Laakkonen myy edullisesti BMV 518d

Anonyymi

Ko autoja näyttää olevan alennusmyynnissä. Ei taida kauppa oikein käydä noilla tehottomilla dieselmalleilla vai mistähän tuo hinnoittelu kertoo?

29

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko laittaa linkkiä kehiin?

      • Anonyymi

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.

        Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......

        Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun

        näi se menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun

        näi se menee

        Kutosmylly ei mene pellin alle heittämällä eikä varsinkaan halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.

        No miksi sen premium pitäisi olla?

        Bentley tai rolls royce on sellainen auto ettei siihen ole monella suomessa varaa, edes käytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.

        No mikä olisi valintasi tuon sijaan samalla rahalla?


    • Anonyymi

      Olisiko konkurssifirman takseja palautunut myyntiin.

    • Anonyymi

      Ostin Ruotsista samanlaisen 28660€....joten kivasti on ilmaa tossa hinnassa...

    • Anonyymi

      Itse huomasin saman ja jos hankkisi auton pitkiä ajomatkoja varten niin olisi hyvä valinta.

      Mutta omaa arvailua miksi kauppa ei käy. Sedan mallisia peruspenkeillä ja teho ei vastaa BMW mielikuvaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin, nuhapumppu.


    • Niin, nuhapumppu, mutta minullapa on ollut kolme kpl 520-autoja, joten tiedän mistä puhun.
      Tässä uudessa 518-mallissa on muistaakseni kahden litran moottori ja 150 hv - aikaisemmin 143, joten tehoero on tavallisessa käytössä kyllä olematon.
      Korjatkaa, jos olen väärässä.
      Se on sitten eri asia, mikäli erikseen haluaa kumia polttaa, minulla ei ainakaan ole tarvetta päästä liikennevaloista ensimmäisenä seuraavaan liikennevaloon.
      Maalla voi olla toisin, koska liikennevaloja ei arvatenkaan ole.
      Välirahahan on kiinni siitä minkälaisen vaihdokin tuo ja myös siitä, missä ajassa 2020 - mallisista autoista myyjä haluaa päästä eroon, ennen uuden mallin syysesittelyä.

      • Anonyymi

        Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.

        Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.

        Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.


      • Anonyymi

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.

        Niino, onko ongelma se neliveto vai teho suhteessa omaan imagoon.

        Kivoja autoja varmasti mutta ei mulla ainakaan ole varaa maksella jakolaatikon korjausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.

        Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
        Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
        Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
        MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
        Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
        mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
        Valintani oli E220.
        Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.

        Minulla on ollut kolme 500-sarjan Bemaria takavuosina. (E60 ja E61)
        Suomen teillä kuutoskone on aivan tarpeeton.
        Lisäksi olivat kaikki vikaherkkiä kapistuksia, koska takuuseen menevää korjaamista oli tämän tästä.
        Voi toki olla, että tämä asia on uudemmissa 500-sarjan malleissa muuttunut.
        Nykyisin alla MB E220 CDI A9-laatikolla, jossa A9 kytkeytyy alle 110 nopeudessa ja silloin pannu kiertää vain 1400 r/min.
        Saksassa en edes viime kesänä kaipaillut 6-konetta, sillä 2000 r/min mentiin jo 165 km/h, mittarinopeutta A9:llä.
        Joskus liikenne oli sen verran hiljaista, että oli mahdollista hetkellisesti painella yli kahtasataa. Niissä nopeuksissa A9-vääntö ei riitä, vaan auton ns. suora vaihde on A7.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.

        Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
        Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
        Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
        MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
        Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
        mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
        Valintani oli E220.
        Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.

        Kaksi kertaa kaksi


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.

        Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa

        On niissä edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On niissä edelleen.

        Ehkä, mutta kun ostaa uuden, myyjä poistaa merkinnät pyydettäessä siististi samaan hintaan.


    • Anonyymi

      Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Volkkarii.

      • Anonyymi

        Joo mut daciaa fiiattii mossee hiaceee -Osss


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe