Kirjoitin mielestäni

Erittäin hyvän, asiapitoisen ja kielellisesti hyvän kommentin hallituksen tulevaisuuden näkymistä.
Ketään ei kiinnosta. Ainako täällä pitää provota Kekkosesta ja markkinaliberalismista että saa äänensä kuuluviin. Aika pitkästyttävää.
Se oli joku ketju jossa Majuri taas kerran oli kaatamassa hallitusta

10

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen väliin tämän palstan valvoja.
      Silloin en ollut kun Kapi ja sinä poistatitte kirjoituksiani. Otin siitä nokkiini, ja tulen ne muistamaan. Arvonne meni vähemmistö hevosmiesten tasolle.

      • Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kyllä se vaan Majuri on niin että minä ja Kapi viedään ja sinä vikiset.
        Mitä noihin poistatuksiin tulee niin Majuri voi vaan katsoa peiliin. Suunsoittajaksi olet yllättävän herkkähipiäinen.
        Vai onko Majuri sitä mieltä että toisten kirjoittajien homottelu on upseerille sopivaa käytöstä.
        t: Reservin Luutnantti.

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

        Mites meni äidinkielen kypsyysnäyte kadettikoululla tai polilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallomekko ei ole luutnanttia nähnytkään. Oletko edes kansakoulua käynyt ja lienet kruununraakki?

        Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä pankkopölhö oikein on, että aina kun sinut jauhotetaan, alat vonkumaan muiden koulunkäynneistä tai -käymättömyyksistä? Kaikkihan tuon silloin huomaavat, että nyt pankkopölhöltä loppuivat eväät.

        No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,kävitkö kansakoulun pankkolängvitsi ?

        Etkö todellakaan muuta keksi? Sanotaan näin, että kirjoituksistasi päätellen olen käynyt huomattavasti enemmän kouluja kuin sinä. Tuolla kirjoitustaidolla päästötodistus on tullut säälistä sinua kohtaan. Opettajasi ei enää jaksanut katsoa toivotonta osaasi. Selittelet välillä, kuinka puhelimesi aiheuttaisi nuo virheesi, mutta on se kätevää, kuinka sitä samaa tapahtuu muutoinkin. Tekniikan vikako se silloin on vai mahtaisiko vika olla kuitenkin käyttäjässä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt laittanut edes kunnon videon. Tuohan on niin surkea esitys imitaatioksi, että se on häväistys kaikkia imitaattoreita kohtaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=EF5h_JeTHYc

        Oliskos tuo pareen !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe