Sofialla peppuimplantit?

Anonyymi

Onko Sofialla peppuimplantit? Ei kovin luonnolliselta näytä peräpää, etenkin kun vertaa reisien kokoon. Ihmettelenpä vaan.

https://www.msn.com/fi-fi/viihde/video/video-tänään-katiska-vyyhdin-oikeudenkäynnissä-käsitellään-dopingrikossyytteitä/vi-BB10FzGr

20

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. Sofialla on ihan luonnostaan kaunis peppu.

• Anonyymi

Googlaa brazilian buttlift

• Anonyymi

Jos se on lainannu Maisan irtoperää?

• Anonyymi

Sofialle on tehty brazilian butt lift tai sillä on ne toppaukset alkkareissa mitä jotkut julkkikset käyttää. Samoin nenäleikkauksia on tehty monta. Nenää on kavennettu, typistetty eli nenän päätä on pienennetty. Sitä on myös madallettu, koska oli ennen korkea kyömynenä. Kun vertaa kuvia 10 vuotta sitten tähän päivään, ero on huikea.

• Anonyymi

Tuskin naamaa kauheesti on muotoiltu, taitava meikki tekee paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin naamaa kauheesti on muotoiltu, taitava meikki tekee paljon.

omituinen räystäsperse. ei jatkoon.

• Anonyymi

Lyhyet suomigeeniset jalat ja tehty perse.
      Ei jatkoon.

• Anonyymi

Mitä...! Onko löydetty virhe reisi-perse-suhteessa? Pahempi homma. Ketä Sofia?

• Anonyymi

No nyt mä googletin...Belo outotäppä oon päällä rf

• Anonyymi

Mä oon vähän sitä mieltä että on. Eikä siinä, siitäkö kukanenkin laittaa mitä tahtoo. Mutta oon saman pistänyt merkille että perässä on muuhun kroppaan nähden aika paljon yhtäkkiä muotoa. Persehän kasvaa kun kyykkää oikeaoppisesti, mutta niin pitäs sivussa vähän reidetkin kasvaa ja toisaalta ei hirveästi nykyään mainosta reenaavansa.

Menee vaan vähän yli. Kaunis nainen oli. Nyt aika mauton.

• Anonyymi

Sofia on kaunis nainen💖
      Kateelliset leukojaan louskuttaa.

• Anonyymi

Sofia oli kaunis nainen, todella kaunis, silloin kun hän vielä oli luonnollinen.

• Anonyymi

Lattapepun korjaaminen onkin järkevää toisin kuin kumitissien hankinta. Torpankin olisi pitänyt korjata takamustaan eikä rintojaan.

• Anonyymi

Mistä kukakin tykkää.
        Tissimiehet tykkää tissien ”korjailusta”, peppumiehet persuksen ”korjailusta”. Sohville on vissiin tehty molemmat.

• Anonyymi

Eräs "suosikkimeteorologikin", joka lässyttää juuri aamuteeveessä, saisi käydä pepun uusinnassa.

• Anonyymi

Kyljistä otettu rasvakudosta siirretty takapuoleen.

• Anonyymi

Sofialle on tehty myös a-bleech ! varma tieto. kaunis nainen,tosin persjalkainen. -hoitsu-

• Anonyymi

Joo kiitos vaan tästä tiedosta, yökkkkkk!!!!

• Anonyymi

Vatsasta ja kyljistä siirretty omaa rasvaa peppuun!!! Niinkuin aika moni tekee nykypäivänä, valitettavasti. Jotkut maksaa omat toimenpiteet ja jotkut lupaa mainostaa paikkaa jotta saa toimenpiteet ilmaiseksi. Sofialla on mennyt vähän yli noi toimenpiteet ja täyteaineet, kaunis tyttö oli joskus

• Anonyymi

Sillä oli hyvä perse ennen kirurgisia toimenpiteitä. Ihailee vissiin Kim Kardashiania, ja sen takia laitattanut itselleen tuollaisen luonnottoman möykyn. Yllättävän monet miehet kuolaavat noita möykkyjä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe