Erittäin hyvän, asiapitoisen ja kielellisesti hyvän kommentin hallituksen tulevaisuuden näkymistä.
Ketään ei kiinnosta. Ainako täällä pitää provota Kekkosesta ja markkinaliberalismista että saa äänensä kuuluviin. Aika pitkästyttävää.
Se oli joku ketju jossa Majuri taas kerran oli kaatamassa hallitusta
Kirjoitin mielestäni
10
60
Vastaukset
Minä olen väliin tämän palstan valvoja.
Silloin en ollut kun Kapi ja sinä poistatitte kirjoituksiani. Otin siitä nokkiini, ja tulen ne muistamaan. Arvonne meni vähemmistö hevosmiesten tasolle.Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
t: Reservin Luutnantti.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
t: Reservin Luutnantti.Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?
Anonyymi kirjoitti:
Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?
Mites meni äidinkielen kypsyysnäyte kadettikoululla tai polilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?
Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.
No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?
Etkö todellakaan muuta keksi? Sanotaan näin, että kirjoituksistasi päätellen olen käynyt huomattavasti enemmän kouluja kuin sinä. Tuolla kirjoitustaidolla päästötodistus on tullut säälistä sinua kohtaan. Opettajasi ei enää jaksanut katsoa toivotonta osaasi. Selittelet välillä, kuinka puhelimesi aiheuttaisi nuo virheesi, mutta on se kätevää, kuinka sitä samaa tapahtuu muutoinkin. Tekniikan vikako se silloin on vai mahtaisiko vika olla kuitenkin käyttäjässä?
- Anonyymi
Tavja kuittaa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZqeWmV62IKY- Anonyymi
Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=EF5h_JeTHYc
Oliskos tuo pareen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
