Sofialla peppuimplantit?

Anonyymi

Onko Sofialla peppuimplantit? Ei kovin luonnolliselta näytä peräpää, etenkin kun vertaa reisien kokoon. Ihmettelenpä vaan.

https://www.msn.com/fi-fi/viihde/video/video-tänään-katiska-vyyhdin-oikeudenkäynnissä-käsitellään-dopingrikossyytteitä/vi-BB10FzGr

20

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. Sofialla on ihan luonnostaan kaunis peppu.

• Anonyymi

Googlaa brazilian buttlift

• Anonyymi

Jos se on lainannu Maisan irtoperää?

• Anonyymi

Sofialle on tehty brazilian butt lift tai sillä on ne toppaukset alkkareissa mitä jotkut julkkikset käyttää. Samoin nenäleikkauksia on tehty monta. Nenää on kavennettu, typistetty eli nenän päätä on pienennetty. Sitä on myös madallettu, koska oli ennen korkea kyömynenä. Kun vertaa kuvia 10 vuotta sitten tähän päivään, ero on huikea.

• Anonyymi

Tuskin naamaa kauheesti on muotoiltu, taitava meikki tekee paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin naamaa kauheesti on muotoiltu, taitava meikki tekee paljon.

omituinen räystäsperse. ei jatkoon.

• Anonyymi

Lyhyet suomigeeniset jalat ja tehty perse.
      Ei jatkoon.

• Anonyymi

Mitä...! Onko löydetty virhe reisi-perse-suhteessa? Pahempi homma. Ketä Sofia?

• Anonyymi

No nyt mä googletin...Belo outotäppä oon päällä rf

• Anonyymi

Mä oon vähän sitä mieltä että on. Eikä siinä, siitäkö kukanenkin laittaa mitä tahtoo. Mutta oon saman pistänyt merkille että perässä on muuhun kroppaan nähden aika paljon yhtäkkiä muotoa. Persehän kasvaa kun kyykkää oikeaoppisesti, mutta niin pitäs sivussa vähän reidetkin kasvaa ja toisaalta ei hirveästi nykyään mainosta reenaavansa.

Menee vaan vähän yli. Kaunis nainen oli. Nyt aika mauton.

• Anonyymi

Sofia on kaunis nainen💖
      Kateelliset leukojaan louskuttaa.

• Anonyymi

Sofia oli kaunis nainen, todella kaunis, silloin kun hän vielä oli luonnollinen.

• Anonyymi

Lattapepun korjaaminen onkin järkevää toisin kuin kumitissien hankinta. Torpankin olisi pitänyt korjata takamustaan eikä rintojaan.

• Anonyymi

Mistä kukakin tykkää.
        Tissimiehet tykkää tissien ”korjailusta”, peppumiehet persuksen ”korjailusta”. Sohville on vissiin tehty molemmat.

• Anonyymi

Eräs "suosikkimeteorologikin", joka lässyttää juuri aamuteeveessä, saisi käydä pepun uusinnassa.

• Anonyymi

Kyljistä otettu rasvakudosta siirretty takapuoleen.

• Anonyymi

Sofialle on tehty myös a-bleech ! varma tieto. kaunis nainen,tosin persjalkainen. -hoitsu-

• Anonyymi

Joo kiitos vaan tästä tiedosta, yökkkkkk!!!!

• Anonyymi

Vatsasta ja kyljistä siirretty omaa rasvaa peppuun!!! Niinkuin aika moni tekee nykypäivänä, valitettavasti. Jotkut maksaa omat toimenpiteet ja jotkut lupaa mainostaa paikkaa jotta saa toimenpiteet ilmaiseksi. Sofialla on mennyt vähän yli noi toimenpiteet ja täyteaineet, kaunis tyttö oli joskus

• Anonyymi

Sillä oli hyvä perse ennen kirurgisia toimenpiteitä. Ihailee vissiin Kim Kardashiania, ja sen takia laitattanut itselleen tuollaisen luonnottoman möykyn. Yllättävän monet miehet kuolaavat noita möykkyjä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe