Luulin että kyseessä on valuutta?

Anonyymi

Juupa juu, että tulevaisuuden maksuvaluuttako?

Tuntuu että pikemmin omituiset (varmaan laittomat) arpajaiset on käynnissä, jossa jäljelle jäänyt huijarikopla yrittää vielä viedä tuhkat jäsenien pesästä:

199 euron maksua varten siirry: https://fantasticglobalteam.ro. Kun olet maksanut lippusi, lähetä sähköpostilla todiste maksusta. [email protected].

ERIKOISBONUS: Jokainen ryhmä/henkilö, joka ostaa 10 kpl 1. luokan koulutuksia kerralla hintaan 2000€, saa yhteensä 400 arpaa/voittomahdollisuutta.

Että koulutuksia pitää edelleen ostaa, että menestyy. Luulisi että olisi koulutusta jo tullut riittämiin!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla "firman" kassa tyhjä. Voi harmin harmi sentään!

Nyt kaikki suomalaiset puhaltamaan yhteen hiileen, lahjoittakaamme omat coinit yhtiölle, että pääsemme eteenpäin tässä vaikeassa tilanteessa.

Mutta ai niin, eihän coinit kelpaa firmalle, kun ne ovat arvottomia EIKÄ NIILLÄ PAHUS SENTÄÄN TEE MITÄÄN!

BUAHAHAHAAA!
      MUAHAHAAA!
      RUUUAAAAHAHAHAHAAHAAA!

• Anonyymi

Jostakin syystä Firefox ilmoittaa, että kyseinen sivu on tietoturvariski, eikä suostu siirtymään sinne, ellen aivan väkisin halua. Kaikkialla ei ymmärretä kalliin koulutuksen tärkeyttä! 😁

• Anonyymi

EIH!

Ei saa olla totta!!

Kaikki toivo on nyt laitettu tähän hienoon mahdollisuuteen. Uskon silti siihen että Fantastic Global Team voi auttaa ja olen tehnyt pikku rapuloissani nyt päätöksen, että voi osallistua arvontaan.

Myydään Volvo.

• Anonyymi

Firefox ei vaan ymmärrä, siellä on varmaan pesiytyneenä vihaajia. Luotetaan nyt vain Bulgaria/Romania - akselin ammattitaitoon niin hyvin kaikki menee.

Terveisin:

Vaasan veri ei vapise Ry/pohjanmaan coin jaosto

• Anonyymi kirjoitti:

Firefox ei vaan ymmärrä, siellä on varmaan pesiytyneenä vihaajia. Luotetaan nyt vain Bulgaria/Romania - akselin ammattitaitoon niin hyvin kaikki menee.

Terveisin:

Vaasan veri ei vapise Ry/pohjanmaan coin jaosto

Kyllä, näin on! Firefox on TÄYNNÄ vihaajia! Pitää vaan luottaa ja tehdä kuten ylälinja sanoo. Ja kerätä koko ajan rahaa sitä varten että tulee uusia FANTASTISIA mahdollisuuksia, ylälinjan ohjauksessa!

Kyllä! ME USKOMME!

Kyllä!

• Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

Kyllä, näin on! Firefox on TÄYNNÄ vihaajia! Pitää vaan luottaa ja tehdä kuten ylälinja sanoo. Ja kerätä koko ajan rahaa sitä varten että tulee uusia FANTASTISIA mahdollisuuksia, ylälinjan ohjauksessa!

Kyllä! ME USKOMME!

Kyllä!

Onneksi on olemassa YLÄLINJA!

YLÄLINJA laittaa kampoihin vihaajille ja armoa EI tunneta!
        YLÄLINJA on viisas.
        YLÄLINJA on kaunis.
        YLÄLINJAN sana on laki.

• Kuten toisaalla siis todettiin, nämä kaikki kirjoitukset ovat minun kirjoittamiani: minä keskustelen itseni kanssa anonyyminä. Näin on osoitettu.

Myönnän tämän kaiken, ja jatkan tässäkin keskustelua itseni kanssa, nähkääs sekin anonyymi joka minua tästä syytti, OLIN MINÄ ITSE, MUAHAHAHAA

Mutta otetaan käyttöön raskaan sarjan keinot! Jotta selvittäisimme identiteettimme, meidän pitää ymmärtää antiikin filosofeja kun he lausuivat "ajattelen, siis olen".

Mutta näin onecoin maailmassa - tulevaisuuden maksuvaluutta - meidän pitää muuttaa tuo legendaarinen lausunto muotoon "onecoin vei rahani, siis olen"

MUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

Ööööö - - - öööööö - - - ö?

Minä kuitenkin myyn Volvoa, että saan arpoja.

Alle vuoden vanha ns. Kartanomallin Volvo kaikilla herkuilla. 5000 km ajettu nyt 2000 eur.

Tahtoo arpoja, tahtoo voittaa Rujan jahdin, jotta voi Pohjoisrannassa elvistellä ja parkkeerata Selänteen botskin viereen ja leikkiä hyväosaista. Coini petti, joten jos edes näin onnistuisi,

• Erään nimeltämainitsemattoman valtion presidentti - jolla on kokemusta myös valtion varain hallinnasta - totesi juuri muutama päivä sitten että "rahan määrä lisääntyy siten että keskuspankit voivat luoda lisää omaa valuuttaansa ja näin velkamäärä kasvaa".

MUAHAHAHAMAUIHAHAHAAAAA poijjaat!! Tämä kokenut näkemys ei taida koskea lainkaan onecoinia. Tätä tulevaisuuden maksuvaluuttaa jota johtaa ... niin siis kuka ... joku vitun "yhtiö" ... tai tämä Karibian voodoomies kingjayms ...

MUAHAHAMUAHHHAHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

PS. viidenpisteen kysymys: mikä on tämä valtio jota tässä kysytään, ensimmäinen kirjain on 'S' ja viimeinen kirjain on .... mikä se voisi olla ?"!?!?!?!?!?!?!

• Anonyymi

Tää on helppo!

Saudi

Tuo mainio sheikkien ja rättipäiden luvattu maa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12590
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4067
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3361
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3314
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2245
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2173
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1988
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1678
    Aihe