Kirjoitin mielestäni

Erittäin hyvän, asiapitoisen ja kielellisesti hyvän kommentin hallituksen tulevaisuuden näkymistä.
Ketään ei kiinnosta. Ainako täällä pitää provota Kekkosesta ja markkinaliberalismista että saa äänensä kuuluviin. Aika pitkästyttävää.
Se oli joku ketju jossa Majuri taas kerran oli kaatamassa hallitusta

10

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen väliin tämän palstan valvoja.
      Silloin en ollut kun Kapi ja sinä poistatitte kirjoituksiani. Otin siitä nokkiini, ja tulen ne muistamaan. Arvonne meni vähemmistö hevosmiesten tasolle.

      • Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

        Mites meni äidinkielen kypsyysnäyte kadettikoululla tai polilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

        Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.

        No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?

        Etkö todellakaan muuta keksi? Sanotaan näin, että kirjoituksistasi päätellen olen käynyt huomattavasti enemmän kouluja kuin sinä. Tuolla kirjoitustaidolla päästötodistus on tullut säälistä sinua kohtaan. Opettajasi ei enää jaksanut katsoa toivotonta osaasi. Selittelet välillä, kuinka puhelimesi aiheuttaisi nuo virheesi, mutta on se kätevää, kuinka sitä samaa tapahtuu muutoinkin. Tekniikan vikako se silloin on vai mahtaisiko vika olla kuitenkin käyttäjässä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=EF5h_JeTHYc

        Oliskos tuo pareen !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe