Luulin että kyseessä on valuutta?

Anonyymi

Juupa juu, että tulevaisuuden maksuvaluuttako?

Tuntuu että pikemmin omituiset (varmaan laittomat) arpajaiset on käynnissä, jossa jäljelle jäänyt huijarikopla yrittää vielä viedä tuhkat jäsenien pesästä:

199 euron maksua varten siirry: https://fantasticglobalteam.ro. Kun olet maksanut lippusi, lähetä sähköpostilla todiste maksusta. [email protected].

ERIKOISBONUS: Jokainen ryhmä/henkilö, joka ostaa 10 kpl 1. luokan koulutuksia kerralla hintaan 2000€, saa yhteensä 400 arpaa/voittomahdollisuutta.

Että koulutuksia pitää edelleen ostaa, että menestyy. Luulisi että olisi koulutusta jo tullut riittämiin!

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla "firman" kassa tyhjä. Voi harmin harmi sentään!

      Nyt kaikki suomalaiset puhaltamaan yhteen hiileen, lahjoittakaamme omat coinit yhtiölle, että pääsemme eteenpäin tässä vaikeassa tilanteessa.

      Mutta ai niin, eihän coinit kelpaa firmalle, kun ne ovat arvottomia EIKÄ NIILLÄ PAHUS SENTÄÄN TEE MITÄÄN!

      BUAHAHAHAAA!
      MUAHAHAAA!
      RUUUAAAAHAHAHAHAAHAAA!

    • Anonyymi

      Jostakin syystä Firefox ilmoittaa, että kyseinen sivu on tietoturvariski, eikä suostu siirtymään sinne, ellen aivan väkisin halua. Kaikkialla ei ymmärretä kalliin koulutuksen tärkeyttä! 😁

      • Anonyymi

        EIH!

        Ei saa olla totta!!

        Kaikki toivo on nyt laitettu tähän hienoon mahdollisuuteen. Uskon silti siihen että Fantastic Global Team voi auttaa ja olen tehnyt pikku rapuloissani nyt päätöksen, että voi osallistua arvontaan.

        Myydään Volvo.


      • Anonyymi

        Firefox ei vaan ymmärrä, siellä on varmaan pesiytyneenä vihaajia. Luotetaan nyt vain Bulgaria/Romania - akselin ammattitaitoon niin hyvin kaikki menee.

        Terveisin:

        Vaasan veri ei vapise Ry/pohjanmaan coin jaosto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Firefox ei vaan ymmärrä, siellä on varmaan pesiytyneenä vihaajia. Luotetaan nyt vain Bulgaria/Romania - akselin ammattitaitoon niin hyvin kaikki menee.

        Terveisin:

        Vaasan veri ei vapise Ry/pohjanmaan coin jaosto

        Kyllä, näin on! Firefox on TÄYNNÄ vihaajia! Pitää vaan luottaa ja tehdä kuten ylälinja sanoo. Ja kerätä koko ajan rahaa sitä varten että tulee uusia FANTASTISIA mahdollisuuksia, ylälinjan ohjauksessa!

        Kyllä! ME USKOMME!

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Kyllä, näin on! Firefox on TÄYNNÄ vihaajia! Pitää vaan luottaa ja tehdä kuten ylälinja sanoo. Ja kerätä koko ajan rahaa sitä varten että tulee uusia FANTASTISIA mahdollisuuksia, ylälinjan ohjauksessa!

        Kyllä! ME USKOMME!

        Kyllä!

        Onneksi on olemassa YLÄLINJA!

        YLÄLINJA laittaa kampoihin vihaajille ja armoa EI tunneta!
        YLÄLINJA on viisas.
        YLÄLINJA on kaunis.
        YLÄLINJAN sana on laki.


    • Kuten toisaalla siis todettiin, nämä kaikki kirjoitukset ovat minun kirjoittamiani: minä keskustelen itseni kanssa anonyyminä. Näin on osoitettu.

      Myönnän tämän kaiken, ja jatkan tässäkin keskustelua itseni kanssa, nähkääs sekin anonyymi joka minua tästä syytti, OLIN MINÄ ITSE, MUAHAHAHAA

      Mutta otetaan käyttöön raskaan sarjan keinot! Jotta selvittäisimme identiteettimme, meidän pitää ymmärtää antiikin filosofeja kun he lausuivat "ajattelen, siis olen".

      Mutta näin onecoin maailmassa - tulevaisuuden maksuvaluutta - meidän pitää muuttaa tuo legendaarinen lausunto muotoon "onecoin vei rahani, siis olen"

      MUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Anonyymi

        Ööööö - - - öööööö - - - ö?

        Minä kuitenkin myyn Volvoa, että saan arpoja.

        Alle vuoden vanha ns. Kartanomallin Volvo kaikilla herkuilla. 5000 km ajettu nyt 2000 eur.

        Tahtoo arpoja, tahtoo voittaa Rujan jahdin, jotta voi Pohjoisrannassa elvistellä ja parkkeerata Selänteen botskin viereen ja leikkiä hyväosaista. Coini petti, joten jos edes näin onnistuisi,


    • Erään nimeltämainitsemattoman valtion presidentti - jolla on kokemusta myös valtion varain hallinnasta - totesi juuri muutama päivä sitten että "rahan määrä lisääntyy siten että keskuspankit voivat luoda lisää omaa valuuttaansa ja näin velkamäärä kasvaa".

      MUAHAHAHAMAUIHAHAHAAAAA poijjaat!! Tämä kokenut näkemys ei taida koskea lainkaan onecoinia. Tätä tulevaisuuden maksuvaluuttaa jota johtaa ... niin siis kuka ... joku vitun "yhtiö" ... tai tämä Karibian voodoomies kingjayms ...

      MUAHAHAMUAHHHAHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      PS. viidenpisteen kysymys: mikä on tämä valtio jota tässä kysytään, ensimmäinen kirjain on 'S' ja viimeinen kirjain on .... mikä se voisi olla ?"!?!?!?!?!?!?!

      • Anonyymi

        Tää on helppo!

        Saudi

        Tuo mainio sheikkien ja rättipäiden luvattu maa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1648
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      103
      1222
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1093
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      822
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      74
      733
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe