David Pawson on Paratiisissa

Anonyymi

Maailmankuulu sananopettaja David Pawson saavutti uskon päämäärän ja siirtyi pois ruumiistaan, Herran tykö.

108

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valittajaiset!

Valittajaiset!

Maailma on nyt pahempi jumalattomista enimmäkseen muodostuva saastutettu paikka.

• Anonyymi

David kertoo mikä on ollut meitä palvellassa evankeliumia esiin ottaen.David on kristitty. En sano että David oli vaan että hän on.David opetti ylösoton tapahtuvan 7v vaivanajan puolivälin tienoilla , 3,5v kohdalla. Olrn ollut samalla kannalla itsekin useamman vuoden ilman varmuutta mutta todennöisyys on mielestäni vahvin siihen.

https://www.youtube.com/watch?v=HYwt_uV1K1Q

Onko ylösotto ja Jeesuksen paluuajankohta samanaikaisesti vai eriaikaisesti? Kuka tähän vastauksen tietää niin hänellä on kiintoisa tieto.

Davidia rakastaen ja ikävöiden, suurta yhteistä kokoontumistamme odottaen,Commandohauis

• Anonyymi

Jeesus palaa pyhiensä kanssa.

Joten eriaikaisesti tapahtuvan nään. Teoriassa ylösveto ja paluun välillä voi olla vaikkapa 2-8 päivän ero riippuen kauan hääkarkelot kestää juutalaisten perinteisen hääjuhlan aikana.En ulkoa muista kauan hääkarkelot kestää kun juutalainen mies ja juutalainen nainen avioliittoutuvat.

Ylösnousemus delanneille ja tempaus elävältä ylös eläville on kuitenkin yllätyksellinen jossain määrin kristityillekin ajankohtansa osalta. Mutta siitä on kaikilla kristityillä tieto : ylösveto tapahtuu painavalla Jumalan lupauksen luotettavuudella niin varmasti kuin kivi uppoaa järven pohjaan kun kiven heittää järveen.

• Anonyymi

Ei ollut Pawsonilla nämä ylösotot hallinnassa. Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut Pawsonilla nämä ylösotot hallinnassa. Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa.

1234567---

Kyllä hänellä oli. Et tunne raamattua hyvin. David Pawson opetti niin hyvin, että hän on päässyt Herran Luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänellä oli. Et tunne raamattua hyvin. David Pawson opetti niin hyvin, että hän on päässyt Herran Luo.

David, mies paikallaan, aina. Mitä taas ylösvetoon tulee, niin olen joskus ollut katselemassa F/A-18 , tuttavallisemmin Hornet hävittäjäkoneen, ylösvetoa. Siinä tanner tömisee, ukkonen pauhaa, ja aitaa kaatuu. Jos Jeesuksen paluu ja uskovain ylösveto on vieläkin voimallisempi, mihin joutuukaan jumalaton ja syntinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinne Herran luo niinvain mennä lennossa. Henki palajaa Jumalan tykö joka on sen antanutkin.
        Ihminen EI ole tietoinen, ennenkuin Jeesus toisessa tulemisessa HERÄTTÄÄ omansa kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• "David opetti ylösoton tapahtuvan 7v vaivanajan puolivälin tienoilla , 3,5v kohdalla. Olrn ollut samalla kannalla itsekin useamman vuoden ilman varmuutta mutta todennöisyys on mielestäni vahvin siihen."

Tämä ei pidä paikkaansa. David Pawson opetti ja uskoi että Jeesuksen paluu, ylösotto ja ensimmäinen ylösnousemus ovat sama asia, eli Pawson opetti, että Jeesus palaa Vaivan ajan jälkeen, ei missään puolivälissä.

• Anonyymi
        George_L kirjoitti:

"David opetti ylösoton tapahtuvan 7v vaivanajan puolivälin tienoilla , 3,5v kohdalla. Olrn ollut samalla kannalla itsekin useamman vuoden ilman varmuutta mutta todennöisyys on mielestäni vahvin siihen."

Tämä ei pidä paikkaansa. David Pawson opetti ja uskoi että Jeesuksen paluu, ylösotto ja ensimmäinen ylösnousemus ovat sama asia, eli Pawson opetti, että Jeesus palaa Vaivan ajan jälkeen, ei missään puolivälissä.

Kun Jeesus tulee toisen kerran, Hän herättää pyhät kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan, ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen. KAIKKI jumalattomat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.

Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.

1234567---

• Anonyymi

Sinne me kaikki joskus muutamme, joillakin se on levon ja ilon paikka, joillain tuomion paikka.
      Jisreel.

• Anonyymi

Jaaha. Tiedä, mitä sanoa. En kuulunut ihailijoihin. Helluntailaisten sukulaisten luona vieraillessa olin vuosia pakotettu katsomaan ja kuuntelemaan henkilöä, vähintäänkin jatkuvana taustaäänenä. "Nyt hiljaa, kun Pawson puhuu!"

Ja nyt siis on Pawson hiljennyt?🕯️

• Anonyymi

Mistä aloittaja tietää, että David Pawson pelastui?

• Anonyymi

Ei kukaan ihminen tiedä kenenkään pelastumisia. Jumala yksin tietää. Turha makustella kenenkään pelastumisilla ennen aikojaan, sillä pettymyksiä saattaa tulla paljonkin.

1234567---

• Anonyymi

Mitä olen kuunnellut Pawsonia niin hän on usein, ellei aina pyytänyt koettelemaan opetuksensa Jumalansanalla.
      Olen mielelläni kuunnellut hänen opetuksiaan.
      Toinen opettaja jota mielelläni kuuntelen joskus on Derek Prince.
      Hyvin vähän tulee muutoin kuunneltua kenenkään opetuksia.

• Anonyymi

Minut on opettanut Eino Ilmari Manninen ja Martti Luther.

Tohtisinko lisätä: myös Jeesuksella Kristuksella, Pyhän Henkensä kanssa on ollut osuutensa asiassa.

