Uskovaisille. Rokotteiden sisältämistä aineista

Abortoitujen sikiöiden merkitys rokotteiden kehittämisessä.
Tähän ketjuun voitaisiin kerätä linkkejä aiheesta.

https://www.chop.edu/centers-programs/vaccine-education-center/vaccine-ingredients/fetal-tissues
15<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Niin. Elävät sikiöt paloitellaan repien äitiensä kohduista.
Näitä esittävät videot poistetaan hyvin nopeasti näkyviltä koska / vaikka ovat aivan realistisia.

Pieniä ihmisiä paloitellaan elävältä. Ovatko nämä murhia?

Äänestä
  • Ei niille sikiöille mitään puudutuksia anneta. Ensin revitään yksi käsi tai jalka tai pää mikä on parasta koska silloin se ei vingu tuskasta.

Äänestä

• Sikiö ei ole ihminen..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sikiö ei ole ihminen..

On se ihmisen alku. Jos sinä olisit ollut revittävänä et olisi siinä.

Äänestä

• Kyllä ne ovat murhia. Tämä mailma on tehnyt murhat laillisiksi, se on sairasta.

Äänestä

Menkää jo nukkumaan sairaat ihmiset.

Äänestä
  • Onko sairas ihminen se joka kertoo kuinka abortissa sikiö revitään ulos jäsen kerrallaan se huutaessa tuskasta minkä voi?
    Itse olet sairas ihminen jos tallaista kannatat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sairas ihminen se joka kertoo kuinka abortissa sikiö revitään ulos jäsen kerrallaan se huutaessa tuskasta minkä voi?
    Itse olet sairas ihminen jos tallaista kannatat.

Et tiedä nähtävästi abortista faktoja..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä nähtävästi abortista faktoja..

Kyllä se taidat vaan olla sinä joka et tiedä faktoja abortista.
    Abortin tekomenetelmiä on useita joista valitaan kulloiseenkin tilanteeseen sopiva.
    Jos nainen on esimerkiksi jo pitkälle raskaana ja abortööri on saanut hyvän ostotarjouksen
    esim ehjästä lapsen päästä.
    Tällöin voidaan käyttää ns, "partial birth-abortion procedure" nimistä toimintatapaa.
    Siinä elävä lapsi vedetään jalat edellä ulos juuri kaulaan asti (kädet heiluvat ja varpaat liikkuvat vauvalla), juuri ennen pään syntymistä abortööri katkaisee niskan lapselta työntämällä sakset lapsen niskaan.
    Sen jälkeen lapsen ruumis myydään paloina tieteelliseen käyttöön jos äiti saadaan siihen suostumaan.
    Yleensä saadaan vetoamalla muiden auttamiseen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Abortin tekomenetelmiä on useita joista valitaan kulloiseenkin tilanteeseen sopiva.
    Jos nainen on esimerkiksi jo pitkälle raskaana ja abortööri on saanut hyvän ostotarjouksen
    Tällöin voidaan käyttää ns, "partial birth-abortion procedure" nimistä toimintatapaa.
    Siinä elävä lapsi vedetään jalat edellä ulos juuri kaulaan asti (kädet heiluvat ja varpaat liikkuvat vauvalla), juuri ennen pään syntymistä abortööri katkaisee niskan lapselta työntämällä sakset lapsen niskaan.
    Sen jälkeen lapsen ruumis myydään paloina tieteelliseen käyttöön jos äiti saadaan siihen suostumaan.

Et varmaan itsekään usko pashapuheisiisi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän paljon enemmän abortoinnista kuin sinä, huomaa että nähtävästi että olet uskovainen joka uskoo kaiken mitä netissä kirjoitellaan.
    Olen työskennellyt kuitenkin 20 vuotta alalla joka liittyy asiaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän paljon enemmän abortoinnista kuin sinä, huomaa että nähtävästi että olet uskovainen joka uskoo kaiken mitä netissä kirjoitellaan.

Voisit katsoa entisen aborttilääkäri dr. Levatinon selostuksen abortista.
    Uskon hänen tietävän koska on suorittanut urallaan tuhansia abortteja, kunnes lopetti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan itsekään usko pashapuheisiisi.

Etsi itse tietoja ja oikeiden entisten abortöörien selostuksia, asia on juuri niin kauhea kuin kerroin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Etpä näköjään tiedä, siis ota selvää vaikka hakusanalla partial birth abortion-procedure.

Äänestä

Jos rokotteen kehittämisessä tai valmistamisessa käytetään soluja jotka on otettu abortoiduista sikiöistä, vaikka rokote itse ei näitä soluja suorastaan sisältäisikään, niin onko uskovan kristityn soveliasta ottaa rokote?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Abortoitujen sikiöiden merkitys rokotteiden kehittämisessä.
Tähän ketjuun voitaisiin kerätä linkkejä aiheesta.

https://www.chop.edu/centers-programs/vaccine-education-center/vaccine-ingredients/fetal-tissues

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu