Sateenkaariaate leviää uskovaisten keskuudessa!

Anonyymi

🏳️‍🌈 Sateenkaariaate leviää uskovaisten keskuudessa 🏳️‍🌈
Vielä kaikki eivät ole lämmenneet seksuaalivähemmistöjen asioiden edistämiselle ja parantamiselle, mutta hyvää muutosta on tapahtunut etenkin nuorison keskuudessa 🏳️‍🌈
Viime vuoden suviseuroissa ja Keuruulla pidetyissä Jämsän opistoseurossa näkyi jo kiitettävästi mm. sateenkaarikasseja etenkin nuorempie tyttöjen harteilla 🏳️‍🌈
Myös sateekaarisomisteita uskalsivat monet käyttää ja se on hienoa. Esimerkiksi vöitä, huomaamattomia pinssejä tai rintamerkkejä. Eihän näitä vieläkään paljoa näe, mutta edelläkävijät ovat uskaltaneet jo käyttää niitä. Siitä rispektiä heille 👍

Helsingin kesäseuroissakin vilahti sateenkaarikassi, jonka saattoi nähdä mm. Suomenlinnan kirkossa perjantaina, sekä sittemmin myös Helsingin ry:llä. Rohkeita tyttöjä 👍
On hienoa, että sateenkaariväen asioita halutaan parantaa ja myös hoksauttaa se tosiasia, että sateenkaariväkeä on todella myös Jumalan lasten joukossa. He eivät totisesti ole valinneet suuntautumista. On siis aika erikoista, etteivät nämä saisi mennä naimisiin siinä missä muutkin ❤️🧡💛💚💙💜
Onneksi asenteita voidaan muuttaa. Pidetään siis sateenkaariliput korkealla. Ihanaa on huomata, että yhä useampi vl-uskovainen ajaa vähemmistöjen asemaa! Tästä on hyvä jatkaa 🏳️‍🌈

25

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta. Viime kesän suviseuroissa yhdyin veljeen jolla oli sateenkaaren sävyissä loistava pepputappi.

      Terv.
      Oiva veli

    • Anonyymi

      Asia on luonnollista. Uskovien nimenomaan pitää korostaa ihmisten tasa-arvoisuutta.

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Sateenkaariaate on vanha raamatullinen asia.
        Sateenkaari on merkkinä ihmis- ja luomakunnan sekä Jlan välisestä liitosta.

        1Ms9:8. Jumala puhui Nooalle ja hänen pojilleen, jotka olivat hänen kanssaan:
        9. "Katso, minä teen liittoni teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
        10. sekä kaikkien mukananne olevien elävien olentojen kanssa, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien villieläinten kanssa, kaikkien arkista lähteneiden, niin ihmisten kuin kaikkien maan eläintenkin kanssa.
        11. Minä teen liittoni teidän kanssanne, eikä vedenpaisumus enää koskaan tuhoa kaikkea lihaa. Koskaan ei enää tule vedenpaisumusta, joka tuhoaisi maan."
        12. Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä teen itseni ja teidän sekä kaikkien teidän kanssanne olevien elävien olentojen välille ikuisiksi ajoiksi(22):
        13. minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä liitosta minun ja maan välillä.
        14. Kun minä kokoan pilviä maan ylle ja kaari näkyy pilvissä,
        15. minä muistan liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan, välillä, eikä vesi enää nouse tulvaksi hävittämään kaikkea elollista.
        16. Kun kaari on pilvissä, minä näen sen ja muistan ikuisen liiton, joka on Jumalan ja kaiken lihan, kaikkien maan päällä elävien olentojen, välillä."
        17. Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken maan päällä olevan lihan välillä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaariaate on vanha raamatullinen asia.
        Sateenkaari on merkkinä ihmis- ja luomakunnan sekä Jlan välisestä liitosta.

        1Ms9:8. Jumala puhui Nooalle ja hänen pojilleen, jotka olivat hänen kanssaan:
        9. "Katso, minä teen liittoni teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
        10. sekä kaikkien mukananne olevien elävien olentojen kanssa, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien villieläinten kanssa, kaikkien arkista lähteneiden, niin ihmisten kuin kaikkien maan eläintenkin kanssa.
        11. Minä teen liittoni teidän kanssanne, eikä vedenpaisumus enää koskaan tuhoa kaikkea lihaa. Koskaan ei enää tule vedenpaisumusta, joka tuhoaisi maan."
        12. Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä teen itseni ja teidän sekä kaikkien teidän kanssanne olevien elävien olentojen välille ikuisiksi ajoiksi(22):
        13. minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä liitosta minun ja maan välillä.
        14. Kun minä kokoan pilviä maan ylle ja kaari näkyy pilvissä,
        15. minä muistan liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan, välillä, eikä vesi enää nouse tulvaksi hävittämään kaikkea elollista.
        16. Kun kaari on pilvissä, minä näen sen ja muistan ikuisen liiton, joka on Jumalan ja kaiken lihan, kaikkien maan päällä elävien olentojen, välillä."
        17. Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken maan päällä olevan lihan välillä."

        Mikähän on Liitto? Onko se Jeesuksen Liitto?

        r


      • Anonyymi

        Ehkä jo kymmenen vuoden kuluttua kaikkien velvollisuuteen kuuluu kokeilla yhdyntää saman sukupuolen kanssa. Tämä vähentäisi ennakkoluuloja. Tämä velvollisuus voitaisiin toteuttaa vaikka riparilla asiaan perehtyneen ohjaajan kanssa.
        Muistelen että eräällä Itä-suomalaisella seurakunnalla oli jo vuosikymmeniä sitten tälläinen edistyksellinen miespuolinen diakoni joka opasti poikia poikarakkauden saloihin rippileirillä. Olipa hänen katrastaan eräs, myöhemmin erittäin näkyvällä paikalla ollut SETAN työntekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaariaate on vanha raamatullinen asia.
        Sateenkaari on merkkinä ihmis- ja luomakunnan sekä Jlan välisestä liitosta.

        1Ms9:8. Jumala puhui Nooalle ja hänen pojilleen, jotka olivat hänen kanssaan:
        9. "Katso, minä teen liittoni teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
        10. sekä kaikkien mukananne olevien elävien olentojen kanssa, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien villieläinten kanssa, kaikkien arkista lähteneiden, niin ihmisten kuin kaikkien maan eläintenkin kanssa.
        11. Minä teen liittoni teidän kanssanne, eikä vedenpaisumus enää koskaan tuhoa kaikkea lihaa. Koskaan ei enää tule vedenpaisumusta, joka tuhoaisi maan."
        12. Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä teen itseni ja teidän sekä kaikkien teidän kanssanne olevien elävien olentojen välille ikuisiksi ajoiksi(22):
        13. minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä liitosta minun ja maan välillä.
        14. Kun minä kokoan pilviä maan ylle ja kaari näkyy pilvissä,
        15. minä muistan liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan, välillä, eikä vesi enää nouse tulvaksi hävittämään kaikkea elollista.
        16. Kun kaari on pilvissä, minä näen sen ja muistan ikuisen liiton, joka on Jumalan ja kaiken lihan, kaikkien maan päällä elävien olentojen, välillä."
        17. Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken maan päällä olevan lihan välillä."

        Ei voi kuin ihmetellä tätä saatanan aiheuttamaa kannanottoa tuossa kirjoituksessa. Raamatussa kerrotaan tapahtuma, mutta ei ole tarkoitus vääristellä saatanan tarpeisiin, viedä ihmiskuntaa tuhoon, sekoittaa tervettä, normaalia elämää. HÄVETKÄÄ !!


    • Anonyymi

      Luopio ei kristinuskosta luopunut on jokainen, joka tuollaisia edes puhuu.

    • Anonyymi

      VOIHAN siellä seassa kulkea vaikka minkävärinen kirjavuus joukko, ei he sitli välttämättä ole enää VL-porukkaa, "pois poikenneita " , ehkä, "omin jaloin lähteneitä, juurikin nuorisoa !!

    • Anonyymi

      ens kesän suvareissa on kuulemma ekaa kertaa lepsonainen siellä puhujaispöntössä puhumassa.näin se ainoa oikia usko maallistuu

      • Anonyymi

        Enskesän suvarit on peruttu.


    • Anonyymi

      Turhaa höpinää. Synti on syntiä, eikä muuksi muutu vaikka miten riemunkirjavat värit olisi.
      Taitaa muutama sukupolvi unhoon vaipua, ennen kuin nainen puhuu seuroissa.

    • Anonyymi

      On ilo todeta, että sateenkaariväki on löytänyt tien kirkkoon. Kirkon pitää olla avoin kaikille. Setassa on jo kauan toiminut kristillinen alaosasto Malkus.

      • Anonyymi

        Moni vl-liikkeeseen kuuluva sateenkaari-ihminen haluaa olla loppuun asti tutussa herätysliikkeessä mukana. Lähtevät pois vain, jos ajetaan. Sateenkaariväen asema seurakunnassa ei parane, jos kaikki heistä lähtevät omille teilleen. Onneksi moni on päättänyt pysyä omassa rakkaassa herätysliikkeessä, koska vain liikkeen sisältä voi vaikuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni vl-liikkeeseen kuuluva sateenkaari-ihminen haluaa olla loppuun asti tutussa herätysliikkeessä mukana. Lähtevät pois vain, jos ajetaan. Sateenkaariväen asema seurakunnassa ei parane, jos kaikki heistä lähtevät omille teilleen. Onneksi moni on päättänyt pysyä omassa rakkaassa herätysliikkeessä, koska vain liikkeen sisältä voi vaikuttaa!

        Sateenkaari-ihminen voi kulkea herätysliikkeessä mukana, mutta ei ole enää Jumalan lapsi.


    • Anonyymi

      Sinäkö sen päätät ettei ole Jumalan lapsi. Sinulla ei ole siihen oikeutta; sen ratkaisee Jumala yksistään. Olet asettanutt itsesi liian korkealle; se ei ole sinulle hyväksi.

      • Anonyymi

        Jumala ei hyväksy syntiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei hyväksy syntiä!

        nii ja joulupukki ei tuo lahjoja jos ei oo kiltti ja sit jää ilman lahjoja kun muut saa lahjoja ja sit sua itkettää nii että kannattaa siks pysyä uskomasa


      • Anonyymi

        En minä sitä päätä, vaan Jumala, joka on ilmoittanut tahtonsa Raamatussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä päätä, vaan Jumala, joka on ilmoittanut tahtonsa Raamatussa.

        Jumalaa ei ole näkynyt. Joulupukki sen sijaan näyttäytyy ainakin kerran vuodessa.
        Uskon siis ennemmin joulupukkiin.
        Joulupukin parran nimessä synnit anteeksi.
        Joulumuorin nimessä saat kaikki lankeemukset sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa ei ole näkynyt. Joulupukki sen sijaan näyttäytyy ainakin kerran vuodessa.
        Uskon siis ennemmin joulupukkiin.
        Joulupukin parran nimessä synnit anteeksi.
        Joulumuorin nimessä saat kaikki lankeemukset sorry

        Joulupukin parran nimessä et voi antaa yhdellekään syntejä anteeksi. Etkä Joulumuorin nimessä. Ei ole alkuunkaan Raamatun mukaista sellainen. Ensinnäkään Raamatussa ei edes mainita koko Pukista ja Muorista mitään!


    • Anonyymi

      Raamattu ei puhu mitään sateenkaariaatteesta. Ei siis voi kieltääkään. Olet ymmärtänyt asian täysin väärin, joka tosin ei sinulle mitenkään kuulukaan.

      • Anonyymi

        Ei oltu kehitelty vielä sitä termiä, mutta kyllä Jumala oli jo luomistyön aikoina kaikkien ihmisten puolella! Ei hänen tarvinut alkaa ihmisiä erottelee muun, ku synnin mukaan ja syntihän on sydämen luopumista Jumalasta. Jos sateenkaari-ihminen luottaa ja uskoo Jumalaan ja tunnustaa Jeesuksen Herraksi, niin eihän hän silloin synnissä ole!


    • Anonyymi

      Mulk*t ruskeana paskasta siellä päästellään muka sateenkaaren väreissä. On kyllä ihmeellistä porukkaa. Hävetkää.

    • Anonyymi

      Itsekkin aattelin liittyä sateenkaari uskovaisiin ainut oikea usko rauha tekijät ja sateentekijät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe