Kaiketi Haapaveellä ja ylpeä olen!

Anonyymi

Haapavedellä on monta hyvää asiaa joten ollaan ylpeitä! Hyvä hiihtäjäpatsas, kynttilänkankaan juustola ja laulutaidot, sekä linnusto. Tangokuningaski täältä. Kaiketi Haapavedeltä, tyylikäs kaupunki. Ollaan ylpeitä!

34

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haapavesi on monessa asiassa tosi hyfä. Katotaampa vaikkapa menestystä näin valtakunnallisella tasolla.

The Justimus Films.... Noussut koko Suomen julkisuuteen hyvillä videoillaan ja ovat olleet televisiossakin ja hyvin katsottu heidän edesottamuksia YouTubessa. Loistavaa settiä tullut heiltä!!!!

The Cuulas Trio.... Senhän tietää jo tosi iso määrä ihmisiä. Tekevät New Age / Reikityylistä musiikkia, joka sopii tyyliltään myös joogaan tai yleiseen rentoutumiseen. Loistavat biitit ja hyvät sanat nimenomaan rentoutumista ajatellen.

Elias Vatjus. Tekee tasokasta iskelmää ja se miellyttää korvaa ja mieltä!

Ja ennen kaikkea hänen veljensä Johannes Vatjus, joka pokas kirkkaimman kruunun viime vuoden tangomarkkinoilta! Siinä vasta Haapaveden kultakurkku, joka on tehnyt kunniaa Haapavedelle. Todella loistava muusikko, jonka ensilevyä odotellessa! Sinkku on jo putkahtanut ulos!

Oltermanni-juustot. Kyllä. Ne kaikki tulevat Haapavedeltä. Suomen ylivoimaisesti käytetyin juusto! Haapavedeltä!

Haapavesi voi olla myös ylpeä luonnosta! Tää on samalla herran kukkaro ja onnen tyyssija. Pohjanmaan helmi!

• Anonyymi

Toiselle hyvä toiselle huono aivan turhaa liikaa ylistää Paska paikka

• Anonyymi

Mikä Haapaveessä on paskaa? Kiinnostais tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Haapaveessä on paskaa? Kiinnostais tietää.

se on välttämätön paha joka haisee jota ei halua nähä ja on hyvä huuhella raikkaalla veellä viemäriin samanväriseen hajuseen ja tasoseen massaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on välttämätön paha joka haisee jota ei halua nähä ja on hyvä huuhella raikkaalla veellä viemäriin samanväriseen hajuseen ja tasoseen massaan

No jokaisen hanurista tulee sitä, mutta ei se Haapaveestä paskaa tee. Haapavesi on kaikkinensa raikas ja kaunis kaupunki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jokaisen hanurista tulee sitä, mutta ei se Haapaveestä paskaa tee. Haapavesi on kaikkinensa raikas ja kaunis kaupunki!

ummehtunu se on ja tunkkanen niinkö liian pienet pakkaa olemaan

• Anonyymi

Kaiketi Haapavedellä? Olet siis Haapavedellä, muttet ole kuitenkaan siitä täysin varma?

• Anonyymi

Haapaveen alamäki tulee jatkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haapaveen alamäki tulee jatkumaan.

Pohjanmaan surkein kyläpahanen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjanmaan surkein kyläpahanen.

Itse pidän kyläpahasista, ei ole mitään hinkua mihinkään suurkaupungin tungokseen. Kaikki perusjutut löytyy paikallisista kaupoista ja netistä saa tilattua loput, kusti tuo vaikka kotiovella asti. Ruuhkia ei ole, eikä yleensä mitään kiirettäkään, paljon rennompi meininki mitä jossain isommassa kaupungissa. Luontoonkin pääsee helposti ja nopeasti. Vielä kun muutamat oppisivat olemaan meluamatta niin älyttömästi, niin olispa aika täydellistä.

• Anonyymi

Olen ollut jo kolme vuotta haapavetinen, joten voin melkein jo sanoa, että kai mää sitten oon jo varsinainen haapavetinen, enkä enää pyhäntäläinen. Haapaveteen olen ihastunut ja Haapavedelle haluan jäädä! Kaiketi loppu elämäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut jo kolme vuotta haapavetinen, joten voin melkein jo sanoa, että kai mää sitten oon jo varsinainen haapavetinen, enkä enää pyhäntäläinen. Haapaveteen olen ihastunut ja Haapavedelle haluan jäädä! Kaiketi loppu elämäksi.

Ymmärtäähän sen jos ei paremmasta ole kokemusta kuin pyhäntä ja haapavesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pyhäntä ja haapavesi.totta tosiaan.
        jos haluaa kaiken tehä kotisohvalla ja oottaa siihen postia, jää paljosta vaille.
        Haapaveellä ei oo oiken mitään, puolessa tunnissa on kaikki nähty, Pyhännällä menee 15 min.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Pyhäntähän on hyvä paikkakunta. Sielläkin on kaunis luonto! Olen silti ollut positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka hieno paikka Haapavesi on. Onhan tää aika iso paikka, mutta onneksi ei liian iso. Sopii siis todella hyvin minulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pyhäntä ja haapavesi.totta tosiaan.
        jos haluaa kaiken tehä kotisohvalla ja oottaa siihen postia, jää paljosta vaille.
        Haapaveellä ei oo oiken mitään, puolessa tunnissa on kaikki nähty, Pyhännällä menee 15 min.

Isommassa kaupungissa kaiken näkee yhtä lailla kuin pienemmässäkin kaupungissa, se vain vie aikaa enemmän, eli mikä se pointti sitten on? Sekö, että isossa kaupungissa samat asiat vievät vain enemmän aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Pyhäntähän on hyvä paikkakunta. Sielläkin on kaunis luonto! Olen silti ollut positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka hieno paikka Haapavesi on. Onhan tää aika iso paikka, mutta onneksi ei liian iso. Sopii siis todella hyvin minulle!

vai että pyhäjärvistä sinä taas tänään leikit tedraikas pyhäjärveltä? Saako kysyä miksi haapavesipalsta valikoitui häiriköintisi ykköskohteeksi kaikista paikkakunnista joiden sivuilla trollaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai että pyhäjärvistä sinä taas tänään leikit tedraikas pyhäjärveltä? Saako kysyä miksi haapavesipalsta valikoitui häiriköintisi ykköskohteeksi kaikista paikkakunnista joiden sivuilla trollaat?

Se on näitä jotka hyppii palstalta palstalle kun oman paikkakunnan sivujen viestiliikenne on hiljaista.Ainakin viidellä palstalla trollaa samalla lopputuloksella kukaan ei vastaa vähämieliselle niin tyytyy sitten keskustelemaan itsensä kanssa yrittäen siinä sivussa provota saalista uimaan pyydyksiin mutta ei ota oikein onnistuakseen kun kaikki tietää kenestä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäntähän on hirmu hyvä paikkakunta! Jos Pyhännästä on kokemusta, niin silloin on kokemusta hyvästä! Halusin vain huomauttaa!

• Anonyymi

Jos pitäisi Nivalasta muuttaa johonkin, muuttaisin Haapavedelle. Näin se vaan on nivalalaisin silmin nähtynä.

• Anonyymi

Niin minäkin. Nivala on niin huono!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin. Nivala on niin huono!

Puolta enemmän siellä Nivalan puolella viihtyy ihmisiä mitä Haapaveellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolta enemmän siellä Nivalan puolella viihtyy ihmisiä mitä Haapaveellä.

Ei viihdy, on vain pakko asua.

• Anonyymi

Onko Haapavedellä paljon hulluja , kirjoittelusta päätellen teidän terapia on täällä suolessa.
      Jaa onhan siellä niitä kantelen soittajia ,ihanaa.

• Anonyymi

Haista huilu ja pidä tunkkis! Nivala on huono ja pysyy. Haapavesi 100-0 parempi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista huilu ja pidä tunkkis! Nivala on huono ja pysyy. Haapavesi 100-0 parempi!

Onhan se tietysti positiivista, jos voi olla niin vähään tytyväinen kuin Haapaveteen.
        Joskus oli 8500 asukasta, nyt on 6700 jos sitäkään, että pari tuhatta on vähemmän.Ei ihme että kaupat on tyhjinä .Mikähän loppuu seuraavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se tietysti positiivista, jos voi olla niin vähään tytyväinen kuin Haapaveteen.
        Joskus oli 8500 asukasta, nyt on 6700 jos sitäkään, että pari tuhatta on vähemmän.Ei ihme että kaupat on tyhjinä .Mikähän loppuu seuraavana.

Varmaan Nivala loppuu seuraavaksi.

• Anonyymi

Älä huoli tedraikas pyhäjärvi on edelleen ykköstilalla mitä hullujen määriin tulee suhteessa väestöpohjaan. Tiedäthän tuon kun olet yksi heistä. Osaatko muuten sanoa miksi pyhäjärvellä on niin paljon mielenterveysongelmaisia? No osaatko sinä edes kertoa miksi sinä pyhäjärven pöpi istut haapavesipalstalla aamusta iltaan julki tuomassa minkälaisia sekopäitä pyhäjärvellä on? Ihan liian vaikeita kysymyksiä yksinkertiauudelle riittää kun kerrot onko koski kohissut viimeaikoina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haapaveellä ei ole niin vähän porukkaa, ku 6700. Kyllä täällä vieläki reippaat 7000 asukasta on ja se on mielestäni ihan riittävän paljon! Tää on oikeesti hemmetin hyvä kaupunki!

• Anonyymi

Terve menoa haapavetiset venäjälle onhan teilä sielä se kotikylän puolesta päättäjä valittu

• Anonyymi

Hyvä paikkakunta!

• Anonyymi

Niin, minkäs teet sille, että paljon ihmisiä muuttaa tuonpuoleiseen ja syntyvyys ei kata siitä tulevaa aukkoa.

Naapuripitäjäläiset ovat kateellisia Haapavedelle, siksi yrittävät anonyymisti mollata pitäjäämme, siinä on syy, mutta kun Haapavesi ei vain voi muuttua joksikin muuksi, mikäse on ... muuttakaa tänne, kyllä täällä asuintilaa on teillekkin !

• Anonyymi

Miksi tänne kukaan muuttaisi kun kuntajohdon viesti maailmalle on että väistämätön tuho on edessä suljetaan seuraavaksi kyläkoulut kun kaikesta muusta on jo leikattu eikä mikään auta viimeinen sammuttakoon valot?

• Anonyymi

miksi joku aina mollaa kaikki positiiviset ja hyvät asiat..ei sillä keinolla ole kenelläkään meistä kivaa..kiitos ihmisille jotka jaksatte kehua haapavettä..olen ikäni asunut täällä ja perustanut perheen täällä.olin 30 vuotta keikkatöissä ympäri eurooppaa,ei missään ole parempaa kuin täällä..kannustukset teille muillekkin positiivisesti ajatteleville IHMISILLE.

• Anonyymi

koulutyön osuus kaupungin budjetista on vain muutama prosentti..miksi hukata järkevien ihmisten aikaa vuositolkulla ,kun väistämätön totuus on että syrjäseutujen asukkaat eivät lisäänny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe