Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hätähuutoni

Anonyymi

Olen ollut uskossa kymmenisen vuotta, vähän yli.

Rukouselämäni, Raamatunkuuntelu, saarnojen kuuntelu lähes loppunut.

Uskon aikana juoksin innolla usein päivässä rukoukseen.

Nyt olen vaan ja tykkään asmrvideoista. Saan unen sellaisia kuuntelemalla. Päiväsaikaan kuuntelen suun lipsutusta, käsien naputtelua, käsien vastakkainhankaamisen ääniä.Aiemmin kuuntelin Leoa unilääkkeeksi.Leoa kuuntelen virkeänäkin. Tämä ei ole loukkaus Leolle vaan päinvastoin.

Rukoiluun on vaikuttanut se kun Jumala tietää kuitenkin kaiken mitä sanon, silti Jumala haluaa mun rukoilevan hänelle. Viinasta pääsin eroon mutta siihen meni lähes 10v. Toivoisin motivaatiota, toivoisin hinkua lähestyä Jumalaa. Osaatko auttaa mua? Rakkaus on säilynyt Jumalaan, lähimmäisiin.

S.O.S

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä osaanko auttaa mutta voit rukoilla ja tutkia sydämesi onko esim. asmrvideot sydämesi mukaan enemmän lohduksi ja avuksi sinulle kuin Jumala. Niin Jumala ei voi vastata sinulle. Olisi hyvä tarkistaa että Jumala olisi aina "ykkönen" kaikessa sinun uskonelämäsi alueissa niin Hän varmaan vastaa sinulle.

      Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen

    • Anonyymi

      kun uskova käsittää ettei uskolla ole mitään pohjaa ja perustetta, ei todisteita jumalan olemassaolosta niin usein usko hiipuu. ateismi on oikea tie koska jumalien ei ole todistettu olevan olemassa

      • Anonyymi

        Voisitko jättää tämän keskustelun rauhaan ja väistyä tästä keskustelusta, äläkä vedä sinun mieleisesi mukaiseen sairaalloiseen keskustelun sävyyn, kiitos.

        Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko jättää tämän keskustelun rauhaan ja väistyä tästä keskustelusta, äläkä vedä sinun mieleisesi mukaiseen sairaalloiseen keskustelun sävyyn, kiitos.

        Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen

        Seuroissa ja epäjumalanpalveluksissa et kohtaa järjen ääntä, täällä joudut nielemään karvaan todellisuuden.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Seuroissa ja epäjumalanpalveluksissa et kohtaa järjen ääntä, täällä joudut nielemään karvaan todellisuuden.

        Trollille hyvin ominaisia piirteitä ovat kiroilu, väärinymmärtäminen, ennakkoluulojen taakse piiloutuminen sekä perustelujen pyytäminen. Trollit jankkaavat samoja asioita, keskusteluissa ei päästä eteenpäin ja kysymyksiin vastataan toisilla kysymyksillä. Pahimmillaan trollit levittävät propagandaa ja valheita sekä aktivoivat samanmielisiä. Yksi henkilö saattaa myös toimia monen nimimerkin takaa.

        “Pääsääntöisesti trolli hämmentää ja provosoi tahallaan” Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trollille hyvin ominaisia piirteitä ovat kiroilu, väärinymmärtäminen, ennakkoluulojen taakse piiloutuminen sekä perustelujen pyytäminen. Trollit jankkaavat samoja asioita, keskusteluissa ei päästä eteenpäin ja kysymyksiin vastataan toisilla kysymyksillä. Pahimmillaan trollit levittävät propagandaa ja valheita sekä aktivoivat samanmielisiä. Yksi henkilö saattaa myös toimia monen nimimerkin takaa.

        “Pääsääntöisesti trolli hämmentää ja provosoi tahallaan” Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Jospa yrittäisit pysyä keskustelun aiheessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko jättää tämän keskustelun rauhaan ja väistyä tästä keskustelusta, äläkä vedä sinun mieleisesi mukaiseen sairaalloiseen keskustelun sävyyn, kiitos.

        Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen

        Voisitko lakata toimimasta palstapoliisina. Näillä palstoilla on sana vapaa kaikille. Myös niille, jotka edustavat erilaisia käsityksiä. Kommentit voi toki jättää huomiotta, jos ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko lakata toimimasta palstapoliisina. Näillä palstoilla on sana vapaa kaikille. Myös niille, jotka edustavat erilaisia käsityksiä. Kommentit voi toki jättää huomiotta, jos ei miellytä.

        Sinulle on oma paikka tuossa keskustelupalstassa. Mene sinne.

        Jumalan armossa kasvu rakkaudesta totuuteen


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Jospa yrittäisit pysyä keskustelun aiheessa?

        Jospa voisit väistyä tästä keskustelupalstasta ja kokonaan pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa voisit väistyä tästä keskustelupalstasta ja kokonaan pois?

        Pidätän oikeuden oikaista taikauskoisten näkemyksiä niin halutessani.

        Sille ei voi edes epäjumalaksi mitään.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Pidätän oikeuden oikaista taikauskoisten näkemyksiä niin halutessani.

        Sille ei voi edes epäjumalaksi mitään.

        Olet väärässä paikassa koska täällä kuuluu pysyä samassa aiheessa. Voit luoda oman postauksen jos haluat keskustella jos haluat olla asiallinen täällä keskustelupalstassa.

        “Pääsääntöisesti trolli hämmentää ja provosoi tahallaan” Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä paikassa koska täällä kuuluu pysyä samassa aiheessa. Voit luoda oman postauksen jos haluat keskustella jos haluat olla asiallinen täällä keskustelupalstassa.

        “Pääsääntöisesti trolli hämmentää ja provosoi tahallaan” Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

        Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

        Huomauttaisin, että aiheena ei ole trollaaminen vaan helluntalaisten taikausko.

        Yritä keskittyä ja pysytellä aiheessa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Seuroissa ja epäjumalanpalveluksissa et kohtaa järjen ääntä, täällä joudut nielemään karvaan todellisuuden.

        Hiimaa taas. Ihanaa ettet ole jättänyt meitä sinä kurja räksyttäjä, joka ei välitä itsestään.
        Pysy vain meidän kanssamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiimaa taas. Ihanaa ettet ole jättänyt meitä sinä kurja räksyttäjä, joka ei välitä itsestään.
        Pysy vain meidän kanssamme.

        Pyyteettömästi yritän takoa todellisuudentajua taikauskoisten viallisiin aivoihin.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Pyyteettömästi yritän takoa todellisuudentajua taikauskoisten viallisiin aivoihin.

        En usko, mutta olet silti rakas.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Huomauttaisin, että aiheena ei ole trollaaminen vaan helluntalaisten taikausko.

        Yritä keskittyä ja pysytellä aiheessa.

        He-ma, en välitä sinun mielipiteistäsi, on sinunlaisten keskustelupalsta tuossa, enkä koskaan käy siellä ja tekisithän samoin ja yrittäisithän pysyä erossa helluntailaisten keskustelupalstasta.

        JAKRT


      • Anonyymi kirjoitti:

        He-ma, en välitä sinun mielipiteistäsi, on sinunlaisten keskustelupalsta tuossa, enkä koskaan käy siellä ja tekisithän samoin ja yrittäisithän pysyä erossa helluntailaisten keskustelupalstasta.

        JAKRT

        Ilmoita ylläpitoon, niillä on enemmän mahtia kuin epäjumalallasi.

        Ei sinun tarvitsekaan välittää minun mielipiteistäni, mutta minulla on niitä oikeus esittää. Osoitat epäjumalasi olemattomaksi koska hän ei pysty innoittamaan sinua esittämään häntä puolustelevaa argumentaatiota.

        Katso sanakirjasta keskustelun määritelmä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ilmoita ylläpitoon, niillä on enemmän mahtia kuin epäjumalallasi.

        Ei sinun tarvitsekaan välittää minun mielipiteistäni, mutta minulla on niitä oikeus esittää. Osoitat epäjumalasi olemattomaksi koska hän ei pysty innoittamaan sinua esittämään häntä puolustelevaa argumentaatiota.

        Katso sanakirjasta keskustelun määritelmä.

        Pläh bläh bläh kunhan jaksat taas pälpättää. Ei kiinnosta sinun mielipteet. VÄISTY!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ilmoita ylläpitoon, niillä on enemmän mahtia kuin epäjumalallasi.

        Ei sinun tarvitsekaan välittää minun mielipiteistäni, mutta minulla on niitä oikeus esittää. Osoitat epäjumalasi olemattomaksi koska hän ei pysty innoittamaan sinua esittämään häntä puolustelevaa argumentaatiota.

        Katso sanakirjasta keskustelun määritelmä.

        he-ma on yksi trollaajista. Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he-ma on yksi trollaajista. Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa.

        Se on yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksinäinen.

        Se ei taida tajuta mitään että on väärässä paikassa ja nauttii trollaamisesta, ihan sairas tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei taida tajuta mitään että on väärässä paikassa ja nauttii trollaamisesta, ihan sairas tyyppi.

        Minkä se sille vois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä se sille vois?

        Olen myös yksinäinen ja kaipaan lukea jotain positiivista asiaa mutta he-ma jaksaa mustamaalata ja sotkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös yksinäinen ja kaipaan lukea jotain positiivista asiaa mutta he-ma jaksaa mustamaalata ja sotkea.

        Eikös sulla ole rattopoikana jeesus? Hiljaista, kovin hiljaista, jopa olemattoman hiljaista seuraa on hän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä se sille vois?

        Kokeile kaatua selkä suorana ja pää takakenossa kivilattialle mälisten siansaksaa.

        Se kuulemma karkottaa pahat henget.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei taida tajuta mitään että on väärässä paikassa ja nauttii trollaamisesta, ihan sairas tyyppi.

        Nythän ei ole ollenkaan kyse rakastettavasta persoonastani, vaan jesusianistien rikollisesta kartellista ja taikauskosta johon kulttilaiset ovat langenneet.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Nythän ei ole ollenkaan kyse rakastettavasta persoonastani, vaan jesusianistien rikollisesta kartellista ja taikauskosta johon kulttilaiset ovat langenneet.

        Älähän nyt 🤣 oot ihan höppänä. Mutta kiitos hyvistä nauruista.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kokeile kaatua selkä suorana ja pää takakenossa kivilattialle mälisten siansaksaa.

        Se kuulemma karkottaa pahat henget.

        En. Tuo on sitä taikauskoa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Eikös sulla ole rattopoikana jeesus? Hiljaista, kovin hiljaista, jopa olemattoman hiljaista seuraa on hän.

        Kaikin keinoin yrität ärsyttää. Ihan hassu oot.


    • Anonyymi

      Karta helluntailiikettä ja niiden parissa pyöriviä oppeja!!! Sieltä ei löydy raitista etsimälläkään!!

      Etsi totisia, Sanalle uskollisia uskovia, heitä kaikkialla joitakin on.

      Älä juokse ihmisten perässä!!!

    • Jumala ei ole jättänyt sinua. On antanut sinulle janon ja halun uudistua. Kiitä Jumalaa tästä että hän on uskollinen. Jo.se että kaipaa syvempää uskoelämää, onko henkesi ja sielusi rukousta Jumalalle!

      • Anonyymi

        Etsikkoaika on etsimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsikkoaika on etsimistä.

        Soon enemmän pakoilemista kuin etsimistä.
        Jumala osoittaa meille tien kulkea mutta me
        pyrimme väistämään Tien, jotta ei tarvitsisi
        tulla uskoon. Ihminen siis pakenee Jumalaa,
        joka puhuu ja kutsuu ihmistä.


    • Anonyymi

      No en, mutta voin pällistellä kanssasi tässä Jumalanlasten laumassa ja ihmetellä.
      Odottaa sitä, että Jumala henkensä kautta ohjaa, neuvoo, ojentaa ja lohduttaa meitä.
      Uskon siihen, että saamme aina kaikkea tuota ajallaan eli oikeaan aikaan, kun vain olemme kärsivällisiä.
      Ainakin minä tahdon välillä hötkyillä tai useinkin, enkä jaksa odottaa helpotusta.
      Kun tää uskominen on kuitenkin yksinkertaista ettei tarvi mitään kummempia poppakonsteja eikä discovaloja yms
      Niinkuin Eliakin kohtasi Jumalan hiljaisessa tuulessa, ei maanristyksessä jne
      Ja niinkuin Paavalillekkin, että minun armossani on sinulle kylliksi ja niin se onkin, niin yksinkertaista. Jumalalta tulee kaikki.. Armo, rakkaus, uskominen, anteeksianto.
      Ja niinkuin Jeesuskin sanoi, että annetaan Joonaan merkkieli Jeesuksen Kristuksen sovitustyön, eikä muuta.
      Ihmeiden ja merkkien perään uskominen vie vaan johonkin kauemmaksi totuudesta ja Jeesuksesta.
      Emmää tiijä, musta tuntuu, etten osaa antaa neuvoja.
      Niinkuin Raamatussakin lukee, että mikä on ihmisille mahdotonta on Jumalalle mahdollista.
      Varmasti olet tuollaisenaan rakas Jumalalle. Ihan vajavaisena ja heikkona sekä hapuilevana saat uskoa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä.
      Ei kait siinä muuta tarvita.

    • Anonyymi

      Minua ei tunne sen paremmin ateisti kuin uskovakaan.

      Tulen olemaan monelle vielä suuri yllätys .

      Terveisin Jumala * nauraa paskaisen naurun vielä päälle*

    • Anonyymi

      Voitko täsmentää mitä tarkoitat rakkaudella Jumalaan ja lähimmäisiin? Raamattuhan määrittelee käskyn rakastaa hyvin selvästi, mutta monelle se ei kelpaa. Ehkä motivaatio löytyisi tätä rakkauden määritelmää avaamalla. Voin antaa jakeet jos kiinnostuit.

    • Anonyymi

      "Nyt olen vaan ja tykkään asmrvideoista".

      Mitä mahdat tarkoittaa kyseisillä videoilla??????

    • Anonyymi

      Hyvästit

    • Anonyymi

      Nyt vain tulet mitä pikimmin meidän Jehovan Todistajien valtakunnankansliaan, niin saamme yhdessä rukoiltuamme taas elämäsi raiteilleen, ja pääset rakkaan Jehovamme suojelukseen.

      • Anonyymi

        Jehovalaiset ei päästä kaikkia lapsia taivaaseen, mikä on minusta hämmentävä raamatuntulkinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovalaiset ei päästä kaikkia lapsia taivaaseen, mikä on minusta hämmentävä raamatuntulkinta.

        Kyllä me aina päästämme kaikki kiltimmät lapset taivaaseen Jehovan ottolapsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me aina päästämme kaikki kiltimmät lapset taivaaseen Jehovan ottolapsiksi.

        Miten vauva voi olla tuhma?


    • Uskova kokee monenlaisia aikoja , mutta Jumala on kuitenkin vierellä, vaikka joskus hiljaa. Pidä vain itsesi vahvana Jumalan Kädessä, siitä ei kukaan voi sinua ryöstää.

      Minulla ei ole mitään käsitystä noista mainitsemistasi videoista, joten en tiedä onko niillä jotain vaikutusta?? Kuuntele hyvää hengellistä musiikkia, se saattaa auttaa, minua hengellisen musiikin kuuntelu auttaa, mieli rauhoittuu ja ilo ja varmuus Jumalan kämmenellä vahvistuu.

      Jumala ohjaa sinua ja antaa voimaa, kun vain pysyt Hänessä.

    • Asiassa on pari puolta.

      Yksi puoli asiaa on se, että Jumala koskettaa hengen lisäksi myös ihmisen sielunmaailmaa. Tämä tuo mukanaan tunnekokemuksen. Siinä ei ole mitään vikaa, mutta luontainen osuus tunnekokemuksesta myös luonnollisesti vaimenee ajan myötä. Samalla Jumala tahtoo kohdata meitä useammilla eri tavoilla. Meidän odotetaan palvelevan ja kunniottavan Jumalaa paitsi sisäisessä maailmassamme, myös järjellämme. Puhuuhan Raamattu järjellisestä jumalanpalveluksesta ja moni kehotuskin on myös järjellinen. Ehkä elät nyt aikaa jona Jumala odottaa sinulta järjellistä askelta Hänen luokseen. Askelta astua rukoukseen ja Sanan ääreen, vaikkei se juuri nyt tuntuisi kovin erikoiselta. Ainakin itse huomaan myös usein sen kuinka paljon kaipaan rukousta vasta astuttuani ensin rukoukseen. Näin onkin että kun olemme kasvaneet uskon tiellä eteenpäin, meiltä voidaan jo odottaa järjellistä ratkaisua astua Jumalan eteen. Jumala kyllä avaa Raamattua ja ilmestyy tavalla ja toisella sisäiseen maailmaasi kun astut Sanan lukuun ja rukoukseen. Muista vain että tässä täytyy joskus olla sinnikäs ja jatkaa hetken aikaa, vartti tai kenties jopa viikkoja tai kuukausia. On myös hyvä pyytää Jumalaa avaamaan Sanaansa ja muistuttamaan siitä oikealla hetkellä, siihen pyyntöön olen huomannut Jumalan vastaavan.

      Toinen puoli asiassa on se, että tarvitsemme Jumalalta tuoretta tulta, tuoretta Hengen täyteyttä. Sanoohan Raamattu "ennen olitte palavia". Meitä kehotetaan olemaan joka päivä palavia. Tuo tuli saadaan vain Jumalan alttarilta rukouksessa. Jos et ole vielä täyttynyt Pyhällä Hengellä, kehotan alkamaan anomaan sitä kunnes saat Hengen täyteyden. Jos olet jo täyttynyt Hengellä, pyydä tuoretta Hengen täyteyttä. Jos ei tiedä mitä rukoilla kuten emme usein tiedä, on myös hyvä aloittaa rukous kielillä, näin Henki antaa meille rukouksia, joita emme ymmärtäneet tarvitsevamme.

      En ole varma asmr-videoiden hengellisestä merkityksestä, mutta hieman se epäilyttää. Joka tapauksessa ne ovat ihmiselle tarpeettomia ja ilmeisesti koukuttavia. "Älkää antako minkään hallita itseänne". Suosittelisin tekemään niihin pesäeron ja kokeilemaan helpottuuko Jumalan kohtaaminen jonkin aikaa jatkuneen täyden pesäeron tekemisen jälkeen.

      Siunausta sinulle, rukoilkaamme toistemme puolesta. Tuoretta Jumalan kohtaamista tarvitsemme itse kukin!

      • Anonyymi

        Siis mitä nuo kyseiset videot ovat, mistä kyseinen lyhenne tulee?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä nuo kyseiset videot ovat, mistä kyseinen lyhenne tulee?????

        Tervehdys!

        Commandohauis, joka on Jeesuksen seuraaja Jumalan kutsumana ja kutsun vastaanottaja laittaa täten linkin, josta asia selvitetään, mitä asmr tarkoittaa.Jeesus on Herra, herrojen Herra.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ASMR

        Autolla liikenteeseen lähtöä edeltästi pintajännittyneenä pukeutumisen aloittava, kahvia jo juonut, Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehdys!

        Commandohauis, joka on Jeesuksen seuraaja Jumalan kutsumana ja kutsun vastaanottaja laittaa täten linkin, josta asia selvitetään, mitä asmr tarkoittaa.Jeesus on Herra, herrojen Herra.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ASMR

        Autolla liikenteeseen lähtöä edeltästi pintajännittyneenä pukeutumisen aloittava, kahvia jo juonut, Commandohauis

        Kiitos Commandohauis, olisihan minun pitänyt tuo googlettaa....

        Kahvinjuontia aloittava Kristuksen Jeesuksen seuraaja. Joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra! Siunausta viikkoosi!


    • Anonyymi

      Jehovien porukassa olet pian totuuskomitean kuulustelussa.Jossa tingataan missä ja miten harjoitit esiaviollista seksiä ja jos tästä selviätkin et saa kyseenalaistaa maailmanlopun peruttuja aikoja enempää kuin verensiirrosta kieltäytymistäkään. Luopiota ei saa tervehtiä eikä pitää yhteyksiä vaikka olisi oma lapsi kyseessä.

    • Anonyymi

      Saat anteeksi rikkomuksesi suhteen laiminlyönnin kun sitä mielellään kyynelsilmin anot. Olen kuullut monilla aidoilla Jumalan lapsilla olleen samaa "kyllästyneisyyttä" vai mikä tämä separatisti tunnelmatila onkaan, joka on päässyt saamaan niskalenkin miehekkäästä kristitystä.

      Ymmärrän kärsimyksesi ja saat sen syyn anteeksi. Menetettyä aikaa et saa takaisin mutta kaiken muun aikaansidottomuudet saa takaisin. Sinulla on rangaistusta ollut jo siinä ettet ole saanut päivittäistä Leipääsi.

      Ole lohdutettu näillä muistutuksilla ja muutaman muunkin ketjuun kirjoitetun viestin kautta. Ota herättyäsi Raamatun tutkiminen rukouksen kanssa rutiiniksi. Alussa se voi olla valitsemasi aika esim. 15min kuuntele Raamatunlukua.Itse en kuuntele 1992 käännetyn Raamatunlukua "katolilaisuus kytköksen" takia.

      https://sites.google.com/site/tietojako/uuden-testamentin-kaeaennoesvirheitae

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Täh?! Herätkää nimmariko?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe