Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !

Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti:
Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. Toiseksi
tehokkain tapa on matkustaminen ja kolmanneksi yhteiset sisäryhmät
yhteiset harrastukset, vaikka jalkapallo. Virallisia määritteitä ... estää
rasismia.

Sekä Euroopan unionin vihaamista jonkun jätkäporukan johtajan mukaan, ennemmin, kuin ammattilaisen/koulutetun ihmisen käsitteiden mukaisesti...
( Viittaus EU-eliitti ja persukirjoitus ).

Käytännössä, kun sinä kirjoitat tai julkaiset persu-juttuja tai olemalla olet
jotakin mitä käytännössä ei voida määritellä, niin sinä julkaiset oman
sosiaalisen luokan. Käytännössä sinun kirjoituksesi heijastaa sinun
sosiaalisen luokan. Eli jos puhut yksityiskohtaisesti, niin mainitset niitä
asiota mitä elämässä olet kohdannut.... Eli missä tilanteissa ole törmännyt.

Me emme ole nähneet henkilökohtaisia matkakertomuksia tai henkilökohtaisia
tiede julkaisuja yhdeltäkään persu kirjoittajalta. Lisäksi, kun katsotaan koko
sosiaalisten määritteiden jakoa, niin voimme näiden määritteiden mukaan myös
tarkastella, että onko kirjoittajalla, vaikka mielenterveyteen liittyviä pakko
mielteitä. ( Hävittyään väitteensä persu yleensä poistuu hiljaa ja mutisee )

Kuka on tällä palstalla joku valtionhoitaja? Onko jollakin halu ajaa jonkun
sosiaalisen ryhmän yhteenkuuluvuutta tämä voi kieliä sosiaalisten tarpeiden
puutteesta... Silloin kyseessä voi olla myös esim. ulkonäkö ... Vamma ym ym.
( Puhutaan itsetunnon heikkoudesta, mitä kauniilla ja menevillä ei ole )

Suomessa on kyllä tämä holhousjärjestelmä ja valtiokeskeisyys mikä voi myös
häiritä normaalin ihmisen tasapainoista ajatusta, josta ei henkilö itse pääse
irti. Suomea on puhuttu holhousyhteiskuntana. Tämä on myös tehnyt
minulle hyvin sairaanolon. Olekin aina katsonut, että minun pitää päästä
pois suomesta, jotta voin hyvin ja pystyn kohdentamaan omat ajatukset.
Järjestin myös asiat niin, että olin voinut asiat järjestää näin ( tämä itsestäni )

Tämä on minulle, niin mielenkiintoinen aihe, että mikä saa ihmisen luulemaan
ja kuvittelemaan, että muodostaa uuden Euroopan unionin ja puhuu UFO ja
Natsien sala-liitosta, niin ne on niin järjettömiä ja lisäksi talousoppien kaikki
helpoimmatkin käsitteet on, kuin ymmärrystä vailla. Ja mihin on hävinnyt se
yksilö; minun äitini ja minun lapseni ja perheeni ja sukulaiseni ? Lisäksi koko
uskon käsitys tuonpuoleisesta ja empatia ja lähimmäisenrakkaus?

Jos ihminen laittaa valtion ja jonkun jätkäporukan oletuksen, jopa oman
kristinuskon arvojen edelle sekä hylkää yksilön merkityksen, niin meillä on
todella vakava mielisairauden muoto.

Tai hän on todella pahan aivopesun uhri. Tiedän myös sen jätkä-kulttuurin.
Ymmärrän henkisen painostuksen. Eli et ole meidän kaveri jos et tunnusta kellokkaan ajatuksia ja hän ei tunnusta sinua jätkäporukassa. Siinä on aina
se yksi kellokas. Myös väkivallan pelko työporukassa. Mutta se on todella
pahaa henkistä väkivaltaa. ( En itse koskaan viihtynyt sellaisissa töissä edes
nuorena, ei minusta ollut siihen )

Eli jos sinä et ole sen työpaikan kellokkaan mukainen, niin sinä voit joutua
työpaikkakiusatuksi myös. Valitse, vaikka ulkomaalaisen kaverin, jonka
kanssa juttelet ja sinua aletaan pitäämään erilaisena ja moni pelkää ?
Tässä taas tulee kysymykseen itsetunto ja oman itsensä arvostaminen.

Se, että sinä hylkäät jopa oman itsesi ja kristinuskon pelosta, niin se on
todella kauheinta mitä sinä voit tehdä ja asetat valtion sen edelle. Minä voin
tähän sanoa sataprosenttisesti, että minä olen kertonut Muslimi ja Buddha
ja kaikille ystäville, että olen kristinuskoinen sataprosenttisesti ja kukaan ei
koskaan ole minua siitä haukkunut. Olen sanonut, että se ei minua haittaa
mikä sinä olet, sillä se on jokaisen oma henkilökohtainen asia. Jos joku
kysyy mitä se tarkoittaa, niin se tarkoittaa lähimmäisen rakkautta, kuten
Te kaikki tiedätte.. Kun kysytään, että kuulutko kirkkoon, niin vastaan en.
( Raamattu on lahkottumista vastaan apostolit muistaakseni) Voin käydä
ihan kaikissa kirkoissa. Jeesuksen sanat on samat kaikissa.

Ihmisen ukonto on kaikista syvimmällä mitä ihmisessä on.
Siellä on henkilökohtainen minä. Sinun pelkosi ja sielusi... Älä anna sitä valtiolle.
Et voi rakastaa valtioa ja jumalaa.. Sinun on tehtävä hänen tahtonsa.

7

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä jätkäporukan johtaja sanoo työmaalla ? Kysykää ihmeessä.

      • Anonyymi

        Taas on EU Politrukki Punkki Täi laulamassa EU viisuja.


    • Anonyymi

      EU-normein tehostetaan kritiikin vaientamista mm. syyttämällä kaikkia kriittisiä rasismista, taantuneisuudesta, valehtelusta yms. EU on niin läpinäkyvä, että....

    • Moniko persu antaa vaikka vaimonsa jos on Jätkäporukan johtajalle ?

    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi:

      "EUROOPAN UNIONIIN VOIVAT liittyä ne eurooppalaiset maat, jotka täyttävät jäsenvaltioille asetetut poliittiset ja taloudelliset ehdot. Unionin perustana on oikeusvaltioperiaate. Sen kaikki toiminta perustuu perussopimuksiin, joista jäsenvaltiot ovat yhdessä sopineet.

      EUROOPAN UNIONI MUODOSTAA yhteisen sisämarkkina-alueen, missä ihmiset, tavarat, palvelut ja valuutta siirtyvät vapaasti maasta toiseen. Euroopan unionin jäsenmaista 19 maata on tällä hetkellä mukana Euroopan talous- ja rahaliitossa eli EMUssa. Siihen kuuluvien maiden yhteisenä valuuttana on euro.

      EU:LLA ON OMAT toimielimensä, jotka hoitavat EU-päätöksentekoa."

      EU-vihaajille tämä kaikki on ikuisesti uutta tietoa. He elävät valhemaailmassaan, johon mikään totuus ei koskaan kykene tunkeutumaan.

      • Anonyymi

        Kyllähämme. Nyt eletään vääryysmaailmassa. Suomella menee huonosti. Ei osata laskea. Jos annat 6 ja saat kolme. Paljonko sinulle jää. Suomi nousuun. Siitä korjataan kaikki Hoitaja mitoitukset. Poliisivoimien lisääminen. Matujen hyysääminen. Opiskelun jatkuminen. Ym. Ym. Kyllä tuleva sukupolvi on kusessa ja pahemman kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähämme. Nyt eletään vääryysmaailmassa. Suomella menee huonosti. Ei osata laskea. Jos annat 6 ja saat kolme. Paljonko sinulle jää. Suomi nousuun. Siitä korjataan kaikki Hoitaja mitoitukset. Poliisivoimien lisääminen. Matujen hyysääminen. Opiskelun jatkuminen. Ym. Ym. Kyllä tuleva sukupolvi on kusessa ja pahemman kerran.

        Sinähän olet Euroopan unionin kansalainen Euroopan unionin Liittovaltiossa.
        Mitä Viddua sinä osavaltiosta puhut ja Euroopan liittovaltio määrää montako
        poliisia ja paljonko sinun pitää saada sosiaalikorvausta ...

        Verot voit maksaa Kreikkaan ja oletko sinä, joku valtio vai ?
        Valtio voi hakea tukia Euroopan unionin sosiaalirahastosta ja kertoa, kuinka
        hyvin ne on budjettinsa hoitaneet.

        Valtion ja kunnan reaaliomaisuus olisi hyvä yksityistää kansalle myytävinä
        osuuksina, eli niistä muodostetaan osuuskuntia ja osuudet jaetaan kansalle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe