Kirjoitin mielestäni

Erittäin hyvän, asiapitoisen ja kielellisesti hyvän kommentin hallituksen tulevaisuuden näkymistä.
Ketään ei kiinnosta. Ainako täällä pitää provota Kekkosesta ja markkinaliberalismista että saa äänensä kuuluviin. Aika pitkästyttävää.
Se oli joku ketju jossa Majuri taas kerran oli kaatamassa hallitusta

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen väliin tämän palstan valvoja.
      Silloin en ollut kun Kapi ja sinä poistatitte kirjoituksiani. Otin siitä nokkiini, ja tulen ne muistamaan. Arvonne meni vähemmistö hevosmiesten tasolle.

• Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.

Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

• Anonyymi kirjoitti:

Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

Mites meni äidinkielen kypsyysnäyte kadettikoululla tai polilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.

No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?

Etkö todellakaan muuta keksi? Sanotaan näin, että kirjoituksistasi päätellen olen käynyt huomattavasti enemmän kouluja kuin sinä. Tuolla kirjoitustaidolla päästötodistus on tullut säälistä sinua kohtaan. Opettajasi ei enää jaksanut katsoa toivotonta osaasi. Selittelet välillä, kuinka puhelimesi aiheuttaisi nuo virheesi, mutta on se kätevää, kuinka sitä samaa tapahtuu muutoinkin. Tekniikan vikako se silloin on vai mahtaisiko vika olla kuitenkin käyttäjässä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.

https://www.youtube.com/watch?v=EF5h_JeTHYc

Oliskos tuo pareen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      241
      15187
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10136
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7099
    5. 182
      6537
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      174
      6218
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      46
      4796
    9. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      145
      1690
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1646
    Aihe