Näillä ohjein pyrin kerran Taivaan Helmiportille. 🌇

• Anonyymi

Luther, Prince ja Pawson eivät täyttäneet näitä vaatimuksia.

Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohtisinko lisätä: myös Jeesuksella Kristuksella, Pyhän Henkensä kanssa on ollut osuutensa asiassa.

Aivan. Opetuksia voi kuunnella ja pitää se mikä hyvää on?
        Kenenkään opettajien opetuksilla ei tulla autuaiksi., vaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta saa armosta synnit anteeksi.
        Aina tohtii lisätä. Jos se on jo mielessä, se on jo sanottu.
        Ja suun tunnustuksella me todistamme Hänestä kuin myös uskostamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Mitä vaatimuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vaatimuksia?

Etkö ymmärrä ko. jakeita? Lue ne uudelleen ja koita ymmärtää.

Mitä tulee Lutheriin, niin hän halusi polttaa Jaakobin kirjeen kamiinassa ja sanoi, ettei usko Ilmestyskirjaan, mitä yritti myös poistaa Raamatun kaanonista. Sellaisten puheiden jälkeen on mahdoton pelastua eikä Luther muutenkaan ollut vanhurskas Jumalan palvelija.

Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pyrin Helmiportin sisäpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä ko. jakeita? Lue ne uudelleen ja koita ymmärtää.

Mitä tulee Lutheriin, niin hän halusi polttaa Jaakobin kirjeen kamiinassa ja sanoi, ettei usko Ilmestyskirjaan, mitä yritti myös poistaa Raamatun kaanonista. Sellaisten puheiden jälkeen on mahdoton pelastua eikä Luther muutenkaan ollut vanhurskas Jumalan palvelija.

Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

Ihminen ymmärtää Juri sen verran mikä taivaasta annetaan. On myös sanottu, joka sanoo veljellensä sinä ymmärtämätön, on ansainnut kadotustuomion, eikö noin ole? Joten jokaisen on hyvä tarkata omaa suutaan ja mieltään.
        En puutu Lutherin vaan hurskauteen, koen ettei se ole meidän ihmisten asia määrittää kenenkään vanhurskautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ymmärtää Juri sen verran mikä taivaasta annetaan. On myös sanottu, joka sanoo veljellensä sinä ymmärtämätön, on ansainnut kadotustuomion, eikö noin ole? Joten jokaisen on hyvä tarkata omaa suutaan ja mieltään.
        En puutu Lutherin vaan hurskauteen, koen ettei se ole meidän ihmisten asia määrittää kenenkään vanhurskautta.

>> On myös sanottu, joka sanoo veljellensä sinä ymmärtämätön, on ansainnut kadotustuomion, eikö noin ole?<<

Sellaista ei lue Raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> On myös sanottu, joka sanoo veljellensä sinä ymmärtämätön, on ansainnut kadotustuomion, eikö noin ole?<<

Sellaista ei lue Raamatussa.

Riippuu miten käännetään. Alkuperäisen tekstin mukaan Biblia on kääntänyt sanan *moron* tyhmä, joka ei tarkoita mielellämme vilkaista ja hullua vaan nimenomaan ymmärtämätöntä.
        Sillä kukaan ei voi kerskata viisaudestaan, koska se ei ole hänestä itsestään.
        Jos joku taas vihastuu veljen ymmärtämättömyydestä, vihastuu hän siitä, mitä veli on taivaasta ymmärrykseksensä saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu miten käännetään. Alkuperäisen tekstin mukaan Biblia on kääntänyt sanan *moron* tyhmä, joka ei tarkoita mielellämme vilkaista ja hullua vaan nimenomaan ymmärtämätöntä.
        Sillä kukaan ei voi kerskata viisaudestaan, koska se ei ole hänestä itsestään.
        Jos joku taas vihastuu veljen ymmärtämättömyydestä, vihastuu hän siitä, mitä veli on taivaasta ymmärrykseksensä saanut.

Sinä et anna oikeaa kuvaa, miten Jeesus tämän opetti. Tässä on asia kokonaisena eikä yksittäinen sana irrotettuna asiayhteydestä.

Matt 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et anna oikeaa kuvaa, miten Jeesus tämän opetti. Tässä on asia kokonaisena eikä yksittäinen sana irrotettuna asiayhteydestä.

Matt 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Jeesus ei puhunut Suomea. Raamattu on käännetty Hänen kieleltään.
        Kirjoitin Kreikan sanasta, jota tuossa yhteydessä on käytetty raamatun alkuperäistekstistä ja joka tarkoittaa Suomeksi käännettynä tyhmää, jolla tarkoitetaan ymmärtämätöntä, ei niinkään mielenvikaista tai hullua.
        Jeesus nimenomaan käytti tuta sanaa omalla kielellään. Se on sitten eri asia miten se Suomeksi on käännetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei puhunut Suomea. Raamattu on käännetty Hänen kieleltään.
        Kirjoitin Kreikan sanasta, jota tuossa yhteydessä on käytetty raamatun alkuperäistekstistä ja joka tarkoittaa Suomeksi käännettynä tyhmää, jolla tarkoitetaan ymmärtämätöntä, ei niinkään mielenvikaista tai hullua.
        Jeesus nimenomaan käytti tuta sanaa omalla kielellään. Se on sitten eri asia miten se Suomeksi on käännetty.

"22 Mutta minä sanon teille: että jokainen, joka tyhmästi vihastuu veljellensä, hänen pitää tuomioon vikapää oleman; mutta jokainen, joka sanoo veljellensä: raka, hänen pitää neuvon alle vikapää oleman; mutta jokainen, joka sanoo: sinä tyhmä, hänen pitää helvetin tuleen vikapää oleman."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"22 Mutta minä sanon teille: että jokainen, joka tyhmästi vihastuu veljellensä, hänen pitää tuomioon vikapää oleman; mutta jokainen, joka sanoo veljellensä: raka, hänen pitää neuvon alle vikapää oleman; mutta jokainen, joka sanoo: sinä tyhmä, hänen pitää helvetin tuleen vikapää oleman."

Adjektiivi Muokkaa
        tyhmä (10) (komparatiivi tyhmempi,superlatiivi tyhmin) (taivutus [luo]
        tietämätön, ymmärtämätön tai harjaantumaton, myös haukkumasana
        kuulijan mielestä käsittämätön
        Tyhmä kysymys — mikä se on? Tyhmiä kysymyksiä ei taida ollakaan.
        (tekniikka) joka ei sisällä omaa käsittely- tai laskentakapasiteettia
        tyhmä pääte
        Käännökset
        1. tietämätön, ymmärtämätön tai harjaantumaton, myös haukkumasana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PItää laittaa vielä että tuo raamatun kohta on Biblia v. 1776 v käännös.
        Tuossa yhteydessä on käytetty sanaa tyhmä, joka tarkoittaa Suomessa ymmärtämätöntä.
        Käännerry kreikan kielen alkuperäistekstistä sanasta moron eli kyllä raamatusta löytyy mitä seuraa, jos toista ymmärtämättömyydestä moittii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olen kuunnellut Pawsonia, ei täyttänyt näitä vaatimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olen kuunnellut Pawsonia, ei täyttänyt näitä vaatimuksia.

Jeesuskaan ei täyttänyt fariseusten vaati.muksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pyrin Helmiportin sisäpuolelle.

Luoja, miten viisas hellari!
        Ja luultavasti jostain Tompereen lähikylistä kotoisin..

Älykkyys on sitä luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja, miten viisas hellari!
        Ja luultavasti jostain Tompereen lähikylistä kotoisin..

Älykkyys on sitä luokkaa.

Taivasten valtakunta on lasten kaltainen.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelmiportti on takapihan puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivasten valtakunta on lasten kaltainen.
        Sivusta.

Taivasten valtakunta on lastentarhan kaltainen.
        Tuo Taneli otti mun öylätin!
        Älä vie mun hurskauttani! Kerron Isille.
        Pyyhkimään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Opetuksia voi kuunnella ja pitää se mikä hyvää on?
        Kenenkään opettajien opetuksilla ei tulla autuaiksi., vaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta saa armosta synnit anteeksi.
        Aina tohtii lisätä. Jos se on jo mielessä, se on jo sanottu.
        Ja suun tunnustuksella me todistamme Hänestä kuin myös uskostamme.

>>>>> Kenenkään opettajien opetuksilla ei tulla autuaiksi<<<<<

Ei ainakaa niiden opettajien opetuksilla tulla autuaaksi, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.

1234567---

• David Pawson ja Derek Prince olivat molemmat hyviä Jumalan Sanan opettajia. Heidän kaltaisiaan ei juuri ole tällä hetkellä, kovin tunnettuina ainakaan. Itsekään en kovin monen muun opetuksia mielellään kuuntelee, harvoilla on niin syvällistä ja kokonaisvaltaista Sanan tuntemusta. Myös erittän hyvä uskonpuolusta Ravi Zacharias kuoli johonkin harvinaiseen syöpään pari päivää ennen Pawsonia.

• Anonyymi
        George_L kirjoitti:

David Pawson ja Derek Prince olivat molemmat hyviä Jumalan Sanan opettajia. Heidän kaltaisiaan ei juuri ole tällä hetkellä, kovin tunnettuina ainakaan. Itsekään en kovin monen muun opetuksia mielellään kuuntelee, harvoilla on niin syvällistä ja kokonaisvaltaista Sanan tuntemusta. Myös erittän hyvä uskonpuolusta Ravi Zacharias kuoli johonkin harvinaiseen syöpään pari päivää ennen Pawsonia.

He voivat joillekin käydä opettajiksi, mutta ei minulle David Pawsonin julistukset sovi. Jos heissä vaikuttaa Jumalan Pyhä Henki, niin he myös pitävät Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä, ja kirkkojensa ovet auki sapattisin jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan.

1234567---

• Anonyymi

Tulee koetella kaikki henget, ovatko ne Jumalasta.

1234567---

• Anonyymi

Hän käsitti Jeesuksen puheen Matt 24-25 seurakunnalle, ja sen mukana Jeesuksen tulemuksen; eskatologiset puheet olivat sekavat.
      Mutta se ei ole pelastava tekijä, vaan usko että Jeesus on Jumala.

• Anonyymi

Hän opetti oikein sapatistakin.

• Anonyymi

Ja joulun pakanallisuudesta.

• Anonyymi

Kuuntelin Pawsonia silloin tällöin, mutta hänen näkemyksensä sapatista ei minua ainakaan miellyttänyt.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin Pawsonia silloin tällöin, mutta hänen näkemyksensä sapatista ei minua ainakaan miellyttänyt.

1234567---

Mitä hän opetti sapatista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän opetti sapatista?

Paljon teen muistiinpanoja, mutta tästä Pawsonin puheesta sapatista jäi muistiinpanematta, siitä on jo aikaa. Hänen näkemyksensä ei kuitenkaa miellyttänyt sen muistan. Niitähän voi TV seiskasta kuunnella jälkeenkin päin.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon teen muistiinpanoja, mutta tästä Pawsonin puheesta sapatista jäi muistiinpanematta, siitä on jo aikaa. Hänen näkemyksensä ei kuitenkaa miellyttänyt sen muistan. Niitähän voi TV seiskasta kuunnella jälkeenkin päin.

1234567---

Hän oli Englantilainen Baptistipastori, näin wikibediassa. Tuntemani Baptistit pitävät Jumalan antamaa sapattia arkipäivänä.
        Sunnuntaina heillä on sunnuntaipyhäkoulut ja kokoukset.

Ilmankos Pawssonin sapatti puheet eivät miellyttäneet.

1234567---

• Anonyymi

Surunvalittelut, mukavaa kuunneltavaa hänen opetuksensa olivat vaikka en olekaan uskossa.

• Anonyymi

Olet, tai ainakaan et ole enää kovin kaukana Jumalan valtakunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet, tai ainakaan et ole enää kovin kaukana Jumalan valtakunnasta.

Kun julkisesti kieltää uskonsa, niin on kaukana Jumalan valtakunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä joko on pelastuksessa tai Helvetissä kuolinhetki sen kaiketi määräävi.

Riippuu kuolinhetkestä.

Mä olin joskus agnostikko, etsin Totuutta.Mulla kesti kauan selvittää Totuus. Raamatusta ei ole kukaan löytänyt valheen valhetta. Moni huutaa että löytyypäs vaan perustelukenttä on tyhjä useasti. Ja jos perustelukenttä on jollakin täytetty niin se on tietoisella tai tiedostamattomalla valheella täytetty kun väitetään että virhe löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Eilen koin olevani lähellä. Nyt olen niin kaukana Jumalasta kuin voi olla. Tänään minua haukuttiin saastaksi, apinaksi, koiraksi koska en ole löytänyt uskoa.

• Anonyymi

Kylläpä te olette innokkaita heti siirtämään kuolleen Paratiisiin, tai taivaaseen.

Meidän ihmisten on turha kuvitella monien heti kuoltuaan menevän paratiisiin tai taivaaseen.
      Jumalan tiedossa on mihin kukin tulee lopulta joutumaan, ei meidän ihmisten tiedossa.

Adventistien näkemys on: Jälleen näkemisen TOIVOSSA.

1234567---

• Anonyymi

Viimeinen pasuuna ei ole vielä soinut. Siihen asti kuolleet odottavat kuolleina haudoissaan.
      Jeesus tulee noutamaan omansa ja herättää heidät kaikki yhtäaikaa.

1 Tess4:13. Me emme tahdo, veljet, jättää teitä tietämättömiksi kuoloon nukkuneista, ettette murehtisi niin kuin muut, joilla ei ole toivoa.
      14. Jos kerran uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin Jumala on samoin Jeesuksen kautta tuova kuoloon nukkuneet hänen kanssaan.
      15. Me ilmoitamme teille Herran sanana, että me elossa olevat, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen kuoloon nukkuneita.
      16. Herra itse on näet tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
      17. Sitten meidät tänne jääneet, silloin elossa olevat, temmataan heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin. Niin me saamme aina olla Herran luona.
      18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.

• Anonyymi

Edelleen kysyn, mistä ihmeestä aloittaja luulee tietävänsä Pawsonin oleva taivaassa?

• Anonyymi

Ei kukaan tiedä miten poisnukkuneiden kunkin kohdalla lopulta käy. Jumala yksin tietää kaiken.

Ei tiedä aloittaja eikä kukaan muukaan.

Jälleen näkemisen toivossa.

1234567---

• Anonyymi

Polttohautauksessa höyryt lähtee taivaalle pois ruumiista ja tuhkat jää.

• Anonyymi

David Pawson ei noudattanut lakia eikä opettanut lakia seurakunnalle. Sen takia hän ei ole päässyt paratiisiin.

Jeesus ilmoitti, että Jumalan valtakunnassa ovat suuria sellaiset opettajat, jotka noudattavat lakia ja sitä seurakunnalle opettavat. Pawson ei niin tehnyt, vaan pikemminkin purki lakia, joten hän ei ole paratiisissa. Jeesuksen sanojen mukaan ei edes seurakunta pelastu paratiisiin, jos he eivät noudata paremmin Jumalan tahtoa, mitä lakia purkavat opettajat tekevät. Sen takia yksikään luterilainen, helluntailainen, baptsti yms. saarnaaja eivät pelastu, koska he antavat hyväksyntänsä olla noudattamatta lakia ja itsekin elävät laittomuudessa.

Heb 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman

Heb 10:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
      20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Room 2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.

Room 2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.

• Anonyymi

Sellaista evankeliumia ei ole olemassa, että saa Jeesuksen armon avulla tehdä tahallaan laittomuutta. Jos niin tekee, niin ei saa armoa.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Heb 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman

1 Tim 1:8 Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain tarkoituksen mukaisesti.
        ---
        11 Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu.

Yksikään helluntailainen, luterilainen, vapaakirkkolainen, baptisti yms. saarnaaja ei pelastu, koska he eivät noudata lakia ja sitä seurakunnalle myöskään opeta. He antavat hyväksyntänsä olla noudattamatta lakia ja siten purkavat lakia omaksi kadotuksekseen. Nyt elämme huorakirkon ja väärien profeettojen aikaa. Kristityistä pelastuu vain hyvin pieni jäännös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista evankeliumia ei ole olemassa, että saa Jeesuksen armon avulla tehdä tahallaan laittomuutta. Jos niin tekee, niin ei saa armoa.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

1 Tim 1:8 Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain tarkoituksen mukaisesti.
        ---
        11 Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu.

Yksikään helluntailainen, luterilainen, vapaakirkkolainen, baptisti yms. saarnaaja ei pelastu, koska he eivät noudata lakia ja sitä seurakunnalle myöskään opeta. He antavat hyväksyntänsä olla noudattamatta lakia ja siten purkavat lakia omaksi kadotuksekseen. Nyt elämme huorakirkon ja väärien profeettojen aikaa. Kristityistä pelastuu vain hyvin pieni jäännös.

Oppisi mukaan vain ne, jotka noudattavat Mooseken lakia, pelastuvat. Sana ilmoittaa: ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; Siis kukaan ei saavuta Jumalan taivaspaikkaa lain tekojen kautta.
        Valehtelet tökerösti päin silmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppisi mukaan vain ne, jotka noudattavat Mooseken lakia, pelastuvat. Sana ilmoittaa: ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; Siis kukaan ei saavuta Jumalan taivaspaikkaa lain tekojen kautta.
        Valehtelet tökerösti päin silmiä.

Paavalin oppi on, ettei mikään liha ole vanhurskas, jos ei noudata Mooseksen lakia. Tämä ei ole valhetta, mutta sinun pilkkasanasi ovat.

Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

Jaak 2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

Laissahan on käsky uskoa myös Kristukseen, joten jos ei ole uskoa, niin ei täytä lakia eikä sen takia voi vanhurskauttaa itseään muilla lain teoilla. Jos joku ei noudata lakia, niin hänelläkään ei ole uskoa Kristukseen, joka ei vanhurskauta ketään sellaista, joka ei suostu noudattamaan Mooseksen lakia. Kuten Jeesus sanoi, niin joka ei kuuntele Moosesta, hänellä ei ole uskoa.

Luuk 16:29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'
        30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
        31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Jaak 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Evankeliumi opettaa, että pitää tehdä parannus lain rikkomisesta uskossa Jeesukseen Kristukseen. Jos joltakin puuttuu usko, hän ei voi olla vanhurskas, vaikka noudattaisi muita lain käskyjä. Joka sanoo uskovansa Jeesukseen, mutta ei halua noudattaa lakia, niin häntä ei Jeesus myöskään vanhurskauta. Jumalan pyhät uskovat Jeesukseen ja noudattavat lakia. Ota näistä toinen pois, niin et ole vanhurskas.

Jaak 2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

Ilm 14:12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

Huorakirkon valhe on, että voi olla vanhurskas ilman lain noudattamista. Tämän valheen ovat helluntailaiset ja luterilaiset uskoneet, minkä takia he eivät ole vanhurskaita eivätkä pelastu.

• Anonyymi

En tiedä Pawsonin uskon aitoudesta, eikä kukaan meistä voi toisen sydämeen nähdä. Kuuntelin häntä paljon ennenkuin tajusin hänen käyttävän Raamatun sijaan NIV (New International Version) -väännöstä. Ja hän myös väitti, että kristittyjen ylöstempaus tapahtuisi vaivanajan puolivälissä. Miten se sitten voisi tulla yllättäen?! Mitä sitten tarkoittaisi, että antkristus nousee, kun se, mikä vielä pidättää, lakkaa pidättämästä?

Seitsemän vuoden vaivan aikaa kutsutaan myös Danielin 70. vuosiviikoksi ja Jaakobin (Israelin) ahdistuksen ajaksi. Ilmestyskirjassa ei mainita kristittyjä sen jälkeen, kun Johannes on temmattu ylös ja hän näkee kristittyjen edustajina vanhimmat siellä, ei enää maan päällä.

Siitä on jo vuosia, kun lakkasin kuuntelemasta Pawsonia, mutta eikös hän väittänyt myös, että pelastuksen voi menettää omilla töillään ja synneillään? Emmehän me voi tätä maallistakaan isäsuhdetta menettää, miten sitten sen, kun synnymme Jumalan lapsiksi uskoon tullessamme? Raamattu lupaa, että pelastuksemme on sinetöity. Kukaan ei voi omilla teoillaan pelastusta ansaita. Ehkä Pawson ylpeydessään uskoi itse pystyvänsä? Kukaan ei voi uudestisyntymistään perua. Eri asia on sitten, saako kristitty mitään palkintoja Kristuksen tuomioistuimessa. Minä en taida saada, koska en ole elänyt täysin sydämin Herralle. Toisaalta uskon, että Jeesus voi tulla hekemaan meidät pois jo tänään. Toisaalta jokin laiskuus tai pelko pidättää puhumasta ihmisille tästä asiasta. Kunpa pystyisin korjaamaan tämän suuren virheeni, ennen kuin on liian myöhäistä. En edes esimerkilläni ole kutsumassa läheisiäni pelastukseen. Päinvastoin, joku ateisti saattaa ajatella, ettei hän ainakaan sellaiseen taivaaseern halua, jossa minäkin olisin. Häpeän tätä.

• Anonyymi

>>Ja hän myös väitti, että kristittyjen ylöstempaus tapahtuisi vaivanajan puolivälissä. Miten se sitten voisi tulla yllättäen?! Mitä sitten tarkoittaisi, että antkristus nousee, kun se, mikä vielä pidättää, lakkaa pidättämästä? <<

Tässä asiassa Pawson on oikeassa.

Kyse on siitä, että Herra Jeesus tulee ensin Temppelivuorella vaivanaikojen alussa 3,5 vuodeksi, mikä on täysi yllätys. Sitä ennen Antikristus astuu esille Roomassa, mutta hän ei vielä tule Jerusalemin temppeliin. Vaivanaikojen puolessa välissä Jeesus vie seurakuntansa Karitsan häihin. Ylösotto on siis vaivanaikojen puolessa välissä. Samalla poistuu temppelistä se este, mikä on pidättänyt Antikristusta.

Kun temppelistä on tullut tuhjä, niin Antikristus hyökkää Jerusalemiin ja menee temppeliin. Antikristus on Jumalan rangaistus maailmalle sen takia, ettei sille kelvannut hyvä paimen, joten he saavat kelvottoman paimenen. Juutalaiskansasta kuitenkin kolmasosa tekee parannuksen ja huutaa Herran Jeesuksen nimeä avuksi, jolloin Jeesus tekee Öljymäelle paluun armeijansa kanssa pelastaakseen jäännöksensä ja tuhoaa Harmaggedonin kentällä Antikristuksen joukot.

• Anonyymi

Sananopettaja Pawson temmattiin Maan kautta Taivaaseen! Ensin maahan, sitten maan läpi toiselle puolelle Uudesti syntymään. Raamattu ei kiellä tällaista Uudesti syntymistä!
      Rukoilkaamme.

• Anonyymi

David Pawson ei noudattanut lakia eikä opettanut lakia seurakunnalle. Sen takia hän ei ole päässyt paratiisiin.

