onko 159cm ja 59kg 12v poika lihava

Anonyymi

joo siis katoin jostain BMI- laskurista ja mun bmi oli jotkenki 212? nii onko se sairaalloista vai ei? laihuin 7 kiloa mutta maha pömpöttää ja perse kasvaa niin apua saamaan se helevetin maha kuriin? tunnen itteni hyvin lihavaks ja saan monesti ahdistuskohtauksia painooni ja mahaan liittyen... yleensä samalla ko kattoo animea ja ko oon koulussa

7

<50

Vastaukset

• Lapsille on tärkeää nukkua tuohon aikaan.

Koska viimeksi esiinnyit tyttönä, sinun kannattaa kääntyä asiassasi koululääkärin puoleen. Käännyt joka tapauksessa lääkärin puoleen!

Neuvot ovat ilmaisia, ole hyvä.

• Miksi pojan pitäisi mennä lääkäriin, jos hän esiintyyy tyttönä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pojan pitäisi mennä lääkäriin, jos hän esiintyyy tyttönä?

Taisi osua alkuperäiseen.

Koronavirus on pahentanut mentaalipuolen tilanteita siten, että 60-vuotiaat miehet ovat alkaneet esiintyä foorumilla alle 15-vuotiaina tyttöinä ja poikina. Ei se minua erityisesti haittaa, mutta kyllä se on silti kummallista.

• bmi ei voi olla noin paljoa koska sairaaloisen lihavilla ei ole noin isoa painoindeksiäOlet laskenut tuon oihan väärin.Kun bmi on 40 niin silloin on jo sairaaloisen ylipainoinen.Sun pitäis olla kuollut jos sulla on yli 200 tuo luku.

• Suusi pitää pestä saippualla - se on ongelmasi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      188
      7042
    2. Kulmuni saavutti puolueen luottamuksen

Juuri kun Kulmuni on saavuttanut täyden luottamuksen Keskustapuoleen todellisilta johtajilta hän ilmoittaa 5 minuutin kuluttua erostaan ministerin pes
      Suomen Keskusta
      223
      5130
    3. 41
      899
    4. Kirjaimelle, kerro se

Kirjaimelle! Mitä haluaisit sanoa yhdelle kirjaimelle? A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P. Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä, Ö? Kirjoit
      Ikävä
      96
      859