Nukahdin purukumi suussa

Anonyymi

Näin hypokondrisena jäin pelkäämään että purkkaa jäi nieuun ja että tuun tukehtuu! Auttakaa laukaisi heti aamul paniikkikohtauksen.

2

<50

Vastaukset

• Et sinä siihen tukehdu kun olet aamullakin vielä kunnossa. Näin jälkikäteen se ei aiheuta enää mitään vaaraa.

Purukumi sulaa suuhun silloin kun se jää sinne jauhamatta seisomaan.
      Esim.jos menee saunaan purkka suussa, se saattaa sulaa.

Itse joskus nuorena menin kampaajalle purkka suussa, enkä tietty kehdannut sitä jauhaa siinä tuolissa. Kävi sitten niin että se muuttui aivan velliksi ja siinä vaiheessa mun oli pakko yrittää sönkätä " velli " suussa että saisinko jotain paperia kun purkka on sulanut.

Ei tuosta kannata panikoida enää jälkikäteen kuten kirjoitin tuohon että aloittajalla oli aamulla asiat ihan ok, eikä purkasta tullut mitään hämminkiä.

• Niin varmaan.

Sittenhän kuolet pois täältä muita häiritsemästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      190
      7164
    2. Kulmuni saavutti puolueen luottamuksen

Juuri kun Kulmuni on saavuttanut täyden luottamuksen Keskustapuoleen todellisilta johtajilta hän ilmoittaa 5 minuutin kuluttua erostaan ministerin pes
      Suomen Keskusta
      236
      5297
    3. 57
      978
    4. Kirjaimelle, kerro se

Kirjaimelle! Mitä haluaisit sanoa yhdelle kirjaimelle? A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P. Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä, Ö? Kirjoit
      Ikävä
      96
      868