Paskanruiskuttajilta on rahoitus loppunut!

Täällä pääkaupunkiseudulla olemme saaneet nauttia jo pari päivää peräkkäin aivan loistavan sinisestä taivaasta. Paskavanoja ei ole näkynyt eikä taivasta ole peitetty harmaaseen usvaan. Tämän ovat varmasti kaikki huomanneet paitsi alakuloiset jotka tepsuttelevat nokka maata kohden.

Olen varma että rahoituksen loppumisen syyt liittyvät tähän korona- aikaan.

Minua ei tämä korona ole häirinnyt lainkaan koska rahoitus on kunnossa toisin kuin paskanruiskuttajilla; hähähääääääää.....

21

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä paskavanat?

• Luulen että viittaa lähinnä kondensaatiovanoihin, nyt kun normaalien liikennelentojen määrä on vähentynyt hyvin paljon Koronan vuoksi.

• Anonyymi

"patajätkäkö"

• Anonyymi

Sateitakin on tullut piitkän kuivan kauden jälkeen.
      911nwo.com

• Anonyymi

Ainakin hki-vantaan mittauspisteellä on satanut tänä vuonna jopa hieman enemmän kuin viime vuonna, helmikuussa tehtiin jopa ennätys viimeisen 40 vuoden aikana.
        En katsonut kaikkia pisteitä, eli varmaan jossain on voinut sataa hieman vähemmän kuin aiemmin, ehkä. Pitkää kuivaa kautta en omasta mielestänikään muista kokeneeni, vaan aika normimäärä sadetta on tullut.

• Anonyymi

On tuo Natsi ihan uskomaton pelle, tottakai ilma puhdistuu, kun ei enää ole lentoliikennettä entisessä määrin. Ei sinne taivaalle kukaan mitään ruiskuta, vai oletko tavannut lentokenttähenkilön, joka tankkaa jotain ihme kemikaalia koneisiin, mitähän se kemikaali on, miksi sitä ruiskutetaan ja kun kerran määrärahat ovat lopussa, mistä ne tähän asti ovat tulleet?
      Taitaa olla Natsille yhtä vaikea kysymys kuin miksi tähtitaivas on eteläisellä pallonpuoliskolla erilainen. Siihenkään emme saa vastausta

• Anonyymi

Kyllä ruiskuttavat, mutta toiminta muuttunut näkymättömämmäksi. Lentävät "ketun häntää" tai vaan vanapätkiä taivaalle. Mutta se on varmaa, notta noiden ilmasto_talipaanien hallussa on säiden hallinta totaalisesti. Sitä niiden törkyä on taivaalla jatkuvasti ja sen vaikutuksen näkee esim. kun pilvetön, sininen taivas pilveytyy täysin abt. puolen tunnin aikana.

Täältä näkee mikä vaikutus sillä taivaalle syytämällään töryllä on pilviin:
      https://www.youtube.com/watch?v=8gD_9WPPFb4&list=RDCMUCyupwg56cb-DKlz8fg09Vbw&index=2
      Niitä törkylentoja kun lentävät pitkin poikin ja kerroksittain taivaalle niin tuosta videosta voi hienosti nähdä kuinka pilvet liikkuvat mihin suuntaan sattuu. Aivan kuten ne törkylennot on vedetty. Tuolla systeemillä ilmasto_talipaanit pystyvät erittäin tehokkaasti peittämään taivaan paksuun pilveen eikä yhteen suuntaan liikkuvat pilvet ole ongelma kun ylempi kerros ja päinvastaiseen suuntaan liikkuvat pilvet paikkaavat tilanteen.
      Em. lisäksi nuo aamu-/ilta-auringon värjäämät pilvien reunukset/pilvet myös paljastavat tuon "saastutus"toiminnan.
      Mutta nyt niiden intresseissä ei enää vältämäti olekkaan säiden viilentäminen vaan Arktisen alueen tuhoaminen/lämmittäminen:
      Kuten Windy.com osaa kertoa. Ovat ilmasto_talipaanit saaneet "lopultakin" kännetyksi polaaripyörteen päinvastaiseksi.
      Nyt nämä pohjoisten alueiden ilmalämmöt, kuten Siperia, me, Skandinaavia... ohjataan suoraan ylöspäin, yhä pohojoiseNmaksi. Näinollen, kaikki lämpökertymät koituvat arktisten alueiden kohtaloksi kun muutettu polaaripyörre sylkee lämpöä päinvastaiseen suuntaan kuin aikaisemmin eikä kylmää ilmaa/virtauksia tule mistään.
      Se on menoa nyt ellei EISCAT:in toimintaa saada estetyksi.

• Anonyymi

Voi ressukkaa, eikö ole vaikea elää, kun maailma on salaliittoja täynnä?
        Kuka niitä sinne ruiskuttaa, minkä takia, miten tuon kaiken pystyy pitämään salassa suurelta yleisöltä ja ennenkaikkea, kuka tuon kaiken maksaa?
        Muuten tuosta linkistäsi näki ainoastaan tämän kaikkien tunteman tosiasian: taivaalla on pilviä joskus useissa kerroksissa, eri ilmakerrokset saattavat virtailla eri suuntiin kuten kuumailmapalloilijat hyvin tietävät.
        Näin on aina ollut, ennenkuin ensimäinenkään lentokone on kohonnut taivaalle.
        ps. säiden hallinta on asia, jota oikeat tiedemiehet ovat pienimuotoisesti kokeilleetkin, kuitenkaan onnistumatta, ei se niin helppoa ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ressukkaa, eikö ole vaikea elää, kun maailma on salaliittoja täynnä?
        Kuka niitä sinne ruiskuttaa, minkä takia, miten tuon kaiken pystyy pitämään salassa suurelta yleisöltä ja ennenkaikkea, kuka tuon kaiken maksaa?
        Muuten tuosta linkistäsi näki ainoastaan tämän kaikkien tunteman tosiasian: taivaalla on pilviä joskus useissa kerroksissa, eri ilmakerrokset saattavat virtailla eri suuntiin kuten kuumailmapalloilijat hyvin tietävät.
        Näin on aina ollut, ennenkuin ensimäinenkään lentokone on kohonnut taivaalle.
        ps. säiden hallinta on asia, jota oikeat tiedemiehet ovat pienimuotoisesti kokeilleetkin, kuitenkaan onnistumatta, ei se niin helppoa ole.

Paskavanat taivaalla eivät ole salaliittoteoriaa vaan todellisuutta.
        Tänään niitä taasen on vedetty jo aamuvarhain pitkähkön tauon jälkeen.

Tässä niiden epäilijöille yksinkertainen toiminto- ja havaintopaketti:
        - katsokaa edellisiltana säätiedote ja sen luvatessa selkeää ottakaa vapaapäivä ja
        - menkää anivarhain aukealle paikalle, varatkaa mukaan istuin ja evästä; jopa lukemista.
        - Huomaatte kuinka lentokoneita alkaa ilmestyä aivan kirkkaalle taivaalle, näistä jää jälkeen pitkiä vanoja jotka voivat risteillä aivan mielivaltaisesti.
        - Näiden koneiden lentoreittejä et näe lentokartoista.
        - Vanat leviävät vaaleanharmaaksi usvaksi joka kuumina päivinä peittää suurimman osan taivasta.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

- katsokaa edellisiltana säätiedote ja sen luvatessa selkeää ottakaa vapaapäivä ja
        - menkää anivarhain aukealle paikalle, varatkaa mukaan istuin ja evästä; jopa lukemista.
        - Huomaatte kuinka lentokoneita alkaa ilmestyä aivan kirkkaalle taivaalle, näistä jää jälkeen pitkiä vanoja jotka voivat risteillä aivan mielivaltaisesti.
        - Vanat leviävät vaaleanharmaaksi usvaksi joka kuumina päivinä peittää suurimman osan taivasta.

Höpöhöpö, ei pidä paikkaansa, olen niin monta lentokonetta nähnyt ja kaikki ne lentävät minne ovatkin kartan ja aikataulun menossa, ja eiväthän ne vanat risteile mielivaltaisesti.
        Siis salaliittoa ei ole.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

--- katsokaa edellisiltana säätiedote ja sen luvatessa selkeää ottakaa vapaapäivä.

Yleensä enää illalla ei oteta eikä saa vapaapäiviä, paitsi jos valehtelee olevansa sairaana niin saa 1-2 päivää ehkä vapaata riippuen työnantajasta. Usein tällaista ei varmaan uskalla kukaan työssäkäyvä tehdä.
        Tietysti jos on yrittäjä, niin eri asia, mutta veikkaan että kovin moni yrittäjä ei pidä vapaita sen takia että kemikaalivanoja pääsisi katsomaan.
        Ja toisaalta jos vapaapäiviä on kaikki päivät muutenkin, niin sitten voi ottaa oikein vapaata vapaasta ja mennä ihan koska vaan tarkkailemaan lentokoneita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

--- katsokaa edellisiltana säätiedote ja sen luvatessa selkeää ottakaa vapaapäivä.

Yleensä enää illalla ei oteta eikä saa vapaapäiviä, paitsi jos valehtelee olevansa sairaana niin saa 1-2 päivää ehkä vapaata riippuen työnantajasta. Usein tällaista ei varmaan uskalla kukaan työssäkäyvä tehdä.
        Tietysti jos on yrittäjä, niin eri asia, mutta veikkaan että kovin moni yrittäjä ei pidä vapaita sen takia että kemikaalivanoja pääsisi katsomaan.
        Ja toisaalta jos vapaapäiviä on kaikki päivät muutenkin, niin sitten voi ottaa oikein vapaata vapaasta ja mennä ihan koska vaan tarkkailemaan lentokoneita.

Nazi ei varmaan pahemmin ole ollut työelämässä noiden henkisten ongelmien vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nazi ei varmaan pahemmin ole ollut työelämässä noiden henkisten ongelmien vuoksi.

Kiitän lämpimästi persekärpästäni arveluistaan.
        Olen vaurastunut koska toimin yli 35 vuotta menestyvän rakennusalan yrityksen omistajana. Työllistimme aikamoisen lauman suomalaisia ammattimiehiä. Ulkomaalaisia en suostunut palkkaamaan ja se oli jopa eräs kilpailuvalttimme.

Henkisistä ongelmista olen toki kuullut puhuttavan mutta uskon että ne ovat työtä vieroksuvien paskapuheita.

Nyt olen siirtynyt työelämästä sivuun ja on aikaa seurailla maailmanmenoa mikä olikin jäänyt aivan unholaan koska työ ja perheet veivät kaiken aikani. Silmäni ovat auenneet useille valheille mitä meille on pakkosyötetty jo aivan naperosta saakka.

Yhtäkaikki.
        Nyt olen altistanut itseäni ainakin 500 x koronavirukselle hyvin härskein tavoin.
        Ei saaplari vieköön vain tunnu tarttuvan. Mikä vika minussa on?

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Olen vaurastunut koska toimin yli 35 vuotta menestyvän rakennusalan yrityksen omistajana. Työllistimme aikamoisen lauman suomalaisia ammattimiehiä. Ulkomaalaisia en suostunut palkkaamaan ja se oli jopa eräs kilpailuvalttimme.

Henkisistä ongelmista olen toki kuullut puhuttavan mutta uskon että ne ovat työtä vieroksuvien paskapuheita.

Nyt olen siirtynyt työelämästä sivuun ja on aikaa seurailla maailmanmenoa mikä olikin jäänyt aivan unholaan koska työ ja perheet veivät kaiken aikani. Silmäni ovat auenneet useille valheille mitä meille on pakkosyötetty jo aivan naperosta saakka.

Yhtäkaikki.
        Nyt olen altistanut itseäni ainakin 500 x koronavirukselle hyvin härskein tavoin.

Sama täällä, yhtään kertaa ei ole maski ollut naamalla kun olen ulos lähtenyt tämän koko tämän väitetyn tautiajan aikana, enkä läheskään aina pese käsiäni kun tulen kotiin, en aina muista, pesen vain jos satun jaksamaan, muistamaan tai kropaan jotain autossa. Eikä se peijooni tartu, ehkä se vika ei ole meissä vaan siinä "koronaviruksessa", ehkä olen niin luotaan työntävän oloinen.
        Hei nyt tajusin, mua ei ole testattu, siksi ei ole ollut koronaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, yhtään kertaa ei ole maski ollut naamalla kun olen ulos lähtenyt tämän koko tämän väitetyn tautiajan aikana, enkä läheskään aina pese käsiäni kun tulen kotiin, en aina muista, pesen vain jos satun jaksamaan, muistamaan tai kropaan jotain autossa. Eikä se peijooni tartu, ehkä se vika ei ole meissä vaan siinä "koronaviruksessa", ehkä olen niin luotaan työntävän oloinen.
        Hei nyt tajusin, mua ei ole testattu, siksi ei ole ollut koronaa.

Heh heh, kivat sulle, sama täällä.
        Huomiosi oli loistava.
        Koronatartuntoja ei ole jollei kukaan käy testeissä.......

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Yhtäkaikki.

Sinulla on selvästikin henkisiä ongelmia sillä et elä realimaailmassa, eikä kirjoituksesi anna myöskään kauhean hyvää kuvaa älykkyydestäsi.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Heh heh, kivat sulle, sama täällä.
        Huomiosi oli loistava.

Entä ne jotka ovat sairaalassa. Alle sata henkilöä. Mitä mä oon seurannu ni niistä ei oo parantunu yksikään. Kuuluisia parantuneita on Ahtisaaret, Baba Lybeck. pääministeri Johnsson ja Donald Trump. Trump parani parissa päivässä eikä tuo näyttänyt kärsineen yhtään. Mitkä ne on ne oireet että sinut otetaan sairaalaan jos olet mennyt ensiapuun valittamaan jotain vai miten ne nappaa noita ihmisiä sairaalaan.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Yhtäkaikki.

Katohan, nauta heräsi taas tasaiselta laitumeltaan pohdiskelemaan naudan aivoillaan sitä hauskaa, litteää maataan.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Yhtäkaikki.

JUST joo, mikähän vika sinulla on? Eiköhän se ole tullut jo satoja kertoja esiin noissa sinun ihan itse kirjoittamissasi jutuissa: tyhmyys, typeryys, ylikehittenyt ego, naisvihamielisyys, perskärpästen vaiva. ja yleinen härskiys.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

On huomattu. Kirkkaalla ilmalla pilvettömällä taivaalla lentelee kirjaamattomia koneita ympäri Suomen. Ja kyllä, vanojakin näkyy. Ottakaa kuvia. Oiva sivusto on toi flightradar24.

• Anonyymi

Vieläkin odottelen sitä analyysidataa joka osoittaisi mitä ilmassa on vanojen toimesta, ja mitä siellä ei ole kun vanat katoavat.

Ei kai tätä ole vaikea esittää mikäli vanat jotain ilmaan tuovat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      6070
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3636
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      3036
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      166
      2249
    5. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      643
      2242
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      72
      1515
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1455
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1258
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1176
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1137
    Aihe