Jeesus ilmoitti, että Jumalan valtakunnassa ovat suuria sellaiset opettajat, jotka noudattavat lakia ja sitä seurakunnalle opettavat. Pawson ei niin tehnyt, vaan pikemminkin purki lakia, joten hän ei ole paratiisissa. Jeesuksen sanojen mukaan ei edes seurakunta pelastu paratiisiin, jos he eivät noudata paremmin Jumalan tahtoa, mitä lakia purkavat opettajat tekevät. Sen takia yksikään luterilainen, helluntailainen, baptsti yms. saarnaaja ei pelastu, koska he antavat hyväksyntänsä olla noudattamatta lakia ja itsekin elävät laittomuudessa.

Heb 10:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
        20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Room 2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.

Room 2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ilmoitti, että Jumalan valtakunnassa ovat suuria sellaiset opettajat, jotka noudattavat lakia ja sitä seurakunnalle opettavat. Pawson ei niin tehnyt, vaan pikemminkin purki lakia, joten hän ei ole paratiisissa. Jeesuksen sanojen mukaan ei edes seurakunta pelastu paratiisiin, jos he eivät noudata paremmin Jumalan tahtoa, mitä lakia purkavat opettajat tekevät. Sen takia yksikään luterilainen, helluntailainen, baptsti yms. saarnaaja ei pelastu, koska he antavat hyväksyntänsä olla noudattamatta lakia ja itsekin elävät laittomuudessa.

Onko Jeesus sinun Herra?

Joh. 1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä." 16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle. 17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

JAKRT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Jeesus sinun Herra?

Joh. 1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä." 16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle. 17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

JAKRT

Kysyn sinulta, onko Jeesus sinun Herrasi?Jeesus käski noudattaa lakia, joten seuraatko sinä Jeesusta? Jos sinä et halua noudattaa lakia, niin Jeesus ei ole sinun Herrasi.

Tässä on Jeesusta evankeliumista:

Matt 23:1 Sitten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen:
        2 "Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa.
        3 Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Matt 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni
        ----
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.

Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn sinulta, onko Jeesus sinun Herrasi?Jeesus käski noudattaa lakia, joten seuraatko sinä Jeesusta? Jos sinä et halua noudattaa lakia, niin Jeesus ei ole sinun Herrasi.

Tässä on Jeesusta evankeliumista:

3 Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista.

----
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.

Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

Toraisti, miksi kirjoitat lakia vastaan? Laissa on kirjoitettuna kymmeniä kertoja: "Puhu israelilaisille ja sano". Minä en ole israelilainen, niin miksi vaadit rikkomaan lakia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toraisti, miksi kirjoitat lakia vastaan? Laissa on kirjoitettuna kymmeniä kertoja: "Puhu israelilaisille ja sano". Minä en ole israelilainen, niin miksi vaadit rikkomaan lakia?

Jeesus käski opettaa lain kaikille kansoille noudettavaksi.

----

Ap. t 10:34 Pietari rupesi puhumaan. Hän sanoi: "Nyt minä todella käsitän, ettei Jumala erottele ihmisiä.
        35 Hän hyväksyy jokaisen, joka pelkää häntä ja noudattaa hänen tahtoaan, kuului tämä mihin kansaan tahansa.

Sen takia roomalaiset ja kreikkalaiset pakanat eivät voi olla vanhurskaita, jos eh eivät ala noudattaa lakia uskossa Jeesukseen Kristukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia roomalaiset ja kreikkalaiset pakanat eivät voi olla vanhurskaita, jos he eivät ala noudattaa lakia uskossa Jeesukseen Kristukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkittävä huomio, lisäksi huomioitavaa on se, että Matteus on kirjoitettu nimenomaan juutalaisia ajatellen, jotta heidän ymmärryksensä avautuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkittävä huomio, lisäksi huomioitavaa on se, että Matteus on kirjoitettu nimenomaan juutalaisia ajatellen, jotta heidän ymmärryksensä avautuisi.

Toraisti, vaadit pakanoita noudattamaan Mooseksen lakia. Miksi oppisi mukaan pakonoitten pitää rikkoa Mooseksen lakia tullakseen Jumalalle kelpaavaksi?
        Miten on oppisi, onko Mooseksen lain rikkoja vanhurskas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toraisti, vaadit pakanoita noudattamaan Mooseksen lakia. Miksi oppisi mukaan pakonoitten pitää rikkoa Mooseksen lakia tullakseen Jumalalle kelpaavaksi?
        Miten on oppisi, onko Mooseksen lain rikkoja vanhurskas?

>>>Miksi oppisi mukaan pakonoitten pitää rikkoa Mooseksen lakia tullakseen Jumalalle kelpaavaksi?<<<

Sinä annat väärän todistuksen lähimmäisestä. Kirjoitat koko ajan valheita nettiin ilman omantunnon tuskia. En ole opettanut tuollaista.

Valehteijat eivät pelastu.

Ilm 22:15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa Pawson ei siis opettanut lakia seurakunnalle, ei siis Jumalan antamaa sapattiakaan julistanut pyhäpäiväksi. Tätä arvelinkin.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa Pawson ei siis opettanut lakia seurakunnalle, ei siis Jumalan antamaa sapattiakaan julistanut pyhäpäiväksi. Tätä arvelinkin.

1234567---

Mutta adventistit opettavat Mooseksen lakia, vaikka näin?
        Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se SURMATTAKOON.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta adventistit opettavat Mooseksen lakia, vaikka näin?
        Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se SURMATTAKOON.

Jumalan on tuomiot. Jumala on oikeuden mukainen tuomari kaikessa.

Ei kuule kiinnosta kenenkään murhaaminen. Murhaajat eivät peri taivasten valtakuntaa.

1234567---

• Anonyymi kirjoitti:

1234567---

Uudessa liitossa joka ikinen päivä viikossa tulee omistaa Jumalalle ja elää Hänen tahtonsa mukaan joka päivä, eikä vain yhtenä.

