäessä, auto kolahtaa kovasti kun vaihteen vaihtaa D:lle tai R:lle. Lisäksi kun lähden liikkeelle niin kuuluu ihmeelistä narinaa... Vaikea kuvailla.

4. Sekä etu-että takapäässä kolisee jokin, pienissäkin töyssyissä. Olen jo useampaan kertaan käynyt eri korjaamoilla näyttämässä autoa sen vuoksi, koiranluu oli kerran löysällä ja sitä kiristivät, ääni loppui hetkeksi mutta alkoi taas jonkin ajan kuluttua. Vaihdettiin myös uusi koiranluu mutta ei auttanut. Joka kerta korjaamo käynnin jälkeen menee hetki ja taas alkaa kolina.

5. Vaihteet käy mielestäni ajaessa hieman hitaalla, myös auto tärisee ajaessa ja pitää kovaakin melua verrattuna esim puolivuotta tai vuosi taaksepäin.

Viimeaikoina vaihdettu vaikka ja mitä korjaamoilla. Esim. Viikko sitten vaihdelaatikon öljyt ja peräöljyt. Sekä isompaa remppaa ollut jossa oli niin paljon kaikkea etten muista edes ulkoa. Viime kesänä akun laturi uusittiin.

Sen takia kyselen myös täältä, koska oon nyt rampannu huolella korjaamoilla ja tuntuu ettei kukaan löydä mitään syitä ja alkaa turhauttamaan koska haluaisin välttää ensisijaisesti sitä ettei auto menisi rikki kokonaan, eikä tulisi mitään miljoona euroa maksavaa remppaa..

3

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vikana on että on mersu, korjaantuu kun hommaat ooppelin👍🐒

• Anonyymi

Naputtele vasaralla päähäsi 20x ja vie tähtimosses kaatopaikalle vitun manne.

Hoii tulix kuntoooooo ooon?

• Anonyymi

Visit work shop!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe