Ällöttää kaikki julkkikset

Anonyymi

Eivät varmaan päivääkään oo tehneet oikeita töitä, kuppaavat vain yhteiskuntaa.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt Soffeliini väläytti jossain lehessä että on aina ollu kova tekkee töitä, tarjottiko se ig kuvia ja jottain valmennuksia, ei kuulemma ole tehny niitä viimeaikoina niin ne sannoo.

• Anonyymi

Hah hah OIKEITA TÖITÄ! Tarkoitat varmaan jotain liukuhihnahommaa tai valintalonkassaa tai ehkä peräti ojankaivua? Nykyään julkkiksena oleminen on työtä ja aika kovaa hommaa onkin.

• Anonyymi

Kyllä ne ihan hyviä summia tienaa yhteistyöstä jonkun firman kanssa. Firmat kuten esim. kosmetiikkafirmat mainostaa sellaisten kautta jolla paljon seuraajia instassa. Työ vastaa entisaikojen katalogeja. Miten se eroaa sen aikaisista mainoskasvojen töistä. Tervetuloa nykyaikaan...

• Anonyymi

Wasta vaivoisa havatsin,
      Wasta tulin tundemahan,
      Mikä perindö minullen,
      Onnettomalle osaksi
      Wanhemmilda valmisteltu,
      Sillä synnisä sijitet,
      Häijyn hedelmän himosa,
      Huorra vuoteesa hosasit,
      Käärit päällen kirouksen,
      Jotta armahda Jumala,
      Waivaisenkin valitusta,
      Heitä hirmunen vihasi,
      Minun syndini sysäjä,
      Syöxe merehen syvähän.

• Anonyymi

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi

Salavuoteus ja yksinkertainen huoruus rehottaa.

• Anonyymi

NS: teko naiset saa aina miehiä eikä mitään bussikuskeja. Mä niin odotan uutista jossa kerrotaan että Martina rakastui bussikuskiin joka asuu Kontulassa..Eikös Eskokin jäänyt sen takia ettei saldo riittänyt.

• Anonyymi

Yksinkertainen huoruus rehottaa. “Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken jo aviovuode saastumatonna, sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.” (Hebr. 13:4) "

“Eihän meidän ylipappimme ole sellainen, ettei hän voi sääliä meidän heikkouksiamme, sillä hän on ollut kaikessa kiusattu samalla tavalla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä.” (Hebr. 4:15-16)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53