• Anonyymi
        George_L kirjoitti:

Uudessa liitossa joka ikinen päivä viikossa tulee omistaa Jumalalle ja elää Hänen tahtonsa mukaan joka päivä, eikä vain yhtenä.

Nyt kyllä erehdyit todella paljon. Ennenvanhaan kun kävin Luterilaisen rippikoulun piti kymmenenkäskyn laki osata selityksineen ulkoa, myöskin sapattikäsky: Muista pyhittää lepopäivä. Kuusipäivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi, MUTTA SEITSEMÄSPÄIVÄ ON HERRAN SINUN JUMALASI SAPATTI. jne...Kinkereillä vielä tentattiin lisää.

Jumalan antama sapatti on pyhäpäivä ja kuuluu kaikille kansoille.

1234567---

• Anonyymi

No nyt kuitenkin saa helluntaisukulaiset hartaasti kuunnella tunti- ja vuosisatakausia, kun Pawson, vinosti hymyillen, "opettaa"!

Minulle tuo olisi helvettiä.
      Mutta uskonsa ja makunsa kullakin.

Anabaptistitaivaassa Pawson seisoo piirtoheittimensä edessä, karttakeppi kädessään ja uudellenkastajabaptistit suut puoliauki ja silmät ymmyrkäisinä 👀, korvat pystyssä🐰, kuuntelevat ja huokailevat "Ameeen, ameeen, halelyyjä, kyllä se näin on. Ihmeellistä! Kiitos Herralle."

Minä, Paratiisin luterilaisella puolella, kiittelen Kristusta kasteen armoliitosta ja nautin viintä ja voikkuleipää yhdessä muiden samanhenkisten, kevytmielisten kanssa.

Kuunnelkaa te Pawsonia.

• Paratiisissa ei ole eri puolia. Eriseuraiset eivät peri Jumalan kuningaskuntaa ja iankaikkista elämää. Jumalan ja Jeesuksen tahto on että uskovat olisivat yhtä. Erimielisyys ja jakautuminen kuulu sielunvihollisen kuningaskuntaan.

• Anonyymi

Eiköhän Jumala Pawsonin armahda Kristuksen tähden. Kukaanhan ei omin ansioin ole taivaspaikkaa ansainnut.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Pawsonin olisi lukeneena miehenä tullut ymmärtää, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä. MUTTA EI.

Tässäkin on viisaus, jolla ymmärrys on. Ymmärrys ei näköjään ole kaikkien herkkua, oli kuinka lukenut tahansa.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Pawsonin olisi lukeneena miehenä tullut ymmärtää, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä. MUTTA EI.

Tässäkin on viisaus, jolla ymmärrys on. Ymmärrys ei näköjään ole kaikkien herkkua, oli kuinka lukenut tahansa.

1234567---

Olisiko Jumala lähettänyt väkevän eksytyksen hengen, niille joilla ei ole rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.

• Anonyymi kirjoitti:

1234567---

Tiedätkö ylipäätään mitä Pawson opetti sapatista? Vai kuunteletteko vain huhu-puheita ja asetutte Jumalan asemaan päättämään toisten iankaikkisuuskohtaloa? Luuletteko te välttävänne Jumalan tuomion? Teidän asianne ei ole päättää paratiisi paikoista. Varokaa vain ettei oman kuolemanne koittaessa Jeesus sanokin teille: "Minä en koskaan tuntenut teitä!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Jumala lähettänyt väkevän eksytyksen hengen, niille joilla ei ole rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.

2Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. 11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, 12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Anonyymi
        George_L kirjoitti:

Tiedätkö ylipäätään mitä Pawson opetti sapatista? Vai kuunteletteko vain huhu-puheita ja asetutte Jumalan asemaan päättämään toisten iankaikkisuuskohtaloa? Luuletteko te välttävänne Jumalan tuomion? Teidän asianne ei ole päättää paratiisi paikoista. Varokaa vain ettei oman kuolemanne koittaessa Jeesus sanokin teille: "Minä en koskaan tuntenut teitä!"

En ole Pawsonille mitään ijäisyyskohtalota määritellyt. En ole ketään työntämässä myöskään heti kuoltuaan taivaaseen. Jokaisen taivaaseen pääseminen on yksin Jumalan tiedossa ei ihmisten.

Ihminen pannaan maan multiin kuoltuaan, henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Tietoinen ihmisestä tulee kun Jeesus toisessa tulemisessa herättää pyhät kirkastetussa ruumiissa ja vie 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi
        George_L kirjoitti:

Pawsonhan oli Baptisti näin wikipediasta luettua: Tuntemani Baptistit pitävät Jumalan antamaa sapattia arkipäivänä, arkiaskareineen.
        Heillä sunnuntaina pyhäkoulut kokouksineen. Ennenvanhaan kävin joskus heidänkin kokouksissaan, kun tutustuin kaikkiin vapaisiin suuntauksiin. Loppujen lopuksi nämä sunnuntaikirkkoset eivät vaan sopineet minulle.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pawsonhan oli Baptisti näin wikipediasta luettua: Tuntemani Baptistit pitävät Jumalan antamaa sapattia arkipäivänä, arkiaskareineen.
        Heillä sunnuntaina pyhäkoulut kokouksineen. Ennenvanhaan kävin joskus heidänkin kokouksissaan, kun tutustuin kaikkiin vapaisiin suuntauksiin. Loppujen lopuksi nämä sunnuntaikirkkoset eivät vaan sopineet minulle.

1234567---

Mutta numerosarjalle sopi riivaajien opit.
        "Ellen White oli yhteydessä kuolleeseen mieheensä, sai neuvoja häneltä, ja teki liiton hänen kanssaan - toisin sanoen, hän oli sekaantunut yhteyden ottoon ja neuvon kysymiseen kuolleelta henkilöltä."

• Anonyymi
    • Pawson oli yksi parhaimmista raamatun opettajista koskaan maanpäällä olleista.
      Kiitos .Ehkä aikanaan taivaassa saa jutella miehen kanssa.

• Anonyymi

Hänen satuilunsa oli hellyttävää kyllä: ”siellä koulussa meinattiin innostua koraanista, mentiin sinne ja nyt siellä puhutaan vain jumalasta...”

• Anonyymi

Pawson ei pärjää ylifariseus_1:selle Raamattutietoudessa. Vuosien aikana mitä olen ylifariseuksen kirjoituksia palstoilla lukenut, niin tietoa riittää mitä totuuteen tulee.

Tässä olen Pawsonin kanssa samaa mieltä, että nainen ei voi olla papin virassa.

Paras ei ole sellainen opettaja joka julistaa että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityiille. Myöskin opetus 1000 vuotisesta rauhanvaltakunnasta tuhoutuneen maanpäällä on satua. Samoin kuin Jumalan jaottelemien saastaisten eläinten ruuaksi julistamista, kuten sika.

Paras julistaja tietää, että sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. . . . Ja sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä.

1234567---

• Anonyymi kirjoitti:

Pawson ei pärjää ylifariseus_1:selle Raamattutietoudessa. Vuosien aikana mitä olen ylifariseuksen kirjoituksia palstoilla lukenut, niin tietoa riittää mitä totuuteen tulee.

Tässä olen Pawsonin kanssa samaa mieltä, että nainen ei voi olla papin virassa.

Paras ei ole sellainen opettaja joka julistaa että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityiille. Myöskin opetus 1000 vuotisesta rauhanvaltakunnasta tuhoutuneen maanpäällä on satua. Samoin kuin Jumalan jaottelemien saastaisten eläinten ruuaksi julistamista, kuten sika.

Paras julistaja tietää, että sunnuntai on pedonmerkki, ihmiskäsky pyhäksi. . . . Ja sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä.

1234567---

Ylifariseus 1.... jo nimi kertoo ,että ei mitään tietoa moisella tyypillä jos nimekseen ottaa tuollaisen.

Se mitä minä kuulin varoituksena juuri uudesta valhe juutalaisuudesta on..... se on saatanan syngooga.
        Tuon taivaallisen ohjeen ,minä uskon.
        On nimittäin niin ,että saatana eksyttää monin tavoin... on halpaa armoa ja on lakia ja vielä se hulluus ,että uskoo Jumalan lähettäneen poikansa turhaan ,että vanhaliitto muka olisi kun Jeesus nimenomaan toi ja teki uuden liiton koko maailmalle.
        Älkää eksykö vaan tehkää parannus sillä on vain Jeesus Kristus ja Hän on pelastus.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Ylifariseus 1.... jo nimi kertoo ,että ei mitään tietoa moisella tyypillä jos nimekseen ottaa tuollaisen.

Se mitä minä kuulin varoituksena juuri uudesta valhe juutalaisuudesta on..... se on saatanan syngooga.
        Tuon taivaallisen ohjeen ,minä uskon.
        On nimittäin niin ,että saatana eksyttää monin tavoin... on halpaa armoa ja on lakia ja vielä se hulluus ,että uskoo Jumalan lähettäneen poikansa turhaan ,että vanhaliitto muka olisi kun Jeesus nimenomaan toi ja teki uuden liiton koko maailmalle.
        Älkää eksykö vaan tehkää parannus sillä on vain Jeesus Kristus ja Hän on pelastus.

David Pawsonin kaikki viisi Raamatun historian selityksiä, ovat vääriä. TV seiskasta kuultuna.

ylifariseus_1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

David Pawsonin kaikki viisi Raamatun historian selityksiä, ovat vääriä. TV seiskasta kuultuna.

ylifariseus_1

Hyvä selvisi tämäkin, että Pawson oli sittenkin väärässä.

• Anonyymi

Pawson opetti oikein sapatista.

• Anonyymi

Kerro mitä Pawson opetti sapatista oikein ? Ihmettelen vaan kun Baptisteilla on edelleenkin Jumalan antama sapatti arkipäivä.
        Tunnen Baptisteja kävin aikoinaan heidän kokouksissaankin. Kokoukset pyhäkoulut sunnuntaisin.

1234567---

• Anonyymi

Odotan sinulta vastausta kuinka oikein Pawson opetti sapatista ?

1234567---

• Anonyymi
      • Anonyymi

Viikonpäivillä on suuren suuri merkitys, mikä päivä on sapatti. SAPATTI ON VIIKON SEITSEMÄSPÄIVÄ LAUANTAI, JOKA TULEE EHDOTTOMASTI PITÄÄ PYHÄNÄPÄIVÄNÄ.

SAPATTI ON JUMALAN MERKKI.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonpäivillä on suuren suuri merkitys, mikä päivä on sapatti. SAPATTI ON VIIKON SEITSEMÄSPÄIVÄ LAUANTAI, JOKA TULEE EHDOTTOMASTI PITÄÄ PYHÄNÄPÄIVÄNÄ.

SAPATTI ON JUMALAN MERKKI.

1234567---

Muttamiutä opetet Jeesuksesta numerosarja, ET YHTÄÄN MITÄÄN. Taidat olla hameen helmojen valhehebrealaisen helmoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttamiutä opetet Jeesuksesta numerosarja, ET YHTÄÄN MITÄÄN. Taidat olla hameen helmojen valhehebrealaisen helmoissa.

Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

1234567---

• Anonyymi

Judaistit höpäjävät adventistien säestyksellä tai toisin päin.

• Anonyymi

Olemme tulleet aikaan, ja nyt totuutta julistetaan voimallisesti, ennen Jeesuksen toista tulemista.
        Esimerkiksi tämä Internettikin on hyvä siinä mielessä.

1234567---

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2386
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      568
      1808
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1533
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      968
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    Aihe