Laakkonen myy edullisesti BMV 518d

Anonyymi

Ko autoja näyttää olevan alennusmyynnissä. Ei taida kauppa oikein käydä noilla tehottomilla dieselmalleilla vai mistähän tuo hinnoittelu kertoo?

29

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko laittaa linkkiä kehiin?

      • Anonyymi

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.

        Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......

        Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun

        näi se menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun

        näi se menee

        Kutosmylly ei mene pellin alle heittämällä eikä varsinkaan halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.

        No miksi sen premium pitäisi olla?

        Bentley tai rolls royce on sellainen auto ettei siihen ole monella suomessa varaa, edes käytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.

        No mikä olisi valintasi tuon sijaan samalla rahalla?


    • Anonyymi

      Olisiko konkurssifirman takseja palautunut myyntiin.

    • Anonyymi

      Ostin Ruotsista samanlaisen 28660€....joten kivasti on ilmaa tossa hinnassa...

    • Anonyymi

      Itse huomasin saman ja jos hankkisi auton pitkiä ajomatkoja varten niin olisi hyvä valinta.

      Mutta omaa arvailua miksi kauppa ei käy. Sedan mallisia peruspenkeillä ja teho ei vastaa BMW mielikuvaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin, nuhapumppu.


    • Niin, nuhapumppu, mutta minullapa on ollut kolme kpl 520-autoja, joten tiedän mistä puhun.
      Tässä uudessa 518-mallissa on muistaakseni kahden litran moottori ja 150 hv - aikaisemmin 143, joten tehoero on tavallisessa käytössä kyllä olematon.
      Korjatkaa, jos olen väärässä.
      Se on sitten eri asia, mikäli erikseen haluaa kumia polttaa, minulla ei ainakaan ole tarvetta päästä liikennevaloista ensimmäisenä seuraavaan liikennevaloon.
      Maalla voi olla toisin, koska liikennevaloja ei arvatenkaan ole.
      Välirahahan on kiinni siitä minkälaisen vaihdokin tuo ja myös siitä, missä ajassa 2020 - mallisista autoista myyjä haluaa päästä eroon, ennen uuden mallin syysesittelyä.

      • Anonyymi

        Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.

        Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.

        Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.


      • Anonyymi

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.

        Niino, onko ongelma se neliveto vai teho suhteessa omaan imagoon.

        Kivoja autoja varmasti mutta ei mulla ainakaan ole varaa maksella jakolaatikon korjausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.

        Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
        Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
        Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
        MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
        Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
        mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
        Valintani oli E220.
        Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.

        Minulla on ollut kolme 500-sarjan Bemaria takavuosina. (E60 ja E61)
        Suomen teillä kuutoskone on aivan tarpeeton.
        Lisäksi olivat kaikki vikaherkkiä kapistuksia, koska takuuseen menevää korjaamista oli tämän tästä.
        Voi toki olla, että tämä asia on uudemmissa 500-sarjan malleissa muuttunut.
        Nykyisin alla MB E220 CDI A9-laatikolla, jossa A9 kytkeytyy alle 110 nopeudessa ja silloin pannu kiertää vain 1400 r/min.
        Saksassa en edes viime kesänä kaipaillut 6-konetta, sillä 2000 r/min mentiin jo 165 km/h, mittarinopeutta A9:llä.
        Joskus liikenne oli sen verran hiljaista, että oli mahdollista hetkellisesti painella yli kahtasataa. Niissä nopeuksissa A9-vääntö ei riitä, vaan auton ns. suora vaihde on A7.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
        Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.

        Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
        Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
        Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
        MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
        Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
        mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
        Valintani oli E220.
        Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.

        Kaksi kertaa kaksi


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.

        Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa

        On niissä edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On niissä edelleen.

        Ehkä, mutta kun ostaa uuden, myyjä poistaa merkinnät pyydettäessä siististi samaan hintaan.


    • Anonyymi

      Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Volkkarii.

      • Anonyymi

        Joo mut daciaa fiiattii mossee hiaceee -Osss


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      4
      1192
    Aihe